همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله ی امروز.++معین+++نامه برای مدیریت محترم شبکه ی دو

،،  قبل از سلام خدمتتون عرض کنم (جواب سوالات همیشگی یادتون نره)(تایید کردن نامه در صورت تمایل هم یادتون نره)   ،،،، 

 سلام دوستان عزیز.... قصد داریم با ارسال  نامه ای به مدیریت محترم شبکه ی دو سیما در خواست کنیم تا تایم کارتونها و برنامه های مابین  ایتمهای برنامه ی فیتیله رو کم کنند و دلایل رو هم براشون قید کردیم.. 

 از شما مهربانان میخوام تا در یک کامنت نام و نام خانوادگیه خودتون رو و شهر محل سکونتتون رو  برای من بنویسید تا به همراه این نامه برای مدیریت محترم شبکه ارسال بشه.. 

 منتظر کامتتهای شما عزیزان هستم.  ..*******(البته این نامه به مدت حدود یک ماه همیشه اول هر پستم گذاشته میشه...) *********

و اما متن نامه به شرح زیر است... 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱: این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است  .بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir لازم دونستم برای راحتی شما دوباره صورت سوالات رو هم بنویسم.. 

دقت کنید: ۱: بهترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟دلیل این انتخاب.. 

۲:ضعیفترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟ دلیل این انتخاب.. 

۳:انتقادات و پیشنهادات کلی..    

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.irطبق معمول هر هفته چند تا عکس از معین کوچولو  که این هفته اختصاص داره به قضیه ی راننده ی فیتیله ای و عینک افتابی....از معین که بیا ببرمت و از من که نمیام دریچم گشاد شده و از این حرفا.... حرکاتو داشته باشین....Image and video hosting by TinyPic.......و این عکس هم واسه وقتیه که معین منو مجبور کرد که تو این فصل گرما لباس نسبتا گرم بپوشونممش و همونطور که توی عکس میبینید  حکایتش طول و. درازه.. ( بعدش حوصلش سر رفت یکم با عروسکش بازی کرد و بعد که دید داره گرمش میشه واسه اینکه سرمو گرم کنه که بهش چیزی نگم استیناشو داد بالا و گفت برم وضو بگیرم و اخرش وایساد بهImage and video hosting by TinyPic نماز!!!.. 

امیدوارم عمو های مهربون فیتیله ای برای اینجور مشکلات هم نمایشی را در نظر بگیرند.. بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.irو اما فیتیله ای امروز:اهنگی جدید زیبا و متفاوت..اغاز گر برنامه بود..عمو های مهربون سلامی گرم به بچه های ایرونی کردند ..اهنگ امام علی را خوندند۰ شاه مردانم علی نور ایمانم علی) و در پایان پدر بزرگای عزیز فیتیله ای اومدند ..باز هم از کلامشون شکر میریخت .. چه زیبا و دلنشین سخن میگفتند..و برنامه ی بعدی رو هم اعلام کردند.. 

اولین نمایش ..نمایش اشپزی بود..یه اشپز مهربون و زود باور به همراه دو جوون ساده لوح..( نمیدونم این دو تا داداش دو قلو که به قول خودشون سر ساختمون گل لغذد میکردند چطور سر ازاشپزخونه ی این اشپز بخت برگشته در اوردند..) غذای امروز رنگینک بود غذایی برای سفره های قشنگ افطاریمون.(توسط این دو جوون دیگ اشپزی رنگ شد..گردوها رنگ شد.. نمکدان هم همینطور..به چیزی رحم نکردند..توی یه قطار قشنگ فیتیله ای نشستیم و برنامه ی بعدی رو دیدیم..( وای کراش؟؟؟حالا یانگوم قابل تحمله...) 

عمو های مهربون ایتم بعدی برنامه رو با اهنگی جدید و زیبا با ریتمی فوق العاده زیبا و اروم  به مناسبت حضور در ایام زیبای ماه مبارک رمضان اغاز کردند( اهنگی مزین با نام قران مجید)نمایش بعدی برنامه نمایش سالمندان فیتیله ای بود.. میدونید سه تا پدر بزرگ مهربون که تو سالن انتظار یه اسایشگاه چشم انتظار دیدن فرزندان و نوه هاشون بودند برای گذراندن این زمان انتظار با هم  اواز خودند  و بازیهای دیگه. اما سر انجام انتظار به پایان رسید و خبری از بچه ها نشد.. غم تو دلشون رو من و تو هم فهمیدیم درسته؟؟( عمو نیکیار شعر سوزناکی خوندن.)....... و  اعلام برنامه بعدی تو کشتی وسط دریای بیکران فیتیله  توسط سه تا جنوبیه خونگرم اعلام شد..  

ایتم بعدی یه اهنگ با صدای حیوانات مختلف بوداونایی که بچه کوچیک دور و برشون نیست نمیتونند تصور کنند چه کیفی میکنند با صداهای مختلف حیوونا..نمایش بعدی نمایش باغ وحش فیتیله ای بود ..یه پسر کوچولوی شیطون . به نظر من نمابش جالبی بود.. اقای گلی در نقش فکر کنم سنجاب  خیلی جالب بازی کردند.. صدای اون حیون رو خیلی خوب در اوردند......بعد هم حیوانات مختلف اعم از موش و سوسمار و گرگ  تو باغ وحش یه شعر خوندند شعر خدا حافظی و  در نهایت اقای قناد اعلام کرد که برنامه ی بعدی رو ببینید.. 

کوتوله های فیتیله ای که البته پدر بزرگهای کوتوله ی فیتیله ای بودند یه  اهنگ خیلی جالب خوندند..Old smile  ( یک قسمت جدید و واقعا زیبا بود)....نمایش گزارش ورزشی نمایش بعدیه برنامه بود..دو تا مادر بزرگ قدرتمند و ورزشکار برای نقد و بررسیه یک گزارش ورزشی اومده بودند.. اما این بازی حواشیه زیادی داشت..اشغال در جوی اب انداختن) .....یک نمایش جدید دیگه۰ نمایش دستهاعالی بود.خیلی  دیدنی و جذاب بود.. خصوصا برای کودکان.. معین که خیلی خوشش اومده بود.....خواننده ی فیتیله ای( عمو فروتن مهربون۹ یه اهنگ جالب و هشداردهنده خوندند.. و پایان بخش برنامه  سرود زیبایی بود از امام زمان.. بسیار زیبا و دلنشین بود..( خدایا ظهورشو نزدیک کن..) 

دوستان خیلی ممنون.... از لطفتون به این وبلاگ.. ممنون که با من همکاری میکنید و تا به الان جوابها رو دادید و عزیزانی که این نامه رو تایید کردند ازشون بی نهایت تشکر میکنم.. منتظر تاییدیه های بعدی هم هستم.. و جواب سوالات.. 

موفق باشید...

نظرات 100 + ارسال نظر
ثمین جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام عزیز دلم .قربونت برم. چشم .چشم. برنامه رو میبینم و حتما هم من و هم همه ی خونوادم اسم و سن و... رو مینویسیم برای ارسال نامه به مدیریت شبکه من ثمین یادگاری ۱۹ ساله-خواهرم فرناز یادگاری ۱۳ ساله داداشم رسول یادگاری ۲۵ ساله مامانم مهری سلیمانی ۳۷ ساله -بابام ۴۵ ساله همگی از استان اصفهان با کمال میل این نامه رو تایید می کنیم تازه سمانه جان من هم واقعا با محتوای نامه ی شما موافقم میان برنامه ها اصلا جالب نیستند بازم ازت تشکر میکنم گلم

ریحانه جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://biatooeshgh.persianblog.ir

اسم: ریحانه
نام خانوادگی: محمدی
سن:۱۷
شهر:خمین
....
اسم:نگار
نام خانوادگی: محمدی
سن :۱
شهر:خمین
....
اسم: مهناز
فامیل: سرلک
سن:۲۷
شهر:خمین

ریحان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام به سمانه خانم و تمام دوستام
بهترین ایتم نمایشی از نظر من گزارش ورزشی بود
چون هم حرکاتش خنده دار بود هم حرفاشون اگه بخوایم از جنبه ی اموزشی نگاه کنیم بازم خیلی خوب بود مثلا اشغال توی جوی اب نریزیم چون سوسک و موش جمع میشه حالا این نکته ی اموزشی از حاشیه اش بود ولی به غیر از حاشیه به ما گفت که موقع بازی مواظب خودمون باشیم.
در مورد اشتباه فکر کنم توی نمایش باغ وحش بود چون عمو گلی در نقش میمون بود نه سنجاب
درسته ؟؟؟

سلام گل من.. سرعت عملت حرف نداشت..ممنون از جواب..
اما اشتباه نه درست نیست چون منم نوشتنم نمیدونم فکر کنم سنجاب بود. منون از تذکرت..چرا من نفهمیدم میمونه. چقدر بی دقتم..

لاله جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام سمانه جون
باز هم از زحماتی که میکشی ممنونم
و اما جواب سوالات نظر سنجی
۱.سالمندان فیتیله ای
۲.تاثیر گذاری بالای نمایش برای تمام گروههای سنی مخاطبین
۳.من نمایش ضعیف ندیدم
۴.بعضی نمایشها مثل گزارش ورزشی کمی تکراری شدن به غیر از حرکات جالب و خنده دار عموها(پیرزن ها)
اما در کل نمایشهای جدید با ایده های نو وزیبا مثل کوتوله ها به برنامه اضافه شده که جا داره از عموها بیش از پیش تشکر کنیم

راستی سمانه جون اولین کارتونی که پخش شد ماهی ها بود(ببخشید اسم دقیقشو نمیدونم)

من هم کاملا با کوتاه شدن زمان پخش کارتونها موافقم اگه مشخصات دقیقم رو بخواین
فاطمه افضلی جون
۲۱ سالشه از تهران برنامه رو میبینه!!!!!!!

سلام لاله جون. مرسی عزیزم.. عالی بود..
جواب هم مد نظرم این اشکال نبود. اخه دیگه خجالت میکشم واقعا خیلی بی دقتم..
ولی اگه تونستی اشتباه اصلیه رو حدس بزن..
مرسی..
راستی

خیلی دوستت دارم..

شادی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام خانوم خانوما.به نظر من این هفته تمام نماش ها قشنگ بودن.به خصوص گزارش و خواننده.هم بار آموزشی داشتن هم بار خنده!!راستش من وقتی عمو ها پیرزن می شن خیلی لذت می برم از دیدن نمایش!!! در کل برنامه عالی بود.منون که همیشه سر می زنی گلم.معین رو هم ببوس.بذار منم مشخصات بدم.
شادی گلستان ۱۷ ساله ساکن تهران.دانشجوی رشته ی ادبیات انگلیسی(جو گرفته منو!!!)

فکر کنم کافی باشه !اگه نه بگو تا دوباره ادامه بدم.

سلام عزیزم.. مرسی از جوابها...و تایید نامه...

لاله جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ


سمانه جون حدودا نیم ساعت پیش جواب همه ی سوالات رئ دادم تازه نوشت بعد تایید درج میشه اما نشد
اشکال نداره دوباره مینویسم
۱.سالمندان فیتیله ای
۲.تاثیر گذاری زیاد نمایش روی تمام سنین و اینکه بعد نمایش بیننده رو به فکر وا میداشت
۳. من نمایش ضعیف ندیدم
۴.ایده ی نمایش گزارش ورزشی کمی تکراری و خسته کننده شده البته حرکات عموها(پیرزن ها) حین اجرا بسیار دیدنیه
از عموها به خاطر نمایشهای جدید با موضوعات نو و جالب خیلی خیلی تشکر میکنم

سمانه جان با کوتاه شدن زمان پخش کارتونها کاملا موافقم
فاطمه افضلی
۲۱
تهران

مرضیه جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خوبی
من و خواهرم مریمهم موافقیم
از استان تهران

سلام مرضیه جون. خیلی خیلی ممنون.. عزیزم.. سلام ویژه به خواهر گلت برسون..

لاله جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

سمانه جون من هم خیلی خیلی بیشتر
ببخش که دوبار نظرم ثبت شد اخه خیال کردم برای بار اول موفق نشدم نظرمو ثبت کنم

لاله جون... مرسی از لطفت..

سارا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

سمانه جان خیلی خیلی ممنون یه زحمت دیگه هم برات داشتم میخواستم بپرسم که اگه بخوام رمز ایمیلم و عوض کنم چیکار باید بکنم بازم ممنون.

سارا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ

سمانه جان از نظر من همه ی نمایش ها جالب بود ولی نمایش پدر بزرگ ها از همه قشنگ تر بود چون برای یه لحظه همه رو به فکر فرو میبرد که پدر و مادرهایی هستند که بعد از اون همه زحمت که برای فرزندانشون کشیدن حالا باید یه گوشه تک و تنها بمونن پدر و مادرهایی که خیلی از بچه ها حسرت یه لحظه در کنارشون بودن رو دارند امیدوارم که یه ذره به موضوع بیشتر فکر کنیم و نمایش باغ وحش به نظرم ضعیف تر از همه ی نمایش ها بود چون که این نمایش در عید نوروز هم پخش شده بود و چون تکراری بود یه ذره خسته کننده شده بود البته این نظر منه بازم از زحماتت ممنون.

سارا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ

ببخشید سمانه جان ولی من کلمه ای به اسمmassenger ندیدم.

سولماز جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ب.ظ http://5252525252.blogfa.com/

سلام سمانه خانوم.خوب هستین؟دیگه به ما سر نمی زنین البته بی وفایی از خودمه حقم دارین سر نزنین اما به خدا وقت نمی کنم بیام یه چند بار اومدم اما نشده نظر بزارم به خدا راس می گمخب از اینا که بگذریم بگین ببینم حال آقا معین گل و خوشگل ما چطوره؟با فیتیله چه می کنه این وروجکحتما مثل عموهای فیتیله ای هر روز شیطون تر از قبل می شه آره؟خدا حفظش کنه....براش حتما اسپند دود کنین....راستی سمانه جون چرا دیگه آپ نکردین؟الان این مطلب مال ۳۰ مرداده در صورتی که الان تو وب شادی بودم و دیدم کامنت گذاشتین که آپین با کله دویدم اومدم اینجا اما بعد.....کجایین آخه شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس چرا نمی آپیدمنتظر آپای جدید و خوشگلتون هستیم همموندوستون دارم از طرف من معین رو یه بوس گنده کنین....وای وای اگه خودم گیرش بیارم که هیچی ازش باقی نمی مونه...چون می خورمشولی جدی جدی خیلی خوردنیه الهی قربونش برم....دوستون دارم خیلی زیاد.فعلا
دست علی یارتون
خدا نگهدارتون
بازم میام پیشتون

سلام عزیزم. چه عجب.. خیلی خوشحالم کردیا..
راستی شادی هم دقیقا مشکل تو رو داشت برای باز نشدن پست جدید. میشه ازش بپرسی چیکار کرد؟؟ منتظرتم تا پست جدیدمو ببینی..
دوستت دارم.

سروناز(حامد کمیلی) جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.hamedkomeili-love.blogfa.com/

سلام سمانه جون.من هم موافقم
نام:سروناز

نام خانوادگی:یعقوبیان

محل سکونت:تهران

سن:۱۵

سلام سروی جون.. ممنون از تاییدت..

پرستووو جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ http://parastoooo.blogfa.com

سلام راستش امروز زیاد حالم خوب نبود |( مسموم بودم ) نشد فیتیله رو نگاه کنم ولی با نامه ای که نوشتی کاملا موافقم ... البته من کارتون یانگوم و اون مسابقه هه ( اسکواش؟ همون که با ماشین های کوچیک مسابقه میدم ) و مسابقه محله رو دوست دارم ... ولی اگه این عمو قنادش رو حذف کنن خیلییییی خیییییلی خوشحال میشم

پریا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام سمانه جونم.

روزه نمازت قبول باشه عزیزم.
معین خوبه؟
از طرف ما یه بوس محکم از لپای خوشگلش بکن.

دستت درد نکنه. بازم سمانه خانم گل کلی زحمت کشیده و کل برنامه رو برامون نوشته تا با خوندنش احساس کنیم یه بار دیگه داریم فیتیله رو میبینیم.

و اما جواب سوالات نظرسنجی:

۱: باغ وحش و آشپزها

۲:نکات آموزشی خوبی که داشتند و بازی خوب عموها. به خصوص عمو فروتن که در نقش اون بچه شیطون بازی کرده بود.

۳ : مادربزرگهای مسابقه ورزشی

۴:این نمایش با اینکه نکات آموزشی خوبی داره ولی چون هیجانات رو به صورت تصویری نشون نمیده حوصله بچه ها رو سر میبره. به عنوان مثال اگه میشد یه سرسره باشه که یه بچه شیطون ازش با سینه یا پا بیاد پایین و صدمات وارد شده به اون بچه رو همراه با مادربزرگها نشون بدیم خیلی خوب میشه.
بعدشم کلا امروز زمان فیتیله خیلی کم بود. چون ساعت ۹:۱۵ شروع شد و زمان کارتونها هم زیاد بود.

راستی سمانه من فکر میکنم که عموگلی در باغ وحش نقش میمون رو داشتند. نه؟

سلام قربونت برم.. خوبی عزیزم.. مرسی از جوابها.. منم در مورد نمایش گزارش ورزشی یکم باهات همنظرم.. حالا انتقال میدیم حتما..
اره گل من من اشتباه نوشتم ولی مد نظرم این نبود. تا ابروم نرفته برم درستش کنم. اخه قت کنی نوشتم فکر کنم نقششون سنجاب بود.. خیلی بی دقتم نه؟؟
دوستت دار..
میتونی بازم حدس بزنی.. خیلی سادست ها..

نیلوفر جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://paniiiiiiiz.blogfa.com

سلام
خجالت میکشم بیام اول هم نمی خوستم بیام
یادم نبود که امروز جمعه اس ببخشید

سلام پانیذ جون.. عیب نداره گل من. همین که اومدی کلی برام ارزش داره.. سلام به نیلوفر جون هم برسون..

مریم جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.maryamdpf.blogfa.com

سلام سلام سمانه خانوم خواهر گل و خوب خودم .
حال شما چه طوره ؟ معین جونم چه طوره ؟ طاعات و عباداتتون قبول الله باشه انشاالله. من منتظر اپتون بودم که دیدم اپ کردین و خبرم کردین . ممنونم از مهربونیتون .
واما امروز من بالاخره تونستم برنامه رو ببینم اما شرمنده که نتوستم از اول ببینم خواب بودم که یکدفعه صدای عموها رو شنیدم که داشتند شعر می خوندند که زود وتند بلند شدم تا ببینم الوعده وفا کردم .
اما در مورد سولاتتونم می تونم پاسخ بدم ایندفعه
1- من بخش نمایش پدربزرگ ها رو دوست دارم چون من خودم پدربزرگ ندارم این نمایش یه حس خوبی به من میده و .....
2- چون همه ی پدر بزرگها مهربون و عزیز و دوست داشتنی هستند .
3- من که امروز هیچ ضعفی ندیدم
4- انتقاد من در مورد موسیقی این شعرا هستش که خیلی احساس می کنم که از موسیقی کودکان فاصله داره و این خودش بزرگترین مشکل می تونه باشه از نظر من
اینم پاسخها
اما درمورد عکسها که خیلی قشنگ بودن یه خواش دارم من چشمام شور نیست ولی برای معین عزیزم اسپند دود کنید یادتون نره ها دود کنید حتما .
من که دیروز تو پست قبلیتون نامه رو تایید کردم اسم خودم و خواهرزاده هامو براتون نوشتم که مگه ندیدین؟ چون تو اون نظرات بالایی باز نمی شد من تو پست قبلیتون نظرمو دادم .
اگه لازم باشه بازم میدم اگه نبود و نیدین بهم بگین تا دوباره براتون بنویسم .
ممنونم سمانه خانوم.
روزتون بخیر منم سر افطار دعا کنید
التماس دعا خدانگهدارتون..

سلام عزیزم. اره گلم بدستم رسید تاییدیت ..
در مورد جوابها هم بی نهایت ممنون. خیلی خیلی لطف کردی..
دوستت دارم..
خیلی هم لطف داری به من و معین..
محتاجیم به دعا عزیزیم..

سارا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ

سمانه جان ممنون پیدا کردم حتی رمزمم وارد کردم ولی صفحه ی ابی رنگی که گفتید در مورد تغییر رمز توضیح داده باز نشد میشه یه ذره دیگه توضیح بدید ممنون میشم.

سارا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ

سمانه جان دقت کردید که امروز نه تنها وقت فیتیله رو بیشتر نکردند بلکه ۱۰دقیقه هم این برنامه رو دیرتر شروع کردند اگه دوست داشتید بیایید تا همگی برای روابط عمومی شبکه ی دو مسیج بدیم شمارشم اینه:۳۰۰۰۰۲ممنون میشم.

سارا جون چرا که نه با کمال میل من قبلا هم اینکار رو کردم ولی این نامه گمونم اگه به نتیجه برسه محشر بشه.. فقط باید دوستای بیشتر تایید کنن. باید منتظر بود.. ممنون از یاد اوریت..

شیدا عارف جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
دیشب دو تا سوسک گنده تو اتقام بود و من همیشه به سوسک های کوچیک عادت داشتم و کلا زا سوسک نمی ترسم اما رختخوابمو جمع کردم رفتن تو حال خوابیدم و ساعتم نبردم و ...
ببخشید...
التماس دعا خیل یمحتاجم...

سلام شیدا جون محتاجیم به دعا.. اخی سوسک وحشتناکه. من که وقتی میبینمش گیریپاچ میکنم...

سولماز جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ http://5252525252.blogfa.com

سلام سمانه خانومباز شد بلاخره خدا رو شکردوستون دارم فعلا
دست علی یارتون
خدا نگهدارتون

ریحان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سمانه خانم بوید بیاید وبلاگم و نظر بدید

عکس بازیگران نوجوان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ http://softlan.blogfa.com/

سلام!
امروز و دیدم! عالی بود چرا الکی بگم...همه ی قسمتها جالب مخصوصا وقتی توی تیوی بودن

رضا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://www,rezacoron.blogfa.com

گزارش از اولین شب تصویر برداری فیلم جدیدم (تقدیر)

سلام خوشحال میشم بیای

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام ببخشید یه کم دیر شد برنامه رو دیدم برای صرفه جویی در کامنت هر دوسوالتو در همین جا پاسخ می دم
در مورد کارتن های که بین برنامه پخش میشن کاملا باهات موافقم کلا ریتم این برنامه رو کند کرده و مخاطب این برنامه ها یعنی کودکان و کمی تا قسمت زیادی بزرگای که به یاد کودکیشون هستن از ریتم تند خوششون میاد . نباید اینقدر کارتونها طولانی باشه . اعصاب خورد کنه . من میانگینی که گرفتم هر کارتون یا برنامه ای که پخش میشه حدود ۱۵ دقیقه هست و این یعنی از دست دادن تماشاچی ... اما اگه دقت کنی تایم خالص برنامه زیاد نیست حق هم دارند اخه برنامه ای که هر هفته بخواد بره روی انتن و همش ریتمیک و با شعر باشه و پیام اموزشی هم داشته باشه خیلی دشواره اما دست مریزاد کارشون عالیه ....

پاسخ به سوالات هفتگی
۱- قسمت اشپزی
۲- نکته های اموزشی هماهنگ با موضوع برنامه
۳- ضعیف نداشت
۴- انتقاد چیز خوبی هست انتقاد من اینه که ما ایرانی ها چرا باید همش از خلاقیت دیگران استفاده کنیم چرا یه کم خودمون فکرمونو به کار نمی نمیندازیم آهنگسازی این کارا و تم این اهنگ ها تکراری بود البته دستمون تو کاره می دونیم که خیلی سخته که بخواهی خودت اهنگ بسازی اونم تکراری نباشه و تازه فقط دو سه روز برای ساختنش وقت داشته باشی اخه ادم چقدر میتونه خلاق باشه که هرهفته اهنگ جدید بسازه ........ اینها همه رو میدونم که سخته اما گفتم که گفته باشم محتوای کارشون خوب بود یعنی عالی بود . اگه غلط املایی دیدی ببخش اخه عجله دارم باید سریع بروم . محمد خلیلی نژاد ۲۸ ساله ساکن ایران عزیز (اخه جای ثابتی ندارم )دستشون (فیتیله ای ها) درد نکنه همچنین شما سمانه خانم فیتیله ای راستی ممنون که خبرم کردی

سلام.. ممنون اقای خلیلی نژاد .. خیلی خیلی کامل و جالب جواب دادید..
از لطفتون بی نهایت سپاسگذارم..
موفق باشید..

ثمین جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com/

سلام عزیزم بالاخره این هفته رو دیدم به نظر من مثل همیشه کل برنامه عالی بود و به نظر من بهترین ایتم اونی بود که صداهای حیوانات مختلف بود و همینطور ایتمی که عمو فروتن با لباس های با مزهاش اون اهنگ رو خوند وعلتش هم به نظرم اثر شادی بخشیه که این دو قسمت به من داد و دیگه اینکه به نظر من ایتم ضعیفی ندارن همه خوبه بیشتر از همه امروز از خوشحالی اون دختری که روی ویلچر نشسته بود خوشحال شدم مرسی عزیزم دوست دارم خیلی زیاد معین کوچولو رو هم از طرف من ببوس

سلام ثمین جون.. ممنونم.. خیلی لطف کردی بابت جوابها و حضورت...مرسی..

ریحان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ

سمانه خانم توی وبلاگم گفتید تا ترم ۶ خوندید و ۳ ترم مونده بود تا دیپلم بگیرید ولی من الان ۱۷ ترم خوندم هیچ خبری نشده

ریحان جون اخه وقتی اولین بار امتحان دادم از اون ۹ ترم گذشتم. یعنی نیازی نبود دوباره اون ۹ تا رو بخونم. خوب به ردیف سنی هم هست. شما با توجه به سنت نیازه که از اول اولش بخونی ولی من که دیرتر از سن تو شروع کردم و بتبع اون ۹ تا ترم رو از قبل بلد بودم و بعد امتحان ورودی نشستم توی ترم یک بعد اون نه تا ترم.. البته مراکز زبانها با هم اصول کاریشون فرق داره ها..
موفق باشی..

سمانه جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام
جواب خودم اینهاست.
۱:بهترین ایتم نمایشی نمایش دستکش ها بود
۲:بی کلام بودن نمایش.. در عین حال که بی کلام بود دیالوگهای خنده داری گفته میشد..
۳:ضعیف ترین نمایش نمایش گزارش ورزشی بود البته از نظر من که یه بزرگسال محسوب میشم و بار اموزشیه نمایش چندان مناسب حال من نبود نمایش جذابی نبود.. یعنی از نقطه نظر بار اموزشی کامل و بی نقص بود اما زیاد بزرگتر ها رو به خنده نیاورد..
۴:انتقادم از برنامه ی این هفته مربوط میشه به اهنگی که با صدای حیوانات خونده شد.. عالی بود خیلی برای کودکان هیجحان انگیز بود ولی وقتی به صدای حیوانات میرسید که همخوانان صدا رو میگفتند زیاد مناسب نبود.. یعنی صدای حیوان مورد نظر زیاد نظر کودکان رو جلب نمیکرد..
پیشنهادم اینه که بجای دسته جمعی گفتن صدای حیوانات مثلا فقط یکی از عمو ها اون صدا رو در بیاره. یا فقط سه تا عمو ها صدای حیوان مورد نظر رو در بیارن.. تا اینجوری اون صدا بیشتر به گوش بچه ها بشینه و متوجه بشن..( با توجه به عکس العملهای معین گفتم)

معین کوچولو جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام خاله ها و عمو های مهربون
میخوام جوابامو بگم از نظل من بهتلین نمایش نمایش باگ بحش بود.. اخه پر از حیوونای خوشگل بود.. من انگد دوست دالم. حیوونا لو...
من از همه ی نمایشا خوشم اومد.. هیچ کدوم بد نبودن..
لاستی یادم لفت بگم من اهنگ کوتوله ها لو هم خیلی دوست داشتم.. انگد ذوق کلدم که نگید.. مامانم میگه اونم خیلی کوتوله ها رو دوست داشت یادش رفت بگه.. خیلی متفاوت و جالب بود..

حامد جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام خاله سمانه من حامد اوچولوام همون که عمه نانازم میگه هااااااا.....
راستی ۲.۵ سالمه.
۱. نمایش دستکشها خیلی اوشکل بود چون من کلا از بازی با دست خوشم میاد.آخه من خیلی کوموچولوام دیگه .... تازشم شعر حیوونا رو اینقده دوس دالم که نگو ... اصلنشم میدونی چیه این دو تا مخصوص نی نی های همسن ما بود.راستی کوتوله ها هم اوشکل بود.شعرها رو هم خیلی دوس دالم .. دیگه بقیش رو ندیدم چون لفتم ماشین بازی....
مممممممممممماااااااااااااااااااااااچ
این ماچ رو از طرف من برسونیدش به معین.
بابای خاله خوفم...

سلام حامد کوچولوی عسل ناناز..
وای این خاله ناناز گفتنت منو کشته.. قربونت بشم. تو که همسن معینی عزیزکم.. حامد جون معین که بهم گفته از همش خوشش اومده ولی اون نمایش باغ وحش رو بیبشتر دوست داشت...
مرسی گل پسر .. منم میبوسمت
خاله نانازتو از طرف من یه ماچ ابدار بکن. به خاله نانازت بگو شما رو از طرف من یه ماچ ابدار گنده بکنه..
دوستت داریم..

مرضیه جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خواهش میکنم
وایی شر منده کردی
میشه نگم
ببخشیدا
واقعا معذرت میخواهم
ممنون که اومدی و نظر دادی

سلام مرضیه جون. اره.. هیچ مشکلی نیست. میل خودته گلم..
مرسی

ساناز جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام سلام صد تا سلام
خوبی عزیزم؟؟؟؟
اول کامنت حامد رو دادم چون دیدم برنامه برای بچه هاست پس بی بی فرست رو رعایت کنم.
جالب اینجاست که یادم رفت تو کامنت حامد از این شکلک ها بذارم معلوم نیست من بچه ام یا حامد به خدا از خستگی.....
راستی میدونم تو چی مشترکیم البته برای ما پس و پیش هم داره که ما به کارش نمیبریم.
خوب اینم جواب سوالات:
راستش امروز همه نمایش ها یه جوری قشنگ بودن ولی من پدربزرگهای خانه سالمندان رو بیشتر از همه دوست داشتم چون اولین بار بود که موقع دیدن برنامه میخواستم گریه کنم با این نمایش نشون دادن که تو این لحظه که ما داریم میخندیم شاید یه عزیزی با چشمان گریون منتظر دیدن بچه ها و نوه هاش باشه پس اونا رو هم فراموش نکنیم....
ضعیفترین آیتم نمایشی گزارش ورزشی بود آخه بچه ها باید خودشون توی ذهنشون صحنه رو تصور کنند در صورتی که اگه این مشکلات رو به صورت نمایشی و با طنز بیشتر میدیدند تاثیر بیشتری داشت .
و اما در کل شعرهای برنامه همشون خوب بود . بخش کو توله ها و دستکش ها هم کار جدید و جذابی بود.

سلام ساناز جون. مرسی.
خیلی خیلی دوستت دارم..
شب خوش..

مریم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ق.ظ http://www.maryamdpf.blogfa.com


[بوسه][گل][بوسه][گل][بوسه]
[چشمک][قلب][چشمک][قلب]
سلام سمانه خانوم ممنونم از خوبیهاتون.
دوستتون دارم دوستتون دارم دوستتون دارم.
[بوسه][گل][بوسه][گل][بوسه]
[چشمک][قلب][چشمک][قلب]

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم_____________***
_***___مشتاق یک نگاه کوچولو_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***____فدای تو____ ***
______***___________***
________***_______***
__________*** _ ***
____________*****
_____________**

زهرا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.setarebaran.blogsky.com

سلام سمانه خانم
بهترین نمایش پیرزن ها بود چون طنز امیز و محرک بود و مثل همیشه اقای مسلمی خیلی خوب از پس نقش بی بی ناز بر امدند
و بعد از ان نمایش سالمندان نیز چون قالبی جدید داشت و چون جنبه ی جدی بودن ان از نمایش های دیگر بیشتر بود به تازگی ان می افزایید.
و کوتوله های فیتیله ای نیز کار بسیار جالب و دیدنی بود البته بگذریم از اینکه در لحظه ی اول کمی ترسیدم و جا خوردم
و پیشنهاد می کنم که از این کوتوله ها باید در برنامه بیشتر استفاده شود مثلا : در نمایش ها ، اخبار ، خواننده ها و ...
و انتقاد هم که اگر در نمایش دستها نقش دست اقای مسلمی و اقای گلی با هم عوض میشد بهتر بود. و دیگر اینکه نمایش باغ وحش تکراری بود و باز یه پیشنهاد دارم که اگر قرار است کاری تکرار شود از اخبار فیتیله ای استفاده بشود بهتر است یعنی که اگر اخبارها به تکرار اجرا شوند برای بیننده خسته کننده نخواهد بود

ولی در کل کار های جدید گروه ستودنی ست..

سلام زهرا جان..
مرسی عزیزم..
دوستت دارم..

زهرا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ق.ظ

سلام سمانه خانم
فکر کنم اشتباه این هفته در این باشه که حیوانات باغ وحش اصلا شعر خداحافظی نخوندند
درست گفتم؟

نه زهرا جان. حیوانات شعر خدا حافظی خوندند!!!!!!!

ریحانه شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://mymehran.blogfa.com/

سلام
منو که دعوت نکردی برای این کار
اما اشکال نداره، منم اسممو میدم چون فیتیله ایارو دوست دارم.

نام: ریحانه
شهر: تهران
سن:19


سلام ریحانه جان.. شرمنده تو وبلاگت برات نوشتم.. خیلی لطف کردی که بهم سر زدی و تایید کردی..

زهرا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام سمانه خانم
از بین نمایش ها نمایش پیرزن ها خیلی خوب بود و اقای مسلمی هم که مثل همیشه حسابی از پس نقش بی بی ناز بر امدند
و بعد از ان نمایش سالمند ها زیرا کار جدیدی بود و چون جنبه ی جدی بودن ان بیشتر از دیگر نمایش ها بود به تازگی ان می افزایید
کوتوله های فیتیله هم کار بسیار جالب و دیدنی بود البته بگذریم از اینکه در لحظه ی اول کمی ترسیدم و جا خوردم.
و پیشنهاد میدهم که از این کوتوله ها در دیگر قالب ها هم استفاده شود مثلا در نمایش ها ، اخبار و خواننده و ....
انتقاد هم که نمایش باغ وحش ها تکراری بود . چون من قبلا پیشنهاد داده بودم که اخباری رو که نی نی ها خواندند را که مربوط به خیلی وقت پیشها بود رو دوباره اجرا کنند به من گفتند گروه تمایل دارند که برنامه تکراری نشه حالا اگر قرار است نما یشی تکراری اجرا شود ان نمایشی رو که درخواست شده اجرا کنند .

ولی در کل برنامه ی جمعه خوب بود.

سلام همسایه ها شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://rezatehranii.persianblog.ir

سلام.ممنون سر زدی

دل سوخته شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.delsokhte2008.blogfa.com

سلام گلم اره منظور من چابهاره cfz chabahrمخفف کلمه منطقه ازاد تجاری بندر چابهار واقع در استان سیستان وبلوچستان

مرضیه شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون
ممنون و خیلی ممنون که میایی و س میزنی

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام آپ هستم . با کلی مطالب داغ داغ
خبرای جدید منتظر شما هستم
البته با نظر تشکر

دوست جونت شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://keivansaketof.blogfa.com/

سلام سمانه جونم. خوبی؟؟؟؟؟
ببخش نتونستم بهت سر بزنم آخه مسافرت بودم.
رفته بودم مشهد. کلیم واسه دوستای خودم مخصوصا تو و معین کوچولو دعا کردم.
راستی این مطالبی که نوشته بودی بعضی از کلمه هاش تکراری بود...
بازم مرسی که سر زدی
دوست دارم
باییییییییی

سلام.. خوبی عزیزم. زیارت قبول.. بزار ببینم کجا رو میگی اصلاحش کنم.. مرسی از تذکرت..

مرضیه شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خوبی
وایییییییییی ممنون از تعریفاتشرمندم کردی
بله شما هم همین طور

گل گیسو یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ق.ظ

سلام
باید بگم بچه بامزه ای داری مخصوصا سر لباس گرم ها
در مورد اون نامه هم خیلی وقته فیتیله رو نمیبینم وگرنه نظری در مورد نامه می دادم

سلام.. عزیزم.. ممنون از حضورت..

پریا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ق.ظ

سمانه جان من نمیتونم کامنتهای پست قبلی تو رو ببینم.
خودت امتحان کن ببین میتونی ببینی؟

سلام پریا جون... مرسی عزیزم از توجهت و لطفت که بهم سر میزنی.. چند تا نکته
نمی دونم متوجه شدی که قسمت نظر دهیه این قالب برای هر پست جدید همون بالای قسمت یعنی اول قسمت سمت چپ هست..
و در مورد کامنتهایس قبلی دو تا قبلتر رو چک کردم و باز شد..
اما مشکل نظر دهیه بلاگ اسکای همه جاییه. وقتی یه بار نظر دادی بلافاصله نتمیتونی نظر بزاری.. باید یه توقف چند دقیقه ای داشته باشی.. البته این واسه الانه که مشکل داره وگرنه کلا که اینجوری نبوده.. کی حل میشه خدا میدونه...
خیلی دوستت دارم.. دوباره پستها رو امتحان کن اگه زحمتی نیست..

ساناز یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام سمانه گلم
صبح به خیر
در مورد حامد من از روی عکس العملش نوشتم البته یه چیزهایی هم از خودش پرسیدم دوست داری یا نه ؟؟؟
دقیقا همینطوری بود که قبلا گفته بودم کمتر پیش میاد پای همه نمایش ها بشینه....
اما در مورد نینی سایت باید بگم من که فرصتش رو ندارم و مادرش هم حتی روشن کردن کامپیوتر رو بلد نیست چه برسه به این کارها وگرنه حامد خاطرات خیلی شیرینی داره و البته یه خاطره تلخ که اونم خوردن پیچ رادیو بود. اگه بدونی چی کشیدیم.....

راستی عکس های معین جون رو با فتوشاپ درست میکنی یا از نرم افزار دیگه ای استفاده میکنی ؟؟؟
آخه من از فتوشاپ متنفرم
و یه سوال دیگه میشه راجع به آپلود کردن توضیح بدی منظورم اینه که هزینه ای هم پرداخت میکنی ؟؟ چطوری و چقدر پرداخت میکنی ؟؟ قضیه تبلیغات چیه و همینطور چرا بلاگ اسکای رو انتخاب کردی ؟؟
خلاصه در مورد این جورچیزا آخه من از هر کی میپرسم میگه باید از کسی که وبلاگ داره بپرسی ؟؟ راستی اصلا با کد مینویسی یا نه ؟؟
ممنون عزیزم

سلام خانومی.. خوبی گلم..
در مورد حامد و همکاری کردنش یه ماچ ابدار بکنش از طرف من..
در مورد خاطرات قشنگ که کاش مینوشت مامانش. میمونه واسه بچه...این خاطرات خوبش..
خاطره ی بدشم که امیدوارم تکرار نشه((( میشه بگی چطور شد چه اتفاقی افتاد.. میدونی که عاشق فیلمم حالا میخواد هندی باشه میخواد ترسناک باشه میخواد اکشن باشه.. خلاصهه)))
در مورد عکسهای معین متاسفانه اره از فتو شاپه که منم اخرش درست یاد نگرفتم...(((( میشه اگه نرم افزار خوب دیگه ای میشناسی که کار باهاش جذاب باشه بهم معرفی کنی تا بگیرمش))))چرا از فتو شاپ متنفری؟؟
در مورد اپلود کردن هم نه هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنم.. میرم تو یه سایتی به نام ((tinypinc.com)).... و سایتهای دیگه که من دو سه تاشو میدونم.. و بعد هم عکسها رو اپلود میکنی و کد مربوط به وب رو توی نوشته های جدید وبلاگ کپی میکنی...
تبلیغات وبلاگ من که از مرکز بلاگ اسکایه یعنی من نذاشتم که به اصطلاح میگن درامد داره..که اونو من نمیدونم چطوریه..
اینکه چرا بلاگ اسکای رو انتخاب کردم خوب اولش بهم چند تا ادرس دادند از جمله این و بلاگ فا ... من اولی رو انتخاب کردم که بلاگ اسکای بود.. شانسی و بعد مراحل ثبت نام هم طی شد و شده الان این وبلاگ که میبینی.. یکی واسه معین هم دارم ولی یه ماهه فعال نیست چون عکسها رو همینجا میزارم و با یه تیر دو نشون میزنم...
خوب کد و اینا اصلا من کاری باهاش ندارم. بلد نیستم. نه دستکاری کردن قالب نه چیز دیگه. کار توی این سیستمها راحته.. همه چیز طبقه بندی شدست و واضح و راحت..
قالب هم که دیگران زحمت میکشن طراحی میکنن یا ترجمه میکنن کد میزارن تو وبلاگهای مخالف ما هم میریم عین قالب رو حاضر اماده تو ویرایش قالب هامون میزاریم و تموم..
اینم جواب سوالاها.
فقط اگه توضیحات بیشتری خواستی حتما حتما بگو. من مو به مو بگم..
خیلی دوستت دارم..
...

بهار یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://bahar1372-purang1352.blogfa.com

سلام سمانه جووووووووننننننمممم خوبی عزیزم؟؟؟؟
به نظر من جالب ترین قسمت کوتوله های فیتیله ای بودناولش که دیدیم اینجوری شدم
همهء قسمتهاش جالب بودن قسمت بدی نداشتدست عموهای فیتیله ای هم درد نکنه
راستی در مورد لوگو که گفته بودی کجا بذاری والله توی بلاگفا که تو تنظیمات وبلاگ میذاریم ولی توی بلاگ اسکای نمیدونم چه جوریههه؟؟!!!
اون چیزایی که در مورد نامه میخواستی همه توی وبلاگم نوشتمقسمتی که دربارهء وبلاگه

سلام بهار جون. مرسی... اما من چیزی تو وبلاگت ندیدم..
نامه رو تایید نمیکنی؟؟ موافق نیستی؟؟

باران یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام
من آپیدم سمان جون دوست اشتی بیا
راستی اگه فقط اسم و استان و سن باشه اشکال نداره که؟
من منتظرماااا
دفعه قبل خواستم بذارم
اما این نظردهیت دیگه باز نشد

سلام باران جون. ..
الان میام..

بهار یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://bahar1372-purang1352.blogfa.com


چهارشنبه 13 شهریور1387 ساعت: 19:58 توسط:فراخوان مقاله نویسی«عموپورنگ چه رنگیه؟»
با سلام:

سایت amoo.ir در نظر دارد مسابقه ی مقاله نویسی با عنوان «عموپورنگ چه رنگیه؟» برگزار کند.

آثار خود را میتوانید در قالب: متن ادبی ، طنز ، جمله ی کوتاه و شعر به آدرس mosabegheh@amoo.ir ارسال فرمایید.

مهلت ارسال آثار 25 شهریورماه 87.

از نفرات اول تا سوم تقدیر ویژه ای به عمل می آید.



لطفا این پیام را برای 10نفر از دوستان خود بفرستید.

بهار یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://bahar1372-purang1352.blogfa.com

نامه رو تائید می کنم

واسه مشخصاتی میخواستی گفتم تو وبلاگم هست

دوستت دارم

تا بعد دست علی یارتو
خدانگهدارتو

سلام بهار جون.. اهان گفتی بیام وبلاگت مشخصات رو بگیرم؟؟ ای بابا منو بگو چقدر دور افتادم..
مرسی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد