همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله

سلام ... خسته نباشید.. ممنون بابت این همه محبت و لطف.. تصمیم گرفتم برای فیتیله ی روز پنج شنبه که امروز باشه هم یک اپ جدا گانه داشته باشم گرچه مطالب اول پستم  تکراریه...  

(( برای تایید نامه))دوستانی که از وبلاگم بازدید میکنند در صورت تمایل در یک کامنت با ذکر نام،( در صورت تمایل نام خانوادگی و سن و شهر محل سکونتشون) رو برام بنویسند و در نهایت متن نامه به همراه اسامی و مشخصات برای مدیریت شبکه ارسال بشه..( توجه کنید ترجیحا  نام خانوادگی،سن و شهر محل سکونت نوشته بشه) چون امکان داره ذکر فقط نام زیاد مسمر ثمر نباشه..خوب حالا دوباره متن نامه رو براتون میزارم : 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱: این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است  

میمونه اینکه دوباره صورت سوالات همیشگی و هفتگی وبلاگم رو بنویسم 

بهترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب.

ضعیفترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب..

انتقادات وپیشنهادات کلی...     

و اما شرح فیتیله ی پنج شنبه یعنی امروز به مناسبت عید سعید فطر... 

امروز خیاط فیتیله ای و شاگرد ش اومده بودند.. چه شاگرد با مزه ای هم داره.. میخواست  دکمه بدوزه میخواست الگو برش بزنه..  چند تا دیالوگ از این ایتم رو براتون مینویسم به یاد شیرین کاریهای این دو فیتیله ای..تو فقط اتو کن فقط اوتو کن.. تو همه ی لباسا رو سوراخ کردی.. این شلوار باید ۵۰ سانت کوتاه بشه.. اوستا این کت رو اشتباه دوخته دکمه رو زده پشت..  در نهایت باید بگم که هر کسی  کار خودش بار خودش(( به قول عمو قناد)) 

اخی بازم علی کوچولو اومده بود..   اول بادکنکشو ترکوند.. بعد نشست روی توپش   دل و روده ی ماشینشو ریخت بیرون و با قیچی عروسکشو پاره و پوره کرد  دستش  رو هم برید.. بزارید عکس العمل معین وقتی این صحنه ها رو میدید رو بهتون نشون بدم.. داغه داغه.. تازه ی تازه..

Image and video hosting by TinyPic یه روستاییه بیچاره یه گوشه از سکسه جونش داشت به لبش میرسید... دو تا  دوست اومدند ملاقاتش..  برای بند اومدن سکسکش راه حلها ی غیر معقول بهش پیشنهاد دادند.. گوش کنید چند تا دیالوگ از این ایتم رو:کمپوت مثل ابیه که رو اتیش میریزند....انقدر نمنم  سر سرکه ی چیه میفته به جونم  هی قلوم میفته اینجه بعد میفته  دامون...هی سکسکه میکنم نمیدونم باد جسته به قدم.

این پاکت تنوعه؟؟؟چرا قیافت شبیه میرزا قاسمی شد؟؟؟باید نفستو حبس کنی.. من نفس نکشم میمیرم.!!. مدت داره!!!!!!! بشمار ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ........۹ ........ 

گاوها هم اومدند .. بازم مثل همیشه  خرابکاری و شیطنت.. اینبار تصمیم گرفتند لباسهای گلیار رو به هم بدوزند جوراب رو به شلوارش کت رو به شلوارش.. حالا بشنوید چند  تا دیالوگ از این نمایش رو:گلیار یه خبر خوش  لباسات رو طناب بود باد برد.. .. بیا یه کار خوب کنیم خوشحال بشه... من یه کار  نمیتونم بکنم دو تا کار میتونم بکنم.... جورابش بو میده.. من میمیرم واسه بوی جوراب گلیار.. عجب گاویم من.. ما عجب گاوای چیزی هستیم.... تو نمیخوایی ما رو تشویق کنی؟؟ 

راز بقای فیتیله ای با یه مجریه بیچاره که همیشه از دست حیوونای جنگل فیتیله شکاره.. یه گونه گنجشکو معرفی کرد که به گفته ی خود گنجشک روی برج میلاد زندگی میکنه و خونشو با سیمان تگری و دیوارای راویس  میپوشونه... 

 یک کلاغ هم بود.. کلاغه میگفت من میرم از دست اونایی که به من میگن سارق شکایت میکنم.. میگفت من عمرم طولانیه چون خیلی تمیزم پاستوریزه و هموژنیزه..میگفت پرهام سیاهه  چون تو تعویض روغنی کار میکنم..  

خوب اینم ویژگیهای جنگل فیتیله ایه.. کاملا متفاوت و هیجان انگیز... 

 خوب به پایان امد این دفتر حکایت همچنان باقیست.. فردا هم میام با یک اپ دیگه.. عوضش منتظر نظرات گرمتون هستم..

نظرات 21 + ارسال نظر
سپیده.ن پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://a-r-t.blogfa.com

خدا این خواب بی موقع رو از ما بگیره الهییییییی

azita پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam hora avallllllllllllllllllllllllllllllllll khofi golam delam barat yk zareh shodeh

azita پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

dovom ghalbeh new mobarak khaili top shodeh nafasam farda a fitilaro mibinam nazar midam khofeh

ثمین پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام آخ جون دوباره من اول شدمخوب سمانه خانم خیلی حرفه ای هستین ها بگذار فیتیله تموم شه بعد بنویس من نمیدونم فکر کنم با سرعت نور اومدی و آپ کردی آفرین خیلی عالیه .
حال سمانه جون خودم چطوره ؟ معین کوچولو؟خوب حتما که خوبین خدا رو شکر .عزیزم امروز من از فیتیله خیلی خوشم اومد چون همش خوب بود سمانه جون کار سختیه بخوای بگی کد.م بهتره من نمایش اون آقاهه که سک سکه میکرد بعد اون راز بقای فیتیله ای اون آسیابونه و الاغش همش رو دوست داشتم عالی بود
خوب از فیتیله چیزی جز این هم انتظار نمیره آخه همه ی عمو ها کارشون رو بلدن دیگهسمانه جون دوست دارم یه دنیا مواظب خودتون هم باشید بابای

پرستووو پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://parastoooo.blogfa.com

به جز دو تا آیتم اول بقیه رو ندیدم رفتم بیرون اخه عکس العمل منم مثل معین بود چقدر دلم برای عروسکه سوختمماغشم قیچی کرد

سمانه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام سلام ۱۰۰ سلام هزارو ۳۰۰ تا سلالم.
عسیسم.نه ماه محبوب رو ندیدم.بیرون بودم.ممنون که برام تعریف کردی و به یادم بودی. منم این جور فیلمارو مخصوصوص با اون بازیگرا خیلی دوس دارم.علی کوچولو با خیاطی با گاوها با راز بقا.نقطه ضعف هم که میدونی ندارن.خیلی خووووووووووب بووووووووووووووووووووووووود.من خیلی دوسشووون دارم.تو رو هم خیلیییییییی دوس دارم.

آرامه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://nana-2008.blogfa.com

امروز فیتیله را دیدم ولی از نصفش
بد نبود آخرش یک فیلم سینمایی داد قشنگ بود
اسم خواهرم آیناز هم بنویس
همین الان تایید میکنم
بای

آزاده عاشق لی جونکی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

سلام سمانه خانم گل.......
به نظرم رازبقاشون خــــــــــیلی جالب بووووووووود......
نظرتوچیه جــــــــیگرم؟؟؟؟

آرامه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.scarr.blogfa.com

سلام سمانه
حتما
فقط من جای دیگه آپم
بیا اون آپم ببین؟
راستی قالب قشنگی برای وبلاگم سراغ داری؟؟؟؟؟؟؟

سمانه((خودم)) پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام بچه ها جونم..
به نظر من زیبا ترین نمایش نمایش علی کوچولو بود.. دلیلش هم بازیه بی نقص عمو فروتن.. بار اموزشی بالا و جذابیتش بود.. روی موضوع حساسی دست گذاشته بود.. اکثر نینیگولوها این مشکلو دارند.. خصوصا معین الدین..

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام سمانه خانم .
من امروز نتونستم کامل برنامه رو ببینم
اما توی اونای که دیدم آیتم راز بقا بهتر از بقیه بود
آیتم ضعیف نداشت البته متوسط داشت
دست مریزاد به کار شبانه روزی این گروه برای اینکه این برنامه رو روی آنتن ببرن خیلی زحمت می کشن
خسته نباشن
شما هم خسته نباشید

معین الدین پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام.. خاله ها ...
قسنگتلین نمایش از نظل من علی اوچولو بود..

غروب پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ب.ظ http://amintarokh1.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی
راستش ساعتش خیلی بده
آدم خواب میمونه
ولی من از ماهواره شبها میبینم
از این به بعدم که دیگه جمعها کلاس دارم نیتونم ببینم
ولی بهت سر میزنم

شادی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام سلام.من برنامه رو همین الان دیدم.نمایش گاوها خیلی خوشگل بود.بعدشم علی کوچولو.دلیلم هم همون دلیل خودته گلم.داداشم نمایشی رو که عمو فوتن میض بودن رو بیشتر از همه دوست داشت
دوستت دارم راستی از نی نی ها هم عکس گذاشتم.حتما؛ ببین

نیلوفر پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام اومدم جواب هر دو روز (دیروز و امروزو )با هم
بدم

بهترین نمایش دیروزشون زندان فیتیله ای (بچه کوچولو ها )
بود خیلی با مزه بود

امروز هم راز بقا شون خیلی خنده دار بود .

فرناز پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام سمانه خانم
به نظر من نمایش گاوها خیلی بامزه بود راز بقا هم همینطور
خدانگهدار شما

شادی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

ن بازم می خوام نظر بذارم
راستش خیلی عجله داشتم!!!! به نظر من بار آموزشی برنامه خیلی خوب بود.بازی ها فوقالعاده بود.شعر جدید که واسه عید خونده بودن محشر بود.دیگه......... خیلی خوب بود خلاصه. ببخشید من با تاخیر برنامه رو دیدم.راستی راز بقا رو هم دوست داشتم.رتبه به هیچکدوم از نماشها نمی دم.هر جوری خودت دوست داری اقدام کن گلم

فاطمه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام سمانه جون
امروز هم برنامه عالی بود
قشنگترینشون هم به نظر من علی کوچولو بود
در این نمایش علاوه بر بازی واقعا بینظیر عمو فروتن صدای عموگلی هم باعث جذابیت بیشتر نمایش شده علاوه بر اینها نوع پوشش عمو فروتن در نقش علی کوچولو به جذابیت نمایش افزوده بار اموزشی بالای نمایش و انتخاب موضوعاتی که بچه ها با اونها درگیرند نیز باعث بی نقص و کامل بودن نمایش شده

نمایش ضعیف هم اصلا نداشت اما نمایش گاوها امروز مثل قبل جذاب نبود نه که بد بود اما مثل همیشه نبود

راستی سمانه جون به نظر مامانم هم نمایش علی کوچولو خیلی عالی بود

دیگه میمونه تشکر از دوست خوبم سمانه جون

مامان رویا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ

عید شما مبارک

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام سمانه خانم
به روز شدم
بیا نگاه کن

ساناز جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام سمانه عزیزم
خدا پدر کسی رو که استادیوم آزادی رو ساخت بیامرزه به خاطر فوتبال و ترافیک مجبور شدیم زود برگردیم.
پنج شنبه با هر مکافاتی بود برنامه رو دیدم به نظرم همش قشنگ بود بیشتر از همه خیاطی و راز بقا به خاطر بازی قشنگ عموها.

حامد هم علی کوچولو رو بیشتر از همه دوست داشت چون خودش صد درجه از علی کوچولو بدتره
پس انشالله براش جنبه آموزشی داشته.

داییم و پسر ۳ سالش سکسکه رو به خاطر اجرای قشنگ عموها و طتزش.
امین ۷ ساله هم علی کوچولو به خاطر بازی عالی عمو فروتن.

دیگه بقیه هم یا سر و صدا میکردند یا کانال رو عوض میکردند یا وسطش باهام حرف میزدند و نمیذاشتند برنامه رو ببینم.

راستی چرا عموها تو برنامه شبهای روشن اومده بودند به من نگفتید ؟!؟

البته اشکالی نداره ولی از این به بعد خواهشا با عرض شرمندگی و با پررویی تمام ازتون میخوام اگه زحمتی نیست. لطف کنید اگه خبری از عموها داشتید به ما هم بگید.یه دنیا ممنون
دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد