همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

معین تو بغل عمو فروتن در حال گفتگو

 Image and video hosting by TinyPic
نظرات 3 + ارسال نظر
پریا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام سمانه جونم.

دستت درد نکنه. ممنون.

عالی بود.

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!
چثدر معین نازه!!!!!!!!!!!!!

از طرف من کلی بوسش کن.

ما منتظر ادامه مطلب هستیما.......

هانیه شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام سمانه خانم .
وبلاگ بسیار جالبی داری .
من که از دیدنش لذت بردم .
خیلی دوست داشتم که بعد از خواندن اون همه کامنت در وبلاگ گروه چهره نما ببینمت که با این عکس ها این اتفاق افتاد .
آقا پسرت هم خیلی نازه .
امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید .

ریحان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام سمانه خانم من اصلا امروز نمیتونم بیام ولی تمام تلاش خودم رو میکنم تا بیام
اشتباه:توی دکترا گوشی نداشتن . داشتن؟؟؟
درست یادم نیست ولی اینم یه حدس بود دیگه

سلام ریحان جون. یعنی همه گوشی نداشتند؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد