همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله و متن نامه به مدیر شبکه ی دو... جواب سوالات فراموش نشه

Emoticon for HI5یه سلام به قشنگیه برگای زرد پاییزی..یه سلام به گرمیه گرمای دلای مهربونتون.. از محبت همتون ممنونم.. لطف زیادی دارید هر هفته بهم سر  میزنید و جواب سوالات رو مینویسید.. خدا پشت و پناهتون باشه..  

  چند سال پیش وقتی تازه فصل پاییز شروع شده بود یه فرشته پا به این دنیا گذاشت..یه فرشته ی کوچولو..که بعد ها وقتی بزرگ شد  واسه خیلی ها عزیز شد.. خوب بزارید بگم اون کیه اون سعیده خانم دوست خیلی  مهربون و دوستداشتنی من و بقیه ی دوستامه.. خیلی خوشحالم براش.. تولدش رو بهش تبریک میگم Emoticon for HI5

                                            

  مثل همیشه متن نامه ای که قراره برای مدیریت محترم شبکه ی دو سیما فرستاده بشه رو دوباره میزارم تا در صورت تمایل با ذکر نام نام خانوادگی سن و شهر محل سکونت تاییدش کنید..  این نامه اعتراضیه به  تایم طولانی و کسل کننده ی کارتونهای بین ایتمهای برنامه ی فیتیله 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱: این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳.:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است   

                                              

خوب سوالات  وبلاگم رو هم مینویسم: 

                                          

بهترین ایتم نمایشی فیتیله ی این هفته  از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخابEmoticon for HI5

ضعیفترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب... Emoticon for HI5

انتقادات وپیشنهادات کلی...     Emoticon for HI5

..خوب حالا میخوام از فیتیله ی امروز بگم عمو های مهربون برنامه رو با یه  اهنگ خیلی قشنگ شروع کردند بالاخره یه اهنگ و شعر دیگه از یه توب  دارم قلقلیه..  

اخبارگوهای فیتیله ای  از زولبیایی که مربا شد طوطیی که تقلب رسوند برامون اخبار خوندند.خبری که عمو فروتن خوندند رو نفهمیدم چی بود صداش خیلی پایین بود..  

یه عالمه  حیوون با عمو ها اواز خوندند...بعدش سه تا داش اموز خوش مزه با یه میرزای مهربون اومدند... متانت عمو قناد منو کشته..چقدر مودبه چقدر درسخونه..حرکات موزون عمو فروتن رو که دیگه نگو.Emoticon for HI5. لپ گلی هم جای خودش رو داره.. چند تا جمله ی جالب این نمایش رو مینویسم:الان سیزدهمین سال تحصیلیه که داره در جا میزنه عمو قنادو میگفتنا..پوزش میطلبم میرزا..من جان فدا هستم..بچه های درس خونو میبینم لبم تب خال میزنه..خلاصه که مفهموم صبح ظهر و غروب و شب رو به کوچیکترها اموزش دادند..بعدش یه شعر جدید در مورد شروع سال تحصیلی خوندند..Emoticon for HI5تو ایتم بعدی عمو های مهربون بازم یه شعر از مدرسه خوندند با لباسهای متحد  ..راستی این هفته نینیها دوباره اومدند.. میخواستند گواهینامه بگیرند.. رفتند پیش اقای پلیس  که داداش دکتر نینیان بود.. خیلی شبیهش بود.یه روپوش سفیدم پوشیده بود. میدونید نینیهای فیتیله ای باید گواهینامه بگیرند..چند تا کلمه و جمله ی جالب از نینیها تو این نمایش رو براتون مینویسم..مواهی نامه..اقای ملیسیان..مش بحالت..ما انقدر منفی دوس داریم..فکر عالقانه..به اتفاق ماداشمون..کتاب مخصوص گواهینامه نینیان..خطکشی عابر پیاده و گوره خر.Emoticon for HI5.

 خوب کارگاه و الاغش هم اومدند....گوش جیغ الو تو فک خر پلیس زدن ماشین پلیس رو قر کردن از  تیکه های با مزه ی این نمایش بود.. و امروز خیلی زود برنامه تمام شد به خاطر راهپیمایی روز جهانی قدس..بیاییم  برای فلسطیان دعا کنیم..

 

 

..Image and video hosting by TinyPicEmoticon for HI5 و اینم معین کوچولوی من و الیسا کوچولوی نانازی دختر پسر داییم.. 

 منتظر نظرات گرمتون هستم خصوصا در صورت تمایل تایید نامه و شرکت در نظر سنجیه همیشگیه وبلاگ..

نظرات 50 + ارسال نظر
چوب شور پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.nabze-maghz.blogsky.com

harki goshiye mobile rayegan : mese n95 ya psp ya nitendoo ya wii ya xbox360 ya playstation 3 rayegan mikhad va chandta dost dare va mitone majmoee giri kone bere inja : www.nabze-maghz.blogsky.com

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام
سمانه خانم آپ شدم منتظر شما هستم
موفق باشید

mr.alen پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ب.ظ http://hadimohammadi.blogfa.com

سلام
واقعا وبلاگ جالبی دارید . با تبادل لینک موافقید ؟
خوشحال می شم ما رو لینک کنید و اجازه لینکتون رو به ما بدید .
عنوان لینک ما
(وبلاگ هادی محمدی)

اگه با تبادل لینک موافق بودید حتما به من اطلاع بدید که شما رو با چه عنوانی لینک کنم .

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

سلام این شبا زود خوابم میبره و زود از خواب بلند میشم
به امید خدا فکر کنم بتونم فردا فیتیله رو ببینم برام دعا کنید
یا علی...

فاطمه جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام سمانه جون
خسته نباشی عزیزم کلی لذت میبرم وقتی میبینم وبلاگتون انقدر به موقع به روز میشه
واما نظر سنجی امروز
بهترین نمایش مکتب خونه بود مثل همیشه عالی و بی نقص هم کوچیکترها دوستش دارن هم بزرگترها بابای من که کلی کیف کرد

البته بگذریم از اینکه در ابتدای نمایش فکر میکنم میکروفون عموقناد کنار بچه ها روشن مونده بود وما صدای خش خش میشنیدیم

نمایش ضعیف هم ندیدم

پیشنهاد ودر خواستم هم اینه که عموها به خاطر دل ما یک کم بیشتر شعر بخونن و در این بین شعرهای قدیمی تر رو فراموش نکنن

سمانه جون باز هم به خاطر تمام زحماتی که برای عموهای مهربون و دوست داشتنیمون میکشی متشکرم

سلام فاطمه جونم.. مرسی که انقدر مهربونی.. انقدر بهم لطف داری.. به داشتن دوست خوبی مثل تو افتخار میکنم. فردا عازمی؟؟ سفر بی خطر.. به امید دیدار..
بابت نظر سنجی هم ممنون..
راستی نظر بابای گلتو لحاظ کنم؟؟

شادی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام گلم.آپت فوق العاده بود.مخصوصا؛ قسمتی که حرفای نی نی هارو نوشته بودی
از نظر من بهترین آیتم نی نی ها بودنالبته مکتب خونه هم فوقالعاده بود.من به این ۲ نمایش رتبه ۱ رو میدم.از نظر داداشم کاراگاه بهترین نمایش بود.البته به نظر من قشنگ بود اما هیجان نداشت
منم آپم با کلی عکس از برنامه امروز

سلام شادی جون.. خوبی گل من.. ممنونم خیلی لطف کردی.. خوب حالا من کدوم یکی رو بهترین حساب کنم دو تا که نمیشه..
الان اومدم بهت سر زدم برات نوشتم. دوستت دارم..

حامد جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

سلاااااااااااام خاله سمانه جونم
ما اومدم هوررررررررررررا
خوفی ؟؟؟
معین جونم خوفه ؟؟؟
من نی نیان و آقا پلیسه رو دوس دالم. شعرها خیلی خیلی خوف بود مخصوصا شعر کسب و کار با اون عروسکهای نازش و شعر اون حیوونا بودا و مدلسه (مدرسه )
الاخه هم خیلی اوشکل بود.من انقده کیف میکردم عمو مسلمی رو میزد بعد عمو از حال میرفت بعد دوباره پا میشد میزدش که نگو همش میخندیدم....
هنوز جمعه دیگری میام باشه ؟؟؟؟؟.( دوباره جمعه دیگه میام)
اصلنشم امروز عالی بود. همشم خوف بود. هیچم بد نداشت.
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
بای....بای


سلام خاله جان خوبی عسلم.. مرسی عزیزم.. باسه هنوز جمعه ی دیگه هم بیا.. افرین که میشینی مثه معین پیتیله میبینی..

ساناز جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام سمانه گلم
خوبی ؟؟ خوشی ؟؟
برنامه امروز عالی بود . حرف نداشت. بیست... بیست بود . تنها ایرادش این بود که زود تموم شد که اونم تقصیر عموها نیست.
از کدوم قشنگیش بگم نمیدونم از شعرهای قشنگش . از لباس و کیف مدرسه ای که داشتن (که خیلی بانمک شده بودن).از اجرای عالی و پر انرژی عموها همه چیزش دوست داشتنی بود . ولی من اخبار و مکتب خونه رو بیشتر از همه دوست داشتم.به خاطر طنز و آموزنده بودن با اجرای قشنگ وعالی عموها.انقدر برای این نمایش انرژی گذاشته بودن که بعد از مکتب خونه نفسشون بالا نمی اومد.خدا حفظشون کنه که انقدر زحمت میکشند.
راستی خانم خانوما ممنون که تولد سعیده جون رو بهمون گفتی انشالله تولد خودت.
اردیبهشته دیگه درسته ؟؟؟

ممنون ساناز جون اره هعمه چیز برنامه عالی بود ولی من از مکتب خونه بیشتر خوشم اومد.. حرف نداشت.. ممنون چه خوب یادته.. اره اردیبهشتم.. شما چی شما نمیگی تولدت کیه؟؟

ریحان جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام سمانه خانم
بهترین نمایش نمایش مکتب خونه و نینی ها بود ولی از بین این دو تا نمایش نمایش مکتب خونه بهتر بود چون خیلی بامزه و خنده دار بود مخصوصا با حرفهایی که عمو فروتن میزدن
ضعیف هم نداشت
من باید برم ولی زود زود میام
بای بای

سلام ریحان خانومی.. مرسی گلم. منتظرت میمونم..

سپیده.ن جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ

عیبی نداره خانومی.. اخی؟؟ دشمنتو ناراحت ببینم..

ریحان جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام سمانه خانم من برگشتم
از پانی براتون بگم ؟؟؟
میگم
امروز رفتیم فروشگاه برای خرید پانی هم با خودمون بردیم اونجا انقدر شیطونی کرد که نگید همش جیغ میزد وقتی هم پوشکها رو میدید که روش عکس بچه هست میگفت نینی همش میخواست اونا رو بگیره بعضی وقتا هم الکی سرفه میکرد و مامانش رو میترسوند توی ماشین هم همش میخواست پنجره رو بکشه پایین اون هی میکشید پایین من میکشیدم بالا توی فروشگاه هم همش منو بوس میکرد ول نمیکرد
صبح هم وقتی فیتیله شروع شد دست میزد جیغ میزد خلاصه خیلی خوشحال بود
الان هم مشغول خرابکاری و شیطونیه

اخی پانیذ کوچولو.. ریحان جون یه بار هم عکسشو بزار تو وبلاگت تا ببینیم این خوشگل خانم شیطون بلا رو خوب؟

پرستووو جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ http://parastoooo.blogfa.com

سلام سلام ...
من اون قسمت کارآگاهش رو دوست داشتم چون با همکاری بچه های تو استودیو بود که اینطوری به اون بچه هام خوش میگذره ...
راستی چرا یکی از عموها لباس براق جدید رو نپوشیده بود؟

سلام پرستو جان...ممنون بابت شرکت در نظر سنجی عزیزم..

سمانه جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام سمانه جونم.وایییی امروز به عشق عموها ساعت ۹ پاشدم.خیلی خوشحال بودم.۲هفته بود که ندیده بودمشون.دلم براشون تنگ شده بود.همه بخشاش قشنگ بود.اول مکتب خونه به قول تو با حرکات موزون عمو فروتن.خیلی خوب بود.بعد هم نینیان رو خیلی دوس داشتم.مکتب خونه به خاطر شیرین کاریاشون.نینیان هم به خاطر حرفا و کاراشون.بخش ضعیف هم که نداشتن آهنگ یه توپ دارم قلقلیه با سلام سلام هم خیلی قشنگ بود.خدا ایشالا بهشون سلامتی و عمر با عزت بده.با زبون روزه خیلی انرژی دارن ما شاالله .دوستت دارم.

سلام سمانه جون .. مرسی گل من.. چقدر با احساس نوشتی.. اره خدا حفظشون کنه.. با زبون روزه.. دوستت دارم..

سمانه جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

وایییییی.عسیسم.خواهش میکنم.این جوری نگو.منم راه گلوم بسته میشهیادم رفت بگم الیسا کوچولو خیلی نازه.چرا معین کوچولو انگار ناراحت؟دوستت دارم خیلی

قضیه داره .. این الیسا کچولوی ما تازه راه رفتن یاد گرفته.. همش میدویید دنبال معین که به قول خودش بزنتش معینم لجش میگرفت راستش معین دست بزن نداره به هیچ وجه نمیزد با زبون کودکانش میگفت اه چرا میزنی.. ما بهش میگفتیم میخواد بوست کنه اخه گاهی بغلش میکرد معینم دفعه ی بعد که الیسا خواست بزنتش گفتن نزن دیگه بوس کن برو..

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

سلام به سمانه گــــــل خودم....
چقدرقشنگ مینویسی....
به نظرم بــهترین ایتمش همون شعردرمردشروع سال تحصیلیه...چن به ماامیدواری داد...
ایتم ضعفم چیزی به نظرم نمیاد...
نامه روهم تاییدکــرده بودم جــــــــیگرجـــــــــــــونم....

هما جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.mandh3.mihanblog.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری
خیلی خوشم اومد
به وبلاگ منم یه سر بزن
منتظرتم
نظرم دادی که چه بهتر
با تشکر هما

عبدالصمد حسین نزاد جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام زیباست تشکر خسته نباشی گلم

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

سمانه جــــــــونم...
نظرمن اینه که همه شون عـــــــــــالین
......راستش چیزخاصی به نظرم نمیادجـــــــــــــــــیگر.....

ریحان جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سمانه خانم چشم حتما عکس پانیذ رو یا چند ساعت دیگه یا چند روز دیگه میزارم
درمورد اشتباه هم :
اقا پلیسه یه بلوز پوشیده بود نه روپوش شاید هم توی اخبار بامیه مربا شد به جای زولبیا
اگه اینا نبود باید بیشتر دقت کنم

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

بازم سلام خدمت شما
سوال شما رو توی قسمت مربوطه در وبلاگم جواب دادم .
در مورد تماشای برنامه هم باید بگم که بازم نتونستم ببینم آخه سر صحنه فیلم بودم

پریسا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ http://parisa.persianblog.ir

من این هفته فیتیله رو ندیدم من دلم فیتیله میخواد

عسل مامان آرین شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://amesleasal.persianblog.ir/

سلام سمانه جون، ببخشید خیلی دیر جواب دادم، پشت زمینه وبلاگ من یا عکس هات که داشتم، البتّه از تو از گرفته بودم، یه مقدار هم با همسم دستکاری برنامه نویسی کردیم، مال خود پرشین بلاگ، نیست.

راستی وب لاگ قشنگی داری، خیلی با مزه مینویسی....

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

سلام...
من تازه دارم راه میوفتم
امروز به لطف خدا تونستم مقداری از فیتیله هارو ببینم
دو تا آیتمش که یکی در مورد مکتب خونه و دیگری عبور از خیابان بود رو دیدم پس در مورد این آیتمها میگم:
به نظرم آیتمی که در مورد عبور از خیابون بود خیلی خوب بود و میتونه برای بچه های بازیگوش و سر به هوا و شیطون خیلی آموزنده باشه...
ان شا ا... میام و آپتون رو هم میخونم
اگه یادم رفت بیاید و گوشم رو بپیچونید و خبرم کنید
از معین جینگولی بیشتر عکس بزارید عزیز دلمون رو
فعلا یا علی...

بهار شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.bahar1372-purang1352.blogfa.com

سلاااااااااام سمانه جوووووووووننننننننننننمممم خوبی عزیییییییزم؟؟؟

من آیتم نی نی کوچولوهارو خیییییییییلیییییییی دوست دارم

به نظرم از همه قشنگ تر بود

دووووووووووستت دارم

تا بعد بای بای

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ http://s


سلام
قرصام خوابوندنم....
اما اون ایتمی که می خواستن از خیابون رد شن خیلی خوب بود....
دیدمش.....
خیلی توضیح نیم دم چون کامل ندیدم و ممکنه قضاوت درستی نکنم و نظر سنجی تون دچار مشکل بشه
ولی خیل یخوشحالم که مهدی عمو پرویز دیده
اخه دعوا شکردم که زود بخواب بچه....!
خودمم دیگه زود می خوابم اخه
من و مهدی و اقلیما در
www.konkorhonar.blogfa.com
حضور مستمر داریم
موفق باشید....
معین چقدر تو این عکس کنا رالیسا نازه....
خیل یمظلوم افتاده انگار حسودیش شده که دارین از الیسا عکس می اندازین....

لیدا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام سمانه خانم
بهترین نمایش مکتب خانه بود.

ببخشید که کوتاه و مفید گفتمااا ...
از محبتتون هم خیلی ممنون

لیدا جان خیلی خیلی لطف کردی..

شاهین(یک جوان) شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.shahinzavi.blogsky.com/

سلام ممنون که خبرم کردی آپ قشنگی بودی

اما دیروز من مریض بودم ورفته بودم دکتر

مطمئن باش هر وقت برنامه رو دیدم جواب سوالات رو میدم.(گرفتارم ودانشگاه هم شروع شده)
واگرم جواب ندادم مطمئن باش که اون جمعه برنامه رو ندیدم ممنون که همیشه به من لطف داری وخبرم میکنی.خدایی نکرده از من ناراحت نشی ها یا علی

انی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.anahita.blogfa.com

اپیدم بدو بیاااااااااااااااااااااااااااااااا

پرنیان پوپلی و مامان شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.popeli.blogfa.com

ممنون از لطفت که به ما سر زدیچرا که نه منم لینکت کردم عزیزم

سارا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام
از اینکه بهم سرزدی ممنون.من قبلا هم به وبلاگتون سر زده بودددددددددددددددمعکسهای معین جون که با عموها انداخته بود رو هم دیده بودم.فقط یادم نیست توی نی نی سایت دیدم یا وبلاگتون(آخه من هر کس توی نی نی سایت خاطره بنویسه میخونم و اگه وبلاگ داشته باشه حتما میرم می بینم)ولی وبلاگتون به نظرم عوض شدهبگذریم
منم لینکت میکنم.راستی من توی دانشگاه یه آقایی به اسم شهرام دانش پور باهامون هم کلاسیه که مدیر تولید شبکه دو هست.ما هم هر وقت انتقادی داریم به اون میگیم به گوش شبکه دویی ها میرسونه
حتی یکی از دوستام دخترش رو که مثل معین الدین جون عاشق فیتیله ها بود پارتی بازی کرد که زودتر از نوبتش بره تو برنامهدر هر صورت اگه کمکی از دست من بر میاد خوشحال میشم انجام بدم.
بازم بهم سر بزن.من تقریبا هر روز یه مطلب جدید و به روز دارمببخشید زیاد حرف زدما
فعلا....

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ق.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام
به روز شدم با کلی مطالب داغ

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ق.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

جواب سوالتون رو هم دادم یه نگاه بندازین

سمانه(خودم) یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ق.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

به نظر من بهترین نمایش این هفته نمایش مکتبخونه بود.. شما نمیدونید من از دیدن حرکات عمو قناد چقدر میخندم.. چقدر وقتی عمو مسلمی گفتن وقتی بچه های درسخونو میبینم لبم تب خال میزنه خندم گرفت.. خوب پس دلیل انتخابم.. جذابیت زیادش بازیه عالی و بی نقص تک تک عمو ها و علاوه بر اینها بار اموزشیش..
ضعیفترینشم از نظر من نینیان بود به نظر من زیاد جذاب نبود.. البته بار اموزشیش که به درد سن و سال من نمیخورد اما از اون جنبش سرگرم کننده نبود..
بین اهنگها زیباترینشون اهنگی بود که عروسکهای خیمه شب بازی خوندند.. بی نظیر بود..

معین الدین کوچولو یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام خاله و عمو ها.. خوبین.. من این هفته از همه ی نمایشا خوشم اومد..ولی نمایش الاغو بیشتر دوس داشتم.. همشم بعدش مامانمو زود کردم برام مواشک درست کنه.. اخه لواشک و موشکو باهم قاطی کرده بودم.. بعدشم موشکها رو پرت میکردم طرف مامانم و میگفتم بیایید لواشک بخورید موشک بخورید
اما فهمیدما که عمو مسلمی چه کار بدی کرد..

ثمین یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام سمانه جونم
ببخشید دیر اومدم آخه نشد که بیام اما فیتیله رو بگم که من این هفته نمایش مکتب خونه رو از همه بیشتر دوست داشتم و آهنگهاشون هم که همیشه زیباست دوست دارم یه خبر بد من ممکنه که یکی از کلاسام که نقاشیه بیفته صبح روزای جمعه این هفته که اینجوریه ولی هنوز قطعی نشده اما ایشاالله عوض میشه می افته بعد از ظهردوست دارم وبای عزیزم من قبلا نامه ارسال به مدیریت شبکه رو امضا کردم خودت که اسم و سن و.. میدونی من و خانوادم هممون هستیم

فرحناز یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ http://salvationdream.blogfa.com

سلام سمانه جونم
خوبی؟شدمنده دیر اومدم
من دانشجو شهر دیگم برای همین خیلی سخته فتیله رو ببینم اخه تلویزیون مشترکه بین ده نفر
اما اومدم یه عرض ارادتی خدمت خواهر خوبم بکنممعینم یه بوس گتده از طرف من بکن

ریحان یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانم
گفته بودید عکس پانی رو بزارم گذاشتم
اهان امروز از یکی از دوستام که اسمش سحره پرسیدم که برنامه رو دیده اونم گفت اره و سوالها رو ازش پرسیدم گفت :
بهترین نمایش مکتب خونه چون بامزه و خنده دار بود
ضعیف هم نداشت
سحر برعکس ما میگفت که کارتون ها رو زیاد کنن حالا من نمیدونم چی کار کنم ؟؟؟

ریحان یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سمانه خانم ۲ تا دیگه عکس از پانی گذاشتم
شب بخیر
بای بای

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ق.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام سمانه خانم
من آپ شدم با کلی مطالب داغ
منتظر شما هستم

ارزو دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ http://manvafarid.blogfa.com

سلام سمانه جون
چه نونوی خشکلی داری ٬خدا برات نگه داره
راستی ممنون از اینکه اومدی وبم
خوش به حال بچه ها ٬ چه دنیای کوچیکی دارن
چه زندگی آروم و بی دغدغه ای
ای کاش زندگی برای ما بزرگتر ها به همین سادگی بود
من هنوز نونو ندارم ٬ ولی خیلی بچه ها رو دوست دارم
امیدوارم که منم بتونم مثل تو مامان خوبی بشم
در ضمن منم برات آرزوی خوشبختی میکنم
بازم بیا پیشم ٬ خوشحال میشم
فعلا بای

محمد جواد دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.jehan.blogfa.com/

وبلاگ خوبی داری موفق باشی به نظر میاد ادم با حوصله و خوش سلیقه ای باشی

سمانه دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

عسیسم.ممنون که ا.مدی پیشمممممممم.آخ جون چه خبر خوبی دادی.۳روز عموها.وای خدا چی میشه..آخی قضیه معین کوچولو چه با مزه بود.آره عسیسم آدرس اون قالب رو بهت میدم.
http://www.parstheme.com/

آزاده عاشق لی جونکی دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com

سلام جـــــــــــیگر جـــــــــونم......
خـــــــیلی خوشحالم.....اگه بتونمهرسه تاشومیبینم گــــــــــــــلم.....
دوستــــــــت دارم......

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام ممنون که به ما سر زدید . جواب سوالتون رو هم دادم . موفق باشید

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام
ممنون که خبر دادید....
چشم سعی می کنم ببینم
حالمم بهتره
عید شما و معین کوچولو هم مبارک

سارا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلاااااااااااااااااااام
من با یه مطلب و عکساااااااااااااامون (بلاخره موفق شدم بذارم تو وبم)به روزم.
منتظرت هستم

پریسا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ http://parisa.persianblog.ir

سلام سمانه جان خوبی معین جون خوشکل چطوره
ممنون که همیشه به یادمون هستی
چهارشنبه هم برنامه فیتیله رو میبینم .....حتما حتما ..قول میدم .....قول قول قول قول
تونظرسنجی هم شرکت میکنم
منتظرم باشیا
یادت نره

سارا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام
از اینکه بهم سر زدی ممنون.نمیدونم چرا ندیدی عزیزم!!!!!!!!! آخه تا حالا هر کی اومده تونسته ببینه.
حالا طرز گذاشتن اون عکس کارتونیا.
اول یه عکس کارتونی رو (ترجیحا روی زمینه سفید خالص یا هر رنگی که خالص باشه،یعنی back ground تک رنگ باشه)رو انتخاب کن.حتما هم عکست با فرمت jpge ، save بشه.بعد توی فتوشاپ هم یه صفحه ی جدید با همون فرمت jpge باز کن.
عکس کارتونی رو با ابزارall select عکست رو انتخاب کن.بعد ابزار magic wand tools رو انتخاب کن.روی تصویرت اول دکمه ی Alt رو بگیر و روی تصویرت از بالا به پایین بکش.حالا دور عکست انتخاب شد.بعد با ابزار move عکس رو بکش به سمت صفحه ی جدیدی که باز کردی و ولش کن.عکست افتاد اونجا.
حالا دلیل اینکه گفتم هر دو فایلت با یه فرمت باشه اینه که ، اگه فرمتشون فرق داشته باشه موقعی که عکس رو با ابزار move میاری به سمت فایل جدیدت قبول نمیکنه.
امیدوارم خوب راهنمایی کرده باشم.
بازم اگه سوالی داشتی بپرس عزیزم.
فعلا...

ثمین دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام عزیزم عید شما هم مبارک
قربونت برم چشم حتما حتما حتما هر ۳تا شو میبینم و میام توی نظر سنجی قول قول قولدوست دارم هزار هزار تا

هدی سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.hoda210.blogsky.com

سلام
لینکت کردم وبلاگت عالیه منم فیتیله رو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد