همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله در عید سعید فطر

سلام.. روز خوش... فرا رسیدن عید سعید فطر عید بزرگ مسلمانان.. روز پاداش، روز پاداش عابدان بر شما مبارک..انشالله همتون سر بلند سر بلند از این امتحان الهی باشید..  دوستای گلم  ازتون میخوام  در نظر سنجیهای برنامه ی فیتیله در روزهای چهارشنبه پنج شنبه و جمعه  شرکت کنید.. و تو کامنتهاتون روز برنامه رو قید کنید

..مثل همیشه متن نامه ای که قراره برای مدیریت محترم شبکه ی دو سیما فرستاده بشه رو دوباره میزارم تا در صورت تمایل با ذکر نام نام خانوادگی سن و شهر محل سکونت تاییدش کنید..  این نامه اعتراضیه به  تایم طولانی و کسل کننده ی کارتونهای بین ایتمهای برنامه ی فیتیله : 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱: این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳.:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است   این هم تکرار سوالات همیشگیه وبلاگ جواباش دستای مهربونتون رو میبوسه... 

 بهترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام بود؟؟ دلیل انتخابتان... 

انتقادات و پیشنهادات کلی.. Image and video hosting by TinyPicاینم معین خان وقتی داشته فیتیله میدیده.. رقص  ،لج،ذوق... کلیه خواهشا.. لج کرده که فلان نمایشو برام بزار.. ادای قاتینگا رو در اورده و از دیدن عروسکها و شعر قشنگشون سر ذوق اومده انقدر که قوانین دیدن تلویزیون رو زیر پا گذاشته و رفته کنارش..  

خوب حالا میرسیم به فیتیله ی روز عید سعید فطر.. اولین نمایش نمایش قاطینگا و پاتینگا بود..  دیدن مشورتهای اون دو تا حمله به عمو قناد  و راه حلهاشون خالی از لطف نیست.. گور گور گور و بود بود بود  عنوان یکی از مشورتهاشون بود ..خدا میدونه یعنی چی...اینم معین خان وقتی داشته فیتیله میدیده.. رقص  ،لج،ذوق... کلیه خواهشا.. لج کرده که فلان نمایشو برام بزار.. ادای قاتینگا رو در اورده و از دیدن عروسکها و شعر قشنگشون سر ذوق اومده انقدر که قوانین دیدن تلویزیون رو زیر پا گذاشته و رفته کنارش..  

خوب حالا میرسیم به فیتیله ی روز عید سعید فطر.. اولین نمایش نمایش قاطینگا و پاتینگا بود..  دیدن مشورتهای اون دو تا حمله به عمو قناد  و راه حلهاشون خالی از لطف نیست.. گور گور گور و بود بود بود  عنوان یکی از مشورتهاشون بود ..خدا میدونه یعنی چی... 

شب شعر فیتیله ای هم بر پا شد.. به قول  خود شاعران حاضر در  شب شعر( شعرای برجسته و عالی مقام) .. جملات کلیدی این شعرا اینها بود...((((سلام و دو صد سلام بلکه هم بیشتر ....نکن هی فرت و فورت لامپها رو روشن در واقع به قول خودشان از صنعت جناس استفاده کردند...الهی اون لوزتو دورش بگردم... فشرت و فوشورت هنگام کمبود اب...انقدر زیبا سرودند که ادم خونش خواب میره.. تلویزیون دورت بگردم(۲).. صرفه جویی دورت بگردم.

عمو قناد بازم نا پرهیزی  کرده بود.. دوباره دکترای  فیتیله ای با بند و بساطشون اومده بودند..  دیالوگاهای از نظر من جالب این نمایش رو میخوام براتون بنویسم..(اشتراک بیمارستان ماست این مریض... شوک اولیه..نفس مصنوعی...بحث وجدان بود اعضای بدنش مشکل نداشت.. شوک رگباری... دکتر موند زیر مریض..نفس مصنوعی..شوک کف پا.. باید زبونش از ریشه قطع بشه..زبون نیست شیلنگ اتش نشانیه.. شوک اخر... زبون های اشتباهی؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نینی های بی  ادب دوباره رفته بودند تو یه اتاق خلوت تا ترک کنند.. از همه با مزه ترشون عمو فروتن بود.. همش میگفت دست تو مماغ کردم همه رو بی تاب کردم.. بعدش میگفت من دست تو مماغم نکردم.. مماغم نشست رو انگشتم... وقتی هم ترک کرد گفت: چقدر ادم بیشتر اسکیژن مصرف میکنه... 

نظرات 27 + ارسال نظر
ثمین چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com/

سلام گلم
آخ جون من اولی شدم توی نظرات وبت
عزیزم حتما هم خودم وهم خواهرم توی هر سه نظر سنجی شرکت میکنیم دوست دارم هزار تا

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام سلام.خوفییییییییییی؟ من که حتما؛ میام.وای سمانه من ۵ شنبه صبح دانشگاه کلاس دارم
نه نه این قرارمون نبود.ماماااااااااااااااااااااان
معین رو ببوس

سپیده .ن چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com/

چشم.حتما.
به روزم.بیا پیشم.

ریحان چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام سمانه خانم
عیدتون مبارک
بعد برنامه جواب سوالها رو میدم

ریحان چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

بهترین نمایش زندان نینی ها بود چون هم خنده دار بود هم برای کسایی که از اون کارایی که نینی ها کردن اموزنده بود حرفهای نینی عمو فروتن هم خیلی بامزه و خنده دار و جیگیلی ویگیلی بود
ضعیف نداشته و نداره و نخواهد داشت
ولی من دلم برای نینی عمو فروتن سوخید

باران چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://سلام

سلام
ببخشید دیر اومدم و دفعه قبل نیومدم
امروز فیتیله رو دیدم از اول
همش خوب بود
نی نی ها

قاتینگاوپاتینگا

عموقناد مریض شد

اما نی نی ها آموزنده تر بود..ضعیف ترینمنمیدنم میگم همش خوب بود
من برم دیگه

ساناز چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام سمانه گلم
خوبی ؟؟؟ خوشی ؟؟؟
برای بار هزارم میگم عیدتون مبارک.
به نظر من قشنگترین نمایش نی نی ها بود و در درجه بعد اتاق عمل و خوانننده فیتیله ای خیلی عالی بود.
در کل برنامه خیلی خوب و شادی بود. هیچ نقص و ایرادی هم نداشت.
راستی من تهران هستم خونه خالم .پس نظرشون رو برات میگم. شوهر خالم اتاق عمل رو بیشتر از همه دوست داشت. خالم هم دقیقا نظر من رو داره پس دیگه نمینویسم خودتون حساب کنید .
فردا میرم خونه مامان بزرگم و کامپیوتری نیست که بیام وبلاگ و جمعه برمیگردم.اگه جمعه نشد یکشنبه حتما حتما جواب سوالها رو برات مینویسم.امیدوارم دیر نباشه....
تازه دعا کن بتونم برنامه رو ببینم چون معمولا خونشون غلغله است.
معین کوچولو شیطون رو ببوس.

سلام عید شما هم مبارک باشه. ممنون از لطفت.. باشه من منتظرت میمونم تا یک شنبه که دست پر بیایی نظر سنجیه پنج شنبه و جمعه به اضافه ی نظرات اقوام.. فیتیله دیدن با فامیلا به شرطی که سر و صدا نباشه خیلی جالبه..

آرامه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.nana-2008.blogfa.com

سلام سمانه خانومی
خوبی
چند اومدم وبلاگت ولی باز نمی شد
چطوره تو وبلاگ من نویسنده بشی
این جوری دوستیمون بیشتر میشه
بای
من آپم

سپیده.ن چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

سلام.
عیدت مبارک عزیزم.
این بار تقریبا همه ی برنامه رو به جز اونجا که عمو قناد ناپرهیزی کرده بود رو دیدم.بهترین آیتم:...انتخاب سخته واقعا.اما قسمت نی نی ها با مزه بود.شب شعر هم همین طور.
آیتم ضعیف رو نمی تونم انتخاب کنم چوت واقعا همه ش خوب بود.
انتقادی هم ندارم.فعلا.
در ضمن برنامه یفیتیله واقعا بهترینه.
فردا هم می یام

آرامه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://nana-2008.blogfa.com

سلام سمانه جون
شما خانومم می تونید مطالب بزارید و آن را ویراش کنید
می توانید درج موضوع کنی و نظرات را ویرایش کنی
و می تونی هر کی رو خواستی پیوند کنی
خوشحال میشم قبول کنی
ولی در مورد پستت من با هات مواففقم بعضی کاتون هم کسل کننده و هم قشنگ نیستن
متن نامت را تایید کردم
بای

[:S004

ریحان چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

من نظر مامان و خاله ها و داییم رو پرسیدم و اونا هم اینجوری گفتن :
مامان : خواننده چون جالب بود - ضعیف نداشت
خاله بهناز :زندان نینی ها چون بامزه و خنده دار بود - ضعیف نداشت
خاله لیلا : زندان نینی ها چون بامزه و خنده دار بود - ضعیف هم نداشت
دایی میثم : خواننده چون جالب و خنده دار بود - ضعیف هم نداشت
به دوستم مهدیس هم گفتم برنامه رو ببینه تا سوالهای وبلاگتون رو ازش بپرسم و بهتون بگم حالا نمیدونم دیده یا نه باید بهش زنگ بزنم و بپرسم اگه دیده بود جوابهای اونم میام میگم

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام
عیدتون مبارک....
برنامه امرزو خیل یخوب بود
معلوم بود حسابی پشتش برنامه ریزی داشته
به نظرم من بهترین نمایش نی نی ها بود...چون خیل ینی نی بودن من کلا عشق نی نی ام
اتاق عمل خیلی خلاقانه بود ....
درکل نقصی ندیدم
نقص های قبل سر جاشه
در ضمن مطمئن نیستم دیگه بتونم فیتیله رو ببینم
چون درس دارم

اگه صبح ها به جای ۱۰ ۸ پاشم خوبه
فردا بیدارم کنید هااااااااااا
امروز با چشم نیمه باز و مثل معتادا فیتیله دیدم....!


قربون شما
معین جونو ببوسید....

فاطمه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام سمانه جون خوبی ؟
عیدت مبارک
برنامه ی امروز عالی بود بی نقص بی نظیر و...
ولی من کنسرت فیتیله ای رو از همه بیشتر دوست داشتم ولی انصافا امروز نمیشه بهترین نمایش رو انتخاب کرد چون همه ی نمایشها محشر بود
عیب و ایراد هم که اصلا نداشت
مامنم بابام و علیرضا داداشم هم نمایش اتاق عمل رو از همه بیشتر دوست داشتن
دیگه سمانه جون زحمتش میفته گردن خودت که هر کدومشون رو جدا جدا حساب کنی

راستی سمانه جون شما خبر داری که عموها امروز تو برنامه ی زنده ی تلویزیون شرکت دارن یا نه؟

سلام خانومی.. مرسی از لطفت و توجهت به وبلاگم.. بابت نظراتت ممنون و مراتب تشکر من رو خدمت خانواده برسون..
والله منم بی اطلاعم.. ولی اگه خبری شد به ساناز میگم تا بهت بگه.. موافقی؟؟ اصلا بیایید هر چی که شد اینجوری به هم خبر بدیم.. پریشب شادی جان لطف بزرگی بهم کرد و خبرم کرد..
دوستت دارم..

ثمین چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام سمانه جان
خوبی؟معین کوچولو چطوره؟
خوب حالا میرسیم به جواب نظر سنجی ها که باید بگم من ندیدم شوخی کردم دیدم
به نظر من همه قسمتها خوب بود ولی قاطینگا و پاتینگا همیشه با مزه است و مریضی عمو قناد هم با اون زبون خیلی خوب بود و خلاصه همشون خوب بودند خوب پس تا فردا گلم خدافظ

سلام ثمین جان.. مرسی گلم.. خواستم بیام وبلاگت تشکر کنم ولی نظراتت باز نشد.. فردا دوباره منتظرتم... بوس..

فرناز (خواهر ثمین) چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام
به نظر من هم قاطینگا و پاتینگا و نمایش نی نی ها و خلاصه همش خوب بود من خیلی دوست داشتمخدا نگهدار سمانه خانم

سمانه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سین لام الف میم سلام سلام نازنین/سلام سلام ۱۰۰ سلام بچه ی ایران زمین
عیدت مبارک.خیلی امروز قشنگ بووووووووووود.آهنگاشون.اون آهنگی که خوندن با تنه های درست شدشون..نمایش اتاق عمممممممممممممممممل،زندانشون که دیگه نگووووووووووووو.همه چی عالی بود.حرف نداشت.به عشق اونا زود از خواب پاشدم.اولش که خاله شادونه رو دیدم خیلی ناراحت بودم.اما وقتی شادابی عموهارو دیدم کلی ذوق زده شدمممممم.هیچ قسمتشون ضعیف نبود.همه بخش ها هم عالی بود.این از جواب من.دوستت دارم خانم گلم.

پرستووو چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://parastoooo.blogfa.com

سلام سلام ... واییییی چقدر معین کوچولو بزرگ شده
بهترین به نظرم نی نی ها بودن ... و همون جمله که من دست دو مماغ نکردم مماغم سوراخاش گنده بود نشست رو انگشتم

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام سمانه خانم
من برنامه رو دیدیم برنامه امروز نسبت به برنامه ای که اون روز دیدم تفاوتهای از لحاظ محتوا داشت یعنی رو به بهبود بود جای شکرش باقیه که روی آیتم ها نسبت به قبل بیشتر فکر شده بو د
بهترین آیتم از نظر من اتاق عمل بود و شیرینی های خاص خودش رو داشت ( خنده های آقای گلی و دوستانشون در حین نمایش آخه اتفاقهای جالبی افتاد - پاره شدن زبون آقای قناد زیر عمل اونم چند بار باعث شد که این اقایان نتونن خودشونو کنترل کنن و میان اجرا خندیدند . آهنگسازی هم یه کم قوی تر شده بود و کمتر از آهنگهای که قبلا کار شده بود استفاده می کردند و آیتم ضعیف نداشت

سلام.. خسته نباشید.. از لطفتون ممنونم.. نظراتون باز نمیشد..

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

بازم سلام
عید فطر رو هم به شما تبریک میگم .
در مورد نوشته هاتون باید بگم در قسمت دیالوگهای اتاق عمل که ذکر کردید یک دیالوگ رو دوبار نوشته اید
موفق باشید

مرسی از تذکرتون.. چک میکنم..

شادی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام سلام.برنامه فوق العده بود.واقعا؛ سخته بگم کدوم نمایش قشنگتر بود اما نی نی هارو خیلی دوست داشتم.اما کاملا؛ مشخص بود که به خاطره وقت کم دیالوگ هارو خیلی سریع گفتن.قاتینگا پاتینگا و اتاق عمل محشر بود!!!! خواننده هم فوقالعاده بود.من همه ی نمایش های امروز رو دوست داشتم.مثل دفعه ی قبل داداشم (مهدی) هم باهام هم عقیدست
منم آپیدم.اما نتونستم عکس بذارم.کلی عکس داشتم
منتظرتماااا

سلام مرسی خانومی.. نظررات شما هم باز نمیشه.. اصلا بلاگفاها دوباره قاطی کرده..

آرامه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ http://nana-2008.blogfa.com

سمانه من در ادمه نظر ت جواب تو نوشتم
اگر اشکالی داشتی بز بپرس
بای

آزاده عاشق لی جونگی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

سلام جـــــــــــیگر جونم....
واااااااااای من عاشق ترانه هاشونم....خیلی خوب بود...بعدشم نـــــی نــــــی ها........
دوستــــــت دارم گــــــــلم........

زهرا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.setareyhaftasemoon.blogfa.com

سلام سمانه خانم
بهترین نمایش زندان نی نی ها بود.

لیدا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام سمانه جون
عیدتون مبارک. انشاالله همیشه عید و تبریک عید.
بهترین نمایش زندان نی نی ها بود. چون طنزامیز و بامزه بود.
خدانگهدار

سپیده پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.mohsen-sepideh1994.blogfa.com

سلام الهام جان خوبی؟ وبلاگ قشنگی داری
اگه موافقی با هم تبادل لینک کنیم منو با اسم محسن افشانی(سپیده جون) لینک کن اگه دوست داری خبرشو بهم بده تو وبلاگم نظر بده بای

سمانه(( خودم)) پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ

به نظر من بهترین ایتم ایتم نینیها بود.. بار اموزشی فوق اعلده داشت و فوق اعلده جذاب بود.. خصوصا اون نینی که دست تو مماغش کرده بود..
اجرای بی نقص عمو ها زیبایی نمایش رو صد چندان کرده بود..

معین الدین کوچولو پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

به نظل من اشنگتلینشون نینی ها بودن.. همشون اشنگ بودنا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد