همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله ی این هفته،،،،،،متن نامه به مدیریت شبکه ی دو سیما

...خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar20.sub.ir سلام دوستان خوب و عزیزم... سعی میکنم هر هفته یک مقدار از حجم مطالب وبلاگم کم بشه اما قول نمیدم  چون وبلاگ دو منظورست و من هم باید شرح حال فیتیله رو داشته باشم و هم عکسهای معین رو و در ضمن متن نامه به مدیریت محترم شبکه ی دو سیما برای یک ماه هر هفته به مطالب روتین وبلاگم اضافه میشه تا دوستانی که از وبلاگم بازدید میکنند در صورت تمایل در یک کامنت با ذکر نام،( در صورت تمایل نام خانوادگی و سن و شهر محل سکونتشون) رو برام بنویسند و در نهایت متن نامه به همراه اسامی و مشخصات برای مدیریت شبکه ارسال بشه..( توجه کنید ترجیحا  نام خانوادگی،سن و شهر محل سکونت نوشته بشه) چون امکان داره ذکر فقط نام زیاد مسمر ثمر نباشه..خوب حالا دوباره متن نامه رو براتون میزارم : 

خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar20.sub.irمدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱: این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است  خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar20.sub.ir

میمونه اینکه دوباره صورت سوالات همیشگی و هفتگی وبلاگم رو بنویسم 

بهترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب.. 

ضعیفترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب... 

انتقادات وپیشنهادات کلی...    بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

Image and video hosting by TinyPicاینم معین کوچولو در حال پستونک خوردن.. برای همینه که همچنان دلش به حال عمو فروتن و ترک پستونکش میسوزه.. انچنان نگرانش بود که نگید.. با گریه میگفت: پستونکشو گرفتن..پستونکشو گرفتن..    

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

 music.gif

اینم حروف فیتیله ای که درست مثل ادماش شاداب و پر جنب و جوش و خارق العادست..  

خوب حالا  میرسیم به شرح فیتیله ای امروز ..اولین ایتم یعنی درست وقتی که مثل همیشه عمو ها از توی اون جعبه ی جادوییه فیتیله ای اومدند بیرون اهنگ سلام بود.. مهمون اومد تو خونه شادی و غوغا کنید از راه رسید فیتیله زود درارو وا کنید..مگه عمو های مهربون به یک سلام راضی میشن  یه سلام دیگه هم کردند به رسم چارلی چاپلین.ایتم بعدی گزارش ورزشی بود با حضور دو ورزشکار که یکیشون اتفاقا یه نینی کوچولو بود.. چقدر حضور نینیها توی برنامه برای ما قشنگه.. 

خوب بعد یک وقفه ی Image and video hosting by TinyPicنسبتا طولانی ۲۰ دقیقه ای عمو ها با یه شعر خوشگل دیگه اومدند شعر همیشگیه پدر بزرگها  اما این بار با ریتمی ملایمتر .. صبح کی حالا کی پاشو دیگه از خواب از کی تا حالا در اومده افتاب...نمایش بعدیه برنامه ی امروز نمایش قاطینگا و پاتینگا بود.Image and video hosting by TinyPic.  مگه فیتیله چند تا قاطینگاه و پاتینگاه داره چند تا پروفسور مهربون داره شیرین کاریهاشون دلنشینه.امروز هم یه چیز تازه یاد گرفتند.. چرخ خیاطی رو برای اولین بار دیدند و از کارش با خبر شدند..Image and video hosting by TinyPic. مشورت کردنهاشون.. تکیه کلامهای خنده دارشون( از همه جالبتر وقتیه که پروفسور میخواد اداشونو در بیاره که اونها اونو متهم به توهین میکنند..)گیر انداختن عمو قناد و خوردنش لواشک کردنش همه و همه به جذابیت این ایتم اضافه کرده.. خیلی جالب بود که در حالی که این دو تا داشتن عمو قناد و اذیت میکردند خواننده ی فیتیله ای هم از راه رسید.. بیچاره از کثیفی تمام بدنش میخارید.. خودش که میگفت سر و کلش یه عمره از حموم رفتن بیزاره... لباسهای الوده   سر و کله ی کثیف.. بوی بدش ازار دهنده بود ..باید یه فکری به حال خودش میکرد.. حضور چند تا بچه کنار خواننده ی  امروز که چند تا لنگ هم بسته بودند خیلی جالب بود..خوب در همین حال که خواننده خدا حافظی میکرد قاطینگاه و پاتینگاه  دوباره اومدند و گفتند که میخوان برن عمو قناد و بخورند.. 

اخی سه تا نینی کوچولو فیتیله ای یه اهنگ خوندند..( میمیرم واسه نینیهای با ادب و  با محبت ).. اسم یه عالمه میوه ی خوشمزه رو تو شعرشون گفتند دهنم اب افتاده بود.. چقدر هم شیرین حرف Image and video hosting by TinyPicمیزدند.....نتمایش بعدی هم امداد گرای فیتیله ای بود..یکی تو پارک چسپیده بود به صندلی.. گروه امداد سر رسید میشناسیدشون که معرف حضور هستند همه جوره...چه توجیهایی میاوردند واسه علت چسپیدن اون بیچاره.. به این نتیجه رسیدن که از ادامسه بعد با اب جوش خواستند نرمش کنند ای وای جای اینکه اب جوشو برزیند رو ادامس ریختن رو تن اون بیچاره.. خلاصه که اخرش کت بیچاره پاره پوره شد  بعدش راه حل در اوردن ادامس از لباس رو توضیح دادند.با یه تیکه یخ که روش بزاریم یا اینکه کل لباسو بزاریم تو فریزر و بعد ادامس یخ زده رو در بیاریم. به همین سادگی.. خیلی جالب بود..دلقکهای کوتوله برنامه ی بعدی رو اعلام کردند.. چقدر هم با مزه و تو دل برو بودند.. 

 عمو ها یه اهنگ جدید خوندند  البته بهتره بگم یه  بچه ی تپلو و یه تنومند و یه قد بلند اهنگو خوندند..  نمایش بعدی هم نمایش  ببعی ها  بود..Image and video hosting by TinyPic دو تا ببعی سوار یه وانت شدند.. و در نهایت نهایت یه ببعیه مهربون اونا رو نصیحت کرد که اشغال پرت نکنن از وانت بیرون.. و از این حرفا.. خودشون هم برنامه ی بعدی رو اعلام کردند..  

 عمو ها باز هم یه اهنگ جدید خوندند..نمایش اخر برنامه هم نمایش علی کوچولو بود .. لی لی لی لی لی لی لی لی خنده علی فروتن این مرد گنده چه بازیگوشه بلای شیطون شادی میکنه با لب خندون ... اخرین  اهنگها  یه اهنگ زیبا برای ماه مبارک رمضان بود و یک اهنگ ترکی.. و فیتیله امروز هم تموم شد.. به امید دیدار...  بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

پاسخ سوالها و در صورت تمایل تایید نامه یادتون نره..

25.gif

نظرات 83 + ارسال نظر
شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام
یه کم صبر داشته باشید چرا از انتظار بدتون میاد؟!
من اومد....
راستش به نظرم ببیی ها بهتر از همه بودن و نمایش بد نداشتن...ولی یه کم اون انسان های اولیه برای بچه ها بد اموزی داشتند چون دیدم بچه ها دارن اداشونو د رمیارن...!
اینهفته اهنگا خیلی خوب بودند...
مرسی مامان سمانه
راستی من امروز غیبت مهدی عمو پرویز موجه می کنم چون اصلا دیشب نخوابید و من داشتم براش درباره ی انتخاب رشته و کنکور می گفتمچون امسال می خواد بخونه اطلاعاتی بهش دادم و اونم نمی تونست امروز صبح پاشه فیتیله رو ببینه اما من همیشه بیدارم و امروزم بیدار بودم و فقط شب ۲ ساعت خوابیدم...
برنامه امروز خیلی خنده دار بود از هفته ی قبلی که نصفه دیدم بهتر بود
خسته نباشید به خاطر این گذارش زیبا اما وبتون سنگینه
بابات نامه ای که نوشتید هم ممنون واقعا چقدر به فکر معینید
عکساش بالا نمیاد ندیدم
قربونتون برم

سلام خانومی.. ممنون.. راستش اخه از دوشنبه نیستم.. وگرنه صبر هم چیز خوبیه گلم..
خیلی دوستت دارم.. ممنون بابت توجهت و جوابها..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ

با متن نامه هم موافقم

مرسی اره یادم نبود قبلا تایید کردی..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ

راستی فونت ها ریز و درشت میشه و من دلیل انتخاب بهترین و ضعیف ترین نمایش رو نخونده بودم...!چرا وبتون اینجوری میشه؟
دلیل انتخاب ببیی ها:خیلی شبیه به رفتار های شیطنت امیزه بچه ها بود و مفید بود براشون و از نظر هنری با ارزش بود و خلاقانه
دلیل انسان های اولیه می دونید ضعیف نبود اتفاقا به شدت زیبا بود اما ناهماهنگ با کلیه ی اجرا های گروه بود...

علتشو نمیدونم.. ایشالله درست شه.. باز هم یه لطفی کن و چک کن.. بهم خبر بده.. مرسی..

رضا و پریسا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.rezacoron.blogfa.com

سلام خسته نباشید ما هر جمعه با هم این برنامه زیبا رو میبینیم راستی خانومم رو معرفی نکردم . پریسا جون همسرم هستند وبه شدت مشوق من وطرفدار برنامه فیتیله . از معین گوچولو هم خوشش اومده

سلام دوستای خوبم.. عالیه از اینکه با پریسا جون اشنا شدم خیلی خوشحالم از اون بهتر فیتیله ای بودنشه.. منتظر جواب سوالای وبلاگم هستما..

مرضیه جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خوبی
اول شدم
بگذریم
اپت مثل همیشه خیلی خیلی قشنگ بود
و عالی
زود اومدم
چون خودمم از انتظار بدم میاد
اولا نامه یی که نوشتید خیلی خوب بود
و جواب سوالا
بهترین نمایش امداد گرها بود
خیلی بامزه بود . دلیلش هم این بود که با راهی مناسب یاد دادند که ادامس چسباندن روی نیکت پارک کار خوبی نیست و هم راه کندن ادامس از لباس رو باشعر یاد دادند . به نظر من نمایش جالب و بهترین نمایش بود
ضعف هم نبود فقط ایتم دلقک ها یک ذره
ضعف داشت به نظر من ضعفش دست های دلقک ها بود.

راستی عکسای پسرتون خیلی بامزهاستو خیلی شیرینه
خوب دیگه امیدوارم جوابای خوبی بوده باشه
به امید برد رئال

سلام مرضی جون. ممنون. مثل همیشه منو شرمنده ی مهربونیات کردی..

ریحان جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام به سمانه خانم مهربون
من برای جواب دادن سوالهای این هفته یکم باید فکر کنم
جواب میدما ولی یکم دیرتر باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این هفته هم اشتباه کردین که ما حدس بزنیم یا نه ؟؟؟
دوستتون دارم تا اون بالا بالا ها

سلام ریحان جون.. فقط تا یکشنبه جوابو برام بنویس..
اشتباه هم نه نداریم..
دوستت دارم..

سمانه جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

از نظر من تائید شد

سلام سمانه جان.. قربونت برم کدوم سمانه ای.. چند سالته.. از کجا..؟؟

فاطمه جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

سمانه جون سلام
واقعا نمیدونم قصدت از گذاشتن این عکسهای خوشگل از معین کوچولو چیه؟؟
نکنه میخوای ما رو بکشی یا میخوای دلمون رو بسوزونی که نی نی به این بامزه گی داری؟؟
ای خدا یه جوری یکی از این نی نی خوشگلا به ما هم بده تا این سمانه خانم انقدر دل ما رو اب نکنه
واما جواب نظرسنجی
بهترین نمایش از نظر من نمایش گوسفندها بود چون هم موضوع به روزی داشت (این رو خود سردار رویانیان گفته!! به خدا!!!) وهم اینکه خیلی خنده دار بود
این هفته به نظر من نمایش ضعیف وجود نداشت فقط ای کاش عموها شعرهای شادتر و بیشتری میخوندند

سلام فاطمه جون.. خوبی عزیزم؟؟ ممنون بابت جوابها و لطف زیادت.. ایشالله خدا یه نینی خوشگل به شما بده..
راستی منتظر جواب نینی های فامیلتونم هستم.ها
با نظر اخریت موافقم شعرها مثل دفعه های قبل شاد نبودند...

نیلوفر جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ

بهترین نمایش این هفته این برنامه جذاب به نظر من امداد فیتیله ای بود خیلی باحال بود

ضعیف ترین ایتم هم ایتم بز دانا بود خیلی لوس بازی بود

سلام قربونت بشم..ممنون به خاطر همه چیز..

نیلوفر جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://nazanin7267.blogfa.com

من اون تاییدیه رو از طرف یه نفر دیگه تایید می کنم
عبدالعلی تاج الدینی

27 ساله از کرمان

سمانه((خودم)))مامان معین جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام ..
بهترین ایتم نمایشی :نمایش امداد گرها
دلیل:مثل همیشه طنز امیز بودن نمایش...نکات اموزنده اش در مورد چگونه پاک کردن ادامس از لباس..
ضعیفترین ایتم:از نظر من ضعیفترین نداشت..
پیشنهاد: ای کاش گوسفند های توی نمایش با زبان بچه گانه صحبت میکردند و صدای گوسفند د رمیاوردند..اینجوری جالبتر بود.
انتقاد: شعر های این هفته به اندازه ی هفته های قبل جالب نبودند...

معین الدین((معین خودمون)) جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام خاله ها و عمو های مهلبون..
قشنگترین نمایس این هفته نمایش علی او چولو بود.. اخه دقیقا کارهایی که من همیشه موقع نگاشی کشیدن انجام میدم انجام میداد.. کار بدیه میدونم سعی میکنم دیده انجامش ندم.. دیدین عم پوروتن بعدش گریه کردش.. منم گریه کردم بازش.. داشت یادم میلفت انگده از نینیهایی ککه شعل خوندن خوشم میوومد..
بد تلینشون هیچی نبود.. همشون اشنگ بودن..
اعتلاضم ندالم..

پرستووو جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://parastoooo.blogfa.com

سلام
این بار از همون گزارش ورزشی خوشم اومد ... باهاش خیلی قشنگ ارزش شیر رو توضیح دادن...بدترین هم به نظرم نداشت روی همه آیتم ها زحمت کشیده بودن

سلام پرستو جان.. ممنون.. خیلی لطف کردی..

مرتضی((بابای معین)) جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

جذابترین نمایش:نمایش علی کوچولو
دلیلش بار اموزشیه بالای اون ...
ضعیف ترین نمایش گوسفندها بود چون هیجان زیادی نداشت ...

دایی پویا((معین) جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ

بهترین نمایش: نمایش گوسفند ها دلیلش هم حضور گوسفند ها در نمایش که جذابترش کرده بود.. و نکات اموزشیه اون..
ضعف نداشت..
من هم نامه رو تایید میکنم..
پویا محمدی ۲۱ ساله ...

سلام داداشی مرسی..

پرستووو جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://parastoooo.blogfa.com

راستی عکسای معین هم خیلی جیگر بودن

ساناز جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام سمانه جونم
خوبی عزیزم ؟؟؟
راستش انتخاب بهترین آیتم این هفته کار سختیه چون هر کدومشون قشنگی خاص خودش رو داشت ولی حالا که مجبورم یکی رو انتخاب کنم میگم گوسفندان .دلیلش هم این که کار و ایده جدید و جذابی داشت خلاصه بهترین روش برای آموزش این موضوع استفاده از بع بعی ها و شعر زیباشون بود و در کل اجرای نقش حیوونات برای بچه ها خیلی دوست داشتنیه...
ولی از امداد فیتیله ای هم نمیتونم بگذرم چون در حین شاد بودن و همراه بودن با شعر بار آموزشی خوبی داشت.

اما به نظر من(( آهنگ صبح کی حالا کی...)) با ریتم تندی که قبلا داشت بهتر بود ولی آهنگ جدیدش خیلی آروم بود و جذابیت شعر رو کم کرده بود چون که بیدار کردن بچه ها که موضوع شعر هر چی پر انرژی تر باشه بهتره....
از همه محبت هات ممنون





سلام خانومی.. خوبی؟؟ دلم برات تنگ شده بود..
ممنون بابت جوابها..
راستی چه خبر از حامد اوچولو این هفته نتونستی جوابها رو ازش در بیاری(( شکلک تعجب و خنده و زبون و چشمک و این حرفا).....

دل سوخته جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.delsokhte2008.blogfa.com

سلام با عرض معذرت مثل همیشه نمیتونم جواب سوالاتو بدم امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید بای

شادی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

الهی خاته قربونت بره(یعنی خودم) سمانه با ما این کارارو نکن.می دونی من قلبم مشکل داره!!!عکس معین کوچولو رو می ذاری اگه من مردم خونم گردنه شماستااا!!! نکن این کارارو با قلب من

سلام شادی جان.. خوبی خانومی؟؟ خیلی لطف داری عزیزم..
من عکسهای کوچیکیهای معینو خیلی دوست دارم معصومیت خاصی تو چهره ی همه ی نینیهاست خیلی خوردنیند.. درکت میکنم..
گفتم یادی از گذشتش بکنم خصوصا پستونک خوریش..
خانومی پس کو جوابا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرضیه جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خوبی
وای شرمنده کردی
نه حتما
من میام و نظر میدم
مطمئن باش
راستی رئال بیچاره برای بازی بعد خیلی مصدوم داره
به امید بردش

ایشالله مرضیه جون.. دعا میکنم..

اقلیما جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.eghlimaaaaaaa.blogfa.com

سلام سمانه جون
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
نمیگی عکس پسرتو میزاری ما فشارمون می افته....
ای جاااااااااااااااااااانم سمانه از طرف من یه ماچ گنده از اون لپاش بکن
یه اسفندم براش دود کن.
در مورد متن نامت خوب بود.
راستش من هر وقت فتیله رو میبینم به خاطر آیتماشه.
بهترین آیتم هم آیتم گوسفند ها بود....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ولی عزیزم عکس معین خوشگل رو میزاری به فکر ما هم باش

سلام اقلیما جون.. خیلی خیلی لطف داری عزیزم.. زحمت کشیدی..
موفق باشی خانومی..

ساناز جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

وای سمانه جون من تازه موفق شدم عکس های بچگی های معین رو ببینم.
الهی من فداش بشم که اینجوری دل همه رو برده... ماشاالله خیلی شیرین و دوست داشتنیه خدا حفظش کنه....
عزیزم در مورد حامد والا من دیروز خونشون بودم به خاطر همین امروز نیومدند. ولی گویا یه خوشخواب دیگه به جمعتون اضافه شد چون تا ساعت ۱۱ لالا بوده. بعدشم که رفته بیرون به خاطر همین برنامه رو ندیده .شرمنده ....
انشالله هفته دیگه ....

دوباره سلام.. ممنون عزیزم لطف داری.. حامد جونتم خوشخوابه پس.. مگه نمایش علی کوچولوی هفته ی پیشو ندیده که خواب مونده بود و نتونسته بود فیتیله رو ببینه؟
ماشالله خدا حفظش کنه.. ماچ ابدار برای حامد جون..

شادی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

ای بابا سمانه جونم من که گفتم بهترین آیتم قاتینگا پاتینگا و نمایش گوسفندا بود البته احساس کردم که ثبت نشده.نمایش ضعیف نداشتن ومتاسفانه چون امروز مهمان داشتیم و همه خواب بودن مامان اینا نتونستن برنامه رو ببینن!!!

سلام شادی جون... ثبت نشده بود حتما.. ممنون عزیزم..

سپیده.ن جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

خواب موندممممممممممم

سلام سپیده جون.. مرسی از اینکه بهم سر زدی.. و جواب باران.. رو بخون..

باران شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام
ببخشید دیر اومدم
اما...
بازم نشد
آخه نمیشه که
آدم خوابش میبره
اما من بالاخره میتونم ببینم بهت قول میدم سمانه جون

سلام باران جون.. عیبی نداره.. ایشالله دفعه ی بعد..خوش خواب تشریف دارید عزیزم.. نوش جونتون..

باران شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ

درضمن اسم من خودمو بنویس
تا من از بقیه بپرسم
راستی این معین کوشولوووووووووووکیه؟


من میامو جواب سوالاتو میدم
شاید هفته بغد خداکنه بشه فقط
تا بعد بابای

مرسی باران جان .. معین کوچولو هم پسر منه..

mxu شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ http://3point.blogsky.com

سلام
از اینکه میبینم قالب وبتون مثل وب خودمونه خوشحالم . مثل اینکه دیر اومدم و خودتون عوضش کردین
راستی .... این فیتیله هم عجب برنامه ایه ها .... !
فعلا بابای ........
مدیریت وبهای mxu

سلام.. خسته نباشید.. ممنون ه بهم سر زدید...

azita شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam khubi bazam der shod man aval nashodammmmmmmmmmmmmmm sry vali khasteh nabashy golam axat top bod barnamaro ham didam namaish gosfanda va emdad khaili bahal bod khaili golam

سلام ازیتا جان.. مرسی عزیزم.

زهرا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.setarebaran.blogsky.com

سلام سمانه خانم نازنین
بهترین نمایش گوسفندها است. اخه بز دانا خیلی شیرین بود. و شعر بعدش هم جالب و شنیدنی.

انتقاد هم اینکه ریتم شعر صبح کی حالا کی ملایم بود. و دیگر اینکه اگر لباس کوتوله ها مثل دفعه ی قبل دست نداشت بهتر بود چون لباس اون جوری بیشتر جذب بدنشون میشه. و طبیعی تر جلوه می کند.

و چون قاطینگا و پاتینگا رو با خواننده فیتیله ای تلفیق کرده بودند خیلی خوب بود و پیشنهاد میکنم که از این روال بیشتر استفاده کنند چون باعث تنوع شده بود و جذابیت رو بالا می برد.

همین ... !!!

سلام عزیزم.. خیلی لطف کردی..خیلی خیلی دوستت دارم.. موفق باشی خانومی..

ثمین شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com


سمانه جان سلام ببخشید من جمعه یه کاری پیش اومد مجبور شدم با مامانم اینا بریم بیرون وندیدم برنامه رو .به خدا روم نمیشد بیام اما دیدم نیام بدتره. ایشاالله هفته ی بعد حتما حتما عزیزم میبینم راستی معین کوچولو چه قدر تو این عکسا خواستنی تر شده .بای گلم. شرمندتم به خدا [:S021:.]

سلام ثمین جان این حرفا چیه... دشمنت شرمنده.. خوانواده مهمتره...ایشالله دفعه ی بعد خوشحال میشم از نظراتت بهره مند بشم..
موفق باشی..

لیدا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام سمانه جان
بهترین نمایش امداد بود و بدنهای یونولیتی خیلی بامزه بود
اهنگ شعر صبح کی حالا کی ریتم ملایمی داشت اگر تند تر و شاد تر باشه هیجان بیشتری داره

سلام لیدا جان.. ممنون به خاطر لطفت.. دوستت دارم..

اکرم شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام سمانه جان.. من و پسرم هم با متن نامه موافقیم..
اکرم سادات سبزواری ۳۰ ساله از سمنان
امیر علی شکری ۵/۳ ساله از سمنان

سروناز(حامد کمیلی) شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.hamedkomeili-love.blogfa.com

سلام سمانه جان.
آپت خیلی عالی بود عزیزم
به نظر من بهترین نمایش نمایش امدادگر ها بود خیلی جالب بود
ضعیف ترینم نداشت همش عالی بود
ممنون که همیشه به یادمی
فعلا

سلام سروناز جون.. خیلی خیلی ممنون خانومی..

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام . سمانه خانم
شرمنده من دیروز نتونستم برنامه رو نگاه کنم . اخه کارم طول کشید .

سلام. دشمنتون شرمنده. از حضورتون ممنون..

بهار شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://bahar1372-purang1352.blogfa.com

سلام سمانه جووووووونننننننننمممم خوبی عزیییییزم؟؟؟؟

من دیروز خوابیده بودم فقط آخراش رو دیدم

نمایش گوسفندها خوب بود چون آموزشی بود

دوستت دارم تا بعد بای بای

راستی مسافرت خوش بگذره

سلام عزیزم.. ممنون.. زحمت کشیدی..

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام آپ هستم یه سر بزنید

سروناز شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام سمانه جون.. موافقم صد در صد..
سروناز محمدی ۲۵ ساله از بابل

اتوسا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ http://www.black-t-shirt.blogfa.com

سلام سمانه گلم من اپم واست توضیح دادم بدو بیا واسه رفع فکر بدی که نسبت بهم پیدا کرده بودی خانمی

سلام اتوسا جان.. مرسی .. رویت شد..لطف داری..

بیتا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ق.ظ http://50girls-50boys.blogfa.com

سلاااااام سمانه ی گلم خوبیی قوبو نت برررررررم....؟
نبینم ناراحتیااااااا به خدااا شرمنده ی روی ماهتم عزیزم ما مسافرت بودیم (من اتوسا اناهیتا)دلم یه ریزه شده بود واسه اینترنت.......
تازه کلی هم از نمایش گوسفندا خوشم اومد خیلی با حال بووووود... دوست دارم عزیزکم..........

سلام بیتا جون.. لطف داری خانومی.. دوستت دارم.

مریم یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.maryamdpf.blogfa.com

سلام سمانه خانو گل
ببخشید که دیر اومدم .
ولی خب اومدم که ولی یه چیزی من نتونستم برنامه رو ببینم عوضش برنامه جم جم و دیدم خب اونم همون عموها هست و همون شعراو همون نمایش ها تنها فرقی که داره اینه که شبکه ها و مخاطباش فرق داره همین.
سمانه خنوم دیشب برنامه جشن رمضان رو دیدی عموها اومده بودند اونجا من زدم داشتند شعر ی خوندند و بعد هم شعر خداحافظی و رفتند.
اینم از این
دلم براتون تنگ شده بود .
خیالم راحت شد که اومدم.
دوستون دارم هوارتا .
طاعات و عباداتتونم قبولحق
بابای

سلام مریم جان.. خیلی خیلی لطف کردی... منم دلم برات تنگ شده بود..
من تهران نیستم.. عزیزم..
موفق باشی..
انشالله هفته ی بعد..

دل‌زده یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ق.ظ http://delzadeh.wordpress.com

نوشته هاتو می‌خونم.

شاهین (یک جوان)(سینما ـ فوتبال ـدانش یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://shahinzavi.blogsky.com

سلام سمانه خانم عبادتون قبول حق ان شاا...

ببخشید که کمی دیر اومدم اخه من دقیقه نودی ام

بهترین آیتم ،آیتم علی کوچولو بود واقعا به دلم

نشست

ضعیفترینم شاید ایتم ببعی بود زیاد برام جالب نبود

ریحان یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ http://WWW.REYHANFITILOOO.BLOGFA.COM

سلام سلام سمانه خانم
بهترین ایتم گوسفندا با علی کوچولو بود چون هم جالب بود هم بامزه البته اموزشی هم بودا توی علی کوچولو گفت که روی دست و صورتمون یا روی جلد دفتر و کتابا نقاشی نکشیم توی نمایش گوسفندا گفتن که اشغال توی خیابون نریزیم
ایتم ضعیفی ندیدم همه خوب بودن ولی ۲ تایی که گفتم از نظر من از همه جالبتر بود

مطهره یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.donyaye_shadi.persianblog.ir/

سلام سمانه جون خوبی از نظرت ممنون منم دوست دارم لینکم کن

پریسا ک یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.parisa.persianblog.ir

سلام سمانه جون
منم این برنامه رو خیلی دوست دارم وهمیشه میبینم
با اجازه وبلاگتون رو لینک کردم

مطهره یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.donyaye_shadi.persianblog.ir/

من چی کار کنم

فریناز یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.mohsen-keivan.blogfa.com

سلام
بدو یه اپ خیلی مهم
درباره ی محسن

پریسا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://fesgheli500.persianblog.ir/

سلام.
ممنون کهسرزدی سمانه جان
بله چرا موافق نباشم
موافقم عزیزمفقط لینک کردی خبرم کن تا سریع لینکت کنم فعلا

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

سلام میگم: (وبلاگ عمو پرویز سینمای ایران) بروز شدا...
خواستید بیاید
منتظرتون بمونم؟
(راستی شیدا جان غیبت من رو موجه کرد؟)

ریحان یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ب.ظ http://WWW.REYHANFITILOOO.BLOGFA.COM

سمانه خانم خاطره خاطره نوشتم خاطره خاطره نوشتم
زود زود تند تند بیاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد