همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

نامه ای برای مدیریت محترم شبکه ی دو ....عکسهای معین.... فیتیله

 سلام دوستان خوب و عزیزم... سعی میکنم هر هفته یک مقدار از حجم مطالب وبلاگم کم بشه اما قول نمیدم  چون وبلاگ دو منظورست و من هم باید شرح حال فیتیله رو داشته باشم و هم عکسهای معین رو و در ضمن متن نامه به مدیریت محترم شبکه ی دو سیما برای یک ماه هر هفته به مطالب روتین وبلاگم اضافه میشه تا دوستانی که از وبلاگم بازدید میکنند در صورت تمایل در یک کامنت با ذکر نام،( در صورت تمایل نام خانوادگی و سن و شهر محل سکونتشون) رو برام بنویسند و در نهایت متن نامه به همراه اسامی و مشخصات برای مدیریت شبکه ارسال بشه..( توجه کنید ترجیحا  نام خانوادگی،سن و شهر محل سکونت نوشته بشه) چون امکان داره ذکر فقط نام زیاد مسمر ثمر نباشه..خوب حالا دوباره متن نامه رو براتون میزارم : 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱: این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳.:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است  

میمونه اینکه دوباره صورت سوالات همیشگی و هفتگی وبلاگم رو بنویسم 

بهترین ایتم نمایشی فیتیله ی این هفته  از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب.

ضعیفترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب... 

انتقادات وپیشنهادات کلی...   

Image and video hosting by TinyPic   خوب..فیتیله این هفته چند تا شعر خوشگل واسمون داشت.. شعرهای ساعت و عینک که دومین بار بود خونده میشد.. به قشنگیه هر چه تمام تر فواید عینک رو برای کوچولوها گفت.. ساعت  هم هینطور..  

نمایش  های این هفته هم مثل همیشه حرف نداشت..فالگیر.. اقا رشید اپارتمان.. عالی بودند.. هم  فال بود و هم تماشا.. ... 

شرمندهی دوستای خوبی هستم که شرح حال فیتیله ای منو میخوندند   چون  این هفته نمیتونم کامل شرحش بدم..((چه کنم مسافرته و از اینجور محدودیتها)) ان شالله هفته ی بعد جبران میکنم.. 

اما منتظر نظراتتون هستم.. براتون قشنگترینها رو ارزو میکنم  و تا هفته ی دیگه به خدا میسپارمتون.. 

فقط تایید نامه در صورت تمایل  یادتون نره ها...

نظرات 51 + ارسال نظر
ریحان جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانم
بهترین نمایش از نظر من همه بود ولی بهترین بهترین نمایش اپارتمان - اقا هوشنگ و اقا رشید بود فالگیر هم خوب بود ولی همین قسمت رو که روی اب راه میرفت و صندلی رو با چوب کبریت بلند میکرد و ... داده بود .
ضعیف هم نداشت
بای بای

سلام ریحان خانومی. مرسی..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام
من تازه از خواب بیدار شدم
اخه چند روزه مریضم عمو پرویز و اقلیمل می دونن
دیشبم یه قرص خفن خوردم که خواب اور بود و گوشیمم خاموش کردم که بخوابم
ساعت رو ۹ کوک بود اما نفهمیدم کی زدم داغونش کردم!
خسته نباشید بابات گذارش های کاملتون
امید وارم بتونم باز هم فیتیله ببینم اخه می دونید که
www.konkorhonar.blogfa.com
و ...

سلام شیدا جون.. انشالله حالت خوب خوب شه.. برات دعا میکنم..

فاطمه جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام سمانه جون خوبی؟
امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه و از دیدن پدر و مادر محترمتون بهره ی کافی رو برده باشید
و اما جواب نظرسنجی این هفته
بهترین نمایش از نظر من ..............
وای سمانه جون به خدا هر کاری میکنم این هفته نمیتونم انتخاب کنم همشون خوب بودن اما این هفته یه جوری بود منظورم اینه که مثل هفته های گذشته نمایشها منو سر ذوق نمی اورد نه اینکه بد بود نه اصلا اما با توقع و انتظاری که من از عموها دارم سازگاری نداشت مثلا نمایش اپارتمان جالب و با مزه بود اما انگار تند تند اجرا میشد همسایه ها یکی یکی و با عجله میومدن یه پیامی میدادند و میرفتند یا نمایش فالگیر خیلی با مزه بود به خصوص شعری که عمو مسلمی میخوندند و بازی بی نظیر عموگلی عزیزم وعمو فروتن اما اون فالگیر که اصلا فال نمیگرفت
یا نمایش اقا هوشنگ خوب بود موضوع جالبی هم داشت اما یکنواخت بود و همه ی بچه ها از همون اول موضوع رو حدس میزدند که اون پسربچه چرا زنگ خونه ی اقا هوشنگ رو زده بود و دیگه دیدن ادامه ی نمایش جذابیت لازم رو نداشت
ولی شعر ساعت و عینک عالی و بی نقص بود و عمو ها هم مثل همیشه به بهترین شکل ممکن اونها رو اجرا کردن
وای چقدر حرف زدم سمانه جون باید منو ببخشی

سلام فاطمه جون.. ممنونم عزیز دلم.. .. البته ریتم کلیه برنامه ملایم تر بود.. اونم که خودتون گفتید که به خاطر ایامیه که توشیم..
خیلی خیلی دوستت دارم..
در ضمن همیشه از دیدن نظراتت خوشحال میشم.. مخصوصا که نظراتت بلند بالا و طولانیه که من عاشقشم..بوس.

ساناز جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام سمانه خانم گل
خوبی؟؟ خوشی ؟؟
به نظر من بهترین نمایش آقا رشید و آقا هوشنگ بود به دلیل نکته آموزشیش یعنی زود قضاوت نکردن .البته آپارتمان هم قشنگ بود چون مشکلات آپارتمان نشینی خیلی رایجه و تقریبا مشکل همه است.کلا هر دو مسئله از لحاظ آموزشی خوب بود.
در ضمن شعر همسایه واقعا قشنگه .
در کل برنامه خوبی بود با وجود اینکه به خاطر شب قدر و ایام سوگواری ریتم آرومی داشت ولی خوب بود.
معین خوشگله رو هم از طرف من ببوس.از عکس ها معلوم بود حسابی لب دریا بهش خوش گذشته.انشالله به شما هم خوش بگذره و همیشه شاد باشید.
تو این شبها ما رو یادت نره حتما برام دعا کن....

سلام سانازی من.. خوبی عزیز م... ممنونم خانومی.. راستی این هفته ه موفق نشدی چیزی از حامد کوچولو در بیاری؟؟ ( شکلک خنده))
دوستت دارم هزار تا..محتاجم به دعا خانم گل.. دعاگوتون هم هستم همیشه..البته این اب تنی مال دفعه ی قبله.. این دفعه نسبتا خنک بود و مناسب شنا نبود..بوس..

مرضیه جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خوبی
امیدوارم که نماز و روزها هات قبول باشه
ببخشید که دیر اومدم و جواب دادم
به نظر من بهترین نمایش نمایش اقا رشید و اقا هوشنگ بود
و ضعفی هم نداشت برنامه هایش عالی بود وخصوصا اول برنامه
راستی سمانه جون من توی پاییز دیگه نمیتونم بیام
تابستون خوبی رو داشتم و دوست خیلی خوب و مهربونی مثل شما پیدا کردم
امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید
راستی رئال هم ۴ شنبه برد
خوب دیگه خلاصه خوبی بدی بود ببخش دیگه
خداحافظ

سلام مرضیه جون.. ممنون خانم گل.. موفق باشی هر جا که هستی.. ان شالله دو سه روز دیگه بهت سر میزنم.. دوستت دالم..

سولماز جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://5252525252.blogfa.com

سلام سمانه خانوم گل....خوبین؟بازم منم همون مزاحمی که یکی در میون بهتون ر میزنه.....اومدم بگم همیشه به یادتونم اگه دیر به دیر سر می زنم باید ببخشید....به خدا شرمندم.....وای من امروزم نتونستم برنامه رو ببینم....واقعا حیف شد....بازم نمی تونم تو نظر سنجیتون شرکت کنم....اما نامه ای رو که مدیر شبکه نوشتین رو تایید می کنم.راستی سمانه خانوم من امشب ( آخر شب)آپ می کنم.....اگه دلتون خواست فردا بیاین آپم رو بخونیندوستون دارم خیلی زیاد....هم شما و هم متین جوووووووونم روراستی نماز روزتون هم قبول باشه....ما رو هم توی این شبای عزیز یاد کنین...ممنونم.فعلا
دست علی یارتون
خدا نگهدارتون
بازم میام پیشتون

سلام سولماز جون.. مراهمی عزیزم.. ممنون بابت تایید.. امشب ک ه نمیتونم ولی دو روز دیگه حتما میام پیشت.. دوستت دارم...

سمانه جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام عسیسم.چرا ایندفعه خبرم نکردی.منم نصفه دیدم این بار.ولی خیلی قشنگ بود.آهنگ عینک هم خوب بود.عکسای معین کوچولو هم خیلی قشنگن.خوش بگذره.

سپیده.ن جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

من دیگه نمی دونم با چه رویی بیام اینجا.دیگه خجالت می کشم بگم خواب موندم
ببخشید واقعا.

سلام خانومی.. اخه این حرفا چیه.. نوش جونت باشه اون خواب.. دوستت دارم..

سپیده.ن جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

برای تایید نامه:
نام:سپیده
نام خانوادگی:نظرعلیزاده
سن:۱۵
محل سکونت:تهران
ممنونم.
بانامت موافقم.

شادی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ب.ظ http://fitilehdonyatatile

سلام سلام.به نظر من نمایش آقا هوشنگ فوقالعاده بودآپارتمان هم خیلی قشنگ بود.نمایش ضعیف نداشتن!!!این نظر هر هفته ی منه!!! مت تعداد خونوادمون ۴ نفره!!این نظره هممونه
منم بالاخره آپیدم ولی عکس نتونستم بذارم

ساناز و بیتا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سمانه جونم من دیگه خسته شدم انقدر که گفتم شرمنده ام .اون از دیروز اینم از امروز .ولی بذار این بارم بگم شرمنده قول میدم بچه خوبی بشم.
من خودمم خواب موندم نیم ساعت دیرتر بیدار شدم.تازه برنامه رو هم تو اوج خواب دیدم. در نتیجه اصلا حواسم به حامد نبود.میدونی که حالم خوب نیست.
ولی عوضش نظر یه کوچولو دیگه رو برات میگم .

بیتا 7 ساله
قشنگترین نمایش آقا رشید و آقا هوشنگ به خاطر اجرای قشنگ عموها و آموزشی بودن.شعری که عمو مسلمی تو نمایش فالگیر میخوندن خیلی قشنگ بود.شعر ساعت و عینک هم دوست داشته.دو تا عینکی هم که باهاش شعر رو اجرا کردند خیلی خوشگل درست کرده بودند.نامه رو هم قبلا تائید کرده ..

سلام سانازی من خوبی عزیز دلم.. ممنون از بیتا جون.. حتما از این خانم کوچولو تشکر کن.. اخه قربونت برم.. دشمنت شرمنده باشه گل من.. ایشالله زودی خوب میشی..

پریا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام سمانه گلم. خوبی؟

معین خوشگل ما خوبه؟

نماز و روزه هات قبول باشه مامان معین.

سمانه جون برام خیلی دعا کن. باشه؟ الان به دعاتون احتیاج دارم. مرسی.

یه خسته نباشید حسابی باید بهت بگم که اینقدر برای نظرسنجی زحمت میکشی و همه بارش افتاده روی دوش خودت. مثلا منم قرار بود کمکت کنم.

خلاصه منو ببخش سمانه جونم.

و اما سوالات نظرسنجی:

بهترین نمایش: آپارتمان فیتیله ای.

دلیلش: بار آموزشی در مورد فرهنگ آپارتمان نشینی و هنرمندی عموها به خصوص عمو فروتن که نقش اون مادربزرگه رو بازی کردن.

ضعیفترین: آقا رشید به دلیل نداشتن هیجان و جذابیت همیشگی نمایشهای فیتیله

پیشنهاد کلی: درسته که به دلیل شبهای عزیز احیا ریتم برنامه شاد نبود ولی نمایشهای این هفته از جذابیت لازم برخوردار نبودند. شاید به این دلیله که ما از فیتیله و عموهامون انتظار زیادی داریم.

سلام پریا جون .. قربونت برم. همیشه دلتنگتم.. سرت حتما تو شرکت خیلی شلوغه.. ایشالله هر جا که هستی موفق و شاد و سلامت باشی.. محتاجم به دعا عزیزم ولی دعاگوتم.. همیشه.. اخه خیلی خیلی خیلی به توان بینهایت دوستت دارم..بوس..

اتوسا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.black-t-shirt.blogfa.com

سلام سمانه جون خوبی باور کن الان از خواب بیدار شدم شرمنده بخدا دیشب دیر خوابیدم ساعت ۵ خوابیدم و...
خوب من اپیدم بعد نگی نگفتمااااااااا

مطهره جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.donyaye_shadi.persianblog.ir/

سلام سمانه جون من به سوالات قبلیت جواب دادم دیدی ؟

پرستووو جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ http://parastoooo.blogfa.com

متاسفانه امروز وقت نکردم فیتیله رو نگاه کنم ... فکر میکردم نمیذاره چون امشب شب قدر ولی نگو گذاشته!!

عکسای معین جون لب دریا دیدنی بود ممنون

سلام خانومی.. ممنون بابت محبتت.. لطف داری...

ریحان شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانم
خوبید؟؟؟
خوشید ؟؟؟
سلامتید ؟؟؟
حالتون خوبه ؟؟؟
همه اینا که شد یکی
همینجوری اومده بودم ببینم خوبید ؟؟؟
خوشید ؟؟؟
سلامتید ؟؟؟
حالتون خوبه ؟؟؟

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام . سمانه خانم
بازم باید ببخشید چون من سر کارم نتونستم برنامه رو ببینم . اما تا یکی دو هفته دیگه کارم تموم میشه . در ضمن آپ هستم یه سر بزن

ریحان شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سمانه خانم یه عکس از عمو ها و ماهان گذاشتم بیاید ببینید

دنیا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

ما بامتن نامه شما موافقیم
دنیا شفیع زاده نه ساله ازتهران

ارشیادادگر نه ساله از تهران

مریم شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام سمانه جون.. ما هم موافقیما..با نامه..
مریم الیاسی ۱۸ ساله از بابل
سارا الیاسی ۵ ساله
زری الیاسی ۱۰ ساله

baran شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://as5060.blogfa.com

salsm saman joon
man indafe didam
hala be nazare man beharinesh bakhshe aparteman bood kheyli jaleb bood
chize zaifi man nadidam
man kheyli khosham oomad hodoode 6mahe ke in barnamaro nadide boodam
vali khob dige in bar didam
say mikonam az in bebad bebinam bishtar
age aitemaye namayeshi bishtar bashe be nazare man behtare chon man khodam namayesharo az barnamehaii ke neshoon mide bishtar doos daram
rasti man dige nemitoonam biam
madrese o darso
vali fitile mibinam o age oomadam net miam nazaramo migam
rasti man nemidoonestam agha moin gol pesare shomas
kheyyyyyyyyyyyliiii nanaze
khob beram dg
bye

مرضیه یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ http://m-real.persianblog.ir

سلام سمانه جون خوبیممنون که اومدی و نظر دادی
وای شرمنده کردی
خیلی دلم میخواست بیام ولی نمیتونم
دلم برات خیلی تنگ میشه
امیدوارم که همیشه موفق باشی
فعلا

زهرا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام سمانه خانم
بهترین ایتم نمایشی اقا رشید بود.

زهرا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://http:/www.setareyhaftasemoon.blogfa.com

سمانه خانم ادرس جدید وبلاگم اینه

لیدا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام سمانه جون انشاالله سفر خوش بگذره
یه راه حل دارم : برای اینکه نتیجه نظر سنجی درست در بیاد بگید همه فقط بهترین نمایش رو انتخاب کنند اون وقت نمایشی که کمترین رای رو بیاره ضعیف ترین نمایش حساب میشه یعنی باید سوال ضعیف ترین نمایش رو بردارید
بعد از اون درصد ها رو که تعیین میکنید باید جوری باشه که وقتی با هم جمعشون کنیم 100 بشه . مگر شما چه جوری درصد میگیرید؟
حالا نظر این هفته ی من بهترین نمایش اقا رشید بود

شاهین (یک جوان)(سینما-فوتبال-دانشگا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://shahinzavi.blogsky.com/

سلام سمانه خانم

متاسفانه به دلیل گرفتاری نتونستم فیتیله رو ببینم

وشاید هم به دلیل شروع سال تحصیلی

کمتر بتونم این برنامه رو ببینم ولی هر

وقت دیدم انشاا... میام نظر میدم.یا علی

انی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ق.ظ http://www.anahita.blogfa.com

سلام سمانه جونم من اپ کردم گفتم خبرت کنم خیلی دوست دارم
خیلی ماهی
معین رو هم دوس دارم همه عکس ها رو هم ازش دارم تو اپم واسه تو هم نوشتم

برام نظر هم بدهشوخی کردم دوس داشتی بدهخیلی دوست دارم

اتوسا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ق.ظ http://www.black-t-shirt.blogfa.com

سلام سمانه جونم خوبی خوشی معین خوبه فدات شم سمانه گلم من اپ کردم برو بخونش تواین مدتی که نمیام دلم واست تنگ می شه تو رو خدا بد قولیای منو ببخش دست خودم نیست که می دونی به هر حال خیلی دوست دارم خیلی خیلی خیلی زیاد تر از اونی که فک کنی بای بای

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

بر دل وب خود لوحی زرین نشاندم
بیا و نظاره گر باش

لیدا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام سمانه جون
خوبی؟ خوشی؟ معین چه طوره؟
ماشاالله عکس هاش چقدر قشنگ بود . خوش به حالش ما که از دریا خیلی دوریم.
به ما هم سر بزنید
دعا یادتون نره. خداحافظ شما

سلام لیدا جان.. خوبی خانومی.. ممنون که بهم سر زدی.. خیلی برام عزیزی.. حتما خدمت میرسم.. باید لینکتونو هم تو وبلاگم اصلاح کنم وقتی بر گشتم اینکارو میکنم.. راستی اون در صد ها که گفتی.. خوب من وقتی برای هر چهار تا نمایش در صد میگیرم همین میشه منو به شک انداختی هم از بابام و هم از شوهرم پرسیدم همینجور که من گرفتم گرفتند.. حالا بهد براتون مفصل میگم خوب؟؟ ممنون از توجهت..

سمانه دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

عسیسم کم پیدایی؟من آپم بدو بیا بخون

ثمین دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام سمانه جان
من برنامه رو دیدم اما نصفهولی همون قدرش رو هم که دیدم مثل همیشه عالی بود مخصوصا آهنگ آخری گلم اینقدر با خودم کلنجار رفتم تا تونستم بیام اینجا و دوباره بگم شرمنده باورت میشه من قبل از اینکه با گلی مثل شما آشنا بشم همیشه برنامه رو میدیدم اما الان هی بد شانسی میارم و پیشت شرمنده میشم عزیزم یه دنیا شرمندتم هزارتا دوست دارم

لیدا سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ

سمانه خانم اینجا هم همین طوره اصلا باز نمیکنه و ارور میده
ولی وبلاگ شما و نظراتتون خیلی راحت باز شد
احتمالا اشکال از بلاگفاست چون وبلاگ ما هم باز نشد

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام
حالتون خوبه
منم دلم براتون تنگ شده....
بلاگفا قاطی کرده بودمنم همش تو بو شما می چرخیدم....
موفق باشید...

سپیده.ن سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

به روزم.هر چند کوتاه

سپیده.ن سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

خواهر کوچولوی خوش خواب من صبح تا ساعت ۱ خوابه.(جمعه ها)البته دیگه ظهر.
اما بیشتر وقتا می بینه.این چند هفته ندیده.

سمانه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام عسیسم.حتما ایشالا میبینم گلم.

سمانه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

عسیسم.خواهش میکنم.اون دفعه هم که دیر شد واقعا شرمنده.نبودم تهران.برا همین ۳شنبه جواب دادم.اما ایندفعه زود جواب میدم.

مطهره چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.donyaye_shadi.persianblog.ir/

سلام سمانه جون شما فامیلیت چیه؟ من فامیلیم مداحی است.

پرنسس جنی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

برای تایید نامه :
هستی صالحی . 11 سا له از سمنان . ترلان صالحی از قزوین.

میدونم دیر شده باید ببخشی. موفق باشی.

سروناز(حامد کمیلی) چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.hamedkomeili-love.blogfa.com

سلام سمانه جون. ببخشید این هفته من جایی بودم نتونستم برنامه رو ببینم خلاصه ببخشید سمانه جون
ممنون که بازم اومدی بهم سر زدی
راستی عکسای معین جون هم خیلی ناز بود فعلا

مینا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام آبجی سمانه گلم
نمی دونم با چه زبونی ازت تشکر کنم واقعا ازت ممنونم . از اون روز که آپ کردم و نوشتم که برای آبجیم دعا کنید دیگه انیترنت نتونستم بیام . آخه خواهرم عمل شد و بعدم چند روز بیمارستان بود و وقتی هم برگشت من شدم پرستارش و خلاصه گرفتار بودم اما الان برگشتم وبلاگم رو آپ کردم و تمام اتفاقات رو نوشتم آبجی گلم بیا و بخون که خدا چه لطف بزرگی در حقم کرده . اما بزار هزار هزار بار ازت تشکر کنم به خاطر همه دعاهایی که کردی و همه محبتهایی که در حقم کردی کاش می تونستم جواب این همه محبتت رو بدم کاش می تونستم جبران کنم از همین راه دور دستت رو می بوسم خداوند دوستای خیلی خوبی نصیبم کرده دوستایی که مثل تو دلهاشون پاکه ، مهربونن ، با ایمانن هر چی در وصفتون بگم کم گفتم همیشه واستون دعا می کنم همیشه به یادتونم همیشه دوستتون دارم .
دوستت دارم ازت ممنونم انشاالله به همه آرزوهای قشنگت برسی .

پ.نون چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:07 ب.ظ http://babune.blogsky.com

سلام.
مرسی که بهم سر زدی.
نظرمو خواستی می‌گم :)
به نظر من وبلاگ بامزه‌ای داری.
موفق باشی دوست جدید.

آزاده عاشق لی جونکی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.leejunki.blogfa.com

الــــــهی!!وبت چقدرنازه سمانه جـــــــــون......
نامه روخوب خوندم...واقعا برنامه ی فیتله همه سنی رو به خودش جذب میکنه....
بازم میگم واقعاوبلاگت زیباست...

آزاده عاشق لی جونکی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.leejunki.blogfa.com/

سمانه جــــــــــــــون گل خــــــودم....
منم لینکت کردم
مــــــــــــــــرسی عزیـــــــزم....
راستی اسم lee جونمو یه کوچولو غلط نوشتی..........
منم مسلما نامه روتاییدمیکنم...
دوستت دارم سمانه گلم....

آزاده عاشق لی جونکی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.leejunki.blogfa.com/

خب اینم واسه تایید:(فامیلیمو به اختصارمینویسم)
آزاده.ق ۱۵ ساله از لاهیجان

موفق بشی گــــــــلم...

علی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام ...
دلنگ دلنگ
صدا می آد
صدای پاهای خاطرات می آد
وه که چه روز و روزگاری داشتیم
روز و روزگار خوب و نازی داشتیم
کوچک بودیم و لیکن
یه دنیا اندازه همه ستاره ها رو داشتیم
آی که چه خوش بودیم و خرم
آخه مثل دیوونه ها
یه دنیای بی ریایی داشتیم
کاشکی بازم بیاد سراغمون کودکیا
بازم بشیم بچه لوس و ننر مامان بابا
اما دیگه گذشت و رفت خوشبختیا
بزرگ شدیم
گنده شدیم
شدیم یه برج زهرمار
مثل روزگارمون ...
موفق باشی .

ممنون علی اقا..

پریا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام سمانه گلم. خوبی؟

معین خوشگل ما خوبه؟

نماز و روزه هات قبول باشه مامان معین.

سمانه جون برام خیلی دعا کن. باشه؟ الان به دعاتون احتیاج دارم. مرسی.

یه خسته نباشید حسابی باید بهت بگم که اینقدر برای نظرسنجی زحمت میکشی و همه بارش افتاده روی دوش خودت. مثلا منم قرار بود کمکت کنم.

خلاصه منو ببخش سمانه جونم.

و اما سوالات نظرسنجی:

بهترین نمایش: آپارتمان فیتیله ای.

دلیلش: بار آموزشی در مورد فرهنگ آپارتمان نشینی و هنرمندی عموها به خصوص عمو فروتن که نقش اون مادربزرگه رو بازی کردن.

ضعیفترین: آقا رشید به دلیل نداشتن هیجان و جذابیت همیشگی نمایشهای فیتیله

پیشنهاد کلی: درسته که به دلیل شبهای عزیز احیا ریتم برنامه شاد نبود ولی نمایشهای این هفته از جذابیت لازم برخوردار نبودند. شاید به این دلیله که ما از فیتیله و عموهامون انتظار زیادی داریم.

پریا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

سمانه جونم سلام.
من این نظرسنجی رو روز ۱ شنبه جواب داده بودم ولی نظرم ثبت نشده بود.
الان یه دفه دیدم که توی فایل ورد نگه داشته بودم یادم افتاد که اون موقع ثبت نشده بود.

سمانه گلم برای مادربزرگم دعا کن. حالش یه خورده بهتره. دعا کن که خوب بشه.

معین خوشگلمونو ببوس.

التماس دعا.

سروناز(حامد کمیلی) پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.hamedkomeili-love.blogfa.com

باشه عزیزم فردا حتما می بینم برنامه رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد