همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

روزهای زیبا با فیتیله.. پنج شنبه و جمعه...

سلام ... خسته نباشید.. ممنون بابت این همه محبت و لطف.. تصمیم گرفتم برای فیتیله ی روز پنج شنبه و جمعه هم یک اپ جدا گانه داشته باشم گرچه مطالب اول پستم  تکراریه...  

(( برای تایید نامه))دوستانی که از وبلاگم بازدید میکنند در صورت تمایل در یک کامنت با ذکر نام،( در صورت تمایل نام خانوادگی و سن و شهر محل سکونتشون) رو برام بنویسند و در نهایت متن نامه به همراه اسامی و مشخصات برای مدیریت شبکه ارسال بشه..( توجه کنید ترجیحا  نام خانوادگی،سن و شهر محل سکونت نوشته بشه) چون امکان داره ذکر فقط نام زیاد مسمر ثمر نباشه..خوب حالا دوباره متن نامه رو براتون میزارم : 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱: این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است  

میمونه اینکه دوباره صورت سوالات همیشگی و هفتگی وبلاگم رو بنویسم 

بهترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب.

ضعیفترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب..

انتقادات وپیشنهادات کلی...     

و اما شرح فیتیله ی پنج شنبه یعنی امروز به مناسبت عید سعید فطر... 

امروز خیاط فیتیله ای و شاگرد ش اومده بودند.. چه شاگرد با مزه ای هم داره.. میخواست  دکمه بدوزه میخواست الگو برش بزنه..  چند تا دیالوگ از این ایتم رو براتون مینویسم به یاد شیرین کاریهای این دو فیتیله ای..تو فقط اتو کن فقط اوتو کن.. تو همه ی لباسا رو سوراخ کردی.. این شلوار باید ۵۰ سانت کوتاه بشه.. اوستا این کت رو اشتباه دوخته دکمه رو زده پشت..  در نهایت باید بگم که هر کسی  کار خودش بار خودش(( به قول عمو قناد)) 

اخی بازم علی کوچولو اومده بود..   اول بادکنکشو ترکوند.. بعد نشست روی توپش   دل و روده ی ماشینشو ریخت بیرون و با قیچی عروسکشو پاره و پوره کرد  دستش  رو هم برید.. بزارید عکس العمل معین وقتی این صحنه ها رو میدید رو بهتون نشون بدم.. داغه داغه.. تازه ی تازه..Image and video hosting by TinyPic

 یه روستاییه بیچاره یه گوشه از سکسه جونش داشت به لبش میرسید... دو تا  دوست اومدند ملاقاتش..  برای بند اومدن سکسکش راه حلها ی غیر معقول بهش پیشنهاد دادند.. گوش کنید چند تا دیالوگ از این ایتم رو:کمپوت مثل ابیه که رو اتیش میریزند....انقدر نمنم  سر سرکه ی چیه میفته به جونم  هی قلوم میفته اینجه بعد میفته  دامون...هی سکسکه میکنم نمیدونم باد جسته به قدم.

این پاکت تنوعه؟؟؟چرا قیافت شبیه میرزا قاسمی شد؟؟؟باید نفستو حبس کنی.. من نفس نکشم میمیرم.!!. مدت داره!!!!!!! بشمار ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ........۹ ........ 

گاوها هم اومدند .. بازم مثل همیشه  خرابکاری و شیطنت.. اینبار تصمیم گرفتند لباسهای گلیار رو به هم بدوزند جوراب رو به شلوارش کت رو به شلوارش.. حالا بشنوید چند  تا دیالوگ از این نمایش رو:گلیار یه خبر خوش  لباسات رو طناب بود باد برد.. .. بیا یه کار خوب کنیم خوشحال بشه... من یه کار  نمیتونم بکنم دو تا کار میتونم بکنم.... جورابش بو میده.. من میمیرم واسه بوی جوراب گلیار.. عجب گاویم من.. ما عجب گاوای چیزی هستیم.... تو نمیخوایی ما رو تشویق کنی؟؟ 

راز بقای فیتیله ای با یه مجریه بیچاره که همیشه از دست حیوونای جنگل فیتیله شکاره.. یه گونه گنجشکو معرفی کرد که به گفته ی خود گنجشک روی برج میلاد زندگی میکنه و خونشو با سیمان تگری و دیوارای راویس  میپوشونه... 

 یک کلاغ هم بود.. کلاغه میگفت من میرم از دست اونایی که به من میگن سارق شکایت میکنم.. میگفت من عمرم طولانیه چون خیلی تمیزم پاستوریزه و هموژنیزه..میگفت پرهام سیاهه  چون تو تعویض روغنی کار میکنم..  

خوب اینم ویژگیهای جنگل فیتیله ایه.. کاملا متفاوت و هیجان انگیز... 

 پی نوشت:

معین قصاب میشود البته با زیر پوش باباش!!!!!

Image and video hosting by TinyPicاین دیگه چه جورشه خدا میدونه!!! 

 و اما فیتیله ی جمعه : 

این موگوری و مگوری حسابی دلبری  میکنند ها.. دل همه رو بردن با ناز و اداشون.. رفتند پیش اقای قاضی.. چند تا دیالوگ از این ایتم:سلام اقای ماضی مینیان..میخ داری؟؟نه شیشه شیر داریم.من از اینا ناراحتم اقای ماضی..اتشفشانی اومد.. ایا به اشتباهتون پی بردید دید دین دین .. دیدین دین..یک دفعه دیدیم بازم صدای ماژیر اومد..ملیس اومد..ایا تو اقرار میکنی؟؟؟ اقراب چیه من بلد نیستم...گفته باشم!!!!!!!!!ملیض و مویض....شما به دلیل اینکه انگشت این رو منحرف کردید محکومید به حبس در اتاقتان و ندیدن فیتیله... 

شنگول و منگول فیتیله ای تو خونشون نشسته بودن اما بچه ها شنگول و منگول فیتیله ای هر کدومشو بالای ۵۰ سال سنشون بود یکیشون که میگفت پسرش  تو بیزنس یونجست... بگذریم اقا گرگ قصه میخواست مثل همیشه بخورتشون.. بزارید دیالوگهای جالب رو براتون بنویسم:الان نون گوسفندا تو روغنه.. اونا هیچ وقت دمبشونو زمین نمیزارن. حبه خانم کجاست؟؟؟حبه خانم خواهرم دانشگاست...با خانواده مزاحم میشم..سلام به حبه خانم برسون...ببخشید حبه خانم کی میان؟؟؟عجب گرفتاری شدیم خواستیم یه لقمه گوسفند بخوریم..حبه.... حبه... حبه.. ببر سرخش کنیم برای سگای گله.. 

اون راننده بی احتیاط فیتیله ای رو نگید که باز چند میلیمتر از دریچه ی  مسافر فیتیله ای رو باز کرده بود..یراست میرم سراغ دیالوگهای جالب این ایتم:تو روستای خودم دریچه واقعا ساخته میشه...سرزمین خودت بهتره...دریچم ایراد داره چشمم که ایراد نداره وانت که نیستی..بابت این رفاقت از فرغون گرفته تا تریلی هیجده چرخ میشم..۱۸ تا از بر و بچه های محل با همین ماشین اسباب و اثاثیشونو بردم.. چرخ گوشت جهیزیش بود...کمک..قلوم رفت تو دریچم..ای ننه ننه نردونگ رفت تو قلوم.. منو درار..خونتو سیاه نکن.. خونم سیاه نیست قرمزه.. من قرمزم..کل اسباب باشوا.. چند تا قبض هم دارم اونام باشوا... وانت بار باشوا..من الان قلومو از کجا بجورم.. تو جورابته!!!!. 

 خوب تا هفته ی دیگه همتون رو به خدای بزرگ میسپارم.. اگه نامه رو تایید نکردید و تمایل دارید که تایید کنید حتما با شرایط قید شده تاییدش کنید.. 

 شرکت در نظر سنجی یادتون نره..  

نظرات 64 + ارسال نظر
پرستووو جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://parastoooo.blogfa.com

اون نینی های اولش که تلفن کرده بودن مزاخم شده بودن خیلی باهال بود

فاطمه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام سمانه جون خوبی؟
اوضاع روبه راهه؟
معین کوچولو خوبه؟
خدارو شکر!!!
برنامه ی این هفته خیلی عالی بود
بهترین نمایش به نظر من نمایش راننده ی فیتیله ای بود هم خنده دار بود هم بچه ها رو حسابی با شلوغ بازیهاش سرگرم میکرد
نمایش ضعیف رو که اصلا حرفشو نزن مگه میشه عموها نمایش ضعیف اجرا کنن
از اهنگهای جدید و خوشگل هم که دیگه نگو خیلی عالی بود نخسوزن شعر خواهر
مامانم هم سلام میرسونه و میگه از نظر من نمایش محکمه ی فیتیله ای از همه جالبتر بود
کاش عموها بودن و صورت مامانمو وقتی که داشت محکمه رو میدید تماشا میکردن
اهان داشت یادم میرفت یه انتقاد بزرگ از عموها دارم
اخه عموهای نازنینم نمیگید یک دفعه یکیتون غیبش میزنه ما دلنگران میشیم؟؟؟
اخه چرا با احساسات ما بازی میکنید
من شما عموها رو همیشه با هم میخوام وقتی ۲ تا میشید من دلم میگیره
سمانه جون از زحماتی که میکشی ممممنون

لیدا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام سمانه خانم
بهترین نمایش راننده بود به خاطر شیطنت های عمو فروتن . خیلی جذاب شد.

زهرا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.setareyhaftasemoon.blogfa.com

سلام سمانه خانم
بهترین نمایش محکمه بود. فقط و فقط به خاطر نی نی های بامزه اش. شعر پیر زن ها هم که مثل همیشه حرف نداشت. و اعلام برنامه بعدش که پیر زنها گفتند سبک و طرحش خیلی قشنگ بود.

و پیشنهاد هم اینکه: از این روش پیر زنها برای اعلام برنامه بعدی بیشتر استفاده کنند.

ساناز جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

دوباره سلام
امیدوارم این چند روز کلی بهتون خوش گذشته باشه البته با دیدن فیتیله صد در صد خوش گذشته خصوصا به معین که فیتیله عشقشه....
جوابهای پنجشنبه رو تو پست خودش نوشتم که قاطی پاتی نشه.
امروز که محشر بود نمیدونم چی بگم به خدا انتخاب سخته ولی میگم شنگول و منگول به خاطر دیالوگ های قشنگشون مخصوصا در مورد حبه خانم و آموزنده بودنش
راننده هم عموها این دفعه خیلی جالبتر از همیشه اجرا کردند و نینیان هم خیلی آموزنده و عالی بود دیدید هیچ کدومشون ایراد نداشت.
شعرهاشون هم که عالی بود مخصوصا شعر خواهر و پاییز که کلی کیف کردیم .
از همه محبتهات ممنون

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

واااااااااااای...سمانه جون گلم....
نمایش راننده خیلی خنده دار بود...نه؟؟
روی هم رفته عـــــــــالی بود....

سمانه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

گلهای خندون/نعنا و ریحون/شادوبامزه/شیرین و شیطون
سلام عسیسم.خیلی قشنگ بود امروز.واقعا خوشحالم که ۳روز عموها رو دیدم.یه بخش که من خیلی دوسش دارم فکر کنم بدونی!!!!!!!!!!!!محکمه چون مگوری وگوگولی اومده بودن.اینقدر دوسشون دارم وقتی نی نی میشن.مخصوصا عمو فروتن.شنگول و منگول که خیلی باحال بووووووود.مخصوصا وقتی که عمو مسلمی درباره حبه خانم میگفت.وای میگفتن حبه رفته دانشگاه.راننده هم خوب بود.آهنگ مسواک خیلی خوب بود.۳دانش آموز.یه توپ دارم قل و قل و قلو قلقلیه کلا عالییییییییییییییییییی بود.دوست دارم زیادتا.

سمانه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

عسییییییسم.نه داداشش نیست.یعنی محسن یه خواهر بیشتر نداره.آفرین.حدست درست بود.بازیگر هم نیست.اما با محسن در ارتباطه.نزدیک شدی.بله عسیسم.من پای ثابت نظر سنجیای شما هستم.چون هم تورو دوست دارم.هم فیتیله رو.عزیزم خدا نکنه.

سمانه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

نه داداش روژین هم نیست.اما به اونم مربوط میشه.عسیسم.منم کلی احساسای عشقولانه نسبت به تو دارم گل من.خیلی دوست دارم عسییییییسم.

شادی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلااااام.برنامه عالی بود.من شنگول و منگول رو دوست داشتم خیلی جدید و به روز بود.بعدش محکمه و بعد راننده.آخه عمو فروتن آسیب دیدن
ولی داداشم از راننده خیلی خوشش اومد.
مامانم هم از شنگول و منگول خیلی خوشش اومد. من آپم با ۱ عکس ا زز عمو فروتن

سپیده.ن جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com


فقط تونستم اون رانننده رو ببینم.

آزاده (هنر دستی) شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://honaredasti.blogfa.com/

سلام سمانه جان.
ممنونم از حضور و نظر لطفتون.

این سه روز هم برنامه فیتیله خیلی جالب بود. در مورد نامه و تائید اون هم من موافقم با متن نامه فقط نمیدونم که چطور تائیدش کنم و نام نام خانوادگی و ... رو باید کجا وارد کنم؟

شاد و موفق باشین .

پریسا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ق.ظ http://parisa.persianblog.ir

سلام
سمانه جان
خوبی ..........معین جون چطوره
بازهم روز عید فیتیله رو ندیدم
ولی دو روز بعد رو دیدم
همه قسمتهاش خوشکل بود ولی اون راننده هه از همه بامزه تر بود
شعر انگلیسی رو هم دوست داشتم
اگه شعرهای انگلیسی بیشتر بزارند خیلی بهتره وجنبه آموزشی هم داره

shahab شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.shahabshahabak.blogfa.com

اشکی مانند قطره بارانی از گونه های اشنایی سرازیر میشود....

قطره بارانی که اولین قطره بود که از اسمان زندگی به زمین افتاد.

قطره ای از اشکهای گونه ای پر از مهر که زمین را سر سبز وزیبا کرد.

salam dooste aziz weblage zibayi dari movafagh bashi
khoshal misham behem sar beznaio toam nazareto begi
www.shahabshahabak.blogfa.com

نوک طلایی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام
واااااای چقدر وبلاگت خوبه
اگه بهم سر بزنی خیلی خوشحال می شم . منتظرتم .
با تبادل لینک موافقی ؟؟؟
منتظرتم و بااااااااای تا بعد

نوک طلایی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
شما خیلی مهربونید
سلام من رو هم به معین کوچولوی مهربون برسونید و از روش از طرف من ببوسید
مامانم اون نامه رو تایید می کنه ولی حقیقتش ما بیرون از ایرانیم ( دبی هستیم ) و حد اکثر کاری که می تونیم بکنیم اینه که به برنامهء فیتیله بتونیم نگاه کنیم .
من خیلییییییییییییییی عمو ها رو دوست دارم . یعنی همه دوست دارند حتی خواهر بزرگم و حتی مامان و بابام هم با من میشینن و برنامه رو می بینند و به نظر اون ها برنامه ای بهتر از این تاکنون از صدا و سیما پخش نشده
من فیتیلهء این هفته رو دیدم و به نظر من از همه بهتر اون جایی بود که همون راننده بی احتیاط می خواست با یک ماشین معمولی دوستش رو ببره اسباب کشی کنند به شهر دیگه . خیلی خنده دار بود
من فقط می خوام به عمو ها بگم که همیشه تا وقتی که ما بچه ها رو می خوایید شاد کنید و براتون مشکلی پیش نمیاد این برنامهء قشنگ رو ادامه بدید .
من هم لینکتون کردم و لوگوتون رو هم تو وبلاگم میزارم ولی بعضی وقت ها به خاطر اشکال توی قالب وبلاگم لوگو ها دیده نمی شن ولی به هر حال من سعی می کنم که بزارم .
من هم شما رو بووووووس می کنم
راستی اینم آدرس وبلاگ خواهرم ( پرنسس کوچولو )
www.littleprinces.blogfa.com

مرسی . خیلی مهربونید . باز هم پیشم بیایید و باااااای

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام سمانه جون خوبید؟معین خوبه؟
راستش اون روزی که بیدارم کردید رو بیدار شدم...اما دیروز نتونستم ببینم
اخه دوستم سر کا رمیره شوهرشم جمعه ها خونه اس حوصله ی غر غر شوهروش نداره!
مثل خودمم کم خوابه(البته دکتر به من قرص داده!)
بعضی جمعه ها میاد پیشم
و اصلا حال برنامه کودک نداره و گفت بیا بشین ببینم گفتم باشه و یه چشمم به تی وی بود و یه چشمم به دوستم...
ولی برنامه ۵شنبه و ۴شنبه همون طور که خودتون گفتید محشر بود
میرم نظرمو اونجا می نویسم


راستی چرا دیگه جواب رو زیر کامنت نیم نویسید؟
ادم احسا سم یکنه باهاش قهرید؟!؟

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلاااااااااام
چرا وبلاگتون اب رفته؟
من نظر ۵شنبه رو کجا بنویسم؟گیج شدم...گم شدم...ماامااااان
راستی حتما یه سر به وبلاگ
www.502102.blogfa.com
بزنید...طرفدار فیتیله اند....
من برم درس بخونم
دارم میمرم از درس ...

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام
من دوباره میام
فعلا ادرسو داشته باش
اینا طرفدار فیتیله ان
www.520102.blogfa.com

پریسا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ http://fesgheli500.persianblog.ir/

سلام سمانه جون
من به روز کردماااااا.
نمیخوای بیای ؟
منتظرتم [قلب]

نوک طلایی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم و آقا معین گل
راستش من که کاری نکردم بابت نظر بلند بالام . وظیفم بود
پیشنهاد خاصی از برنامه ندارم فقط یک چیز و اون هم اینه که لطفا صدا و سیما برای پر کردن وقت فیتیله افراد دیگه رو نیاره تو برنامه مثلا 1 سال پیش که 2 تا آقا اومده بودن و یکیشون نقاشی یاد میداد و اون یکی کاردستی چون معروفیت فیتیله به همین 3 تا عمو هست با عمو قناد . اگه اونا بیان که آمار تماشاچی ها میاد پایین
عمو فروتنم دیدم بد جوری لای نردبون گیر کرده بود .آخی
بازم بهم سر بنید . باااااااای

پرنسس کوچولو شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://littleprinces.blogfa.com

سلام سمانه خانم
خوبید ؟ آقا معینه مون چطوره ؟ از روی ماهش محکم ببوسید
راستش من 16 سالمه و 3 تا وبلاگ رو دارم اداره می کنم یکی که برای خودم دومیش برای صبا خانمه و سومیشم که برای مامانمه که به خاطر این که هنوز وقت نداره من مجبورم بهش برسم .اینم آدرسشه . خوشحال می شم که به اون هم سر بزنید و با نظرات خوبتون ما رو باز شرمنده کنید
www.doroshgeh.blogfa.com
واقعا نظر لطفتونه . وبلاگ من که به گرد پای وبلاگ شما نمی رسه .
خیلی از لطفتون سپاسگدارم
*** در پناه حق سلامت و شاد باشید ***

اتوسا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.black-t-shirt.blogfa.com

سلاااااااااااااااام سمانه جوون خوبی عسیسم بخدا اینقد دلم واست تنگ شده بوود من می خوام دوست باشم یه وقت باهام قهر نکنیاااا
جمعه من دیدم فیتیلهع رو ولی نتونستم بیام نت

رزا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://520102.blogfa.com

سلا. خوبییییییییییییید. وای اومدم که بگم اره من عاشق برنامه فیتیلم. یادمه بچه هم که بودم همین سه تا بازی میکردن ولی اسم برنامشون یه چیز دیگه بود. عین بچه ها می شینم نگاه می کنم. دست میزنم. هورا میکشم.

امیر یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ق.ظ http://www.matinazizpouronline.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ پر محتوای داری اگر لطف کنی منو لینک بکن البته وبلاگ اصلی مو که توی ادرس وبلاگ بالا است برو و ان ادرسی رو که تو وبلاگ گذاشتم رو لینک کن ممنون بهم خبر بده تا لینکت کنم

علی و رزا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ق.ظ http://520102.blogfa.com

سلام وقت بخیر سمانه خانم
من علی هستم . همکار و عشق نازنینم رزا عزیزم دیروز بهتون سر زد . منم امروز اومدم که شما رو لینک کنم . اگه ما رو قابل دونستید در جمع دوستان خوبتون لینک کنید .
رزا واقعا برنامه فیتیله رو خیلی دوست داره . مثه بچه ها جیغ و هوار میکشه . وقتی اینقدر رزا رو در جمعه صبح خوشحال می بینم واقعا و از صمیم قلب خیلی خوشحال میشم چون اون حس کودکانه هنوزم در وجود رزای خوبم هست .
ببخشید که مزاحم شدم .
در ضمن خیلی خوشحال شدم که از وبلاگ زیباتون دیدن کردم .
یا علی

هانیه یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام سمانه جان
من هم دلم خیلی براتون تنگ شده . این روزا خیلی سرم شلوغه و درس و دانشگاه وقتم رو گرفته . ان شا الله بتونم به زودی مانند تابستان مرتب به وبلاگ های شما عزیزان سر بزنم و در نضر سنجی ها شرکت کنم .
خیلی دوستون دارم .

آرزو یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://manvafarid.blogfa.com

سلام عزیزم
شرمنده ام از اینکه یه مقداری دیر اومدم
منو ببخش اگه دفع قبل راجه به برنامه فیتیله نظرمو
ننوشتم
راستش دلیلش این بود که من اصلا این برنامه رو نمیبینم که حالا بتونم نظرمو راجع بهش بنویسم
راستی پسر گلت چطوره ؟؟ بزرگ شده
از طرف من ببوسش

سپیده یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.mohsen-sepideh1994.blogfa.com

سلام عسیسم خوبی اومدم تشکر کنم چون اومدی وبم و لینکم کردی منم لینکت کردم وهمیشه هم میام وبت دوست دارم ممنون بای

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام دوست من...
وبلاگ های کوچک من با همه ی ناچیزشون منتظر دیدگان شمان...




www.shaydaaref.blogfa.com
با معرفی یک فیلمساز جوان




من و خودم
www.sheidaaref.blogfa.com
با مرگ مزمن یا تدریجی ؟




ماهور
www.mahooooooor.blogfa.com

جادوگری که طلسمم کرده ...




و کنکور هنر
www.konkorhonar.blogfa.com

درک عمومی هنر تا سر رنسانس
دوستانی که برای جشنواره کودک اصفهان اماده میشن از فردا میرن اصفهان...
احتمالا فیتیله ای ها هم هستن
مثل همیشه
اگه تونستم بولتن جشنواره ور از بچه ها مون میگیرم...
به وبلاگ
مهران گروه تئاتر سروش سر بنید
کار کودک می کنند
تو لینکهام ادرسشون هست


نرگس آهوی مهربون یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام.موفق باشید.وقت کردین به وبلاگ من هم بیاید.

azita یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam nafasam khobi bebekhshin der shod webet baz nemishod vasam azize delam fadat sham only bekhate u bazam fitleh dedam khaili bahal bod koli hal kardam makhsosan un niniha ke zang zadan mesvak ahangesh bad ranandeh khaili top bod khasteh nabashy nafasam ke up khokshel karde bazam moino bebos ta bad bye

پریا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام سمانه جونم.

خوبی مامان معین؟

نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود.

خونه مادربزرگم کرجه. هی بین تهران و کرج در رفت و آمد هستیم. برای همین کمتر میتونم سر بزنم. دعا کن برای مادربزرگم.

من شرمنده هستم که توی نظرسنجی شرکت نکردم.

ایشالا از این به بعد سعیمو میکنم که دیر نرسم.

معین خوشگل که الان موهاش بلند شده رو ببوس.

بای بای

سلام عزیزم.. خوشحالم کردی.. دلم برات شده بود یه ذره..ان شاله همیشه خوش باشی...

ثمین دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

وای سمانه جونم نظرات من و خواهرم بهت نرسیده؟ آخه ثبتش نکردی دیدم نیومدی به وبم گفتم حتما نظرم نرسیده به خدا به خدا به خدا من همون جمعه بعد از ظهر اومدم نظر خودم و خواهرم رو با هم نوشتیم اما نمیدونم چرا نرسیده سمانه جونم به خدا راست میگم من جمعه اومدممن جمعه چون کلاس داشتم فقط تا نمایش محکمه فیتیله ای دیدم اما خواهرم همش رو دید من همون محکمه فیتیله ای رو خیلی دوست داشتم ولی خواهرم شنگول ومنگول رو خیلی دوست داشت با همون محکمه رو واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من چه جوری بگم عزیزم به خدا من اومدم نمی خواستم باعث نا راحتی گلم بشم حتی واسه یک لحظه سمانه جان من و ببخش که حواسم رو جمع نکردم ببینم نظرم رسیده یا نه دوست دارم هزار تا بابای گلم مواظب خودت ومعین جان هم باش

هادی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://30nemajournalism.blogfa.com/

امروز معمولی نیست

هادی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ http://30nemajournalism.blogfa.com/

وبلاگت معمولی نیست
خیلی شادو متفاوته ولی وقت ندارم مطالبتو بخونم راستی بر وبلاگم و اولین پستو بخون چرا نخوندیش

لیلی مامان یونا دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ http://youna.persianblog.ir

سلام
خسته نباشی

آزاده (هنر دستی) دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://honaredasti.blogfa.com/

سلام سمانه جون.
خسته نباشی.
من هنوز منتظرم که جواب سوالمو بدی.
پرسیدم که چه جوری باید اون نامه رو تائید کنم؟

راستی یه چیز دیگه اینکه روز جمعه برای چی یکی از عموها غایب بود؟

آزاده (هنر دستی) دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://honaredasti.blogfa.com/

دوباره سلام سمانه جون.
اینم مشخصات برای تائید نامه :

نام : آزاده
نام خانوادگی : غفاری
سن : ۲۹ سال
محل سکونت : تهران

مریم دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.maryamdpf.blogfa.com

سلام سمانه جون من شرمندم که تو این مدت نتونستم بیام خیلی خیلی معذرت .
ولی همیشه به یادت بودم و هستم و برنامه ها رو همه رو میبینم و دیدم .
عکسا خیلی ناز هست .
دوست دارم دوست دارم
التماس دعا .
بای.

azita دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam asisam khobi dar chehali golam

هدی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام سمانه جونم
چه خبرا
وبلاگت خیلی دور بالا میاد

نظر سنجی که گفته بودی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هدی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ب.ظ

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم
راستش من تنها برنامه ای که هنوز م برام جالبه فیتیله است

ثمین (عاشق تو) سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام عزیزم قربون مهربونیا ودل پاک و محشرت خیلی دوست دارم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بینهایت. باورم نمیشه که من از این اینترنت که این همه نامهربونی دیده بودم بتونم با ماهی مثل تو آشنا بشم واقعا من خیلی خوشحالم وخدا رو شکر میکنم. گل من واقعا دوست دارم و همیشه از خدا موفقیت و خوشبختی گلم رو دعا میکنم (اگه لایق باشم) عزیزم مواظب خودت باش گاهی هم به من یه سری بزن که توی کلبم تنها نباشم خودت هم میدونی که به جز شما هیچکسی به وبم سر نمیزنه که اصلا اشکال نداره همین که عزیز دلم میاد و قدمش روی چشمام همین که تویی تنها مهمون خونم خیلییییییییییییییییییی خوشحالم سمانه جونم دوست دارم میبوسمت و بای

سمانه سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام عسیس دلم.خوبیییییییییی؟قربونت برم.که اینقدر ماهی.من اگر خبرت نکردم.گفتم شاید که چون جمعه ها میای،تا اون موقع نظرمو نبینی.خیلی ماهی.آپای تو هم خیلیی قشنگ.دوست دارم.

مهدیه.ک سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.shaparak71ghasedak52.blogfa.com

سلام دوست گلم.خوبی؟
نمیدونم چطوری ازت عذرخواهی کنم
باورکن من کامپیوترم خراب بود.به خاطرهمین هم حدودیه ماهی نبودم.
الان هم آدرس وبم عوض شد.
آدرس وب جدیدم.
www.shaparak71ghasedak52.blogfa.com
توی وبلاگ جدیدم آپ کردم.
بهم سربزن.منتظرتم.

پریسا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://parisa.persianblog.ir

چشم حتما سمانه جان
ممنون که همیشه به یاد ماهستیمعین جون رو ببوس

ثمین چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام به عزیز دلم سمانه جان
خوبی گلم ؟خوش میگذره ؟خیلییی زیاد دوست دارم وحتما جمعه هم میام برای نظر سنجی چون کلاسم دیگه جمعه صبح نیستخیلی خوش حالم دوست دارم بابای گل من

سمانه چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

عسیسم.مطمئن باش هر دفعه میام و پای اصلی نظر سنجیاتم.ممکنه بعضی وقتا خدایی نکرده نتونم ببینم.اما با خلاصه هایی که تو میگی میشه فهمید.اونجوری جوابت رو میدم قشنگم.تا عمر دارم به یادت میمونم.و دستت دارم.

نیلوفر چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://paniiiiiiiz.blogfa.com

سلام سمانه شما هم که دیگه به ما سر نمیزنی امشب عمو ها رو دیدی توی جام جم خیلی با مزه بودن خواهرم همیشه وقتی برنامشون رو مزاره شروع می کنه به رقصیدن خاله یلدت نره بهمون سر بزنیا
دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد