همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله ی امروز ــــسوال های همیشگی------باز هم توصیف

Glitter Words
سلام دوستای خوب مهربون و با وفای من خیلی از شما عزیزان گفتید پستت طولانیه من هم میخوام سعی کنم کوتاه بنویسم. اما گمون نکنم بتونم....پس بزارید دوباره سوالات رو براتون بگم تا راحتتر بهش جواب بدید....

۱: بهترین ایتم نمایشی از نظر شما...         

 ۲:دلیل شما برای این انتخاب...

۳ : ضعیفترین ایتم نمایشی..

۴:انتقاد وارده به این نمایش و  نهایتا انتقادات و پیشنهادات کلی  .... 

و اما سوال ویژه ی امروز که از همه ی شما عزیزان میخوام بهش  جواب بدید... از بین جنبه های اموزشی طنز و سرگرمی برنامه ی فیتیله کدام قسمت بیشتر مورد پسند شما قرار گرفته است؟؟   بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.irسه تا فرشته ی مهربون از توی صندوق فیتیله ای اومدند بیرون .اومدند تا مثل همیشه نوید برنامه ی زیبای امروز رو بهمون بدن.. تازه پیرمرد شیرین زبون فیتیله ای  جوون رشید و قهرمان فیتیله ای  و روستایی ساده دل و بی ریایی فیتیله ای هم اومدند تا اونا هم از فیتیله ی شادیها بگن و از زیبایی هاش...

سلام اول کلام این بود: سلام سلام بچه ها شکوفه ها غنچه ها سلام سلام ستاره جمعه شده دوباره بازم یه روز تعطیل از راه رسید دوباره دیدن روی شما شادی بدل میاره......

مردم خوب اصفهونی از شهر زیباشون از اصفهان  نصف جهان شعر قشنگی خوندند....

قربون اون گنبد طلات بشم فربون اون همه  کفترات بشم قربون گلدسته های خونتون قربون اون در سقا خونتون   من غریبم تو که مهمون نوازی واسه زخمام تو که مرهم میسازی  کاشکی دستام به ضریحت میرسید  غم و غصه از دلم پر میکشید   من میخوام اهو باشم برای تو   تا تو هم همیشه ضامنم باشی  من میخوام عطر حضور سبزتو روی لحظه های خالیم بپاشی..( قربونت برم اما رضا) چقدر دلم هواتو کرده... شعر زیبایی بود حزن انگیز ما رو برد به اونجا به مشهد مقدس...

 توی یه حموم توی روستای فیتیله ای حمومیه عزیز و روستاییهای مهربون برنامه ی بعدی رو اعلام کردند...

اولین نمایش این هفته نمایش زندانیهای فیتیله ای بود  اما این هفته خیلی جالب بود چون زندانیهای فیتیله ای سه تا نینیگولو بودند  . نینی فروتن که جرمش خوردن مستونک به قول خودش بود  نینی مسلمی که جرمش خیلی جالب بود( جرم جالب رو داشته باشین) جرمش خوردن شست پاش بود ونینی گلی که خجالت میکشید جرمشو بگه جرمش جیش کردن تو شلوارش بود...( موضوعی که من و معین الان شدیدا درگیرشیم)

به شیوه ی خند ه دار خودشون  به قول عمو فروتن مرک ( ترک) کردند و قول دادن دیگه کارهای بدشون رو تکرار نکنند...

پدر بزرگای شیرین زبون که من میمیرم واسشون   اهنگ دس دسی رو اهنگ مورد علاقه ی معینو خوندند و برنامه ی بعدی رو اعلام کردند...

ایتم بعدیه برنامه یه اهنگ جدید فوق العاده زیبا  جالب و از همه مهمتر اموزنده بود. بار اموزشیش خیلی زیاد بود .. اصلا حرف نداشت.. سه تا عمو ها از پشت دو تا عینک فیتیله ای که یکیشون طبی بود و یکیشون افتابی شعرو خوندند و گفتند: عینک کس دیگه ای رو به چشماتون نزنید و هر عینک در جای خودش به کاربره....

نمایش بعدی نمایش راننده ی فیتیله ای بود.. وای دوباره این راننده ی فیتیله ایه سهل انگار و بدور از اداب رانندگی داشت با جون دو تا مسافر فیتیله ای بازی میکرد...

اخه شیشهه ماشین کثیفه اول تمیز کن بعد رانندگی کن. اخه چشمات ضعیفن چرا عینک مخصوص نمیزنی مگه از جونت سیر شدی.. هی عینک عوض کردن که فایده نداره...( نکته ی جالب و خنده دارش حرکت عمو فروتن بود میدونید منو یاد بچه هایی انداخت که وقتی دوستشون کار اشتباهی میکنه با اواز اونو به دیگرون میگن(قضیه ی افتادن شیشه ی عینک  افتابی رو میگم) )

ای گلای ناز و خندون نمک توی نمکدون  نازنین و ناز و شیطون ......عمو های نازنین برنامه ی بعدی رو اینجور اعلام کردند ...

ایتم بعدیه برنامه بعد یک وقفه ی تقریبا خسته کننده  اهنگی مربوط به قالی بافی بود یه پیرزن مهربون با چند تا دختر خوب   قالی میبافتند و از قالی  و نقشهاش میگفتند.. کلی چیزهای شنیدنی در مورد قالی...

نمایش بعدی هم نمایش گربه ها بود یه نمایش جدید یه نمایش جالب و البته بیشتر مناسب حال بچه های کوچولو موچولو مثل معین.. نمیدونید چقدر بچه های کوچیک از دیدن حیوونا به این شکل لذت میبرند مثل معین  که انقد از شنیدن صدای گربه و از این جور حیوونا لذت میبره که نگید... این گربه های فیتیله ایم با هم دعوا داشتند سر اینکه سطل اشغال مال کیه.. یه گربه ی عاقلتر  اومد( یه گربه ی سیاه) تا بینشون وساطت کنه ارومشون کنه نصیحتشون کنه.. گفت بیماریه بدی اومده    وبا اومده به قول  پیشی مهربونه(وبا چهار چنگولی رفتی هوا).. بعدشم  اون پیشی هارفتن که اشغالها رو ضد عفونی کنند و بعد بخورند...

  سه تا اقا دکتر با روپوشای یک شکل  سفید  با سه تا گوشیه پزشکی  برنامه بعدی رو اعلام کردند در کنارش از خطرات وبا گفتند از این گفتند که باید بهداشت رو رعایت کنیم و این حرفها...

ایتم بعدی چی بود؟؟ عمو ها از ساعت گفتند یه شعر جدید و زیبا  از عقربه هاش از مدت زمان شبانه روز ازا نواع ساعتها و خیلی اموزنده بود بیشتر برای کوچولوهایی که پیش دبستانیند و اونایی که تازه میخوان ساعت خوندن رو یاد بگیرند...

نمایش علی کوچولو یکی دیگه از نمایشهای این هفته بود.  علی  کوچولو    این مرد گنده!!!!

 هر کاری کردن علی کوچولو بیدار نشد.. اولش خورشید خانم اومد علی کوچولو اونو پرتش کرد یه طرف بعدش ساعت اوردن زنگ زد علی کوچولو انداختش شکوند بعدش اقا خروسه( عشق معین) رو اوردند اقا خروسه رو خفه کرد... ای وای میدونید چی شد ساعت شده بود ۱۲ و علی کوچولو نتونست فیتیله ببینه. پشیمون بود ولی فایده ای نداشت.... طفلک  خیلی ناراحت شد...

سه تا بچه ی خواب الود برنامه ی بعدی رو اعلام کردند  و بعدشم خودشون گرفتند خوابیدن بس نبود عمو قناد بیچاره رو هم خوابوندند بزور..

بازم یه شعر قشنگ و زیبا و تقریبا جدید.. شعر ایام هفته. باز هم یه چیز جدید رو بچه های کوچولو موچولو یاد گرفتند ایام هفته هفته چند روزه روزاش چین چه شکلیند.. جمعه که از همه قشنگتره بنفشه داغه تعطیله فیتیلست.. همه چیزش فیتیلست...

شعر بازیهای ایرونی که واقعا جالبه  و باز هم اموزندست و

 در پایان مثل همیشه دعا .. دعا برای مریضان دعا برای بی سرپرستان.. ای خدای بزرگ بی همتا تو کس همه بی کسانی تو امید دل همه نا امیدانی....

و یه عکس  فیتیله ای از معین فیتیله ای :Glitter WordsImage and video hosting by TinyPic بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir  و باز هم توصیفی زیبا  از سه هنرمند محبوب بزرگ مردمی و مهربان به قلم زهرای عزیز.....غنچه ای در دلی شکفت، افتابی در سرایی درخشید، دفتر عشق جلو چشمانش باز شد و چه ناز آلود در نگاهش لحظه ای غصه ها نابود گشت. دستهای سرد او را گرمی دستانی فشرد، در دلش شوقی عجیب جوانه زد و بر لبانش خنده هایی تابید. ثانیه ها بهترین ثانیه ها بود و فضای بی روح اتاقش به چه زیبایی به خود رنگ گرفت، رنگ نیلی که میان ان گلبرگ های زرد مخمل گونه ای بازی و شادی را تمرین می کنند.
انگار بعد مدتی طولانی ضربان قلبش با آهنگ نشاط اشنا می شد و نفس های خسته اش را ملاقات سبزی زنده کرده بود.
اری او کودکی ست که در حلقه ی چشمانش قد و بالای سه مهربان جای گرفته است و اینک دردهای جسمی خود را به عشق انان برای چندی به دست فراموشی سپرده و در و دیوار بیمارستان در نظرش گلباران شدند، و حال فرش قرمز نگاه خود را صادقانه زیر پای ان سه نفر گسترده و با مظلومیتی وصف نا پذیر به چشمان پاکشان خیره شده است.
زمانی که برای ملاقات کودکان قدم به بیمارستان گذاشتند جای پای هر کدام از انان غنچه های محبت سر از خاک بیرون می اورد.
و در ان هنگام  که دستان کودک را در دستهای مهربان خود می فشردند، گرمی وجودشان مایه ی حیات روان کودک می شد.
ان زمان که با اشتیاقی عجیب او را در اغوش می کشیدند از کجا خبر داشتند که باران رحمت خداوند پاداش دل مهربان انان است و بر تن زندگی ابی شان می بارد.
چه خالصانه برای شفای کودکان دعا میکنند و چه مهربانانه دستهایشان را بالا می برند تا زندگی را برای همه از خداوند ارزو کنند و نمیدانند انها که ستاره باران می شود دستهایشان و پر از نور زندگی ابی شان.
و بی حضور مقدس انان که بنده هایی بی نظیرند چه تاریک خواهد بود عرصه ی مهربانی و صداقت .....
پس ای خدای قلبهای مهربان و چشمان پاکشان تنی سالم ، دلی پر امید، به انها ارزانی دار  تا خوشبخت زندگی کنند. الهی امین


دوستای گلم منتظر دیدن جوابها و نظراتتون هستم. همتون رو تا یه جمعه ی دیگه به خدا میسپرم. 

نظرات 138 + ارسال نظر
شیدا عارف جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام سمانه خانم
یادتون رفت منو بیدار کنید اکا من ۳تا ساعت کوک کرده بود....

.بهترین نمایش این هفته علی کوچولو بود شاید به خاطر نوستالژی که به علی کوچولو داریم یا شاید به خاطر علاقه ی من به بازی اقای فروتن اما هر چی که بود خیل یخوب اشنایی زدایی کرده بودند و کارگردانی متفاوت و جذابی داشت و من خیلی از این نمایش لذت بردم...
و ضعف خاصی ندیدم اما همچنان از صحنه پردازی و لباس و میزانسن برنامه شاکی ام...اخه این چه لباساسسه...چشم ادم درد میگیره...!
و اینکه موسیقی های این هفته به زیبایی هفته ی پیش نبود...خوب بود ها خیلی بهتر از خیلی موسیقی های کودک اما این دفعه جذابیت گذشته رو نداشت و اعلام برنامه شون هم همین طور شاید گروه درگیر برنامه ها جشنواره اصفهان باشند اا این هفته همه چیز شتاب زده بود
اما این ها دلیل نمیشه که این برنامه بهترین برنامه ی کودک نباشه...اینو به خاطر وبلاگ شما نمیگم جدی میگم خیل یوقته از این سری جدید عمو پورنگ خوشم نمیاد و گوگوجی و زینگول که اصلا خاله شادونه هم لوس شده!
ولی به جون خودم فیتیله رو دوست دارم بیشرت از همه شون...
قربون شما ممنون لذت بردیم مثل همیشه...
معین جان رو ببوسید

سلام. من یادم رفت ولی وقتی دیدم اس ام اس دادی که بیدارم خیالم جمع شد. شرمنده معین حواسمو پرت کرد..... از توضیحاتت برداشتهات و جوابها ممنون. اما من در مورد لباسها هیچ ایرادی نمیبینم. اخه زیبا هستند و رنگها هم همانهگی دارند تقریبا.. نوعشون هم جذابه..... اما همچنان از دکور تاریکیه محیط استودیو مینالم....میشه در مورد اصطلاح میزانسن بیشتر توضیح بدی؟؟ اخه من نمیدونم.....
راستی جشنواره اصفهان کی هست؟؟؟؟ من نمیدونستم بیشتر بگو ازش.... جشنواره ی چی؟؟؟؟
شیدا جون بازم ممنون. منتظر حدست در مورد اشتباهم هستم .
راستی جواب سوال ویژه ی این هفته رو دادی؟؟

شیدا عارف جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

راستی یادم رفت این هفته خدایی نکات اموزشیش بیشتر بود
۱.خواب موندن علی کوچولو
۲.عینک زدن ضروری برای بچه ها
۳.حفظ نظافت و پاکی و مراقبت از خود در برار الودگی و بیماری خصوصا وبا که ای کاش زودتر و بیشتر به بچه ها درباه ی وبا اموزش می دادند
۴.و اینکه به مسافرت اینهفته خیلی تاکید شد و توجه به استراحت مورد نیاز بچه ها و تفریح و شادی...

راستی جواب سوال ویژه ی این هفته چی شد؟؟؟

شیدا عارف جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ

و اون نمایش زندان بچه ها هم خیل یجدید و نو اورانه بود و خیل ینکات اموزشی خوبی داشت...
در مورد بد اموزی و تقلید حرکات زشت بچه ها چون مقوله ی پیچیده ایه فعلا نظر نمیدم وبا وجو اینکه این صحنه نکات اموزشی زیادی داشت نمی دونم واقعا ایا ممکنه که یک بچه حرکاتی کثل گاز گزفتن شست پا رو که توسط اقای مسلمی انجام می شد رو تقلید کنه!؟
اگر این طور باشه که خیلی بده...شما که از نزدیک با رفتار یک کودک در ارتباطید ئو تاثیر گرفتن اونو می بینید تا حالا دیدی که عمو ها مثلا برا ینشون دادن بد بودن یک حرکت اونو نشون بدن و معین هم تقلید کنه؟

نه عزیزم. معین که بعد این نمایش تا حالا همچین حرکتی ازش سر نزده... یعنی تقریبا هیچ وقت اینکار ها رو نمیکنه. بازم باید دید بچه های دیگه چطورند.. موافقی؟؟

سمانه جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com/

سلام سمانه جونم.ممنون که اومدی.با قوانینت موافقم.منم لینکت کردم.حالا جواب سوالات؛:به نظر من نمایش زندانی های فیتیله ای خیلی عالی بود.
۲:این که همشون بچه بودن و به زندان رفته بودن
۳:آخه من کلا بچه هارو خیلی دوست دارم.وقتی هم عموها ادای بچه هارو درمیارن خیلی خوشم میاد.
۴:هیچ نقطه ضعفی ندارند

ریحان جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ

من اشتباهی توی نوشته ندیدم میشه یه راهنمایی کوچولو بکنید؟؟؟
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
نه ریحان جان فعلا نه. دلم میخواد خودتون حدس بزنید. اخه با دقت ترینها اینجوری مشخص میشن. البته اینجا با دقت ترین در مورد دیدن برنامه ی فیتیله... میدونم همتون خیلی با دقتید و زرنگ و باهوش.. ولی دلم میخواد اونی که خیلی برنامه رو با دقت میبینه بگه اشتباه پستم چی بود؟؟؟ دوباره فکر کن.. حتما به جواب درست میرسی....

ریحان جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام به سمانه خانم مهربون
از نظر من جالب ترین نمایش این هفته زندان بود البته نمایشهای دیگه هم خیلی خوب بود ولی زندان یه خورده بیشتر نکته ی اموزشی این برنامه نخوردن پستونک یا انگشت پا و اینکه هر وقت از اون کارا داریم به مامان و بابامون بگیم بود
نکته ی جالب این نمایش هم گفتن حرفهای خنده دار و بامزه مثل : مرک(ترک)-مستونک(پستونک) و بستن نینی ها با طناب بود
وهیچ ضعفی هم چه در برنامه چه در نمایشها ندیدم

مرسی عزیزم..

ریحان جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com/

من فکر کنم اشتباه شما این بود که توی بخش عینک ها به جای ۴ تا عمو نوشتید ۳ تا عمو اخه عمو قناد هم بود

نه مد نظرم این نبود.. بازم فکر کن...منظورم سه تا عمو بودند که شعر رو خوندند.. اونجوری که شما راست میگی عمو قناد هم پشت عینکا بود ولی شعر رو عمو ها خوندند... درسته؟؟؟

سمانه عموپورنگی جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ http://Dariushgan.blogfa.com

سلام خدا
سلام بنده ی خوب خدا
خوبی؟خوشی؟چه خبرا؟
سمانه جون من وقتی رسیدم خونه ساعت ۱۱ بودو بعدش تلویزیون رو روشن کردم یانگوم بود بعد یانگوم هم که خاله شادونه اومد و یه خبر دادبعدشم که فیتیله یی ها اومدن و شعر هفت روز هفته رو خوندنو بعدشم آقای قناد همون خبره خاله شادونه رو داد و بعد هم دعا و بعدش خداحافظیمن همینا رو دیدمپس نمیتونم به سوالاتت جواب بدم
حالا میخوای دعوام کنی؟ها آبجی؟
ببخشید
فعلا
دست علی یار تو
خدانگهدار تو

سلام سمانه جونم. دعوا چیه ؟؟ چی واجب تر از درس.
موفق باشی گلم...دوستت دارم

ساناز جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام سمانه عزیزم
خوبی؟؟ معین جون چطوره ؟؟
وااااای که چقدر دلم برات تنگ شده بود.
چه عکس هی جالبی از معین عزیز میگیری من فکر میکنم شما تو خونه همه ی وسایل اجرای عموها رو دارید و گل پسر هر روز نمایش های عموها رو دوباره اجرا میکنه!!!!
راستی این چند روز که من نبودم از دست من یه نفس راحت کشیدی ولی دوباره اومدم تا حدس بزنم.سعی خودم رو میکنم این دفعه اول بشم.. . .
جواب سوالها رو تو کامنت بعدی دادم .
رفتم فکر کنم.....

سلام ساناز گلم. این حرفا چیه. روزی که بهم نظر نمیدی کسلم. یه چیزی کم دارم به خدا به جون معینم راست میگم. همیشه بیا پیشم.. حرفهات شیرینه .. خیلی دلنشینه..
وسایل بازی و نمایش یه چیزایی هست و حدست درسته تقریبا همشه با من اجرای دوباره داریم...

ساناز جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ

من چند تا حدس زدم ببین درسته یا نه ؟!؟!
راستش من درست یادم نیست که روز جمعه بنفش بود یا نه گفتم شاید مثل هفته پیش باشه که من درست یادم نبود گوگولی کدوم بود و مگولی کدوم؟
یه مشکل دیگه که فکر کنم موقع تایپ جا انداختی تو نمایش راننده منظورت شیشه آفتابی نبوده بلکه شیشه عینک آفتابی بوده ولی از مشکلات تایپی دیگه میگذرم چون خیلی زیاده !!!
راستی نی نی مسلمی غیر شصت پا شصت دستش رو هم میخورده....
وااااااای شرمنده اگه کسی جلوی پیشرفت من رو نگیره به عنوان ایراد گیرترین دختر بهم مدال طلا میدن ....

نه هیچ کدوم درست نبود ساناز جون.. ایرادهات که بجان. کلی کیف میکنم ایرادهامو میگی. حتما بگو. من دوست دارم. ولی خواهشا تلاش بیشتری کن. چون این دفعه خودم از قصد اشتباه نوشتم فکر میکردم همه جواب درست رو بدن. حالا بازم فکر کن..

ساناز جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

نمایش گربه ها و علی کوچولو جالب بود ولی زندان فیتیله ای یه چیز دیگه ای بود.
۲. هم اینکه خیلی موضوع خوب وجدیدی رو داشت هم اینکه اصولا بچه ها با نینیگولوها بهتر ارتباط برقرار میکنند پس آموزنده بوده و اما میرسیم به نکته اصلی که خنده دار بودن و اجرای بسیار زیبای عموها بود.کلا نمایش خیلی شادی بود.
۳. دلیل اینکه برامون جالب بوده با سوال قبلی یعنی نکات جالبش چی بوده یکیه مگه نه ؟؟؟
۴.سوال آخرت هم که طبق معمول بی جواب میمونه...
و اما جواب سوال ویژه: جنبه آموزشی برنامه که حرف نداره چون برنامه به شکل نمایشی و موزیکاله و هر بار هم نمایش ها تغییر میکنه خیلی آموزنده است ولی طنز بودن و سرگرم کننده بودنش جایگاه خودش رو داره و باعث میشه تا تاثیرگذاری برنامه چندین برابر بشه چون اینجوری هم انرژی خاصی میده و هم هیچوقت تکراری نمیشه (تازه ما بزرگترها که کارمون از آموزش گذشته به عشق طنز آمیز بودنش پاش میشینیم) . در واقع همه ی این جنبه های خوب کنار هم باعث شده تا فیتیله مورد پسند کوچیک و بزرگ خانواده باشه .

مرسی از جوابها.. ممون مثل همیشه کامل و بی نقص..
خانومی بازم فکر کن. هر فکری به ذهنت رسید بگو حتی اگه اخرش منجر به این بشه که من مواجه بشم با کلی خطا... خوب؟؟؟

سمانه جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://Dariushgan.blogfa.com

بازم سلام
سمانه جون من که نگفتم میرم درس میخونم،
راستش میرم کلاس قرآن
عکسای معین جون رو هم دیدمخیلی ماه و خوشگله
فعلا
دست علی یارتون
خدانگهدار تون

چه بهتر از این بهتر نمیشه اموزش قران یادگیریش خیلی ثواب داره .. خوشبحالت همچین موقعیتی نصیبت شده. ازش نهایت استفاده رو ببر گلم. موفق باشی...

ساناز جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ

من از اول هر چی یادم میاد میگم شما هم یه راهنمایی کنید تا بلکه من به جواب برسم.
تو ترتیب نمایش ها یا شهرها که بعید میدونم ایرادی باشه.
تو نمایش زندان و علی کوچولو هم ایرادی نیست. راستی شعر ای گلای ناز ..... رو اشتباه نوشتید ولی مشکل اینجا هم نیست چون همه ممکنه شعر ها رو حفظ نباشن پس مشکل تو شعرها نیست.
تو نمایش راننده ؛هی عینک عوض کردن؛ چی؟؟
در مورد حموم و نمایش پیشیها یکم مشکوکم
ولی اگه غیر از اینها باشه باید خودم رو به یه چشم پزشک نشون بدم.

هیچ کدوم نبود. راستی من چقدر اشتباه دارما....بازم فکر کن.. انقدر اشتباه امروز سخته. راهنمایی هم وایسا حداقل دو سه نفری بنویسن بعد....
وای ساناز جون مرسی که انقدر به خواسته هام اهمیت میدی. مرسی.. مرسی..

luna جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://apvt.blogsky.com

سلام
سمانه جان
خسته نباشید
وب بسیار جالبی دارید ....
بد نیست به اینجا هم سربزند
http://luna-lovely.blogsky.com
براتون آرزوی سلامتی وموفقیت می کنم.
با تشکر

کتایون جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.katayooooon.blogfa.com

سلام سمانه جون. خوبی؟ واقعا این معنی کوتاه نویسیت منو کشته عزیزم کلی خندیدم درباره اینکه گفتی میخوام کوته بنویسم الهی قربونت برم
ببین راستش با نهایت تاسف بادی بگم که من امروز راس ساعت ۱۲ بیدار شدم و برنامه رو ندیدم میبینی چقدر سحر خیزم
خیلییییییییییی دوستت دارم فعلا

سلام کتی جون. مرسی بهم سر زدی. خیلی سحر خیزیها...
خوابت هم نوش جونت باشه....
اره والله گفتم کوتاه نویسی ولی نشد دلم میخواست همه ی قسمتها برای یه هفته اپ باشه....
ممنونم دوستت دارم...

ساناز جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ

ممنون از محبتت عزیزم .
راستی من هم اگه همچین متنی بنوسیم شاید ایرادام صد برابر شما باشه ولی وقتی آدم ریزبینانه به یه چیز نگاه کنه تازه ایراداتمشخص میشه.
در ضمن من که همه چی گفتم فکر نکنم چیزی مونده باشه که بچه های دیگه حدس بزنن !!!راستی مشکل تو شعر سلام نیست یا اینکه جوون رشید و قهرمان شعر اول ولی فکر نکنم چون آقای گلی میتونن رشید و پهلوان باشن. آهنگ دست دستی(دس دسی) چه طور ؟
یا شعر جمعه داغه تعطیله فیتیلست...
یا اینکه آشغالها رو ضد عفونی کردن که خوب همچین کاری رو کردن . یا بگیری وبا چهاردست و پا میری هوا....
من دیگه باید برم. از فردا هر روز خونه ام میام پیشت
تا فردا خداحافظ

ساناز من چقدر از خوندن نظراتت ذوق میکنم دختر کلی خندیدم. به خدا هیچ کدوم درست نبود.. اره دیگه واقعا هم اقای گلی رشید و قهرمانن...
دس دسی هم به زبون معین نوشتم ددسی. اخه دس دسی هم خوده عمو ها اینجوری میگن...
قربونت برم منتظر جوابت هستما... وای این ایرادی که گفتم خیلی جالبه نمیدونم من اخه این دفعه از قصد ایجادش کردم ولی نمیدونم میتونید بگید یا نه. کاشکی بگید اما قول میدم بچه ها که اومدن هر کدومشون مثل تو مهربون حدس زدن و درست نگفتن حتما حتما راهنمایی کنم اون موقع میفهمید.....
ولی گمونم خیلی سخت گیرم درسته؟؟ اخه این چه ایرادی بود. مگه ادم میتونه انقدر فیتیله رو دقیق ببینه. خودتو زیاد ناراحت نکن اگه نتونستی به جواب درست برسی خوب؟؟ اخه زیاد استاندارد نیست برای محک زدن دقت یه ادم.. ولی باش تا اخرش حتما با معیار های سختگیرانه یمن هم شده خودتو بسنج....
بوس.......

فروردینی جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://farvardiny.blogsky.com

سلام سمانه جان
ممنون از نظر لطفت به من و وبلاگم.
درسته من خارج از ایرانم. ماهواره دارم ولی به خاطر منتقل شدنمون فعلا از دیدن برنامه های ایرانی بی نصیبم.
من معمولا در مورد مطالب جدیدم خبر نمی‌دم هر وقت یادت افتاد بیا بخون. اینجوری راحتترم

سلام مادر عزیز مسئول و پایبند به انضباط که خیلی اینجور مادرا رو دوست دارم. پس حدسم درست بود خارج از ایرانید....
در مورد دیدن وبلاگتون هم چشم همیشه سر میزنم و اگه اپ بودید که عالیه اگه نه هم که باز از نوشته های زیبای قبلیتون لذت میبرم...
باز هم ممنون که بهم سر زدید...

سمانه جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

عزیزم.لطف داری.

باران جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام
مرسی خبرم کردی
اماباید بگم نشد بازم ببینم
اون اشتباهی که گفتی امیدوارم بعدا بتونم بگم
چون الان تانصفه هاش خوندم
آفلاین میخونم ادامشو
تونستم میام میگم
آخه اگه آپم خونده باشی متوجه میشی
این روزای آخریه که میا

سلام باران عزیز . میدونم باید بری دنبال درس و مدرسه ولی اخه هنوز یه ماه مونده.. بازم بیا حتما.
باران جونم تو اگه ندیده باشی نمیتونی اشتباهو بگی...
بازم ممنون...

باران جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

بیشتربیا
خوشحال میشم

فروردینی جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ http://farvardiny.blogsky.com

سلامی دوباره
راستش بعد از اون کامنت مطلبی یادم افتاد اما هر چی سعی کردم برات دوباره کامنت بذارم قسمت نظراتت باز نمی‌شد! و الان باز شد!
در مورد مشکل خیس کردن رختخواب در پسرت من فکر می کنم در صورتی که پسرت رو چند ساعتی زودتر از خودت بفرستی رختخواب قبل از خوابیدنت اون رو همونطور که خوابه بغل کنی و ببری توالت. و یا اگه همراه شما می‌خوابه هر وقت شب که بیدار شدی بری سراغش و ببریش توالت. یکبار در شب اینکار کافیه. بعد از مدتی پسرت خودش بیدار می شه و صدات می‌کنه. این حالت در سه فرزند من اجرا شده و مشکلی نداشتم. مخصوصا این پسر دوومیم که خیلی جیش می کنه هم شبها مشکلی نداره.
امیدوارم این راهنمایی و در حقیقت تجربه من به دردت بخوره.

سلام مهربونم اما این گل پسر شیطون که میدونم خیلی هم دیر شده براش هنوز پوشکه. منظورم این بود که این بلا جدیدا در مورد پروژه ی از جیش گرفتن این بلا رو سرم میاره. یعنی به هیچ عنوان راضی نمیشه ببرمش دسشویی بدش میاد. خوبه شورتهای اموزشی براش استفاده میکنم وگرنه افتضاحی به بار میوومد. موندم چیکارش کنم.. این دو سه روزی حسابی کلافم کرده. اصلا پشمونم کرده از این کار..

غزاله جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.tarlan-parvane.blogfa.com

سلام خوبی؟
منم آپم
راستی آپت خیلی جالب بود همشو خوندم
مرسی بای بای

سلام عزیزم. مرسی خیلی لطف کردی اومدی....

مرضیه جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خوبی
ممنون که اومدی و نظر دادی
ببخشید که دیر جوابتودادمعذر میخواهم
امروز فیتیله رو دیدم
خیلی خیلی قشنگ بود
عالی عالی
سوال یک
به نظر من زندان بچه ها خیلی خیلی جذاب بود
و جالب
سوال دو
اینکه بچه هار و به خاطر کارهای بامزه به زندان انداختند
سوال سه
دلیلش اینکه بامزه بود
نقطه ضعف هم نداشت فکرنمیکنم
به نظر من عینک
خیلی عینک های بامزه ای بود
اشتباه هم اگه اشتباه نکنم
مربوط به این بود که فرشته نبودند
ای بابا
خوشحال شدم که خبرم کردی
امیدوارم جوابام خوب باشه
فعلا

سلام مرضیه جون. نه عزیزم اتفاقا خیلی هم وقت مناسبی اومدی. دیر نکردی که....
خوب ممنون از جوابها ولی حدست اشتباه بود.. میتونی بیشتر فکر کنی؟؟
دوستت دارم...

غروب جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ http://amintarokh1.blogfa.com

سلام گلم
خوبی؟
شرمنده چند وقته سرم شلوغه حسابی دیگه وقت نت نیس
مثله همیشه عااااااااااااااااااااااااااالی
دیگم از این حرفا نزنیا!!! مگه میشه دوسته گلمو فراموش کنم؟؟؟!!!

سلام عزیزم. خیلی لطف کردی اومدی. مرسی..

نیلوفر جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ http://nazanin7267.blogfa.com

ببخشید عزیزم به خدا قصد ناراحت کردنت رو نداشتم

سلام نیلو جون. پس کو جوابا.. ناراحت چی.. نه بابا ...جدی نگیر.. فقط زودی جوابها رو بگو....

لاله جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

سمانه جون سلام
مطالبت عالی بود وبه نظرم اصلا طولانی نیست
خودت میدونی چون این هفته هم متاسفانه نتونستم برنامه رو ببینم نمیتونم پاسخی به سوالات قشنگت بدم
ولی امیدوارم هفته ی اینده دوباره مشکلی پیش نیادومن توی مسابقه ی دقت که ابتکار جالب شماست اول بشم

سلام لاله جون. خیلی لطف کردی اومدی. در گیر دانشگاهی درسته؟؟ موفق باشی...
ایشالله هفته ی دیگه ببینی و جواب درست رو بگی..
دوستت دارم.. میدونی که یکی از بهترین دوستای فیتیله ایم هستی و کلی برام عزیزی...

سمانه جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

عزیزم آپ کردم.عکسای سفر بخیر بیا ببین.

فروردینی جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ

من تورنتو هستم.
در رابطه با اموزشی که با پسرت شروع کردی باید بگم خسته نباشی و خدا به دادت برسه. اولش خیلی خیلی سخته!
در این رابطه من چند مطلب دارم نمی دونم خوندی یا نه:
با عناوین (کتاب مسخره) و (اخبار) و (عصبانیتهای من) و شاید بیشتر هم باشه درست یادم نیست. بخون که همدردی رو حس کنی!

مهرناز جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.siavashhhhhhhhh.blogfa.com

سلام عزیزم چه طوری؟

سلام مهرناز جون ..ادرس لینکت اشتباهست... نمیدونم همون مهرناز خودمونی. دوست عزیزم یا مهرناز جدیدی؟؟؟

سمانه جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

عزیزم بدو بیا

حسنا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام سمانه جونم
من ببخش
راست میکی همین تضاد سلیقه ها ی خورده روم تاثیر کذاشت
اما باشه منم با هاتم البته با خود خود خودت... و برای خودت..تو هم با من همین طوری باش
بازم ببخشید :لم

سلام دوست خوبم.. پس حدسم درست بود.. عیب نداره هر کس علاق خودشو میتونه داشته باشه و صد البته قابل احترامند و دوستی هم سر جاشه درسته؟؟؟

ویدا مامان راستین جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://rastin86.blogfa.com/

سلام ممنو ن از لطفت متسفانه من نمی بینم راستینم هنوز واسش زوده.انشالله می بینم خبرشو می زارم

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

سلام سمانه خانوم
بابا من به خدا شرمنده ام شما هروقت منو دعوت میکنید من شرمنده میشم
چون نمیبینم این برنامه رو
گفته بودم که دلیلش رو...
این هفته که ساعت دو بعد از ظهر بلند شدم!
باور کنید که بیدار نمیشم چون از اونور شبها خوابم نمیبره...
از شیدا خانوم(عارف) بپرسید من شبها تا ساعت چند تو اینترنت هستم ...شیدا خانوم هم مثل من بیخوابن ولی خوب میتونه صبحش بلند شه من که جمعه ها فقط میتونم بخوام... دیگه دور از جونتون مثل جنازه میشم...
اگر اجازه بدید من فقط در مورد اپ هاتون نظر بدم...
اپ این هفته رو خوندم کامل ممنون که کوتاهش کرده بودید...
ان شا ا.. بعدا میام و مفصل تر براتون مینویسم بازهم شرمنده...

سروناز(حامد کمیلی) شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.hamedkomeili-love.blogfa.com

سلام سمانه جون.ممنون که هر دفعه خبر می دی.
و واقعا شرمنده که هیج وقت به سوالاتون جواب نمی دمراستش دیگه نمی دونم به چه رویی بگماین بارم وقت نکردم که ببینم اما سعی می کنم که جمعه ی دیگه حتما برنامه رو ببینم با این نمایشای جالبی که شما گذاشته بودید واقعا دیگه مشتاق شدم تب برنامه رو ببینمراستی عکسای معین جونم خیلی ناز بود
فعلا

مرضیه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ http://m-real.peersianblog.ir

سلام سمانه جون خوبی
خواهش میکنم
من حدسم این بود
نمیدونم
ببینم
شاید
اهنگ دس دسی رو اجرا نکردن

سلام مرضیه جون. نه عزیزم. دس دسی رو بابا بزرگا اجرا کردند... بازم فکر کن.. البته اگه زیاد دقیق ندیدی بی خیال...

معین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ق.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام خاله و عمو های مهلبون..
بازم میخوام جواب سوالا رو بدم..
به نظل من جذاب تلین نمایش نمایش پیشیها بود. اخه خیلی از صداشون خوشم میوومد... خیلی هم با مزه بودن..
نینیهای زندانی هم خوشگل بود... ولی من از اون قسمتی که عمو پوروتنو داشتن با طناب میبستن خوشم نیومد همش گریه میکلدم... چلا عمو پوروتنمو داشتن میزدن... همش نگلان مستونکش بودم به مامانم میگفتم مستونکو ازش گلفتن... اخه یه زمانی مستونک عشق من بود ولی خودم مثل این نینیها مرک(ترک) کلدم...
هر چی تو نمایشا دست عمو ها میبینم دلم میخواد..
خوب من دیگه نمیتونم بنویسم. بای بای

ریحان شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com/

سلام سمانه خانم
من به حموم مشکوکم
توی حموم دو تا حمومی بود و یه نفر اومده بود که حموم کنه درسته؟؟؟ اگه درست نبود دیگه ببخشید
مغزم داره سوت میکشه انقدر که فکر کردم

سلام ریحان جون. درست نبود......میتونی بازم فکر کن یا وایسا راهنمایی کنم...

زهرا شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.setarebaran.blogsky.com

سلام سمانه خانم ، اما این دفعه یک سلام پر هیجان
واقعا برنامه ی جمعه عالی بود .... عالی!
نمی دونم چرا بقیه برنامه ی این هفته رو ضعیف دیدند اما از نظر من که مدت هاست برنامه رو دنبال می کنم جالب ترین برنامه توی این همه مدت این هفته بود . باشه تا بعد براتون تعریف کنم که این برنامه باعث شده بود که من..... و این هم خودش حاکی از جذاب بودن برنامه جمعه است
بالاخره:
با وجود اینکه قدری برایم مشکل است که بخواهم انتخاب کنم اما نمایش زندان از نگاه من زیباترین نمایش بود چون هم جنبه ی اموزشی ان پر بار بود و هم جنبه ی طنز و جذابیت ان نظر همه را به خود جلب می کرد خصوصا که نی نی ها شخصیت های مورد علاقه من هستند
و بعد از ان نمایش علی کوچولو که شعر ابتدای ان بسیار زیباست و لحن قصه گویی اقای گلی و خصوصا این هفته صدای زنگ ساعت خیلی قشنگ و خیلی طبیعی بود و از این جهت برایم جالب است.
شعر ها هم همه زیبا بودند خصوصا شعر ساعت....
اما از نظر اینکه مشکل بچه ها باید به نوعی حل شود شعر عینک بسیار به جا و دلنشین بود و خیلی خوب در صدد حل مشکل بچه هایی که از استفاده از عینک کراهت دارند برامده است.
از همه چیز که بگذریم شعر قالی بافی هم با نقش افرینی اقای مسلمی بی نظیر بود
(( راستی سمانه خانم این که نوشتید قسمت قالی بافی خسته کننده است .... منظورتون چی بود؟؟ اصلا هم این قسمت خسته کننده نبود! ))
در مورد جنبه های این برنامه چون در کنار بار اموزشی فراوانی که دارد جنبه های طنزی ان نیز رعایت شده بسیار خوب است
اقای مسلمی خیلی خوب دارند برنامه رو پیش می برند و از این بابت باید به ایشون دست مریزاد گفت.

در مورد اشتباهی که در نوشته هاتون است من فکر میکنم شعر سلام عموها یه چیز دیگه بود
اما مطمئن نیستم........

سلام سلام سلام به دوست مهربونم.
اول اول بگم منظورم از خسته کننده نمایش و اهنگها نبود منظورم کارتون بین برنامه بود. وگرنه اتفاقا من خیلی اون اهنگ رو دوست داشتم... خوب حالا میگم که خیلی ممنون عالی بود. خیلی قشنگ جوابها رو گفتید و لی حدستون درست نبود. میتونید بیشتر فکر کنید میدونم به جواب درست می رسید..
مرسی

تئاتر خیابانی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.theatre-khiabani.blogfa.com

سلام. خسته نباشی.متاسفانه من خیلی وقت نمی کنم این برنامه رو ببینم.اما هنرمندان این برنامه بسیار با تجربه هستند و می دانند که چه کار می کنند.ما هم در بچگی آنها را خیلی دوست داشتیم.

مهدیه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ http://shaparakkocholo

سلام سمانه جون
واقعا معذرت میخوام که دیر اومدم
ولی سمانه جون من فقط همون یه وبلاگ دارمالبته یه مهدیه دیگه هم هست که طرفدار عمو پورنگه.
گمونم اشتباهی برای اون نوشتی

سلام مهدیه جون. ظاهرا که اینطور شده. شرمنده به خدا.. ممنون اومدی پیشم...

مریم شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.maryamdpf.blogfa.com

سمانه خانم سلام
خیلی قشنگ بود
سمانه خانوم من واقعا شرمندم که نتونستم برنامه فیتیله رو ندیدم خواب موندم.
تو رو خدا ببخشید ولی سعی میکنم که این هفته به تمام سوالتتون جواب بدم بعدشم قول قول قول که این هفته حتما حتما برنامه رو ببینم .

سلام مریم جون. ممنون ممنون. منتظر جوابهای هفته ی بعدت هستم...

مرضیه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

ببخشید دیگه حدسی ندارم

شیوا شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ http://amoojoon1352.blogfa.com

سلام سمانه ی مهربونم
خوبی قربونت بشم؟
ممنونم که سر می زنی به وبلاگم
راستش را بخوای من فیتیله را ندیدم اخه طبق معمول رفتم کوه بعدش هم که اومدم نشستم زنده رود را دیدم نمی دونم تا حالا این برنامه را دیدی یا تا الان اسمش را شنیدی ولی برنامه ی خیلی زیبایی هست که از شبکه ۵ اصفهان روزهای جمعه با کلی میهمان پخش می شه و چون این جمعه قسمت اخرش بود نشستیم زنده رود دیدیم
راستی تو میدونی که امسال جشنواره ی کودک و نوجوان توی کدوم شهره؟
خیلی دوستت دارم،بای

سمانه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

عزیزم خواهش میکنم.حالا ایشالا مصاحبشون رو مینویسم.شاید هم فیلمشو بذارم.

ساناز شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام سمانه گلم
عصر بخیر
صبح که خودتون در جریان هستید دیگه فرصت نشد بیام . الانم هرچی فکر کردم بی فایده بود .
واقعا سوال خیلی سختی پرسیدی. فکر کنم اگه خود عموها هم بیان نمیتونند بگن ایراد کجاست !!
عزیزم دیگه وقتشه که یه راهنمایی نخودی بکنی ..... مگه نه ؟؟؟
البته من حدس میزنم که ایراد کار حرفی یا شعری یا نمایشی که شما نوشتید ولی عموها این هفته انجامش ندادند !!!!! درسته ؟!؟
حداقل بگید نزدیک شدم یا دارم از موضوع دور میشم

سلام ساناز جون. نه اصلا تو این مایه ها نیست. تا شب وایسا شاید راهنمایی کردم. البته تا اون موقع بازم تلاش کن..مرسی..

ریحانه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://biatooeshgh.persianblog.ir

سلام عزیزم.خوبی...
خیلی دوست دارم ولی میترسم که این چیزی که الان می خوام بگم ناراحتت بکنه شایدم باهام قهر کنی دیگه نیای پیشم...ولی بهتره بگم...امیدوارم ناراحت نشی....
ببین گلم.من برنامه فیتیله روئنمیبینم یعنی به صورت همیشگی.... شاید اتفاقی ببینم و کلی بخندم ولی در کل من اهلش نیستم حالا میخوام ببینم چون این برنامه رو نمیبینم باید بیام وبت با در کل میتونم دوست صمیمیت باشم؟ لطفا جوابمو تو وبم بده.
اپ کردم.......منتظرتم.دوس دارم سمانه....
در ضمن من از تو ناراحت یستم....
فقط بدون دوست دارم باهات صمیمی باشم....
خیلی هم دوست دارم.

ثمین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام سمانه جان ببخشید که دیر اومدم به وبت اخه من مسافرت بودم و تازه رسیدیمو متاسفانه نتونستم فیتیله ی این هفته رو ببینم ببخشید گلم واسه همینم نمی تونم نظری بدم و بدتر اینکه شرمندم ونمی تونم با جواب به سوالهات یکمی از لطفی رو که به من داری رو جبران کنم سمانه جان در مورد اسم کوچیکم پرسیده بودین که باید بگم تو شناسنامم الهه و دوستام ثمین صدام میکنن دو اسمه ام و خانومی شما هر چی که خواستین صدام کنید و اخر اینکه من هم لینکت کردم باز هم میگم معین کو چولو خیلی خوشبخته که مامان فهمیده و خیلی مهربونی مثل شما داره امیدوارم همیشه شما و خانوادتون شاد و خوشبخت باشید عزیزم بای

مرسی قربونت برم..

نیلوفر شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://nazanin7267.blogfa.com/

سلام

بهترین نمایششون گربه های فیتیله ای بود

چون در قالب نمایش وبا رو خطرناک معرفی کردند

نقطه ضعف نداشت

وجواب سوال ویژه : جنبه سرگرمیش بیشتره

سپهر{عکس بازیگران نوجوان} شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.softlan.blogfa.com/

سلام
ممنون از اینکه خبر کردید......
الان وقت خوندن ندارم.ولی صفحه و ذخیره کردم سر صبربخونم
مرسی

سپیده شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ http://shahrematarsaki.blogfa.com

سلام.
مرسی که اومدی.
خوشحالم که یه وب برای فیتیله ساختید.
فیتیله جزو برنامه های مورد علاقه ی منه.
اما شرمنده این جمعه نتونستم ببینم.تا کی خواب بودم
به خاطر همین نمی تونم به سوالات جواب بدم.
اما پست رو خوندم.خیلی خوب تعریف کردی.
ایشالا دفعه ی دیگه بتونم به سوالات جواب بدم.
معین کوچولو رو از طرف من ببوس.
فعلا...

سلام سپیده جون. مرسی اومدی.
ماشالله اینجا چقدر خوشخواب داریم....
نوش جونتون....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد