همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

اومدم بگم خیلی زود اهنگ های خوب میزارم.

سلام دوستای خوب و مهربونم. امیدوارم که حالتون خوب باشه.  با نهایت تاسف بگم  که من نتونستم این کتاب و سی دی رو تو جایی که زندگی میکنم  پیدا کنم ولی اونایی که تو تهران هستند فکر کنم راحت بشه تهیه کنند. راستی اون اهنگهایی که براتون گذاشتم گوش کردید؟می دونم که لذت بردید. در حال حاضر کامپیوترم یکم قاطی کرده وگرنه چند تا اهنگ خیلی قشنگ دیگه داشتم که می خواستم براتون بزارم ولی نشد. انشالله در اسرع وقت این کار رو میکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد پورصادقی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ http://h-editor.blogfa.com

سلام به سمانه خانم. شما خوبی؟
من رو فکر کنم بشناسید. مدیر وبلاگی هستم که عکسهای ترلان رو ادیت کرده بود.
ببخشید که با تاخیر پاسخ دادم اما مثل اینکه شما هم می خواستی عکس فرزندت رو برات ادیت کنم. در جواب باید بگم که متاسفانه و با عرض شرمندگی به دلیل مشغله تحصیلی تا تابستون این امکان وجود نداره اما به محض رهایی از مشغله این کار رو هم شروع می کنم.
وبلاگتون خیلی قشنگه>به منم سر بزنید!
بای تا بعد
شاد باشید و دیگران رو هم شاد کنید!

فاطمه جویکار شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ http://hengame66.blogfa.com

سلام.
هر وقت مصاحبه انجام دادم با گروه فیتیله خبرت می کنم....فعلا که به شدت تنبل شدم!!!!!

علیرضا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

برنامه ی فیتیله خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد