همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله ی امروز و چند سوال که از این به بعد همیشه پرسیده میشه

سلام و صد سلام به دوستان خوب همراهان همیشگیه این وبلاگ..حال و احوالا چطوره.  یه جمعه ی دیگه از راه رسیده  و   حداقل تا ظهر همه چیز یعنی فیتیله. 

بزارید همین اول کار متن فراخوان جدیدم رو دوباره اینجا بنویسم تا شما عزیزان من به  این نکات موقع گذاشتن  کامنت توجه کنید. خیلی خیلی خوشحالم میکنید اگه جوابها رو  برام بنویسید.در واقع  شما عزیزان باید هر هفته به طور ثابت به این سوالات جواب بدید.( با تشکر). چون فیتیله مال همه ی ماست و ما همه باید به موفقیت بیشتر و بیشترش کمک کنیم. خوب میرسیم به متن فراخوان:. قصد دارم  هر هفته در کنار شرح حال فیتیله ی اون هفته از تک تک شما عزیزان بخوام که:

۱: جالبترین نمایش این هفته رو از نظر خودتون برام بنویسید( میتونه این جذابیت از نظر   شما  خنده دار بودنش باشه    یا بار اموزشیه زیادش باشه)  .

 ۲: نکات جالب از نظر شما توی اون نمایش چیه( اکثر نمایشهای فیتیله حاویه چندیدن نکته ی جالب و دیدنیه از هر لحاظ چه بار اموزشی و چه جنبه ی سرگرمیش

۳: دلیل اینکه براتون جالب بوده( به این دلیل....  فلان قسمت از این نمایش جالب بوده) رو برام  بنویسید

۴:اگر نقطه ی ضعفی داشت با ذکر دلیل بنویسید..

خواهش میکنم به هر چهار  سوال جواب بدید.  چون  این جوابها در کنار هم یک نتیجه گیریه جالب رو رقم میزنه.  یادتون نره همیشه و هر هفته باید به این چهار تا سوال جواب بدید.


 و اما در کنار این چهار تا سوال که جوابشون همیشگی  ست  هر هفته یه سوال مطرح میشه که شما عزیزان باید تا پایان هفته بهش جواب بدید.

سوال این هفته:

 شما بگویید بهترین ویژگی این برنامه چیست؟؟


قبل از شروع  شرح حال  باید  روز بزرگداشت ابوعلی سینا  و همچنین  روز پزشک رو به همه ی پزشکان عزیز تبریک بگم

خوب حالا میرسیم به شرح حال فیتیله ی این هفته و در واقع اصل مطلب:

 برنامه با شعر خورشید خانم اغاز شد:

خورشید خانم چارقد توریه سرش 

پولک نور میریزه از پیرهنش

  صبح شده و خروس نشست رو پرچین

 با بالهای قشنگ و تاج چین چین(۲).........


سلام اول برنامه هم این بود:

سلام سلام(۲).. ... .. وقتی  که لبخند میزنی میخندی شبیه  غنچه های زیبا میشی

وقتی که با شادی سلام میکنی تو بهترین بچه ی دنیا میشی......


یک حال و احوال پرسیه جانانه با بچه های توی خونه و توی استودیو :

اهای گلپونه ها  بله

اهای نازدونه ها بله

چراغ خونه ها بله

اهای دردونه ها بله..........


پدر بزرگای مهربون فیتیله ای امروز دوباره مهمون خونمون شدند. چقدر کلامشون شیرینه  اونا میگفتند:

ای عزیز دنیا ببین چه پاکه و قشنگه 

حیفه که ادم بخواد با همدیگه بجنگه.......

اونا  تو شعر قشنگشون به ما یاد دادند که قدر همو بدونیم و با هم نجنگیم. گفتند دنیا وفا نداره باید به همدیگه کمک کنیم نه اینکه با هم بجنگیم.

 به امید روزی که هیچ جای این دنیا جنگ  و دعوا نباشه.


عمو های مهربون فیتیله

اهنگ ایران رو خوندند. یک اهنگ زیبا و غرور افرین. بیتهای اول اهنگ با صدای زیبا و دلنشین عمو گلیه مهربون خونده شد:

اهل هر جا که باشی

همیشه پر غروری

 دلاور و شجاعی

ایرانی غیوری

ایران یه اسمونه

ما ادماش ستاره

 ستاره تو اسمون همیشه موندگاره......


 و اما اولین نمایش امروز نمایش محکمه بود  .  امروز اما بر خلاف همیشه گوگولی و مگولی   به عنوان متهم و شاکی در دادگاه فیتیله حضور پیدا کردند.  جرم مگولی این بود که برادرش رو تشویق  کرد تا دستش رو توی پنکه بزاره.   تازه یک ماسک خطرناک   هم به صورتش زد و باعث شد برادرش از ترس زهره ترک بشه. بعدش هم  سر  اسباب بازی و بازی کردن دعوای حسابی کردند.

به نظرمن تکرار کردن اخر کلمات توسط قاضیه فیتیله ای.. اشتباه تلفظ کردن بعضی کلمات  مثل اقای ماضی(قاضی)  گاز گرفتن دماغ و از همه مهمتر حرکات اسلوموشنی که عمو ها انجام دادند خیلی خیلی نمایش رو جذاب تر کرده بود....


 عمو های مهربون به رسم چارلی چاپلین برنامه ی بعدی رو اعلام کردند.... اما  اما این دفعه با ماسک چارلی چاپلین و ریتم متفاوت تر..


کلی روستایی از کوچیک و بزرگ پیر و جوون اومده بودند تا ایتم بعد از کارتون رو اجرا کنند با  یک شعر زیبا. اومده بودند تا  از زیباییهای روستاشون برامون بگن.میگفتن:

انار دونه دونه یه ده پر از نشونه  

خروس پر حنایی رو پشت بوم خونه

خونه های کاهگلی

رودخونه های جاری

 پشته ی چوب و هیزم

پشت الاغ و گاری

نقش گل و پرنده تو دل سرخ قالی

 دست محبت باد رو زلف سبز شالی....


 تو نمایش دوم برنامه دانشمندای فیتیله ای اومدند  . اونا امروز خواستند برای لحظاتی کشف و علم و دانش رو کنار بزارن و بیان تو دل طبیعت. خواستند یه عکس یادگاری بگیرند ولی گویا بلد نبودند   دوربین رو زوم کنند و همش به مشکل بر میخوردند. از عکس

  رفتن پشیمون شدند و رفتند تا اتیش روشن کنند ولی کبریت نداشتند در نهایت به این نتیجه رسیدند که میشود از عدسیه دوربینی که اتفاقا در اثر بی احتیاطیشون افتاده بود برای روشن کردن اتیش استفاده کنند و در این حین توضیحاتی هم در مورد عدسی  دادند.


لورل  و هاردی  فیتیله ای برنامه ی بعدی رو در این قسمت خوندند

اهای اهای بچه ها

شادی کنید یه دنیا

 بخندید  از ته دل

ای غنچه های زیبا

خنده نشاط میاره

 همه با هم بخندیم

 با این لبای خندون و.......


یک اهنگ جدید و مثل همیشه زیبا و دلنشین  که ۳ تا کشاورز زحمت کش خوندند.

میکنیم از زمین ما خار و خشاک

میکاریم دونه رو توی دل خاک و......


نمایش بعدیه این هفته نمایش سربازان فیتیله ای بود. 

  از نوشتن شرح نمایش که بگذریم میرسیم به جرمی که مرتکب شدند و به خاطرش باید به دونفرادی میرفتند . اون دو تا به جرم اینکه محیط اطرافشون رو الوده کرده بودند و به خاطر همین قضیه سوسک و گربه و کلاغ اطرافشون اومده بودند باید به دونفرادی میرفتند.

 کلاغ رو با پوتین   گربه رو با پرت کردن بالشت و سوسک رو با لنگه دمپایی ازار دادند و این هم یکی دیگه از جرمهاشون بود.

  واقعا باید به اون فرمانده که میگفت: سرباز باید عین ساعت باشه   گفت قربون دهنت.

دست اخر هم با گفتن این جمله: رفتتیم دونفرادی رفتیم سربازی از صحنه خارج شدند. جمله ای که معین کوچولو که هنوز سالهای زیادی مونده تا بخواد   بره سربازی همیشه میگه.  


پلنگهای صورتی  برنامه ی بعدی رو اعلام کردند.

حالا حالا بریم بریم بریم

یه گوشه بشینیم

 برنامه ی بعدی رو رو رو با هم ببینیم....


اهنگ مولا مولانا علی رو خوندند و واقعا اهنگ زیبا و  خاطره انگیزی بود. با زدن دف توسط عمو ها زیبا و زیباتر شده بود.


 نمایش بعدی رو این دفعه سه تا   پاپوش اعلام کردند. نمایشی که  با دیدن حال و روز معین بعدش به این نتیجه رسیدم که خیلی مورد پسند بچه ها بود. کفش دمپایی و کتونی برای بچه ها از خودشون با زبون شعر حرف زدند. از این بهتر نمیشد. 


 وای معین اینجای برنامه به گریه افتاده بود 

   اخه عمو ها  اهنگ خدا حافظی رو خونده بودند بچه های توی استودیو هم با فریاد میگفتند نه  . با وساطت عمو قناد بچه ها اروم شدند انگار هنوز برنامه داشتند این فقط یه شوخی بود.









 



  اهنگ یکی بود یکی نبود و شنیدید

 زیر گنبد کبود و شنیدید

همتون اون که میگه به جز خدا

 اون بالا  هیچکی نبودو شنیدید...... اهنگی بود که  در این قسمت از برنامه عمو های مهربون خوندند.من این اهنگ رو خیلی دوست دارم.


یه شوخیه جالب بین عمو ها و عمو قناد با پرت کردن توپ به سمت عمو قناد صورت گرفت و بعدش هم بازیه توپ با بچه ها که کلی حال و هوای توی استودیو رو عوض کرد و بعد هم اهنگ مهمون رو خوندند


و در پایان مثل همیشه  یک اهنگ زیبا خونده شد:

ای خدای پاک و خوب

 مالک بود و نبود

 نقشی از حضور توست گردش چرخ کبود

 تو بخوایی ابر میباره رو تن تشنه ی خاک از دل سنگ میجوشه چشمه ی زلال و پاک

 تو بخوایی این اسمون شبو مهمون میکنه

 لب خشک ساحلو دریا خندون میکنه

 تو بخوایی خدای خوب باز قناری میخونه

 غنچه ی گل میشکفه

 جاری میشه رودخونه....  


 

 خوب امروز  هم جملات  جدیدی   که معین از فیتیله یاد گرفته و در واقع به نظر من  بعدا برای زدن واکسن بدردش  می خوره رو براتون طبق روال هر هفته مینویسم:همتون حتما نمایش دکتر نینیان و قضیه ی زدن واکسن وترس گوگولی مگولی از واکسن  رو یادتونه. همین دو هفته پیش اجرا شد.چند روز پیشا دیدم معین بهم میگه:مامان مامان من واسکن زدم. گفتم : واسکن زدی؟؟ گفت با بابا رفتم دکتر واسکن   زدم   شربت خوردم خوب شدم. گریه نکردم.بزرگ شدم. بعد هم گفت اگه واسکن نزنم اوف میشم..

و دوستای خوب این بود برگ جدید دفتر  تربیتی معین که باز مثل همیشه  توسط برنامه ی  بی نظیرفیتیله   ورق خورد.

البته معین تا واکسن بعدی هنوز دو سه سالی وقت داره ولی همین که  نکات مثبت نمایش رو برای من و باباش به زبون اورده  میدونم که روش تاثیر گذاشته. چون در  موارد دیگه در عمل  برخوردش رو که دیدم  و دیدم دقیقا مطابق نظرات قبلیش عمل میکرد. یعنی این نبود که به من بگه مامان اتو جیزه ولی وقتی بهش رسید  بهش دست بزنه بلکه در عمل هم رعایت میکرد. درست مثل قضیه ی درست غذا خوردن و  .... وای چقدر  جملاتم قاطی پاتی شد به بزرگیه خودتون ببخشید.

 و اینم یه نمونه از کارای معین موقع تماشای فیتیله:( شرمنده اگه عکسها بی کیفیته چون همونطور که قبلا گفتم دوربین دیجیتال اینجانب بدست مبارک خود اقا معین شسته شده و در نتیجه سوخته واسه همین منم که دیدم نمیشه معین تو این مدت بدون عکس بمونه یه نیمچه عکسایی با موبایل میگیرم. بازم شرمنده اگه کیفیت پایینشون چشمای نازنینتون رو اذیت میکنه.)Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


دوستای خوبم از لطف بی  اندازتون ممنونم و منتظر نظراتتون هستم.  



Image and video hosting by TinyPic





 


نظرات 126 + ارسال نظر
شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلااااااااااااااااااااممم

من که خیلی لذت بردم و حسابی خندیدم و دور از چشم همه یه کمم بپر بپر کردم
خیلی برنامه جذابی بود و سمانه جون عزیز مرسی که انقدر زود اپ شدید و با دقت همه چیو نوشتید که ما یادمون نره عمو ها چقدر زحمت میکشن...من که همیشه کودکم اما میام اینجا بیشتر کودک میشم...!

۱.به نظر من جذاب ترین نمایش همون نمایش محکمه بود...چون خیلی قابل باور و با مزه و اموزشی بود یعنی همه چیو با هم داشت...هر چند توضیحات نمتیش های دیگه در باره ی عدسی هم خیلی خوب و مهم بود...
۲.نکات جالب این برنامه مثل همیشه غافل گیری عمو هاست اونجا که داشتند خداحافظی می کردند همه مون ناراحت شدیم خصوصا من...
اما نکات جالب این برنامه مثل همیشه بداهه پردازی های به جا و غافل گیریشونه اصلا سکوت بی جا نداره برنامه و همین طور بچه ها در حال لذت بردن لحظه به لحظه ی برنامه هستند...
۳.دلیل جالبی قسمت محکمه به نظرم این بود که خیلی شبیه محکمه های توی فیلم ها بود و یه جورایی اونا رو مسخره می کرد(نه از جنبه ی منفی در واقع بیشتر نقد میکرد)و این که ما قبلا دادگاه ها رو به شکل دیگری دیدیم و واینجا به این شکل خیلی جالب بود و خنده دار ترش میکرد...
۴.نقاط ضعف ...راستش اهل تعارف نیستم من عاشق برنامه کودک خصوصا فیتیله و عمو پورنگم...اما از نظر طراحی صحنه و نحوه ی قرار گرفتن عمو ها تو اون صحنه خیلی راضی نیستم چشنم ادم اذیت میشهو عمو ها هم بسته به این شرایط بایذ یه میزانسن دیگه بریا حرکتشون داشته باشند...و اینکه می خوام خیلی چیزا بگم که یادداشت کردم ولی اینها رو هفته ی اینده به شکل کامل و با جزئیات بیشتر تو وبلاگ خودم می نویسم که همه بخونند...بوس...

ممنون عزیزم که به این زودی جوابمو دادی.دوستت دارم هزار تا.

پریا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام سمانه جون.
مامان معین.

آپت عاااااااااااااااااااااالی بود.

واقعا دست مریزاد.

۱- به نظر من جذاب ترین نمایش محکمه بود و بعدش هم سربازها خیلی جالب بود.

۲- نکته جالب محکمه این هفته نینی های بامزه بودن که نکات آموزشی مفیدی رو به بچه ها یاد دادم.

و در ضمن در نمایش سربازها نکته جالبی که ما کلی بهش خندیدیم جوابهایی بود که عمو فروتن به فرمانده میدادن. از قبیل:
یا پادگان
یا مغز
خاکم به دهن گرفتن آموخت و ...

۳- نکته جالب نمایش محکمه این هفته و کلا نمایش دکتر نینیان * برای من بچه گونه حرف زدن عموهاست که بسیار زیبا و دیدنی این کار رو انجام میدن.

۴- نقطه ضعف؟
مگه هست؟
اگرم توی این مورد بخوایم چیزی بگیم فقط در حد پیشنهاده نه اینکه نقطه ضعفی باشه.
فیتیله اینقدر پرباره که ما نقطه ضعفی در اون مشاهده نمیکنیم.

سمانه جان ممنون از نظرسنجیت.

من پیشنهاد میکنم که نتایج نظرسنجی رو در وبلاگ عموها اعلام کنی و از تمام بچه هایی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند به طور مختصر اسم ببری تا این نظرسنجی شکل رسمی تری به خودش بگیره.

سلام عزیزم. پریا جونم. خوبی؟؟ ممنون از جوابهات. حتما
قصد دارم این کار رو در پایان هفته بکنم یعنی وقتی همه نظرات رو دادند. خوبه؟؟ اینجوری بهتر نیست؟؟ نظرتو در این مورد میخوام بدونم و اینکه مثلا بیام تو چندین کامنت برای وبلاگ عمو ها بنویسم چون دلم نمیخواد توی نظرات شما عزیزان دست ببرم یا کوتاهشون کنم. موافقی؟؟

ساناز جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام سمانه جونم .
امیدوارم خودت و گل پسرت مثل همیشه شاد و قبراق باشید.
در مورد سوال هات بهترین نمایش امروز محکمه بود هم به خاطر اجرای زیبای آقای فروتن و عموهای دیگه که کلی خندیدیم هم به خاطر موضوع مهم و جالب و آموزندش که اصولا بین بچه ها این اتفاقات زیاد میافته و گوگولی و مگولی هم که تو دل بچه ها جایگاه خاصی دارند پس مطمئنا خیلی آموزنده بوده

به نظر من اون قسمت که گوگولی مگولی دعوا کردند از همه جالبتر بود خصوصا گاز گرفتن دماغ گوگولی توسط مگولی و صد البته حرف زدن های شیرین این دو تا بچه

البته اینم بگم که بازی عمو مسلمی تو نمایش سربازی هم خیلی دیدنی بود و همینطور قسمت هایی که عموها با عمو قناد یا بچه ها توپ بازی میکنند هم شیرینه . یه نکته مثبت دیگه استفاده از بچه ها هنگام اجرای شعر اول برنامه و شعر انار دونه دونه .... بود.

در مورد نقطه ضعف هم فعلا چنان داغ لحظات شیرین برنامه ام که هر چی فکر میکنم چیزی به یاد ندارم. اصلا اگه نقطه ضعفی هم باشه در مقابل این همه زیبایی از یاد آدم میره مگه نه ؟؟؟؟

عصر جمعه خوبی رو داشته باشی.

سلام ساناز گلم. چه خبرا. خیلی لطف کردی که جوابها رو برام نوشتی همونجور که پریا جون گفتند من همه رو تمام و کمال تو وبلاگ عمو ها کپی میکنم. با نظرت موافقم ادم انقدر محو زیباییهای این برنامه میشه که اگر هم احتمال یک اپسیلون ضعفی باشه ادم یادش میره.
دوستت دارم . شما هم عصر جمعه ی خوبی داشته باشی. همچنین شنبه و یکشنبه ای زیباتر!!!!!
دلم میخواست منم تو جوابها میتونستم شکلک بزارم ولی نداره.

مانا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://mohsenk1.blogfa.com

سلااااااام مامان مهربوووووووون
خوبین؟؟؟ آره خیلی وقته میام وبتون و سرک میکشم ولیییییییییییییییییی وقت نظر گذاشتن نداشتم.... ببخشیییییییییید
من برنامه فیتیله ها رو نمیبینم ولیییییییی عاشق برنامه خونه به خونم که قبل بوم سفید پخش میکنه آخه از اجرای عموووووووو فروووووووتن خیلی خوشم میاد

سلام مانا جون. خیلی لطف کردی. منم اجرای عمو فروتن رو خیلی دوست دارم.

غروب جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://amintarokh1.blogfa.com

سلام دوست گلم
آپت واقعا عالیه
در مورد سوالت به نظر من بهترین نمایش امروز محکمه بود
البته سربازهام خیلی جالب بود
دلیلشم نینیهای ناناز بودن
نقطه ضعفی به نظر من که نداااااااااشت
پسر گلتم از طرفه من موچ موچی کن
موفق باشی

سلام شیرین؟؟ جون. علامت سوال واسه اینه که اسم کوچیکت رو یادم رفته . شرمنده به خدا همش با اسم غروب میشناسمت.
مرسی عزیزم از اینکه تو نظر سنجیه این هفتم شرکت کردی.
دوستت دارم.

کتایون جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.katayooooon.blogfa.com

سلام...
سمانه جون اول یه انتقاد برات دارم که امیدوارم انتقدر پذیر باشی گلم.. اینکه هر آپت خیلی طولانیه و کسی که برای اولین بار پا به این وبلاگ میذاره شاید اصلا حوصلش نیاد بخونه چون اگه بخوام راستشو بگم منم اولین بار که اومدم اینجا اصلا حال نداشتم بخونم و یکی دیگه اینکه خیلی با حروف بزرگ مینویسی و همن شکل وبلاگ رو یه جوری میکنه خیلی بی حاله و شکل اون شکلک های قشنگ رو هم بد میکنهامیدوارم پدیرا باشی حالا هم من اصلا وقت ندارم بخونم فقط جواب سوالاتو میدم..
۱. جالب ترین قسمتش بریا من اون دانشمندان بود که اومده بودن تو فضای سبز
۲. نکته اش هم که من خیلی خوشم اومد اینکه خودشونو به اون راه میزدن و میومدن میافتادن رو بچه ها خیلی باحال بودن
۳. جواب سوال ۳ هم همون تو ۲ گفتم..
۴. نقطه ضعفی من ندیدم... فعلا

سلام کتی جون. زحمت کشیدی. شدیدا انتقاد سازنده رو دوست دارم. اخه یه بار من با یک فونتی که فقط تو کامپیوتر خودم اونجوری دیده میشد مینوشتم. وقتی از کامپیوتر داداشم دیدم فهمیدم چه اشتباه بزرگی کردم. الان هم به نظرم فونت بینابینه. تو بلاگ اسکای از فونت شماره ی سه استفاده میکنم و نوعشم می دونم که tahoma نیست. خوب کوچیکتر از این که دیگه دیده نمیشه.
در مورد طولانی بودنش راست میگی ولی اخه هفته به هفته اپ میکنم و این باعث میشه یکم مطالب طولانی بشه.
اخه وبلاگ معین هم هست و عکسها یکم طولانیش میکنه وگرنه میدونی که متنها اونقدر هاهم نیست.
در هر صورت شاید بازم من دارم اشتباهی فونتمو میبینم. تو رو خدا یکی کمک کنه بگه فونتی که میبینید دقیقا چه شکلیه؟؟؟؟؟!!!

کتایون جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.katayooooon.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟ آپدیت کردم منتظرتمااا

سلام اومدم . نظر هم دادم. ولی من هنوز تو اندازه ی فونتها موندما. مگه تو چه اندازه ای میبینی که اینجوری میگی؟؟ میترسم همون بلا سرم اومده باشه.....
راستی نا قلا تو اگه اپمو نخوندی چطوری جواب سوالامو دادی؟؟
یادم رفت بگم من چون این وبلاگ رو بیشتر برای معین و یک خاطره به جا مونده از الانش برای ایندش مینویسم سعی میکنم مطالب گسترده تر باشه تو هر اپ. حالا یه دوست عکسها رو میبینه. یه دوست شرح حال رو میخونه. یه دوست مهربون مث تو سوالات رو مرور میکنه. یکی هم میاد دفتر تربیت معین رو میخونه..
جالب بود نه.
تازه شایدم خیلی ها اصلا نخونن. این اتفاق همیشه تو نت برای وبلاگا میفته مهم دل ادمه و مهم نوشته هاته که با احساس برای خودت و دوستات نوشتی.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

اره کافیه...خیلی بلند نباشه...هر چقدر دوست داشتید...ادرس سپیده...
www.sharematarsaki.blogfa.com

سلام شیدا جون. مرسی حتما میرم یه سری بهش میزنم. تو خیلی مهربونی...
اون متن رو هم تو هفته ی دیگه میدم خوب. این هفته که اقلیماست درسته؟؟؟

پریا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام مامان معین

به نظر من این کار عالیه. خیلی خوب میشه اگه نظرات بچه ها رو توی چند تا کامنت در وبلاگ عموها بذاری.
و بعد هم البته یه نتیجه گیری که به صورت آماری و توضیحی باشه لازمه که باید خودت با اون قلم توانایی که داری زحمتشو بکشی.
آخر هفته هم به نظر من زمان خوبیه برای اعلام نتایج نظرسنجی.
به نظرم اگه یک ساعت مشخصی از روز ۵ شنبه رو اعلام کنی که همه تا قبل از اون ساعت نظراشونو توی وبلاگت اعلام کنن خیلی بهتره.

دستت درد نکنه.

حرکت بسیار مثبتیه که در راه پیشرفت برنامه محبوبمون شروع کردی.
امیدوارم که با یاری خدا و کمک دوستای خوب فیتیله ایمون توی این راه موفق باشی.

عزیزم معینو ببوس.

راستی چه عکسای خوشگل و بامزه ای از معین برامون گذاشتی.

پریا جون قلم من که اصلا خوب نیست. خوب من تو وبلاگ عمو ها اعلام کردم بچه ها دیگه تا پنج شنبه نظرات رو میدن حتما ولی من موافق روز چهار شنبم . نظر تو چیه. اون وقت ببخشید پر حرفی میکنما منظورت اینه که من همه رو جمع بندی کنم؟؟ چطوره بزاریم بچه ها همه با هم یه ساعتی همون روزا جمع شیم و بنویسیم هان؟؟ یا فقط خودم البته من گمون نمیکنم زیاد جالب توضیح بدم. میخوایی تو اینکار رو بکن خوب..
خبرم کن....
دوستتت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پریا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ب.ظ

راستی سمی جونم

یه سری به این آدرس بزن. توی سرچ پیداش کردم. عکسای قشنگ داره از حضور عموها در ایتالیا که یه نفری که اون موقع توی ایتالیا بوده از عموها گرفته و در این صفحه گذاشته:

http://blog.360.yahoo.com/blog-aPPlZuQhRKeUL5POOWCX5g--?cq=1

سلام پریا جونم. اون عکسا رو منم دارم یعنی رفتم به وبلاگش و دیدم خیلی جالب بود نه؟؟ اخه خودمون رو کشتیم تهیه کننده از اونجا فیلم بزاره برامون نذاشت حالا اونجا دیدی خوب بود......

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

بله اقلیماست...هی اینترنتم دیسکانکت میشه اعصابم به هم ریخته...!
www.shahrematarsaki.blogfa.com
همینه که نو لینکام هست...

دریا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام خاله سمانه.
خوبی؟ معین خوبه؟
به نظر من نمایش سربازها از همه خنده دارتر بود.
برای پسرهای بازیگوش هم آموزنده بود که گربه ها رو اذیت نکنن.
اون نمایش نینی ها که توی محکمه بودن هم خیلی قشنگ بود.

دیدی عموها به دماغ میگن مماخ؟
به پنکه میگن منکه
به قاضی میگن ماضی
ما که تو خونه غش میکنیم از خنده.
من از این طور حرف زدن گوگولی و مگولی خیلی خوشم میاد.
عموها هیچ نقطه ضعفی ندارن. کی گفته نقطه ضعف دارن؟ خودم حسابشو میرسم.

سلامم دریا جون. خوبی. خیلی خوشحالم یه دوست کوچولو ایندفعه مهمون وبلاگمه.
منم با نظرت موافقم تلفظ اشتباه کلمات گوگولی مگولیها منو خیلی میخندونه خصوصا تلفظ اشتباه کلمه ی قاضی که میگفتن ماضی....
سلام به خواهر گلتم برسون. دوستت دارم دختر مهربون و خوش قلب.
ضعفم ندارن راست میگی عزیزم.اصلا گمونم این سوالو باید حذف کنم......
مراقب خودت باش. موفق باشی..

خانوم مارپل جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.missmarpel.blogfa.com

ممنون از حضورتون
والا من این برنامه رو ندیدم مسلما نظر خاصی هم ندارم ولی شنیدم برنامه جالبیه
امیدوارم که موفق باشین

سلام خانم مارپل عزیز. خیلی لطف کردید تشریف اوردید. مگه ایران زندگی نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

سلام سمانه خانوم ممنون که دعوت میکنید ولی من چه کنم که باز هم شرمنده ام و این برنامه را ندیدم...
ولی اپتون میخونم ودر موردش نظرم رو میدم تقریبا خوندمش یکمش مونده
فعلا یاعلی..

سلام دوست مهربان. خیلی لطف کردید ولی کاش برنامه رو میدید دلم میخواست به سوالاتم جواب میدادید...

شیدا عارف(این کامنتو تائید نکنید) شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ق.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام..خوبید؟چی شد؟

ببخشید تو رو خدا اون موقع که شما کامنت گذاشتید و نارحت بودی بابت فونتا من اصلا کامکت نبودم که جوابتونو بدم...شرمنده...در مورد فونتا من سوادم تو این زمینه خیلی کمه...به خدا...ولی اینی که من میببینم خیلی نرمال و خوبه...
من اپ شدم ساعت یک شب و الانم خواب ندارم چه کنم جغدم دیگه...
قربونتون برم بازم شرمنده از دستم کمکی بر نیومد...
دوستون دارم...

سلام شیدا جون. مرسی از راهنماییت. موندم. باید برم از یه کامپیوتر دیگه وبلاگمو باز کنم ولی دسترسی به کامپیوتر دیگه ندارم که بخاوام وبلاگمو باهاش باز کنم...
من تعجب کردم که یکی از دوستان گفت فونتت خیلی بزرگه....
الان میام بهت سر میزنم...

مهدی( وبلاگ ترانه علیدوستی) شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ق.ظ http://www.taranehh-alidoosti.blogfa.com

سمانه خانم عزیز
سلام
خب! این کاملاً طبیعی است که من توانایی پاسخ دادن به سوالات چهارگانه ی شما را ندارم. چون گفتم که تله ویزیون به ندرت نگاه می کنم و جمعه ها هم اصولاً تا ظهرخوابم و صبحانه و ناهار یکی ست.( اینجا برای بچه ها بدآموزی داشت و شرمنده)
اما هرچه باشد من هم روزگاری نوجوان بودم و برنامه ی فتیله را نگاه می کردم و چیزهایی خاطرم مانده که لااقل خارج از آن بدآموزی،مجدداً شرمنده ی شما نشوم:
مهمترین ویژگی برنامه ی فتیله همان وجه آموزشی و تربیتی آن است و موزیکال بودن و شادمان سازی سالم آن... که والدین کودک هم با خاطر آسوده،وقت فراغت کودک را دراختیار این برنامه قرار می دهند و حتی برای عده ای به شکل یک مراسم آیینی درمی آید که باید به موقع ادا شود و به پیشوازش هم می روند.
...
گزارش این نوبت هم خیلی خوب بود. درست است که من برنامه را نمی بینم،اما با این شرح شما آدم احساس می کند که درست روبه روی تله ویزیون نشسته است.
به خاطر تعهد مادرانه تان ممنونم.
به امید آنکه معین کوچولو،شهروند نمونه و بزرگ این دیار شود.
بگو آمین.

سلام دوست مهربون. خیلی لطف کردید. ممنون از توضیحاتتون. خیلی جالب و خوندنی بود.
موفق باشید.

adina شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ق.ظ http://www.adindragon.blogfa.com/

salam samane joon
vay samane joon man hichi dar morede barnameye fitile nemidoonam.vay khoda kone naranjide bashi az in harfam.man nesfe weblogeto khoondam vali baz natoonestam be soalat javab bedam chon barnameye fitile ro nadidam.
mishe ye tozihe mokhtasar behem bedi?
azat mamnoon misham
be omide didar samane joon

سلام ادینا جان. لطف کردید اومدی ولی من نمیدونم چیو بهت توضیح بدم.وبلاگم خودش کامل توضیح داده. منظورت در مورد برنامست که خوب یه برنامه شاد و مفرح جذاب اموزنده برای تمام سنین از بچه ی یک ساله گرفته تا پیر مرد ۸۰ ساله شایدم بیشتر. گفتم بچه ی یک ساله حالا گزارش شده بچه ی ۶ ماهه من پسرم از یک سالگی دید و ارتباط برقرار کرد.
جمعه ها ساعت ۹ صبح شروع میشه چهار تا ایتم نمایشی داره و و حدودا ۱۳ یا ۱۴ تا اهنگ در فواصل برنامه خونده میشه. خیلی خیلی پر باره. پیشنهاد میکنم حتما ببینیش. ضرر نمیکنی که هیچ کلی روحیت هم عوض میشه.
اگه بازم توضیحی خواستی من در خدمتم.

غزاله شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ق.ظ http://www.tarlan-parvane.blogfa.com

سلام خوبی؟
من که فیتیله رو نمیتونم ببینم
همه ی آپت رو خوندم
خیلی جالب بود
و ممنون از اینکه بهم سر زدی
بای

سلام غزاله جون خوبی؟؟؟ چرا نمیبینی؟؟ مگه تو هم عمو پورنگیه دو اتیشه ای؟؟؟ نکنه تو هم صبحهای جمعه خوابی؟؟؟در هر صورت پیشنهاد میکنم ببینی.اخه خیلی تو روحیه تاثیر داره. هر چقدر هم حال ادم خوب باشه از اونی که هست بهتر میشه...
بازم ممنون .

زهرا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام سمانه خانم
من از نمایش محکمه بسیار لذت بردم مخصوصا که این بار نی نی ها شاکی و متهم دادگاه بودند
اخه میدونید من بعد از مدت ها فیتیله دیدن دیگه بیشتر از نقش و خود عموها ذوق میکنم تا قالب نمایش
به خاطر همین نی نی ها جزء یکی از شخصیت های مورد توجه و محبوب من هستند خصوصا که لحن حرف زدن اقای گلی به معصومیت و بی گناهی نی نی در دادگاه کمک می کرد.
و از ویژگی های برنامه باید گفت که همه ی انها به نوعی مورد توجه هستند اما جنبه ی طنز ان فکر میکنم در عموم بیشتر به چشم اید

دوستتون دارن......در پناه حق

سلام زهرا عزیز و مهربونم. ممنون از جوابها. ممنون که جواب سوال اخری رو هم دادی. دوستت دارم. موفق باشی...

فریناز شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ق.ظ http://www.mohsen-keivan.blogfa.com

سلام عسیسم
من فیتیله نمی بینم که بخوام به سوال جواب بدم
اما خب به خاطر تو این هفته رو نگاه میکنم بعد میام حتما جواب میدم.......ممنون که اومدی گلم

سلام فریناز جون. خیلی لطف کردی اومدی. خیلی عالیه که میخوایی این هفته فیتیله ببینی.
حتما حتما ببین منتظر جوابهای هفته ی بعدت هستم.
دوستت دارم...
موفق باشی گلم...

بیتا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ http://50girls-50boys.blogfa.com

سلام خانم مهربونم خوبی الان من تو کافی نتم نمتونم زیاد بمونم میرم خونمون جواباتو کامل میدم.....قوربونت برم عزیزکم بابای گلم برمیگردم

سلام بیتا جونم. خوبی؟؟ خیلی خوشحالم کردی با اومدنت.
منتظر جوابهات هستم گلم.
دوستت دارم هزار تا....

مریم شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.maryamdpf.blogfa.com

سلام عزیزم اپت جالب بود.
راستی این پسر بچه چقدر شرینه .
داداشته ؟

موفق باشی گلم.

سلام مریم جان. پسرمه این شیطون پسر وروجک فیتیله ای.
خیلی لطف کردی. جوابها رو نگفتی!!!!

مریم شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.maryamdpf.blogfa.com

سلام ممنونم از پاسختون.
راستش من زیاد فیطیله رو نمی بینم که بخوام در موردش نظری بدم.
ولی هر موقع که دیدم چه شعراش و چه نمایشاش زیبا و اموزنده بوده.
دست گل همشون درد نکنه.
ببخشیدا.

بازم ممنونم.

سلام مریم جون.ممنون .

رضا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.rezacoron.blogfa.com

با یه نظر کاملا شخصی در باره فیلم همیشه پای یک زن در میان است به روزم حتما نظرتون رو بگید ممنونم

سلام دوست خوب. حتما به وبلاگتو سر میزنم. البته این فیلم رو ندیدم.
لطف کردید خبرم کردید. من منتظر جواب سوالاتم هستم..

حوریه مامان شایان شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.shayan86.blogfa.com

آخه دختر باز اومدی با سوالای سخت ... دیروز به خاطر گل روی شما فتبله رو دیدم ... به نظر من کار سه تا عمو حرف نداره ولی در مورد مجریش نظری ندارم
گل پسر نازتو ببوس

سلام حوریه جون. سوالات من کجاش سخته خانومی. شایانی چطوره. عروسک کوچولوی شیطون بلا. خیلی لطف کردی تشریف اوردی.

اقلیما شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.eghlimaaaaaaa.blogfa.com

سلام عزیزم
من راستش فیتیله رو ندیدم
بنابراین نظری هم ندارم
اما مطالبتو خوندم
دلم سوخت که ندیدم

سلام اقلیما جون. عیب نداره که ندیدی اما میخوام ازت قول بگیرم هفته ی دیگه کامل ببینیش و اون موقع بیایی جواب سوالاتمو بدی. خوب؟؟؟
بازم از لطفت ممنون.

گروه چهره نما شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام حسابی پر توان باشید دست مریزاد خسته نباشید این همه تلاشتون برای برنامه جای تحسین و تشکر داره . گزارشاتتون خیلی کاملهو لحن گفتاری و نوشتاریتون خیلی روان و شیوا است.تصاویر انتخابیتون هم خیلی جالبهعکسهای معینکوچک ما هم بسیارقابل توجه است. ابتدای نظرخواهیتون نوشته ها کمی در هم رفته و لیخسته نباشید دست گلتون درد نکنه. لطفا نتیجه نظر خواهیتون رو با ذکر اسامی ایمیل کنید ما هر هفته به عنوان یک پست می ذاریمش اینطوری هم تشکر اززحمات شماست هم آگاهی مااز کم و کاستیها و نکات مثبت برنامه. ممنونم

سلام لیلی جان. خیلی خیلی لطف کردید تشریف اوردید. من هم قصد داشتم این کار رو بکنم. اصلا از اول با این هدف این سوالات رو مطرح کردم.
دوستتون دارم.
موفق باشید.

غزاله شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.tarlan-parvane.blogfa.com

آخه من که اصلا تو ایران نیستم که بخوام فیتیله
ببینم یا نه

سلام غراله جوا. اخی من نمیدونستم که ایران نیستی. خوب پس خونه به خونه رو میبینی؟؟

لیدا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

سلامی به رنگ همین فصل
سمانه خانم از صبح تا حالا میخواهم نظر بدهم ولی یا نظراتتون باز نمیشه یا اگر باز میشه من مظلوم واقع میشم و حقم رو کس دیگه ای میخوره
سمانه جان دستتون درد نکنه خیلی عالی بود مخصوصا شعر ها. خیلی ممنون که به سلیقه ی من اهمیت دادید فکر میکنم این جوری برای بقیه هم جالب تر شده باشد؟
وبلاگ شما پشتوانه ای برای برنامه فیتیله است
به نظر من این هفته بهترین نمایش محکمه بود چون هم پر محتوی و هم با مزه بود
نمایش کفشها هم خیلی خوب بود قصه گویی و لحن بیان اقای گلی برای این نمایش و نمایش علی کوچولو خیلی زیبا و به جاست
اما نمایش سربازها فقط جنبه ی سرگرمی داشت و بار اموزشی ان خیلی کم بود
برای چارلی چاپلین اگر مثل قبل ماسک نمی زدند و با چهره ی خودشان اجرا میکردند زنده تر و زیبا تر بود ولی دو قسمت بعدی جالب بودند
در کل همه ی شعر و اهنگ ها زیبا بودند ولی ان شعری را که با جمعی از روستاییان خوانده میشد بی نظیر بود
از ویژگی های فیتیله اینکه این برنامه برای همه ی سنین جذابیت داره و این چیز کمی نیست
با تشکر از عوامل فیتیله و شما

سلام لیدا جون. شرمنده که برای گذاشتن نظر به دردسر افتادی.
جوابهات کامل و جامع بودند ولی من مخالفم با اون نظرت که گفتی نمایش سربازها بار اموزشی نداشت. اتفاقا معین کار جدیدی یاد گرفته از اون..
دیشب داشتم تو اشپزخونه ظرف میشستم دیدم داد میزنه سوسک منم که اصلا از اسمش وحشت دارم دوییدم بیرون از اشپزخونه و روی یکی از مبلا و باباشو صدا زدم. باباش گفت بابا این داره با ما شوخی میکنه. گفتم نه ببین از امروز که نمایشو دیده دیگه میدونه اینچیزا رو همش دیالوگو با خودش تکرار میکنه جالبه اینجا رو گوش کن ربطی به این بحث نداره معین همش از دیروز میگه( مهد کودک تاب داره سرسره داره الاکلنگ داره سرباز داره )ههه. خوب ادامه ی حرفم اون سوسکه که نگو یه تیکه پرز فرش بود ولی به باباش میدونی چی گفت . گفت که بابا اشغال ریخته بودم سوسک اومد....گبه( گربه اومد)
خوب اینم تاثیر دیگه. خیلی زود رو معین تاثیر گذاشته.
حالا تو یه کامنت جوابهای معین و یک کامنت جواب خودمو میدم...
خیلی خیلی لطف کردی. دوستت دارم هزار تا...

بیتا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://50girls-50boys.blogfa.com

سلام خانوم گل خوبییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم من خیلی دوست دارم..
سمانه ی گلم من برنامه ی فیتیله رو میبینم ولی نه مدام و این هفته هم ندیدمش... ولی یه نظر کلی میدم من ین برنامه رو خیلی خیلی دوس دارم عاشق نمایش اتاق عمل و فیتیلینگاشون هستم..
عموها رو خیلی دوس دارم و واقعا به اندازه ی بچه ها از این برنامه لذت میبرم.....

سلام بیتا جون. مرسی که دوباره اومدی و تو نظر سنجی شرکت کردی. دوستت دارم..

هانیه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام سمانه جان . معیین کوچولو چطوره ؟ خوبه ؟
آپ های شما همیشه سورپرایز کننده است .
1.من نمایش سرباز ها رو خیلی خوشم اومد ، البته نمایش های گوگولی و مگولی رو هم همیشه دوست دارم .
2. تقابل شیطنت های دو سرباز و فرمانده همیشه جالبه . مخصوصاً اونجایی که فرمانده میپرسه اینجا پادگانه یا . . . و عمو فروتن میگن یا . . .
3.تا یادم نرفته بگم که نمایش جدید کفش و دمپایی هم با خواندن عمو گلی بسیار جالب بود و تمام نکات لازم رو در قالب شعر و آهنگ به زیبایی بیان کرده بودند.
4.کار عمو ها نقص نداره تنها ایراد به نظر من اینه که در هنگام اجرای نمایش ها و یا خواندن آهنگ ها دوربین حرکت عمو ها رو گاهی دنبال نمیکنه ، چون نمایش های عمو ها اکثراً حرکتیه و کار های جالبی انجام میدهند که به همین دلیل که گفتم در جای حساس ناگهان دوربین بچه ها رو نشون میده . یا در اجرای آهنگ ها وقتی عمو ها اونقدر انرژی میذارند و حرکتی اجرا میکنند دوربین باز بچه ها رو نشون میده . البته این نظر منه و صد البته که خانواده اون بچه ها دوست دارند بیشتر بچه های آنها نمایش داده شوند . ولی خوب ما هم بیشتر دوست داریم کار عمو ها رو ببینیم .
در کل همیشه نمایش ها جالب و جدید هستند و شعر ها هم عالیند ، مخصوصاً شعر مولا علی که بسیار زیباست . غم انگیز ترین بخش کار شعر خداحافظیه که به ما میگه باید یک هفته دیگه برای دیدن برنامه مورد علاقمون صبر کنیم .

سلام هانیه جون. مرسی خیلی زحمت کشیدی. جوابها هم که خیلی جالب بودند.
البته اون قسمت دوربین و نشون ندادن عمو ها باز ضعف هنریه عمو ها نیست درسته؟؟ ولی باید برطرف شه چون در کل فیتیله ای زیباتر داشته باشیم.
راستی تو اشتباه منو حدس نزدی؟؟؟؟
بازم میگم خیلی خیلی لطف کردی. دوستت دارم...
موفق باشی همیشه و در همه حال...

sarvenaz شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام سمانه جان مرسی که به وبلاگ داوود سر زدی عزیزم من از ایران مهمون برم اومده به خاطر همین اصلا فرصت نمیکنم بیام اینترنت عزیزم راستش من اصلا 2هفته ای میشه تلویزیون نگاه نکردم به خاطر مهمونها شرمنده نتونستم جوابت رو بدم دوستت دارم پسر نازت رو ببوس به سروناز سلام برسون خدانگهدار

سلام سروی جون. چه خبرا. گل پسرا چطورن. پس مهمون داری...
خوش بگذره بهت. موفق باشی گلم. داوود .... یوسف... رضا و علی رو از طرف من ببوس....

معین شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام خاله ها. سلام خاله لیلی. سلام خاله سعیده. سلام عمو هاخصوصا عمو پوروتن.
منم میخوام به کمک مامانم جواب سوالا رو بدم.اینا رو مامانم برام مینویسه ولی همه از زبون خودمه یا وقت که منو موقع برنامه دیده و بعدش.
وقتی عمو ها اول پیتیله خروس اوردن من کلی ذوق کردم. همش به مامانم میگفتم مامان مامان خروس ...
همش شعرا رو با عمو ها میخونم.وقتی بابا بزرگا اومدن من فقط میخواستم یه چیزی دستم باشه مثل عصا مهم نبود اون چیه. منم دیدم یه مداد رنگی دستمه زودی گرفتمش و خودمو خم کردمو اداشونو در اوردم و باهاشون خوندم.
وقتی عمو ها تو شعر ایران میگفتن ایران منم باهاشون میگفتم ایان.
۱: به نظل من قشنگتلین نمایش نمایش محکمه بود...
۲:اخه گو گولی مگولی میخواستن دس به پنکه بزنن. وای چه کال خطلناکی..تازه اقای ماضی رو تلسونده بودن با ماسکشون. همش به بابام میگفتم ببین ببین ترسید کار بد کرد... کلی هم خندیدم.
۳: من کوچولوئم نمیتونم بعضی سوالا رو جواب بدم ولی نمایش س بازا رو هم دوس داشتم. انگد خوشم میوومد عمو پوروتن ادای سوکسو در میابرد. وقتی هم که اواز میخوند من کلی خندیدم. تازه ازش چیزای خوب یاد گلفتم. یاد گلفتم دور و برم اشغال نلیزم تا از این جور حیوونا نیان پیشم.
خاله جونا عمو جونا من نمیدونم چلا همش دلم میخواد پیتیله ببینم.
عاشق ادم خوارهام. قاتینگاه و پاتینگاه رو هم دوس دارم . اصلا همشو دوست دارم...
دلم نمیخواد عمو ها اصلا گریه کنن.
خوب من بلم بخوابم.

سمانه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام. من لازم دونستم خودم هم جواب سوالات رو بدم. چون خودم هم خیلی این برنامه رو دوست دارم و اکثرا با دقت نگاه میکنم.
1:جذابترین نمایش این هفته نمایش محکمه بود
2: من هم از لحاظ بار اموزشیش و هم از لحاظ طنز امیز بودنش اونو جذاب میدونم.
3: جالب بود چون: به بچه ها یاد داد که پنکه خطرناکه و نباید از اسباب بازیهای خطرناک استفاده کنند. یاد داد که با هم دوست باشند و بیخود با هم جنگ و دعوا نکنند. و باز جالب بود چون ÷ر از حرفهای خنده دار بود. از اقای ماضی گفتن مگولی گرفته تا شیشه شیر گوگولی که در واقع قلک .... توی پستم هم گفتم حرکات اسلوموشن عشق معینه.. اصلا وقتی عمو ها رو میبینه که دارن اسلومشن کاری میکنند کلی کیف میکنه... گاز گرفتن دماغ مگولی و کلا بزارید اینجوری بگم به نظر من دعوای بین این دو تا نینی به صورت اسلوموشن خیلی اونو جذابتر کرده بود..
ولی از حق نگذریم نمایش سربازهها هم حرف نداشت از هر دو جنبه ی اموزشی و طنز امیز بودنش... چون معین خیلی زود ازش تاثیر گرفت و یاد گرفت که دیگه اشغال دور و برش نریزه که مبادا این حیوانات بیان سراغش...
4: نقطه ی ضعف من واقعا ندیدم.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام...اقلیما مهرفی شد...

ممنون که خبرم کردی..

نیلوفر شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ http://paniiiiiiiz.blogfa.com

سلام خوبید وبتون عالیه اینو از ته دل میگم منم همیشه عمو ها رو نگاه نمیکنم ولی خوش به حال معین که دیگه از واکسن نمی ترسه
من موندم چند روز دیگه چه جوری می خوام برم واکسن دبیرستان رو بزنم
ممنونم که سر زدید و ما رو لینک کردید
خیلی دوستون دارم
بازم به ما سر بزنید مادر مهربون

سلام نیلو فر جون. خیلی خیلی لطف کردی. وبلاگ شما خیلی جالب بود و منو مجذوب زیباییهاش کرد.

شیدا عارف(معرف وب سایتهای معتبر سی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

خواهش مس کنم...خوشحالم که رسیدید که پشت صحنه ی فیتیله رو از اخبا رجوانه ها ببینید
پایدار باشید...

مرسی شیدا جان. لطف کردی..

مهدی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://musicvideosazan.persianblog.ir/

سلام به نظر من بهترین نمایش این هفته محکمه بود. وضعیفترین هم دمپایی فیتیله ای

ممنون از حضورتون و پاسخگویی به سوالات.
موفق باشید..

ساناز شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام خانمی . خسته نباشی عزیزم .
راستش امروز این کامپیوتر من مرتب دیسکانکت میشه و نتونستم متن رو دوباره بخونم اما چون تو وبلاگ عموها گفته بودی منتظری نخواستم بیشتر از این انتظار بکشی چون میدونم هیچی بدتر از انتظار نیست . ولی با توجه به چیزهایی که از دیروز یادمه اگه اشتباه نکنم منظورت از مشکل اون قسمتی که نوشتی ((پاپوش ها نمایش بعدی رو اعلام کردند)) البته شاید مشکل اینجا نباشه چون من کلا آدم بی دقتی هستم به طوری که بعضی ها از دستم کلافه میشن ولی چون عاشق تست هوش هستم خواستم خودم رو محک بزنم فقط امیدوارم تو ذقم نخوره پس زودتر بگو رد شدم یا قبولم ؟؟؟؟؟

سلام خانم گل. خیلی لطف کردی اومدی.
شرمنده به خدا ردی. میتونی شانستو دوباره امتحان کنی.
گفتم پاپوش چون همون طور که دیدی سه نوع کفش بودن و همه به نوعی پا پوش..
دوستت دارم.
البته زهرا جون تا حالا جواب درست رو داده منتظر بقیه ی دوستان هستم ببینم دیگه کی به جواب درست میرسه. تا جواب درستو بگم...
پس اگه دوست داشتی بیشتر فکر کن.
شما که اصلا بی دقت نیستی. منو چی میگی کلا خودم اسم خودمو گذاشتم دوزاری کج........پس دوباره شانستو امتحان کن .

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

واسه چهلم عمو خسرو هستید؟یه خبر فوری فوری نوشتم...حتما بیاید...

بله حتما. مرسی..الان میام..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

باشه...شما تو صفحه ی د.م بنویسید از ۵ شنبه بذارید صفحه ی اول و جمعه بردارید

نیلوفر یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام مامان گل ببخشید توی این پست نظر دادم چون هر کاری کردم قسمت نظرات اون پست نیومد میخواستم بگم معین هم امشب برنا مه رو دید ؟
خیلی قشنگ بود
فعلا خداحافظ خاله سمانه

سلام نیلو جان. نه متاسفانه..

شادی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام گلکم

اومدم که ۱ وقت فکر نکنی بی معرفتم!! من نظرمو قبلا؛ گفتم عزیزم !!! ولی ا ومدم که بگم خیلی دوست دارم.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

نخیرم...بیدارم...به وبلاگم بیاید گفتم کم چی اک گفتم اینجا نگم بچه ها بترسند...
تازه... می خوام خالاه شادونه ببینم...

مرسی. براوو. افرین به این همه شهامت. منم داشتم گوگوجی میدیدم.
اخه ما بیشتر شبکه دو میپلکیم...
شکلک خنده

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

ااااااااااااااااااااااااخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییی

نازی معین کوچولو...اگه من اونجا بودو حتما با جون و دل نگهش می داشتم تا هم خودم حال کنم با بچه ها و هم شما به کارتون برسید....
نازی...
اره منم الان شبکه ۲ ام اخه امروز یه چی دیگه پخش کردن!
الان گوگوجی ام چقدر جیغ میکشه...

اره منم الان زدم شبکه یک ببینم شادونست دیدم یکی دیگه داره صحبت میکنه.. چرا مگه کارتونای شبکه ی یکو ساعت چند میدن..؟
بعدشم معین الان بین کارتونا خیلی از تام و جری خوشش اومده...
ممنون ولی مطمعنا در داراز مدت اذیت میشدید. خوب احتمالا هنوز خاله یا عمه نشدی تا بفهمی چقدر سخته البته شیرینه ولی اینکه میگی نگهداشتن و لذت بردن فقط واسه چند دقیقه دیگه خیلی صبور باشی یکم بیشتر...
دوستت دارم.. راستی پس سیستم نظر دهی سالمه. اخه اگه متوجه شده باشی من قالب نظر دهی رو عوض کردم تا شکلک هم داشته باشه. اخه خیلی با مزه تر میشه اینجوری نه؟؟؟

مهدی مهرآفر یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://musicvideosazan.persianblog.ir/

سلام من اپم اگه وقت کردید یه سر به بزنید

به وبلاگتو سر زدم و نظرمو گذاشتم. ممنون.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

ببببببببببببببببببببببببببببببببلللللللللللللللللللللللههههههههههههههههههههه
مبارکه...شکلکاتون خیلی نازه....متن اماده است اما باید هماهنگ بشیم...من متنو براتون میفرستم و شما همزمان با ما تو صفحه ی اول وبلاگتون بزنید...فعلا

سلام شیدا جون. خوب من منتظر متن مراسمم..مرسی

سمیرا مامان رژین یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://rojin1385.blogfa.com

سمانه جون سلام ممنونم که به من و رژین اینهمه لطف داری واقعا پشتکارت تحسین داره امیدوارم تولد پسری جبران کنم خیلییییییییییییی خوشحالم که وبلاگت پر بار شده و کلی کامنت داری تو مادر مهربون و پر تلاشی هستی و من به دوستی مثل تو افتخار می کنم دوستت دارم

سلام سمیرا جون. مرسی گلم. منم خیلی خیلی دوست دارم. دلم برات تنگ شده بود تو این مدت که نبودی. اومدم امروز نینیسایت دیدم متن گذاشتی کلیذوق کردم. احساست نسبت به دختر کوچولوی نانازیت خیلی خوندنیه. ایشالله رژین همیشه مایه ی سر افرازیت باشه عزیزم. دوستت دارم....

رضا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.rezacoron.blogfa.com

سلام من آپم دوست داشتی سر بزن[گل]

چشم. مرسی.

زهرا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام سمانه خانم
ببخشید ها ولی ساناز خانم هم از یه نظر معما ی شما رو درست جواب دادند ولی اونی که من جواب دادم یه جورایی خیلی ریزتر است
ساناز خانم منظورشون اینه که پاپوش ها برنامه بعدی رو اعلام نکردند
و این مورد هم یه جورایی درسته

راستی سمانه خانم میشه به خاطر من شعری رو که کشاورزها میخونن رو توی همین پستتون کامل بنویسیدش منظورم این شعر است ( انار دونه دونه یه ده پر از نشونه .......)


دوستون دارم ......

راست گفتی البته من به این اشتباهم فکر نکرده بودم. خوب من از همین الان به عنوان بی دقت ترین تو وبلاگم انتخاب شدم.
مرسی از تذکرت...
منم دوست دارم هزار تا .
شعرم چشم کامل کامل کامل مینویسمش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد