همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

من از رو نمیرم تا جون تو بدن دارم

فیتیلهه -فیتیله- فیتیله- فیتیله- فیتیله از روش هزار بار بنویسید . اینم تنبیه شما ادمای به ظاهر با کار (متضاد بیکار). فعلا تا بعد.
نظرات 4 + ارسال نظر
م شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.oxinads.com/?a=3398

با سلام . تبریک میگم – وبلاگت عالیه – باید اعتراف کنم که یکی از باحالترین و به دردبخورترین وبلاگهایی که تا حالا دیدم وبلاگ شماست . راستش همه چی داره و میتونم بگم که یه وبلاگ کامله . ولی از یه چیز خیلی تعجب کردم !!! همه کسایی که وبلاگ بزرگی دارن با استفاده از یک طرح ساده صاحب درآمدی میشن و مزد کارشون رو میبینن ولی در وبلاگ شما چنین چیزی ندیدم ! فکر کردم شاید کلا از موضوع خبر نداری- به هر حال چون وبلاگت رو پسندیدم میخوام بهت یاد بدم آخه از مطالب توی وبلاگت خیلی استفاده کردم .
میتونی با گذاشتن یک بنر تبلیغاتی توی وبلاگ که جای آنچنانی نمیگیره ماهانه تا حدود 50 هزار تومان درآمد اینترنتی داشته باشی .
من بعد از این که نظرم رو نوشتم اسمم رو مینویسم ولی به جای آدرس وبلاگ خودم اسم یک سایت درآمد زا رو میزارم-روش کلیک کن و برو توش-در عوض آدرس خودم رو انتهای همین نظر مینویسم .
وقتی وارد همون سایت درآمد زا شدی از سمت راست-بالا بر روی عضویت کلیک کن وعضو سایت شو – بعد از اتمام ثبت نام با پیغام "بعد از 24 ساعت فعال میشوید و ..." رو به رو میشی . یعنی بعد24 ساعت دیگه میتونی با نام کاربری و رمز عبوری که توی ثبت نام دادی وارد محیط خودت بشی . بعداز اینکه وارد محیط خودت شدی برو به قسمت "تبلیغلات گرافیکی" و از اونجا چند تا کد جاوا بردار و در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خودت کپی کن – توی وبلاگت چند تا تبلیغات میاد که با هر کلیکی که بازدیدکنندگان وبلاگت بر روی اون ها میکنن امتیازت میره بالا – بعد از اینکه امتیازت به 25 هزار تومان رسید پول رو به شماره حسابی که توی ثبت نام وارد کردی میریزن . من که بازدید آنچنانی ندارم ماهانه فقط 30 تومن در می آرم ولی بعضی از دوستام که بازدیدشون زیاده ،ماهانه 200 هزار تومان هم در می آرن . به هر حال امیدوارم کمکت کرده باشم . به ما هم یه سری بزن :
www.Minos.BlogSky.con

همسایه ات شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://manbito.blogsky.com


از سایت صدا و سیما بگیری مشکل نداره که
تازه میتونی با ذکر منبع از تمام سایت ها بگیری
اکی

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ http://mermiad91.blogsky.com

سلام . عشق فتیله ای عزیز. ممنون از اینکه از وبلاگم دیدن کردی . در جواب سوالاتت باید بگم بعضی از متن ها رو خودم می گم . بعضی هم نه! ولی قسمت یادداشت های من همش متعلق به خودمه . دوست ندارم زیر دل نوشته های خودم اسممو بنویسم . دوس ندارم فک کنم شاعرم . و هدفم از وبلاگم این بود که دلم می خواد وقتی از خوندن ترانه ای شعری یا از دیدن عکسی لذت می برم این حس و به بقیه هم انتقال بدم همین !

مهتاب چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ http://arya1383.blogfa.com

سلام
وب خیلی زیبایی داری
به منم سر بزن خوشحال میشم نظرتو بدونم
قالبت خیلی قشنگه اگه میشه راهنمائیم کن چطور میتونم قالب وبم را عوض کنم به غیر از اینا که انتخابیه ...
ممنونم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد