همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

چند تا اهنگ

سلام. یک سلام  به زیباییه هنر هنرمندان محبوبمان(صد البته بیشتر فیتیله).خوبید؟امیدوارم که خوب و خوش باشید. راستی تا حالا نشستین با خودتون فکر کنید که چقدر کار هنرمندا سخته یا نه فقط سر سری نگاه میکنید وراحت از کنار اثار زیباشون میگذرید. خوب من براتون میگم اگه یکم فقط یکم بیشتر دقت کنید میبینید که شما  دارید یه نمایشنامه رو میبینید که لحظه لحظش خوشی و شادی به خونه هاتون میاره و این میسر نیست و نخواهد بود جز با هنرنماییه هنرمندان خوبمون و زحماتی که برای خلق اثاری زیبا میکشند و هنری که در خون و گوشت و پوستشون هست. هنر شاد نگهداشتن  دیگران که به نظر من بسیار کار سخت و دشواریست . هنرمندان خوب و محبوبمون در برنامه ی فیتیله جمعه تعطیله هر هفته خوشی رو به خونه هامون میارن و من امیدوارم این خوشی تو زندگیه خودشون هم  همیشه باشه.زنده باد هنر زنده باد هنرمند و زنده باد فیتیله جمعه تعطیله.در پایان چند تا از اهنگهای بسار زیبای فیتیله با صدای دلنشین عمو های نازنینمان.دوستای ما بهترینن     جمعه شده مدرسه ها تعطیله               ای گلای ناز و شیطون     با تشکر از وبلاگ زیبای (¯گروه تئاتر چهره نما) بخاطر عکسهای بسار زیباشون
نظرات 23 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام خانم سمانه من زهرا هستم شاید اسم من رو توی نظرات سایت گروه چهره نما دیده باشید من هم مثل شما طرفدار عمو ها هستم ولی این جور که فهمیدم شما یه پسر هم دارید ولی من هنوز یه دخترم و برام جالب بود که شما هم این قدر این ها رو دوست دارید این نظر هم برای تشکر از اهنگ های زیبایتان و هم برای اشنایی بود قربانتان زهرا خوشحال میشم اگه نظرتان را بدانم

سلام زهرا جون من وقتی برای اولین بار نظرت رو توی وبلاگ گروه تئاتر چهره نما دیدم تعجب کردم که چرا نیومدی و به وبلاگم سر نزدی چون تو از این وبلاگ اهنگ می خواستی و من هم یک سری اهنگ داشتم. نمی دونستم چجوری باهات ارتباط برقرار کنم منتظر موندم تا خودت بهم سر بزنی که الان این امر امکان پذیر شد. راستی اهنگها خوب بود.؟ برام بنویس که کلاس چندمی و بیشتر از علاقت به فیتیله بگو. در مورد سوالات جدیدی که از این گروه پرسیدی باید بگم جوابشون تو پست های قبلیه این وبلاگ (گروه تئاتر چهره نما هست). برو و جوابتو بگیر چون من قبلش پرسیده بودم.منتظرم که نظرت رو ببینم.مرسی

فاطمه جویکار چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ http://fateme-jooykar.com

سلام سمانه جان.
این ادرس سایتمه.
دوست داشتی سر بزن.....
http://fateme-jooykar.com

دل‌زده پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ http://delzadeh.wordpress.com

سلام. برای ساخت جی‌میل این راهنما را بخوانید. اگر مشکلی بود بهم اطلاع بدین حتما در خدمتتون هستم. راجع به بقیه موارد هم پس از ساخت ایمیل، به صورت ایمیل برایتان توضیح میدم:
http://1fathi.wordpress.com/2008/03/30/gmail-create/

بازم تاکید می‌کنم هر مشکلی داشتین خبر بدین

سمانه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام زهرا جون نگاه کن من که تونستم بازش کنم. امیدوارم تونسته باشی بازش کنی ولی اگه نتونستی هر کامنتی رو باز کنی می تونی بری تو قسمتهای قبل و کامنت بزاری هیچ مشکلی نیست. بابا شما که انقدر فیتیله رو دوست دارید چرا کمک نمی کنید یه وبلاگ باحال تر و قشنگتر درست کنیم. منتظرم.

فاطمه جویکار جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://fateme-jooykar.com

سلام سمانه جان...ممنون خبر دادی ولی به خدا فعلا وقت این کارها رو ندارم....
خودت خوبی؟
پسر گلت خوبه؟
انشالله که شاد و موفق باشید...
ممنون از این همه لطفی که داری..من هم خیلی دوستت دارم...باز هم بیا پیشم....

زهرا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ

در جواب سوالهاتو : من ۱۷ سالمه و ماجرایی جالب برام پیش اومده که شما هم بدونید بد نیست . تقریبا دو سال پیش یکی از همکلاسی هایم هر وقت حرفی از عمو ها به میان می اورد من این قدر حرف ها بهش می زدم و مثلا این برنامه ها چیه و دیگه بزرگ شدی و این حرکات چیه و .... الان خواهرم میگه اون بنده خدا نفرینت کرده که الان این جوری گرفتار شدی ....

سمانه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام زهرای خوب و مهربونم. هر چی که قبلا بود فراموش کن چرا باید یکی نفرینت کرده باشه این عشقی که من و تو داریم عالیه از این بهتر نمیشه که عاشق فیتیله باشی. خوشحالم که یک دوست صد در صد فیتیله ای پیدا کردم. ورودت رو به جمع فیتیله ای ها تبریک میگم .من نمی تونم زود زود این وبلاگ رو بروز کنم .البته فیلم از برنامه های فیتیله تا دلت بخواد دارم ولی نمتونم که بزارم تو وبلاگ. در هر صورت. مواظب خودت باش و دوست دارم.راستی درسته من وبلاگو تند تند بروز نمیکنم ولی شما لطف کن و بیا برام نظر بزار ممنون.

زهرا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ

سمانه خانم لطفا اگر امری داشتید ایمیلم رو گذاشتم از این طریق با من ارتباط برقرار کنید

مرسی که این همه لطف داری فقط یک بار دیگه ایمیلت رو بهم بگو

زهرا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ

ایمیلم هست thekindminsinggirl

لاله(فاطمه افضلی) پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ق.ظ

سمانه جان سلام عموهای نازنین همیشه برای من بهترینها رو به ارمغان میارن واین بار این ارمغان اشنایی با شما بود از وبلاگتون بسیار لذت بردم و امیدوارم روز به روز پیشرفت داشته باشید اگه خدا بخواد بعد از امتحانات دانشگاه بیشتر به شما سر میزنم تا بعد خدا نگهدار.

لاله شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ

دوست خوبم سمانه خانم سلام

من فاطمه افضلی(لاله عموها)! ۲۱ ساله و دانشجوی رشته ی

میکروبیولوژی هستم۰

از اینکه به یاد من هستید و برام ایمیل میزنید خیلی خوشحالم متاسفانه به دلیل نزدیکی امتحانات دانشگاه سرم حسابی شلوغه به امید خدا بعد از امتحانات بیشتر میتونیم با هم از طریق چت ارتباط برقرار کنیم در مورد وبلاگ هم باید بگم شما بسیار خوب شروع کردید وحتما از این بهتر هم خواهد شد.
به معین کوچولو سلام برسونید. تا بعد خدا نگهدار...

زهرا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ


لاله جان سلام من زهرا هستم حتما شما هم من رو می شناسید ببخشید جور دیگه ای به شما دسترسی نداشتم
البته با عرض پوزش از سمانه خانم .........................
لاله جان خیلی وقته که برای شما از طریق ایمیلتون پیغامی گذاشتم لطف کنید و به ایمیلتون هم سری بزنید.
ضمنا منتظر نظرتون هم هستم !!!!!!!!

زهرا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ

سمانه خانم سلام رسیدن به خیر
شما جواب نظر اون دفعه ام رو هنوز ندادید از طریق این ایمیلم اقدام نمایید
با تشکر

زهرا جون سلام من که هنوز تو مسافرتم ولی به خدا نمی دون سوالت چی بود تو رو خدا دوباره بگو. منتظر می مونم.

سمانه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ق.ظ

زهرا درست بود همونه.

سمانه شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ق.ظ http://dariushgan

سلام به سمانه خانوم.
به به چه جالب منم اسمم سمانه ست و خیلی دوس دارم بیشتر باهات آشنا شم . اگه میشه یه سر بیا پیشم .
چه جالب دو تا سمانه ولی با یه تفاوت خیلی بزرگ .
یکی عاشقه عمو پورنگ خوش قلبه و اون یکی عاشق فیتیله .
منتظرتم حتما یه سر بهم بزن .
فعلا
دست علی یار تو
خدانگهدار تو

سمانه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام سمانه خانم ممنون که بهم سر زدید ولی گویا ادرس رو اشتباه دادید من می خوام بهتون سر بزنم ولی اشتباهه.لطف کن دوباره بگو

پریا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام سمانه جان.
من هم دوست دارم که باهات بیشتر آشنا بشم.
عزیزم من هم خوشحالم که یک نفر همسن من طرفدار فیتیله هستش.
از طرف من معین کوچولو رو ببوس.
ایمیلم رو برات گذاشتم.
راستی من خیلی وقته که وبلاگتو کامل خونده بودم. ولی نظر نذاشته بودم.
شب خوبی داشته باشی.

مدیریت وبلاگ رسمی متین عزیزپور سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ق.ظ http://matinazizpour.blogfa.com

سلام سلام. وبلاگ رسمی متین عزیزپور، بازیگر نوجوان تاسیس شد. خوشحال میشیم میهمان وبلاگ متین باشید.

فاطمه جویکار پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام سمانه جان.

مصاحبه رو هر وقت انجام دادم خبرشو می دم.
به وبلاگ ترلان سر زدی؟
تولدشه ها.
دوشنبه هم جشن اینترنتی داریم...وبکم و وویس هم می دیم.سعی کن که بیای...تو وبلاگ ترلان اعلام کردم...یه سر بزن

آفرین شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://shabanehay-asheghaneh-gol-nastaran

آغازسال 14087اهورایی،7031میترایی،3747 زرتشتی،2568 شاهنساهی ،1388شمسی و6759 آشوری را بهتون تبریک میگم .

سمیرا مامان رژین جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.rojin1385.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممخوبی سمانه دلم برات حسابی تنگ شده بود معینم خوبه خانومی تو که دیگه یادی ازمون نمی کنی باور کن من همیشه بیادتم راستی من مدتهاست دنبال ادرس فاطمه جویکارم الان هم اینجا دیدم ولی باز نمیشه ..تو یه جشنی چند تا از دوستامون با ایشون و عمو پورنگ بودن و من هم دوست داشتم باهاش اشنا بشم متاسفانه وب ترلان هم باز نمیشه
منتظرتم به ما هو سر بزنی
رستی چرا دیگه تو یاهو نیستی

سمیرا مامان رژین جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

راستی سمانه جوون ترلان مگه چند تا وبلاک داره من از هر وبلاگی وارد میشم یه وبلاگ یهو در میاد ؟
ادرس اونو ه م میذاری

زهرا موسوی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام دوستان افتخار می دید من هم در جرگه ی دوستان باشم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد