همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

شرح ُفیتیله ی ۱۱/۵/۱۳۸۷

سلام.جمعه ۱۱/۵/۱۳۸۷ باز جمعه ی دیگه ای از راه رسیده و جعبه ی جادوییه خونمون فیتیله ای ها رو به خونمون اورده.دست مخترع تلویزیون درد نکنه که اگه اختراعش نمیکرد که ما نمی تونستیم تو خونمون اروم و دنج بشینیم و برنامه های مورد علاقمونو ببینیم که علاوه بر اینکه سر گرم کنندست و اوغات فراغتمون رو پر میکنه  در بر دارنده ی مطالب اموزنده و مفیدیه و حتی بچه های خیلی کوچیکمون که هنوز خیلی هاشون مونده تا برن مدرسه کلی چیزای خوب و اموزنده  از برنامه ها خصوصا برنامه ی  فیتیله یاد میگیرند.من که خودم دلم قرصه قرصه از بابت تربیت و اموزش کودک دو سال و نیمم به برکت وجود هنرمندانی مثل عمو های نازنین.بگذریم و بریم سر اصل مطلب:

عمو ها در قالب نمایش مکتبخونه همیشه کلی مطالب درسی رو به بچه هامون با زبان ساده و به صورت طنز امیز اموزش میدن. این هفته مفهوم ارتفاع وزن و حجم رو اموزش دادند.بماند که تکیه کلامهای جالب و خنده دارشون حرکات موزون بچه های مکتبخونه قضیه ی صندلی های درز دار و شوخیهاشونباز مثل همیشه شادی رو به خونه هامون هدیه کرد.

جالب اینجاست که حتی اهنگهای برنامه خط به خط حاویه هشدار ها و پیامهای واقعا بجاییه.عمو ها این هفته با خودن یه اهنگ به همه ی اونایی که داشتن نگاشون میکردند گفتند که همیشه به یاد همسایشون باشند همیشه و در همه حال نه تنها وقتی که ناراحتند و مشکل دارند بلکه حتی وقتی که گل خنده رو لبانشون نشسته.

یه نمایش جدید دیگه قصاب فیتیله ای.بین دو تا قصاب دعوا بر سر اینه که مشتریه بخت برگشته از کدومشون گوشت بخره و تازه وقتی میفهمند مشتری پول همراهش نیست یه مشکل تازه بوجود میاد  خلاصه اینکه مشتریه بیچاره رو با لباس پاره و حالی  اشفته و زار و پریشون راهیه خونه میکنند.و پیام این نمایش: مشتری مدار باشید.انصاف خوب چیزیه اون رو هم داشته باشید و کلا حقوق مشتری رو زیر پا نگذارید...

و اما یه برنامه ببینید این دفعه یه سری ادم خشن و عصبانی اومده بودند  تا برنامه ی بعدی رو اعلام کنند.ولی چقدر عجیب بود که  با اون همه خشونت حتی دل اینو نداشتند که برنامه ی بعدی رو اعلام کنند.خوب دیگه دزدا زندانیها و کلا ادمای خشن فیتیله اینجوریند دیگه گاهی وقتا دلشون میشه قد یه گنجشک.

پدر بزرگای مهربون و خوش زبون فیتیله ای امروز دوباره قدم گذاشتن رو چشمامون و با یه بغل پند و اندرز مهمونمون شدند.میگفتند ما ایرانیها مهمون نوازیم و معنیه حرفاشون این بود که مهمان حبیب خداست.میگفتند سر سفره ها باید نون حلال باشه و بقیه ی حرفای پند اموزشون که حتما هممون اویزه ی گوشمون میکنیم.

یکی از هزاران ویژگیه مثبت برنامه ی فیتیله اینه که بچه ها رو با لهجه های  کشورای مختلف اشنا امروز اونا با لهجه ی هندی برنامه ی بعدی رو اعلام کردند

شیر و شکار چی های فیتیله ای مثل همیشه با یک ضرب المثل جدید اومده بودند.شکار چیها همیشه در پی شکار شیر بیچاره هستند. امروز براش یه تولد گرفتند و خواستند به این بهانه اونو به چنگ بیارند.البته موفق نشدند ولی مهم این بود که کاسه ای زیر نیم کاسشون بود.شیر بیچاره که باورش نمیشد اون دو تا بدون چشم داشت براش تولد گرفتند همش میگفت همه چیز اینجا مشکوکه.در واقع یه کاسه ای زیر نیم کاستونه.

چقدر خوابهای عمو قناد جالبه این دفعه خواب یک مادر بزرگ دراز رو دیده بود.واقعا که خنده دار بودخواب بلند قد ترین و در واقع عجیب ترین مادر بزرگ دنیا.خوب دیگه تو دنیای فیتیله همه چیز  هیجان انگیز و تکه.

 در پایان باز یاد کودکان مریض بیمارستانها مارو به خودمون اورد و برای سلامتیه اونها دستامون رو به اسمون بردیم  درست مثل عمو های مهربون و دعا کردیم برای همه خصوصا  کودکان بیمار.

و فیتیله تا همیشه ادامه دارد....

و عکسهایی که نیاز به توضیح ندارند:

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
نظرات 38 + ارسال نظر
ریحان جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:40 ب.ظ

راست میگید سمانه خانم دست مخترع تلویزیون درد نکنه
اگه تلویزیون نبود چی میشد دیگه نمیشد فیتیله دید
و تشکر میکنم به خاطر مطالب قشنگتون و مرسی برای اینکه زود به زود مطالب به این زیبایی و جذابی میزارید

عمو باربد شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://amoobarbod.blogfa.com

سلام
ممنونم که سر زدین....
من خودم یکی از بیننده های پر و پا قرص فیتیله ها هستم و برنامشون رو خیلی دوست دارم...
از دوستان و همکاران خوب بنده هستند....
مخصوصا اهنگسازشون اقای نیکیار که دوست خوبم هستن....
مواظب پسر گلتون باشین...
برنامه رو هر روز دنبال کنید اسم پسرتون رو میگم....
در پناه حق....

حسنا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام سمانه جان
ممنونم که سر زدی و از اینکه از وبلاگم خوشتون اومد خیلی خوش حالم من هم این وب بیشتر برای این زدم که خاطراتم بگم ولی با هدف و هدفم اینه که ی بنده خدایی از اون استفاده کنه...راستش من زیاد فیتیله نمیبینم اما برنامه خوبیه...من بیشتر بیننده برنامه عمو پورنگ هستم..ی طرفدار پر و پا قرص.....اما خوش حالام که با شما دوست شدم...منم لینکتون میکنم...

امیر شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.signor666.blogsky.com/

سلام
باتشکر از حسن نظر شما
شما نیز وبلاگ خوبی دارید امیداست در راهتون موفق و موئد باشید

زهراناظمی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.poorangzahra.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبای شما را دیدم. برایتان آرزوی موفقیت دارم..

زهراناظمی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.poorangzahra.blogfa.com

سلام.. ممنون که سر زدید... اینم آدرس وبلاگ خاله نگار که البته مدت طولانی هست که آپدیت نشده:
http://www.khaleh-negar.persianblog.ir

موفق باشید

سمیرا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ http://rojin1385.blogfa.com/

سلام سمانه جون ببخشید که دیر شد همه چیزم به هم ریخته بود
راست ی وبلاک فیتیله خیلییییی با حاله

سارا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ق.ظ

سمانه جان سلام حلول ماه شعبان بر شما و خانواده ی محترمتان مبارک سمانه جان ببخشید آخه من هر بار که اومدم به وبلاگت برات نظر گذاشتم و حسابی از زحماتت تشکر کردم ولی نمیدونم که چرا نظراتم ثبت نمیشد بازم ببخشید امیدوارم همیشه شادو سرحال باشی و سایه ات بر سر معین کوچولو راستی از قول من ببوسش چون بچه ی شیرینه ماشاالله یه وقت نگی چشمام شوره ها به خاطر همین گفتم ماشالله راستی سمانه جان هنگام دعا منو فراموش نکنید.خدافظ عزیزم

سلام. ممنون از لطفت. راستی شما همون سارای مایکل جکسون نیستی.

سارا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ق.ظ

نه من همون سارایی هستم که به وبلاگ گروه چهره نما میادو نظر میده تازه امروزم زودتر از شما به وبلاگ چهره نما رفتم و پیام گذاشتم حالا منو شناختید یا بیشتر توضیح بدم؟ راستی چرا این فکرو کردید نکنه خیلی شبیهشم؟

سلام. سارا جان. نه بحث شباهت نیست. فقط گمونم شما بیشتر خصوصی نظر میدی. درسته؟ واسه همین با یه سارای دیگه اشتباه گرفتم. در هر صورت خیلی خیلی لطف کردی. اگه دوست داشتی بیشتر از خودت بگو. دوست دارم بدنم این دختر صد در صد فیتیله ایمون چند سالشه.ونظرت رو کلا بیشتر بدونم.ممنون. باز هم بهم سر بزن.

مزدا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://mazdabagheri.blogfa.ir

سلام خاله سمانه
خوبین؟ راستی نکنه شما هم یکی از دست اندرکاران برنامه فیتیتله هستین که انقده از این برنامه تعرایف می کنین؟؟!!! اما از شوخی گذشته درمیان برنامه های مختلفی که از شبکه های مختلف این جعبه جادویی پخش می شه برنامه فیتیله برنامه موفقی است که می تواند به خوبی همه بچه ها را جذب کند.

سلام. نه قربونت بشم. من فقط یک طرفدار واقعیم. همین. انقدر خوبی تو این برنامه جمع شده. انقدر برای من از لحاظ اموزش به بچم مفید بوده که دلم میخواد با جون و دل ازش بگم. همین. دلم میخواد همه ی اون مادرایی که بهخ هر دلیل نمیبینن ببینن و بچه هاشونو تشویق به دیدن کنند و اونا هم از داشتن همچین نعمتی بهره بگیرند.

sarvenaz یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://davod808.blogfa.com/

سلام سمانه جون خوبی عزیزم چشم حتما بیشتر میام سر میزنم ولی راستش این داوود یاد گرفته از میزو مبل وصندلی میره بالا تا ازش غافل میشم میبینم رو صندلی یا میز خیلی خطرناک شده این ویار هم که دیگه رو دستش
امروز حتما عکس بچها رو می زارم عزیزم دوست داشتی بیا ببین
فیلم عموها رو هم هر روز تو ماهواره نشون میده در ضمن تو کامپیوتر هم هست که من برنامشون رو دانلود میکنم خیلی با نمکه با اقای قناد هم هستند خیلی نازه
پسر گل نازت رو ببوس

زهراناظمی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.poorangzahra.blogfa.com

سلام سمانه جان.. ممنون که سر زدی...از نظر لطفتون هم بسیار سپاسگزارم.. پسر گلتون رو ببوسید.. خدانگهدار

سارا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

سمانه جان بله درست گفتید من بیشتر خوصوصی نظر میدم. من ۱۶ساله هستم ویکی از طرفدارای همیشگی فیتیله.

غزاله دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.tarlan-parvane.blogfa.com

.......*I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*.............ســلام ....*I♥U*..
...*I♥U*..........اپـــــم.......*I♥U*...
......*I♥U*...منتظـــــرم......*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
..................*I♥U*..................

گروه چهره نما دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام سمانه خانم گفتم بگم سر زدم بعد براتون می نویسم.ممنون

یک دنیا سپاس.

مهدیه دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://shaparakkocholo.blogfa.com

سمانه جون من لینکت میکنم اگه خواستی توهم بکن.
فعلا

پریا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام سمانه جونم.

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!

چقدر وبلاگت تغییر کرده!!!

چرا خبر ندادی بیایم ببینیم؟؟؟؟

عالی بود. از این به بعد وقایع فیتیله رو مینویسی؟

دستت درد نکنه.

ولی من عکسای معین رو ندیدم. همونایی که توی وبلاگ فیتیله گفته بودی. پس کجان؟

معینو ببوس.

هر وقت آپ کردی یه خبری توی وبلاگ فیتیله بده.

سلام. گمونم باید وایسی تا عکسها هم باز شه بعد رو ی کامنتها کلیک کنی. نمی دونم شاید ایراد جای دیگست.چون چند تا عکس تو پست اخری هست. باز هم ممنون.

بابای یاسمن سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ق.ظ http://myyas.ir

myyas.ir
وبلاگ یاسمن کوچولو عاشق عموها

حسنا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام سمانه جون ..من اپم با یک نظر سنجی..میای دیگه؟

حسنا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام....من به عنوان یک خواننده از وبتون راضیم...راستش چه طوری بگم من نمیتونم در رابطه با فیتیله نظری بدم چون بیننده اون نیستم اما میدونم برنامه مهیجیه...به زودی هم قراره که شبکه قیتیله ای راه بندازن...موفق باشید..لینکتون کردم...

مریم نصر سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.critic.ir

سلام دوست گلم
نمیدونم چند سالتونه ولی تبریک میگم بخاطر کار قشنگی که دارید میکنید. و وبلاگی که اینطور علاقمندانه روش وقت میگذارید
یه توصیه های کوچولو هم بکنم به عنوان کسی که هم طرفدار گروه فیتیله است و هم بطور حرفه ای مشغول انتقاد است!!! بچه تر که بودیم میگفتند نق!
اول اینکه کاش اندازه فونت رو کوچکتر کنید فکر میکنم اندازه ده یا دوازده برای خواناتر بشن مطالب بیشتر کمک کنه
دوم اینکه به عنوان یه نق نقو میخواستم ییشنهاد کنم که به روایت صرف ماجرا ها اکتفا نکنید و سعی کنید با دید منتقدانه هم به نمایش ها نگاه کنید. وقتی آدم طرفدار یه گروهیه به این معنی نیست که نباید ضعف های اون رو بیان کنه. اینطوری وبلاگتون حرفهای تازه ای هم خواهد داشت که منحصر به خودشه و برای گروه هواداران هم حتما جالب خواهد بود
برات آرزوی موفقیت دارم
یاینده و یوینده باشید

سلام . بی نهایت از لطفتون ممنون.

سمانه سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ http://dariushgan.blogfa.com

سلام به دوست جدید و گل خودم ،سمانه جون .
خوبی؟
معین کوچولو چطوره؟
از طرف من صورت ماهشو ببوس .
ماشاالله خیلی خوشگل و ماهه .
راستی سمانه خانم تو خیلی بزرگواری خیلی ماهی .
واقعا که منو شرمنده کردی.
از اینکه منو بخشیدی متشکرم .
آره به قول عمو پورنگ جون:
"این دنیا خیلی کوچیکه و عمر ما آدما هم خیلی کمه پس به جای اینکه باهم قهر کنیم و از دست هم ناراحت بشیم بهتره همدیگه رو دوست داشته باشیم"
جمله خیلی قشنگیه ،نه؟
الهی من فدای عمو جونم با این جمله های قشنگش بشم .
راستی سمانه جون یه چیزی بگم ناراحت نمیشی؟
سمانه جون اگه یه کم فونتتو ریزتر کنی وبت خوشگل تر نمیشه؟
البته خوشگل که هست ولی خوشگل تر میشه .
از دستم که ناراحت نشیدی؟
راستی یه چیز دیگه :
من همیشه دوستامو با "تو" صدا میزنم،پس از دستم ناراحت نشو ولی اگه تو دوست نداری میتونم "شما" صدات کنم .
وای ببخشید انقدر حرف زدم که خستت کردم .
من برم تا بیشتر از این خسته نشدی .
دوست دارم و
دست علی یار تو
خدانگهدار تو

مریم نصر سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.critic.ir

دوست عزیزم
من نمیخوام نوشته های خوب شما رو نقد کنم. بحث بر سر نقد برنامه ای است که این وبلاگ حامی اش است. این برنامه منتقدانی هم دارهُ مثل هر برنامه دیگه ای. من با بچه ها زیاد رابطه ندارم. ولی شنیدم که بعضی از بزرگترها از اینکه بچه هاشون تحت تاثیر حرکات عموهای فیتیله ادای حیوانات رو در میارن و یا حرکت های نمایشی به زعم بزرگتر ها بی ادبانه ای رو انجام میدهند ناراحت هستند. همچنین بعضی ها نیبت به ریتم تند آهنگ ها انتقاد دارند و امثال اینها... به نظرم اینها مسائل قابل بررسی ای هستند. همچنین شما به عنوان یک مادر علاقمند به بحث تربیت کودکتون حتما کتابهای تربیتی زیادی خوندید. منهم گاهی به بعضی از این کتابها نگاه کردم به نظرم بر مبنای این نظریات تربیتی میشه معایب و محاسن یه برنامه کودک رو بهتر بیان کرد بطوری که هم برای خودتون مفید و کارآمد باشه و هم برای کاربران وبلاگتون
خوشحال میشم یه نگاه به این یست بیندازید:
http://www.critic.ir/index.php/archives/74
در مورد نوشتن هم به نظرم شکسته نفسی میکنید. شما خوب مینویسید و مهمترین چیز یعنی شهامت نوشتن رو دارید. تجربه شخصی من بهم نشون داده که بهترین تمرین برای بهتر کردن قلم همین وبلاگ نویسی است.
برات آرزوی موفقیت دارم
یاینده و یوینده باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
وبلاگت قشنگه. من ۲۴ سالمه و فوق دیپلم مامایی یه دختر۴ ماهه به نام هستی دارم . در مورد فیتیله بعضی وقت ها میبینم اما نه با دقت تو کلا برنامه آموزنده ایست فقط چرا اول وبلاگ در مورد خودت ننوشتی آخه وقتی متوجه شدم بچه داری کنجکاو شدم بیشتردر موردت بدونم اما هر چی گشتم چیزی در مورد خودت ننوشته بودی حداقل اگه میشه اینجا بگو چند سالته ؟ تحصیلا تت چیه؟ رشته تحصیلیت چیه ؟ اهل کدوم شهری؟ خلاصه اگه ناراحت نمیشی بیوگرافیت رو بنویس اینجوری راحتتر میتونیم با هم ارتباط برقرار کنیم .موفق باشی

سلام. دوست خوبم. اول یک تشکر بابت توجهت به وبلاگم.
و در مورد بیوگرافی باشه اینجا میگم: من سمانه ۲۷ سال دارم صاحب یک پسر دو سال ونیمه به اسم معین الدین و تحصیلاتم مهندسیه متالورژی . شمالیم از نوع مازندرانیش و در بست فیتیله ای. بازم اگه سوالی بود در خدمتم. راستی هستی کوچولو وبلاگ نداره؟؟ اگه نداره کاشکی میوومدی تو این سایت:
ninisite.com
و ثبت نام میکردی و اونجا تو تاپیکها بیشتر با هم اشنا میشدیم. یه سایت عالی برای مادرا تا خاطرات بچه هاشونو هر روزه ثبت کنن و تازه تو تاپیکهای مختلف از تجربیات هم استفاده کنند. مثلا خودم تاپیکی درست کردم با نام شیطنت بچه ها تو قسمت تبادل نظر... سایر موضوعات مربوط به والدین و کودک. البته تو همه ی تاپیکها میرم ولی این دیگه خیلی جالبه. پیشنهاد میکنم حتما بری و میدونم کلی بدردت میخوره. بازم پیشم بیا. ممنون. هستی رو از طرف من ببوس.

حوریه مامان شایان سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://WWW.SHAYAN86.BLOGFA.COM

سمانه جون و معین کوچولوی ناااااااااز سلام ... من هر روز پی گیر خرابکاریای خنده دارت هستم معین جون ... به مامی بگو زود به زود بیا از کارای قشنگت بنویسه پسر ناااااااااااز

غروب سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ http://amintarokh1.blogfa.com

........#....................................# •*¨) ¸ .•*¨)
.......###..............................### •*¨) ¸ .•*¨)
.....######....**......**....###### •*¨) ¸ .•*¨)
....########....*...*....######## •*¨) ¸ .•*¨)
....#########....**...######### •*¨) ¸ .•*¨)
.....#########...@...######### •*¨) ¸ .•*¨)
......#########..@..######### •*¨) ¸ .•*¨)
........#########@######### •*¨) ¸ .•*¨)
..........########@######## •*¨) ¸ .•*¨)
........#########@######### •*¨) ¸ .•*¨)
......#########..@..######### •*¨) ¸ .•*¨)
....#########....@...######### •*¨) ¸ .•*¨)
....########...............######## •*¨) ¸ .•*¨)
....######.............…........###### •*¨) ¸ .•*¨)
.....####...............................#### •*¨) ¸ .•*¨)
.......#......................................# •*¨) ¸ .•*¨)
سلام وبلاگت عالیه
میشه لینکت کنم؟؟؟

شادی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سللللللللللللللللللللللللام گلم
خوبی سمانه جونم؟ خوشحالم که تو هم مثل منی!!!!! راستی ۱شنبه و شنبه خونه به خونه رو می بینی؟خیلی باحاله .خیلی دوست دارم بیشتر باهات اشنا بشم
این ایدی منه
shadakm2
دوست دارم ۱ عالمه هرچی بگم بازم کمه

شادی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

راستی گروه چهره نما همون عموها هستند که برات نظر گذاشتن دیگه؟

اره عزیزم

ساناز سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام سمانه جون
خوبی؟ خوشی؟
خیلی وقت بود نیومده بودم گفتم بیام ببینم چه خبر . حسابی تغییر دکوراسیون دادی !! درمورد فونت منم با بقیه دوستان موافقم اگه یکم ریز تر باشه بهتر میشه البته ببخشید فضولی میکنم وبلاگ خودته و صاحب اختیاری فقط در حد یه پیشنهاد گفتم .معین خوشگل رو از طرف من ببوس.به امید دیدار

سمانه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ق.ظ http://dariushgan.blogfa.com

سلام سمانه جون.[بوسه]خوبی؟[قلب]
من آپم با موضوع "یه اتفاق بد..."[ناراحت]
حتما یه سربهم بزن[نیشخند]
فعلا[بدرود]

سمانه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ق.ظ http://dariushgan.blogfa.com

منتظرتم

زهرا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ق.ظ

با سلام به تو دوست من
سمانه خانم خوب وبلاگتون راه افتاده دیگه شما با این همه دوست چه نیازیتون به من ....
وصف حال هایی که کردید خوبه ..... قلم زیبایی هم دارید و این قدر شکست نفسی میکنید !!


ولی ترو خدا به حرف من یه کوچولو گوش بدید ..... توی ایمیلتون براتون توضیح میدم

موفق و پاینده باشید

حسنا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://farzeae.blogfa.com

سلام سمانه جون
اگه دوست داشتی یک نگاه به وبلاگ عمو پورنگی من بنداز...اونجا از عمو مینویسم...
و توی وب خودم هم از خودم دیگه!!!!!
خواستم هر دوشون تفکیک بشه که راحت تر بتونم بنویسم...
راستی یک سوال بپرسم؟شما با وجود یک اقا پسر گل چه طوره که انقدر طرفدار فیتیله این؟راستش کمی برام عجیبه البته ناراحت نشی ها ..... شما چرا از معین جون و شیرین کاریاش نمینویسی؟ میتونی یک وب دیگه هم برای اون باز کنی...
راستی از عمو پورنگ چی خوشت میاد؟ اگه فقط یک ذره از عمو میدونستی....سر یک فرصت مناسب میگم ما چه فرشته ای رو دوست داریم...موفق باشی به وبی که گذاشتم سر بزن

سلام خانومی. اقا معین وبلاگ جدا گونه ای داره ادرسش اینه:
http://moeenoddin.blogsky.com/
سعی میکنم زود به زود اپش کنم ولی دوربینمون بدست مبارک خودش سوخت و چون با موبایل هم عکسهای با کیفیت نمیشه گرفت چند روزه اپ نکردم.و صد البته شیرین کاریهاش و علایقش و کلا خصوصیاتش رو اونجا نوشتم وب جالبیه دوست داشتی ببینش.
حالا پرسیدی چرا اینهمه طرفدار فیتیله ام با وجود یک اقا پسر گل جواب: اتفاقا وجود همین اقا پسر گل گلاب با سلیقه باعث شد تا من بیشتر به برنامه های کودک با دقت نگاه کنم و با بررسی و تجزیه و تحلیل قضیه بفهمم تاثیر گذاریه کدوم روی اقا پسر گلم بیشتر بوده و کدوم بیشتر بدردش میخوره. البته من هیچ وقت اونو از دیدن برنامه ی مورد علاقش منع نمیکنم بلکه گاهی میبینم داره عمو جون سلیمون میبینه یا یک برنامه ی کودک دیگه. ولی به طور عمده داره فیتیله میبینه و خیلی روش تاثیر گذاشته .من ندیدم چیز بدی ازش یاد بگیره بلکه تمام کارهایی که یک بچه ی کوچیک همسنش باید از مادرش و کلا والدینش یاد بگیره از طریق برنامه ی فیتیله یاد گرفته و این همون دلیله که چر این همه طرفدارشم
و اما پرسیدی چقدر از عمو پورنگ خوشم میاد و اینکه گفتی اگه فقط یه ذره بشناسمش میخوایی برام بگی چه فرشته ایه جواب: من همون یه ذره عمو پورنگ رو میشناسم و همون یه ذره شناخت کافیه برام تا بدونم هنرمنده و یک انسان مهربون و دوست داشتنی. نمی دونم شاید فکر کردی چون برنامه ی فیتیله رو بیشتر میپسندم معنیش اینه که عمو پورنگ رو قبول ندارم ولی این درست نیست. من برنامه های عمو پورنگ رو هم دیدم و قبول دارم ولی به دلایل بالا فیتیله رو برای دیدن ترجیح میدم و بیشتر میپسندم.فکر نکم نیاز باشه بیشتر از این بدونم که عمو پورنگ چه فرشته ایه چون میدونم فرشتست و دلیلش هم میدونم.
در هر صورت ممنون که بهم سر زدی. وبلاگتون هم جالبه. موفق باشید..

سمانه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام دوستان خوب. قابل توجه اون عزیزانی که گفتند اندازه فونت باید کوچکتر بشه. لطفا اندازه ی فونت پست فیتیله از نگاه یک مادر رو با اندازه ی پست اخری مقایسه کنید و بگید کدوم برای تایپ بهتره. منتظر نظراتتون هستم.ممنون

farzin چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://library51.blogfa.com

استقاده از مطلب ما اشکالی ندارد.فقط نام منبع یا همان آدرس وب ما را بنویسید کافی ست .
محمود فرزین

غروب چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ب.ظ http://amintarokh1.blogfa.com

عزیزم وبلاگت خیلی خاص و با حاله
من که خدایی خوشم اومده
من اول اینکه امین تارخ خیلی دوست دارم
بعد اگه خدا بخواد ساله دیگم قراره شاگردشون بشم
هدفه خاصی ندارم مثله بقیه وبلاگ نویسا

مرسی. از این بهتر نمیشه. موفق باشی. چه عالی که با یک هنرمند اشنا شدم.

فتانه پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ق.ظ http://fataneh-1371.blogfa.com

سلام
مرسی از اینکه بهم سر زدی .
اگه اجازه بدی شما رو آبجی بزرگتر خودم صدا بزنم .
راستی معین جون هم خیلی نازه .
لینکت میکنم ، لینکم کن .
بای

آتنا جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.atipic.blogfa.com

سلام
من هم عاشق فیتیله ام
۲۴ سالم شده ولی مثل بچه ها هرجمعه منتظرم تا شروع بشه
یه عکس متحرک هم ازش دارم
موفق باشی بهم سر بزن خوشحال میشم

سلام اتنا جان. خوش اومدی. من هم که از شما بزرگترم همیشه کار شما رو میکنم. در هر صورت موفق باشی. به وبلاگت سر زدم نظرم رو حتما برات مینویسم ولی عکس متحرک رو ندیدم.مرسی از لطفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد