همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

نظر سنجی این هفته(برداشت شما از برنامه ی فیتیله )

سلام دوستان خوبم . قصد دارم  هر هفته در کنار شرح حال فیتیله ی اون هفته از تک تک شما عزیزان بخوام که جالبترین نمایش این هفته رو از نظر خودتون برام بنویسید( میتونه این جذابیت از نظر شما  خنده دار بودنش باشه    یا بار اموزشیه زیادش باشه)   . نکات جالب از نظر شما توی اون نمایش چیه( اکثر نمایشهای فیتیله حاویه چندیدن نکته ی جالب و دیدنیه از هر لحاظ چه بار اموزشی و چه جنبه ی سرگرمیش) و دلیل اینکه براتون جالب بوده( به این دلیل....  فلان قسمت از این نمایش جالب بوده) رو برام  بنویسید و اگر نقطه ی ضعفی داشت با ذکر دلیل بنویسید.. خواهش میکنم به هر چهار  سوال جواب بدید.  چون  این جوابها در کنار هم یک نتیجه گیریه جالب رو رقم میزنه. 


 و اما یک  سوال کلی :

برداشت خودتون رو از برنامه ی فیتیله  و هنرمندان محبوبش در چند خط بنویسید(هر چه میخواهد دل تنگت بگو):...........

من منتظر نظرات گرمتون هستم   .  دوستای خوبم یه وقتی دیر نکنیدا کاری نکنید  من این شکلی بشم  

  


و باز توصیفی زیبا از هنرمندان محبوب فیتیله به قلم  زهرای عزیز  دوست همراه و همکار همیشگیه این وبلاگ:  
امشب اسمان صاف و پر ستاره ست و ماه چند روزی از چهارده گذشته اما از میان این همه ستاره سه تا از انها به درخشندگی الماس ، نگین انگشتر اسمان شده اند.
هر نسیمی که به سر منزل انها میرسد ناخداگاه سر برمیگرداند و برای تماشای انها دست و دل از سفر میشوید.
و همه ی افتابگردانها جای خورشید قبله ی نگاهشان این سه ستاره ست.
هر لحظه که سر به سوی اسمان بالا میبریم تا خدا را جستجو کنیم نورانیت شان ، راه مستقیم هدفمان را با انگشت به ما اشاره می کند.
   و در ان پیچ و خم نگاه هر سه انها میتوان مردانگی ، صداقت ، محبت ، یکرنگی ، ایثار ، عشق و در نهایت خدا را اشکارا نظاره کرد.
در میان دستهایشان شکوفه های مهر جان میگیرد و لا به لای هر فصل نگاهشان یاس های صداقت گل میکند.  
هر سه انها همدم تنهایی دلهایی اند که مدت زیادی ست خورشید بر انها نتابیده و غصه در تار و پود وجودشان ریشه دوانده است . انها نقطه ی امیدی برای سیاهی شب در اوج نا امیدی اند.
و اینک نام مقدسشان بر سردر خاطر تمامی انسانها حک شده است و کلمه های دوستی و مهربانی و محبت ، نام های محمد مسلمی ، حمید گلی و علی فروتن را در ذهنها تداعی میکندپس بارالهی !!
اسمانی به انها عطا کن تا بتوانند در سایه ی رحمت بیکرانت تا ابد خوش بدرخشند و زینت بخش اسمان دیگر ستاره ها باشند.








و این عکس Image and video hosting by TinyPic خاطره ی روز دیدار عمو ها رو بار دیگه برام زنده میکنه .










 
نظرات 58 + ارسال نظر
غزاله چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.tarlan-parvane.blogfa.com

نیدونم چی بنویسم؟

سلام عیبی نداره عزیزم.موفق باشی.

اقلیما چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.eghlimaaaaaaa.blogfa.com

سلام سمانه جون
ببخشید که دیر اومدم واقعا معذرت میخوام
اول راجع به سوالی که توی پست قبل از من کردین.
اقلیما اسمه دختره و تاریخچش برمیگرده به زمان آدم و حوا
چون اقلیما اسم دختر حواست.سمانه جون هنوز پستتو کامل نخوندم هر وقت کامل خوندم نظرمو میدم...منم الان لینکت میکنم..

سلام اقلیما جان. ولی این اسم اصلیته؟؟
در هر صورت زیباست. وبلاگت هم که حرف نداره. خواهشا هر وقت اپ شدی خبرم کن.
من هم جمعه به جمعه حتما اپ هستم مگر اینکه مثل الان تغییر خاصی رخ بده. باز هم ممنون.

سحر چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://avinasarmadi.persianblog.ir

سلام عزیزم من ایران نیستم واین برنامه رو نمیبینم شرمنده که نمیتونم نظرم رو بگم .....ولی دعا کن زودتر بیاییم ایران اونوقت بخاطر آوینا هم که شده حتما میبینم ...ژسر کوچولوتو میبوسم .

سلام سحر جان. اوینای گل چطوره؟/ ایشالله هر چه زودتر بر گردی وطنت.موفق باشی.

اقلیما چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.eghlimaaaaaaa.blogfa.com

دوباره سلام
اما سوال نظرسنجی:
من مشتری ثابت برنامه فیتیله نیستم.
وبعضی مواقع این برنامه رو میبینم.این برنامه یه برنامه فوق العاده شاده که من خودم از هنرمنداش خیلی خاطره دارم
کسایی که تویه دوران کودکی منم برنامه اجرا میکردن
اما اگه یادت باشه یکی دیگه باهاشون بود که اون رفت
یادمه یه بار که کلاس پنجم بودیم اومدن مدرسمون آخه اون موقعها برنامه پلام پولوم پلیش رو اجرا میکردن.اون خیلی مهربون بود و همه بچه ها دورش جمع شده بودن و همه دوسش اشتن.
نمیدونم چرا از گروه جدا شد...
در کل نرمندای فیتیله رو دوست دارم به خاطر اینکه گوشه ای از خاطرات کودکی و نوجوانی من رو هم تشکیل میدن....

ممنون از نظرت.

غروب چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://amintarokh1.blogfa.com

سلام سمانه جون
عزیزم کد رو باید بری قسمت مدیریت وبلاگ و در قسمت تنظیمات وبلاگ وارد کنی
البته واسه من blogfa هستش واسه شما blogsky !!!

مرسی عزیزم. فکر نکنم موفق بشم.
راستی تو نظر سنجی شرکت نمیکنی؟

کتایون چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://katayooooon.blogfa.com

سلام سمانه جون. خوبی؟ راستش اگه بخوام نظرمو بگم در مورد برنامشون اینه که خیلی قشنگه مخصوصا این که الان بالای ۲۰ سال هست که این ۳ و با عموقناد ۴ نفر دارن در سازمان کار میکنن و تجربه کاریشون از دیگر مجریهای سازمان قطعا باید بالاتر باشد ولی من با عموقناد اصلا خوشم نمیاد چون اصلا به درده این ۳ نفر نمیخوره یه جوریه؟؟ البته غیبت نباشه یه جوری میخواد هول هولی برنامه رو به پایان برسونه خیلی عجله ای حرف میزنه نمیدونم.دوست دارم نظر تو رو هم بدونم...
ولی در کل برنامشون بسیار قشنگ و به قول شما آموزندست... مخصوصا آقای فروتن.... موفق باشی عزیزم...

سلام کتی جون. اولا خیلی لطف کردی تو نظر سنجی شرکت کردی و اینکه نظر شما محترمه. ولی من نظر شما رو ندارم. یعنی اصلا فکر میکنم کنارهم خیلی جذابتره. در مورد هول بودنش فکر کنم کلا لحن صحبتشون اینجوری باشه. نمی دونم چطوری بگم محکم و به قول شما با ریتم تند تر صحبت میکنن. و اینکه گفتی میخواد برنامه رو زودتر تموم کنه که واقعا میدونم که به خاطر تایمیه که شبکه بهشون میده و کمه حتما که تند تر صحبت میکنه. در هر صورت خیلی خوشحالم کردی که زودی اومدی. مرسی. دوست دارم.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام سمانه جون
معلومه!بهت گفتم که عمو های فیتیله رو خیلی دوست دارم و همون طور که پشت تلفن هم بهت گفتم هم کارشون از نظر استاندارد های نمایشی قویه و هم موسیقی خوب آقای فرید نوایی(یک آهنگساز برجسته یکار کودک هستند ایشون و فوق العاده آدم محترم و با ادب)و هم متن عالی
به نظرم مهم ترین عامل موفقیت این گروه هماهنگی و توانایی بالا در بداهه پردازیه.حالا برای معرفی وبلاگتون بیشتر در مورد این توانایی شون می نویسم...
و اگر جنبه های آموزشی رو هم در نظر بگیرید این گروه همون طور که خودتون این قضیه رو در تربیت معین جام دیدید خیل یموثر است.
و کلا آثار نمایشی که روایت های اینچنینی همراه با ذگر مثال دارند خیلی تاثیر گذار تر از نمایش های تک نفره و یا تک نفره با عروسک هستند.این که این گروه سه نفره انقدر هماهنگ هستند واقعا برای ما تئاتری ها اموزنده است.توی کار کودک هیچ جوری نمیشه سر مخاطب رو کلاه گذاشت چون بچه ها خیای زودتر و دقیق تر از ما صداقت و نیت های پاک رو حس می کنند و مطمئن باشید یکی از عوامل موفقیت این گروه و برنامه شون وجود عزیز و پاک و خوب اعضای این گروه است...
حالا بازم بیشتر می نویسم...
با سپاس...

سلام شیدا جان. خیلی خیلی لطف کردی. اما در مورد اهنگساز فکر کنم الان اقای نوایی اهنگسازشون نباشن. الان اقای نیکیار و دو تا عزیز دیگن که دقیقا اسماشون یادم نیست.
منتظر توضیحات و برداشتهای دیگت ههستم.

ساناز چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام سمانه جان. خوبی؟؟ خوشی ؟؟
راستش خیلی حرف ها دارم ولی نمیدونم چطوری باید بنویسم یا از کجا باید شروع کنم آخه نویسندگی تبحر خاصی میخواد که متاسفانه من از اون بی بهره ام.
از اون گذشته وصف چیزهای بزرگ در چند خط کار خیلی سختیه......
پس بدون مقدمه از هر جا یادم اومد مینویسم !!!!
خلاقیت و ابتکار آقای مسلمی + اجرای بی ریا و هنرمندانه آقای فروتن + انرژی و نیرو آقای گلی = شادی دلها و خنده خانواده ها در کنار یکدیگر در صبح یک روز تعطیل.
البته از هماهنگی بین این ۳ عزیز و ساخت آهنگ های گوش نواز با ریتم
زیبا و نمایش ها وشعرهای آموزنده ای که با بررسی و تجزیه وتحلیل نوشته شده و ارتباط خوبی که عموها با بچه ها دارند نیز نمیشه گذشت . همه این ها به همراه هزاران نکته دیگر که در پشت اجرا نهفته است و ما از اون بی خبریم نشان دهنده اهمیت و ارزشی است که این گروه برای آینده سازان کشورمان قائل هستند و
در حقیقت کودکان رو بیش از یه کودک میدانند همانطور که از قدیم گفتند
بر دل نشیند هر انچه از دل بر آید...
همینطور که میدونیم آموزش صحیح کودکان و شاد کردن دلها از سخترین و در حین حال با ارزشترین کارهاست.
البته همه این ها تنها قسمت کوچکی از زحمات و هنرنمایی های این عزیزانه....
پس از خدا میخوام که به حق دلهای پاک بچه ها همیشه سرزنده باشند که همه ما از کوچیک و بزرگ به چنین هنرمندانی نیازمندیم .
امیدوارم تونسته باشم حرف دلم رو بزنم ...
موفق باشی عزیزم.

سلام عزیزم. دلتنگت بودم. نبودن لیلی عزیز تو وبلاگ یه جورایی دلتنگیه عجیبی با خودش اورده. با دیدن نظرت خیلی خوشحال شدم. بدون که همیشه به یادتم. اخه از خوندن نظراتت خیلی لذت میبرم درست مثل کامنتهای بقیه ی دوستای گلم.. همیشه حرفی واسه گفتن دارید. اونم حرف از فیتیله. قبلا هم گفتم عاشق کامنتهای طولانیم و پر محتوا.
همتون رو دوست دارم و تو ساناز عزیزم همیشه زنده باشی.
راستی چه خبر از دانشگاه و اوقات فراغت و کار افتخاری برای اساتید؟

سپهر{عکس بازیگران نوجوان} چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://softlan.blogfa.com/

وقت بخیر...............
تشکر میکنم از بابت لینک،دوست دارید با چه اسمی لینکتون کنم

ممنون از حضورتون. تو وبلاگتون میگم اسم وبلاگ رو.

رضا چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.rezacoron.blogfa.com

سلام خسته نباشید وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم تبادل لینک واندیشه کنیم ممنون

ممنون از حضورتون. لینکتون کردم.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

این حرفا چیه؟
مزاحمت چیه؟
ببینید من به نظرم هر کس وارد وبلاگ شما میشه بعد از خوندن مطالب وبلاگ در مورد ۱.برنامهو ۲.نوشته های شما و تحلیلتون از برنامه ی اون هفته نظر میده.
درست؟
پس این سوالی که پرسیدین نظرتون درباره برنامه چیه خیلی راه گشا نیست.البته باید بدونم خواننده های شما اصلا در مورد چی بیشتر کتمنت میذارن؟
فقط نوشته های شما یا فقط برنامه ی اون هفته؟

اگر همیشه نظر میدن به برنامه که این نظر سنجی خیلی راهگشا نیست و بهتره هر هفته یک نظر سنجی مربوط به برنامه طرح کنید.

حالا کامنت های وبلاگ شما بیشتر حول چه مسائلی است؟

و راستی یه سوال تو ایران رشته ی دکترای متالورژی هم داریم؟
کدوم دانشگاه؟

خیلی خیلی ممنون از راهنماییت. با این حساب هر هفته باید در مورد نمایشهای اون هفته نظر سنجی بزارم و چند تا نکته ی جالب دیگه که حتما جمعه برای اصلاح پستم اعمال میکنم.
باز هم ممنون
در مورد متالورژی و دکترا. اره عزیزم چرا نداریم. اصلا بزرگای علم متالورژی از دانشکده ی متالورژی دانشگاه علم و صنعت هستند.
متالورژی هم دنیایی داره. جالبه. اصولا کنکاش تو اجزای تشکیل دهنده ی یک فلز برام جالب بود .

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

راستی اقلیما دوست خیلی صمیمی من اسم اصلیش مرضیه است که شنبه کامل با اسم اصلی معرفی میشه.

الان بگید که کامنت ها بیشتر درباره ی چی نوشته میشه؟
برنامه یا نوشته های شما؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ

سمانه جان ممنون از لطف و محبتت .من هم باهات موافقم این چند روزه یکی دوباری که رفتم وبلاگ عموها دلم گرفت آخه حسابی آروم و سوت وکور بود ولی خوب چه میشه کرد باید تحمل کنیم.
راستی من یه برادرزاده دارم که دقیقا همسن معین جونه . هر وقت ببینه که کسی میخواد با کامپیوتر کار کنه میره میشینه پیشش و یه بند اذیت میکنه . الان عکس معین جون رو نشونش دادم میگم ببین چه پسر گلیه و مامانش رو اذیت نمیکنه ولی گویا کار خرابتر شد چون گیر داده میخوام بوسش کنم!!!! کامپیوتر من بیچاره هم لپ تاب یعنی اگه بوسش کنه تا آخر عمر جاش میمونه. البته خدارو شکر فعلا رضایت دادند که از راه دور براش بوس بفرسته...
الانم بهش گفتم دارم با نی نی حرف میزنم میگه پس بهش بگو بیاد اینجا ماشین بازی کنیم . از بس که بازیگوشه البته ناگفته نماند که میگن به عمه اش که بنده حقیر باشم رفته پس این بار میگم معین جان رو از طرف ما یعنی من و دوست کوچولوش (حامد) ببوس.

ساناز عزیز اسمت تایپ نشده. حدس زدم شما ساناز باشی درسته؟
برادرزاده ی گلت رو از طرف من ببوس.
ایشالله فردا یا شنبه انتظار به پایان میرسه.
خیلی خیلی خوشحالم کردی.
دوست دارم
سلام ویژه به کوچولوی توی بغلت برسون.
پیشنهاد میکنم دوباره این پست رو بخونی. و حتما جمعه که پست جدید گذاشتم بیایی و جواب سوالات رو بدی. منتظرت میمونم.
شکلک نداریم اینجا. بوس.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

ممنون.دانشگاه شریف چی؟مقطع دکترای متالورژی رو داره؟

راستی می تونید اصلا دو تا نظر سنجی هم بگذارید.یکی برای برنامه ی اون هفته و دیگری درباره ی خود برنامه

ولی در نهایت به نظر من (البته اگر نظرم براتون مهمه)فقط همون هر هفته بسته به موضوع برنامه یک نظر سنجی مطرح کنید.
و این جمعه نظر سنجی اخیرو بردارید و جدیدو بنویسید.
کامل توضیح دادم؟
سوالی ندارید؟
منم به سوالات نظر سنجی فکر می کنم...

سلام شیدای عزیز و مهربون. لطفت رو هرگز فراموش نمیکنم. از راهنماییت ممنون. پست اصلاح شده رو بخون ببین چطوره؟؟
در مورد دانشگاه شریف هم باید بگم اره عزیزم اونجا هم مقطع دکترای متالورژی دانشجو داره.
بازم از لطفت ممنون.
تو هم متالورژی رو دوست داری یا همچنان عشق اول و اخرت تئاتره؟

رضا چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.rezacoron.blogfa.com

سلام آقای فروتن دوست عزیز وهمشهری بنده هستند(بروجرد) ومن به خاطر ایشا وعلاقه ای که به بچه دارم سعی میکنم این برنامه رو ببینم .البته ناگفته نمونه برنامه هایی که برای خارج از کشور آماده وژخش میکنند شاد تره علتش واضحه. در کل برنامه خوبیه. شما هم موفق باشید منم لینکتون کردم

سلام مجدد. خیلی لطف کردید. بله از نوشته هاتون فهمیدم همشهریه اقای فروتن هستید. موفق باشید. پیشنهاد میکنم پسترو بخونید چون تغییراتی کرده.. منتظر حضورتون هستم.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

کامنت اخرم رسید؟

اره عزیزم.

مهدیه چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://shaparakkocholo.blogfa.com

سلام سمانه جون.
قرارنشددیگه سوالای سخت سخت بپرسی.
شرمنده چیزخاصی برای گفتن ندارم.
راستی معین جون از طرف من ببوس.
دوست دارم.
فعلا

سلام مهدیه جون. سوال من سخت بود؟؟؟؟
همین که لطف کردی و بهم سر زدی دنیا دنیا برام ارزش داشت. به قول دوستمون شادی دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.

ساناز چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ

ای وای ببخشید اینم از دسته گل های این نیم وجبی که اسمم رو پاک کرده .خیالت از بابت پست راحت باشه من همیشه کامل میخونمش الانم یه بار دیگه خوندم . پس تا جمعه خداحافظ.

قربون شیطنتهای این نینیگولوها. میتونم تصور کنم چه بلایی به سرت میاره. معین الان داره نمایش مورد علاقشو میبینه دکتر نینیان اونم از نوع گوگولی مگولی و خطرات اتو که کلی باهاش حال میکنه. اینطور مواقع کاری به کارم نداره. خدا نکنه فیلم تموم شه انقدر مامان مامان میکنه که نگو . برادرزاده ی کوچولوتو ببوس.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

خواهش می کنم...
امید وارم بالاخره تونسته باشم منظورمو برسونم و مفید واقع بشه...جمعه با هم هماهنگ میشیم که نظر سنجی چی باشه؟
الان مهمون اومد چند دقیقه دیگه می خونم نظرمو همین جا میگم...
نه من عشق اول و آرم هنر های دراماتیکه(سینما/تئاتر)و این سوال دوستم بود.ممنون...

شیدا جون ممنون از لطفت.

پریا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام سمانه جونم.

خوبی؟
معین خوشگل ما خوبه؟
موهاش بلند شده؟ نازی! ببوسش...

سمانه جون حتما خودت حدس میزنی که من از کدوم نمایش بیشتر خوشم اومده.
قبلا یه بار بهت گفتم.
اتاق عمل!!!
من عاشق نمایشهای اتاق عمل - قاطینگا و پاتینگا - راز بقا هستم.
البته راننده فیتیله ای و علی کوچولو رو هم دوست دارم.
روز نیمه شعبان هم به نظر من نمایش اتاق عمل بهترین بود.
ممنون.
شب خوبی داشته باشی.

سلام پریا جان.شما چطوری؟
سلیقتو میدونستم چون قبلا گفته بودی. بزار جمعه که با شرح برنامه اپ کردم. حتما بیا و هر سه تا سوال رو دقیق جواب بده.چون گاهی اوقات بعضی نمایشها عجیب جالب ودیدنی میشن. و گاهی نیازه که ضعفهای یک نمایش هم بررسی بشه. من میخوام با کمک شما دوستای خوبم نه تنها نکات جالب و دیدنیه یک نمایش رو ثبت کنم بلکه نکات ضعفش رو هم بنویسم البته اگه داشته باشه که بعید میبینم.
مواهی معین زود رشد میکنه راستنش خودش خیلی اذیت بود الان راحته.و وقتی بهش میگن معین موهات کوش دست میزاره روش میگه اینجا.
راستی شما یکی یه دونیه ای. منظورم اینه که خواهر دیگه ای نداری درسته؟؟ داداش داری ؟؟ اخه یه بار اینجوری یادمه گفتی شایدم با یکی دیگه اشتباه گرفتمت.
سلام خدمت خانواده ی محترم برسون.
جمعه ی خوبی داشته باشی.

امیرحسین پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
وب خوبی داری.
تقاضای تبادل لینک دارم.
اگه مایلید به وبسایتم اومده و یه نظر بدید.
www.apvt.tk

سلام لطف کردید. لینکتون کردم.

bita پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ http://50girls-50boys.blogfa.com

sallam khanom khanoma khubi?????? mer30 ke khabaram kardii tu nazar sanjiton sherkat kardaam vaaay samane jun kheyli khoshhalam ke bahat ashena shodaam kheylii gol ,mah,khanooom,dost dashtani,va....... hasti khodet va webet va moein kocholoy gool

سلام بیتا جون. خیلی خیلی خیلی بهم لطف داری. من هم دوست دارم و اصلا همون اول که وبلاگ زیبات رو پیدا کردم و خیلی ازش خوشم اومده بود مایل شدم بیشتر باهات اشنا بشم.
موفق باشی.

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

سلام سمانه خانوم خواهر خوبم ممنون از حضورتون مرسی از نظرتون...
در مورد فیتیله ها هم چون من فقط یه جمعه رو وقت دارم که یه دل سیر بخوابم!
به خاطر همین نمیرسم این برنامه ی پر طرفدار رو ببینم ولی خوب باهاش اشنا هستم و اگر استسنائی در جمعه ها پیش بیاد (همون خوابم رو میگم)
قطعا این برنامه رو میبینم خیلی برای بازیگراشون احترام قائلم چون واقعا این دوستان با روانشناسی کودک اشنا هستند و در شرایطی که کار کردن برای بچه ها سخت است این عزیزان از پسش بر میان...
لپ معین کوچولوتون رو از طرف من بگیرید طوری که اذیت نشه...
براش اسفند دود کنید(البته من چشمم شور نیست)
وبلاگ وزینتون رو هم با نام خودتون لینک کردم اپ کردید خبرم کنید ممنون ببخشید اگر در نظر سنجی شرکت نمیکنم چون الکی نمیخوام نظر بدم...
راستی اگر کمکی از دستم بربیاد خوشحال میشم برای وبلاگ شما خواهر بزرگم انجام بدم...
در مورد ایجاد نظرسنجی-گزارش امار وبلاگ به شما سایت وبگذر و برای پخش موسیقی در وبلاگ سایت:www.yaronline.comرا معرفی میکنم و در مورد دیگر خدمات جنبی برای وبلاگ یا نحوه قرار دادن و استفاده کردن از آن هم اگر خواستید خبر بدید و من هم بر حسب وظیفه در خدمتتون هستم
یا علی...

سلام دوست مهربان. ممنون از راهنماییتون حتما به این سایتها مراجعه میکنم .
از نظراتتون هم ممنون. موفق باشید.

مریم پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ق.ظ http://www.maryamdpf.blogfa.com


بیا با افق مهربانی کنیم
غم پونه را آسمانی کنیم
بیا تو ی نقاشی قلبمان
رز عشق را ارغوانی کنیم
سلام سمانه عزیزم خوبی خانوم. [گل]
از لطف و محببتت و مهربونیت نسبت به من ناقابل ممنونم عزیزم. [گل]
نظرمم در مورد وبت : [گل]
وب خیلی زیبا یی داری اونم یه وبلاگ کودکانه و قشنگ.
لذت بردم.[گل]
تعریف نبود حقیقتی بود که از ته دلم برات نوشتم. همین عزیز دلم. [گل]
موفق و پاینده باشی . [گل]
قربانت خدابه همرات [گل]
[بدرود]

سلام مریم جون خیلی خیلی لطف داری و شعرت هم زیبا بود.
موفق باشی.

‡†₪ ___ლД § å ξლ___₪†‡ پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ق.ظ http://lahzehayebikasim.blogfa.com

سلام گلم

خوبی عزیزم؟؟؟

خوش میذگره؟؟

چه می کنن این عم فیتیله یی ها

من که دوستشون دارم

همیشه شاد باشی


بابای جیگلی

سلام دوست خوبم.شما همون دوست خوبم هستی که هر دفعه خواستم تو وبلاگ زیبات نظر بزارم با انبوهی از کامنتها مواجه شدم. بالای ۱۷۰ تا کامنت تو یک پست. خیلی جالبه. موفق باشی.

adina پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ق.ظ http://www.adindragon.blogfa.com/

salam samane jan:
omidvaram haletoon khoob basheo har ja ke hastin va too har vazeiyati ke hastin shado sarbolando aghebat bekhair bashin
man addressetoono too webloge lahzehaye bikasi didam va khastam ke biyamo be weblogetoon sar bezanam
aslanam az in model weblog nevisa nistam ke faghat biyam too ye web vase moarefi kardane weblogam
moteasefane bedalile zighe vaght natoonestam mohtaviyate weblogetoono bekhoonam
monteha pagetoon ro save kardam ke sare forsat bekhoonamesh
be omide movafaghiyat va gostareshe rooho zehnetoon hamintor toseaye doroste weblogetoon dar jahate tahaghoghe hadafetoon ke motmaenan ba arzeshe
dar zemn
adina esme pesare
ino goftam chon khailiya too nazarat ba inke axam khaili tablo balaye weblogame khanoom khatabam kardan
bazam arezooye movafaghiyat daram vasatoon
be omide didar

سلام .ممنون از حضورتون.
موفق باشید.

مهدی( وبلاگ ترانه علیدوستی) پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ق.ظ http://www.taranehh-alidoosti.blogfa.com

سلام سمانه خانم عزیز
نمی دانم می دانید که من به شکل پرهیزگارانه ای ازتله ویزیون به دورم و البته سنی هم حالا ازمن گذشته و برنامه های کودک با آنکه می دانم روح را شفاف می کنند،نمی بینم.
خاطره ام و سوابق ذهنی ام از گروه فتیله هم به چند سال پیش بازمی گردد و من بیش از همه در آنها وحدت و شیرینی و تلاش در تربیت درستکودکان مخاطب و استمرار بودنشان را دوست دارم.
سلامت باشید و ببخشید که مختصر بود.

سلام دوست مهربان. خیلی لطف کردید.

لیدا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام سمانه جان
با وجود نظر سنجی وبلاگتون بی نظیر شده
به نظر من فیتیله سه بازیگز توانا داره و یک مجری با سابقه و مجرب که در کار خودش حرف نداره
نمایشها و موضوعاتی که در برنامه مورد استفاده قرار میگیرند مورد توجه بیننده هاست و به همین دلیل برنامه ای موفق و پر محتوی به وجود می اید که به دل بزرگ و کوچک اهل خانه مینشیند
با امید موفقیت بیشتر

سلام لیدا جان. قدم رنجه کردی عزیزم. ممنون از توضیحاتت.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ق.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام
فکر کنم فردا بتونم زود بیدار شم چون دیشب به زور خودمو خوابوندم(با کتک) و امروزم زود پا شدم...اخه من اصلا خواب ندارم و معلوم نیست کی پا میشم!

تغییرات خوبی دادید...

سلام.
از این همه پشتکارت خیلی خوشم اومده.
البته وبلاگتون و خط مشیش تلاشها تون نشان دهنده ی سرسخت بودنت برای رسیدن به اهداف قشنگتونه.
پس شما هم موافق این پست هستید؟؟

حوریه مامان شایان پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.shayan86.blogfa.com

سلام سمانه جون .... عزیزم من راستش برنامه شو خیلی کم میبینم ... راستش از وقتی با شما آشنا شدم با فیتیله هم اشنا شدم . من فکر میکنم شما هم کمتر از معین جون به فیتیله بی علاقه نباشی .

سلام به حوریه جون مامان شایانی طلای خودمون.
خیلی خوشحالم کردی قربونت برم. شایانی رو از طرف من یه ماچ ابدارش کن.
بعدشم اره درست حدس زدی .
علاقم به هنر هنرمندای این برنامه که بر میگرده به سالهای نوجوانیم و به تبع این برنامه رو با معین دیدم و پی به جذابیت و مفید بودنش برای بچه ها بردم و تصمیم گرفتم به خاطر علاقه ی بیش از حد معین و البته علاقه ی خودم این وبلاگ رو بنویسم. تا پسرم وقتی بزرگ شد نه تنها وبلاگی صرفا برای خودش داشته باشه بلکه یه وبلاگ دیگه از عشق دوران کودکیش هم داشته باشه.
همون طوری که دیدی عکسهاش رو هم اینجا میزارم و کارهای جدیدی که از این برنامه یاد گرفته.
به نظر خودم که خیلی جالب خواهد شد اگه همین طور تا اخر تمام کارهاییی که برای اولین بار یادشون میگیره رو اینجا ثبت کنم. اخه توی این وبلاگ به نظرم بیشتر خودشو نشون میده تا توی وبلاگ خودش. اینجا این مطلب چون متفاوت از مطالب دیگست خیلی خودشو نشون میده.
بازم ازت تشکر میکنم. خیلی خیلی دوستون دارم.

امیرحسین پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
من هم شما رو با اسم همه چیز یعنی فیتیله لینک کردم.
ممنون.

زهرا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ

با سلام
اگر نظر من را میخواهید فیتیله به خاطر خیلی چیز ها در بین برنامه های کودک حرف اول را می زند، به خاطر چیز هایی که وبلاگ شما هر هفته به بیان ان می پردازد .
خودتان خیلی خوب انگشت روی نکته های مفید فیتیله گذاشتید و همه ی فواید و جذابیت های ان را مو به مو بیان کردید و دیگر جای بحثی وجود ندارد.
از خوبی و مهربانی خود اعضای گروه نیز که همه ی گفتی ها را گفتیم و تنها برای موفقیتشان دعا میکنیم
البته ناگفته نماند که جهانی شدن این برنامه خود حاکی از پر طرفدار بودن ان است و پر طرفداری نیز پشتوانه ای برای خوب بودن ، جالب بودن و مفید واقع شدن فیتیله است

در پناه خدا

سلام زهرا جان. خیلی لطف کردی.
موفق باشی.

ثنا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام سمانه جون. به به مثل همیشه زیبا بود. موفق باشی.

سلام ثنا جون. خوبی عزیزم. لطف کردی. چرا تو نظر سنجی شرکت نکردی؟؟

اتوسا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://black-t-shirt.blogfa.com

سلام سمانه گلم
دیروز لینکت کردم
ما بیشتر اوقات برقمون می ره این ای دی منهpapiyon.papiyon
امشب میام اگه برق نره .بعد از ترانه مادری

سلام اتوسا جان.
مرسی
اما من از یه تایمی دیگه کامپیوترمو خاموش میکنم و به خانواده میرسم. باز هم ممنون.

شادی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سما نه جونم سلام:

ببخشید دیر اومدم کامنت گذاشتم آخه نوشتن در مورد پست جدیدت خیلی سخته!!! تا حالا چند بار اومدم نظر

بذارم،ولی بغض گلوم رو گرفت!! نوشتن از آدم های بزرگ کار سختی هست! اما می خوام بگم عمو فروتن

مظهر عشق بی قید و شرطه!!! نماد ایستادگی و شکیبایی ، به قدری مهربان و با گذشت هستند که آدم در

مقابلشون احساس کو چک بودن می کنه و.... نوشتن از عمو ها کلمات خاص خودش رو می خواد که

سواد نا چیز من این اجازه رو بهم نمی ده! از عمو گلی که واقعاً نمی تونم بگم ! ایشون خیلی......خیلی... گل

هستند و آدم رو همیشه شرمنده مهربونی هاشون می کنن! ....... برنامه سر شار از عشقه همین!!

ببخشید بغضم اجازه ادامه دادن رو بهم نمی ده!!

دوست دارم

سلام شادی جان. افرین به احساس قشنگت.

گروه چهره نما پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ

وایسلامروزخوش چقدر نظر و چقدرحرفهای خوب و دوست داشتنی مرسی سمانه جان خیلی زحمت می کشی خیلی برای برنامه زحمت میکشی همه مطالب جالبن عکسها خوبن. و خیلی بیشتر از ما وقت می ذاری از تلاشت ممنون و متشکرم مرسی عزیزم.

سلام سعیده جان خوبید؟؟ خیلی خیلی لطف کردید.
انقدر خوشحالم کردید که نگید و نپرسید.
خیلی خیلی دوستتون دارم.
بازم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید. اخه قراره اتفاقات جالبتری بیفته.

انی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://anahita.blogfa.com

سلام به سمانه گلم
خیلی دوست دارم درضمن اپت خیلی قشنگهمن اپم خواستی سر بزن راستی بیتا بهم گفت اپ جدید کردی منم اومدم خیلی گلی

سلام انی جون. ممنون. من فردا دوباره اپ میشم با کلی عکس قشنگ از عمو ها و ومعین و یک نظر سنجیه باحال. حتما بیا.
دوست دارم.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

حتما؛ ممنون میشم من ۳ تا ساعت کوک کردم و شما یه میس کال کوچولو بندازین من بیدار میشم...
قربونتون برم منم دوستون دارم میلیارد تاااااااااااا

پریا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام سمانه عزیزم.
خوبی مامان معین؟


آفم این بود:
اون آفی که گفته بود مادرش مریضه دوست یکی از دوستام بود. منم خیلی دلم سوخت. برای مادرش خیلی دعا کردم.

ولی خداییش سمانه فهمیدم که دلت از برگ گل نازکتره و چقدر مهربونی.
خدا معین و آقا مرتضی رو خیلی دوست داشته که تو رو بهشون داده.

راستی خیلی کار جالبی میکنی که میخوای نظرسنجی کنی. خیلی به درد عموها و بقیه دست اندرکاران فیتیله میخوره.

میبوسمت سمانه مهربون.
از طرف ما خاله ها معینو ببوس.

سلام عزیزم. خیلی بهم لطف داری.منم خیلی دوست دارم .این سوالا رو شما دوستان باید هر هفته بهش جواب بدید.
سوالاتی هست که هر هفته تغییر میکنه و منتظر نظراتتون در موردش هستم.
مواظب خودت باش. همیشه سالم و موفق و پر تلاش باشی.

شیوا صرامی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ http://amoojoon1352.blogfa.com

سلام سمانه جونم،خوبی گلم؟
وبلاگت خیلی زیباست منم واسه ی عموپورنگ می نویسم خیلی خوشحال می شم به وبلاگ منم تشریف بیاری
خیلی دوستت دارم،منتظرتم عزیزم

سلام شیوا جون. اول رفتم وبلاگت رو دیدم. عالی بود. خیلی با سلیقه ای. خیلی هم با احساس مینویسی. احساست رو تحسین میکنم. خدا حفظت کنه. حتما حتما همین الان لینکت میکنم. یه نظر هم برات گذاشتم و یک خواهش زودی بخونش و جواب رو بهم بگو. مرسی به خاطر مهربونیت.

سروناز(حامد کمیلی) جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.hamedkomeili-love.blogfa.com

سلام سمانه جون
واقعا منو ببخشید که انقدر دیر سر زدم
راستش درباره ی نظرسنجی که کرده بودید باید بگم که من زیاد فیتیله رو ندیدم چرا دروغ بگم
امابا دیدن وبلاگ شما از این به بعد می بینمبازم خیلی ممنون از اینکه خبرم کردید
فعلا

سلام سروی جون. خیلی لطف کردی. من هفته به هفته اف میکنم و تو این یه هفته دلم میخواد دوستام بهم سر بزنند و خصوصا الان که دارم سوالاتی طرح میکنم که جواب شما دوستان رو میخوام در موردش.
افرین حتما فیتیله رو از این به بعد ببین چون دلم میخواد شما هم جوابهارو بدید.
خیلی دوستتون دارم.

فریناز جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.mohsen-keivan.blogfa.com

سلام عسیسم
اپ شدم
خوشحال میشم سر بزنی
راستی کدوم نظر سنجی؟

فریناز جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.mohsen-keivan.blogfa.com

سلام عسیسم
اپ شدم
منتظرتم
راستی در مورد نظر سنجی هم
به نظرم برنامه خوبی هست من اهنگاش رو بیشتر دوس دارم

پریا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام سمی جونم.

راستی من یادم رفت به سوالت جواب بدم.
آره درست یادت مونده. من فقط یک برادر دارم که از من کوچکتره و خواهر هم ندارم.
اتفاقا برادرم مثل خودت مهندس متالورژی هستش از دانشگاه علم و صنعت.

برنامه امروز فیتیله رو دیدی؟

نظرسنجیت کی شروع میشه؟
منتظریما

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم

مرسی از شما و عمو های فیتیله که یه دنیا شادی و خوشحالی و نیکی رو به ما هدیه میدن...
من همیشه کودک درونم زنده است...

من که خیلی لذت بردم ...منتظر نظر سنجی و سوالاتتون هستم............

هانیه دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ


سلام سمانه جان و معیین کوچولو :
معما چو حل گشت آسان شود . ماشاالله شما به چه نکات ریزی توجه می کنید . امیدوارم در سوال هفته بعد بهتر عمل کنم .
سمانه جان کامنت معیین خیلی جالب بود بگو باز هم بنویسه .
در مورد نحوه نوشتار هم شما عالی کار می کنید ولی من هم با نظر دوستان موافقم که اگه کمی خلاصه تر باشد ، بهتر است . البته شما میتونی به دو بخش تقسیم کنی که یک بخش خلاصه کار و بخش دیگه شرح کامل باشه . من هم مثل دوستان صفحه رو به سختی باز میکنم چون عکس ها خیلی دیر باز میشن و کمی مشکل ایجاد میکنه .
جواب سوال این هفته : بهترین ویژگی برنامه شاد بودن آن و حرکتی بودنش است که برای من واقعاً انرژی برای یک هفته ایجاد میکنه ، در کنار اون برای بچه ها هم بار آموزشی داره ، البته نمایش هایی مثل همسایه و . . . برای بزرگتر ها هم آموزنده است .
دوستتون دارم . موفق باشید .

سلام هانیه جون. مرسی عزیزم. خیلی لطف کردی که جواب سوال این فته رو هم دادی...
راست میگی؟؟ دیر باز میشه.. خوب پس من اولین کاری که میکنم اینه که تعداد پستهای صفحه ی اولمو کم میکنم. بعدم سعی میکنم خلاصه بنویسم... چطوری دو بخش کنم. پس موافقید که خلاصه بنویسم؟؟ دیگه کامل ننویسم؟؟
چون دو بخش باز هم تو یه پست زیاد فرقی نداره.. عکسها رو کم میکنم و مطالب هم کمتر..
مرسی از اینکه بهم تذکر دادی... حتما اصلاحش میکنم.... دوستت دارم......

مرضیه دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خوبی
ممنون که اومدی و نظر دادی
وایی
ممنون که منو لینک کردی
منم تورولینک کردم
راستی از این به بعد حتما سعی میکنم فیتیله رو ببینم
راستی
من برای پست قبل نظرات نمیومد

با کمال میل لینکت کردم. اخه خیلی وبلاگت برام متفاوت بود. اون گزارش ورزشیه عجیب تودلم نشست. خیلی با سلیقه نوشته بودی.. بدون شوخی و دروغ دارم میگم...
خیلی خوشحالم کردی گفتی از این به بعد میخوایی ببینیش. اخ جون از این به بعد مرضیه جونم جواب سوالا رو میده.. مرس مرسی مرسی...
دوستت دارم..

مرضیه سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خوبی
کامنتم کامل بود
منم دوست دارم

سمیه چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ق.ظ http://pikey.blogfa.com

سلام دوست عزیز

مرسی که به من سر زدی

وبت خیلی جالبه

موفق باشی

سلام سمیه جان. مرسی خیلی لطف کردی...

Mohammad TECHNOLOGY چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://daejanggeum-2003.blogfa.com

با سلام خدمت سمانه خانم !!!!!!
ابتدا از اینکه از وبلاگ دیدن کردین تشکر می کنم
و منظورتان را از سوالات کدام سوالته < ؟؟؟؟؟؟؟؟
من تا آنجایی که می دونم فکر نمی کنم سوالی
از من پرسیده باشین !!!!
ولی اگر سوالی دارید می توانید دوباره بپرسید !!!

دوست عزیز منظورم سوالات داخل پستم بود.
با تشکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد