همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

دست از ای کارهای ناشایست بردارید

این مطلب رو برای اونایی می نویسم که زود قضاوت می کنند .ببینید نمونش من . بابا اگه می گم فیتیله جمعه تعطیله بهترینه معنیش این نیست که مثلا عمو پورنگ بده یا عمو جون سلیمون بده و برنامه هاشون اموزنده نیست .چرا همشون اموزندن ولی فیتیله دیگه از هر نظر اخرشه. وقتی برای اولین بار به سایتهایی که توش در مورد این بنده های خدا حرفهای زشتو بد میزنند سر زدم خیلی تاسف خوردم .با خودم گفتم پس از خودم بیکارتر هم هست .عزیزان من موضوع ندارید  در وبلاگتونو تخته کنید دیگه چرا محیط اینترنت رو الوده می کنید . اینو می گم چون می دونم بچه های زیادی تو سن وسال پایین الان دیگه می تونن از این امکانات اینترنتی استفاده کنند و اگه بیان به سایت شما سر بزنند اصلا صورت خوشی نداره که با این مطالب تو این سن وسال اشنا بشند پس توصیه می کنم این کارا رو کنار بزارید یک کم  عاقلانه تر فکر کنید.با ارزوی سلامتی و داشتن افکار مثبت تر در زندگیتون.
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ

خب عزیز
نگاهکن اول ساعت/اسمت/چاپ یادداشت/۰نظر
دیگه
اسمت رونوشتی

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ

چشم
نظرهای طولانی برات مینویسم
اسمت تووبلاگت تابلونوشته شده
ببوسش گل قشنگتو
تافردا
ریفرش نمیدیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد