همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

جمعه ۲۷ مهر و فیتیله و تولد دوست عزیزم سارا جون... نظر نظر نظر

Glitter Photosسلام دوستان مهربونم..  تو هفته ای که گذشت تولد یه فرشته ی زیبا بود.. فرشته ای که خیلی برام عزیز شده یه دوست مهربون یه دوست به تمام معنا واقعی.. خواستم تولد گذشتش رو بهش تبریک بگم و بگم که سارای نازنینم مریم مقدسم برات قشنگترینها رو ارزو میکنم و از خدا میخوام با عشق عزیزت همیشه  شاد باشی..خوب وقت  اینه که هدیه ی ناقابل خودمو تقدیمت کنم.. وای سارا جون نمیدونستم چی دوست داری چی دوست نداری ولی کلی مغازه ها رو زیر و رو کردم تا تونستم این  هدیه ی  ناقابل رو برات بگیرم.. امیدوارم بپسندی .. ایشالله هزار ساله شی و تا اخرش همینجور ناز و جوون بمونی..  Really Pink Happy Birthday Commentفیتیله باز شروع شد با قصه های تازه .. خوب اولین نمایش این هفته مکتب خونه بود که من جدا میمیرم واسش.. خوب میخوام یه راست برم سراغ دیالوگهای خوشمزش:شاگردا گفتند داریم امداد میکنیم در حالی که داشتن عمو قناد و میچلوندن..میراز میگه این امداده؟؟ نه این امداده؟؟ شاگردام میگن  امداد هلال احمر گفته هر کی خون به مغزش نمیرسه سر و تهش کنید.. خود استادمون گفته.. جمعیت هلان احمر....من خودم امداد ابادی هستم افت داره برم امداد هلال احمر بشم..اگه لقمه در نیوومد تا ارنج میکنیم تو حلقش. اینجور از ریشه  درش میاریم... به خودمون استس ورس راه نمیدیم.. مستقیم نمیشیم(( مضطرب)).. دو تا پا داریم دو تا پا قرض میگیریم  د فرار... فردا جون تو فکر میکنن ما مصدومش  کردیم.. زنگ میزنیم اورجانس برسه.. اینا همه رو اقای مروی گفت. 

اقا گرگ نا قلا    گرگ بد جنس و بلا    همون گرگ قصه ها    عاشق حبه شده    خوب حسابشو بکنید گرگه عاشق حبه شده اومده برادراشو بخوره... اخه خیلی غیرتیند... ولی هر کاری میکنه که موفق نمیشه  اون دو تا زرنگ تر از این حرفان شایدم گرگه خیلی کم عقله ... شنگول و منگولم همیشه اذیتش میکنند امروزم ایراد از صداش گرفتند و وادارش کردند تا لالایی براشون بخونه .. گرگه هم که اصلا  با کلمه ی ارامش اشنا نیست هیچ جور نتونست اروم باشه..  اینم از شعرش:عروسک قشنگمون سیاه پوشیده  تو مخمل زبر باباش گرفته خوابیده... 

 تو نمایش بعدی امدادگرها اومدند یه اقایی سرش شکست.. بزارید دیالوگهای جالبش رو بنویسم:مصدوم دوم شده...اوه مخش از کلش زده بیرون.. امداد گر غش کرد.. خونننننن... پاشو هیچی نیست ما باید خونسردیمونو حفظ کنیم.. جدول اوردی حل کنیم؟؟؟ما خیلی نادونیم.. تازه فهمیدی؟؟؟ اقا کتاب مگه جلد میکنی؟؟؟ من فهمیدم ما نادونیمون به یه اندازست..این چرا سر و تهش چسپید به هم؟؟؟ 

-.وای وای وای نینی من   از کجا پیداش شد.. میگفتن نینی من یه صاعقست مثل رعد و برق تو اسمونه به همه کمک کرد همه رو نجات داد با خوردن شیر یه شیشه دو شیشه.. با خوردن کنجد خرما.. افرین افرین..  

خدا جون یه پیرزن خوش صحبت ترک داشت با تلفن صحبت میکرد اصولا زبات ترکی خیلی شیرینه برام.. به یاد دوست عزیزم زهرا ناصری که   اهل مرند هستش.. خیلی مهربون و دوستنداشتنیه..  تا قبلتر از اینها تو یه شهر زندگی میکردیم ولی دست تقدیر یکم ما رو از هم دور کرد در واقع اون از شهرمون نقل مکان کرد و رفت به وطن خودش.. وقتی با لهجه ی شیرینش ترکی صحبت میکرد خیلی کیف میکردم.. تازه داشتم یکم هم ازش یاد میگرفتم .. ولی چه میشه کرد تقدیر اینجور بود.. بگذریم ای روزگار.. اره میگفتم که پیرزنه که حسابی هم درگیر قالی  و این حرفا بود که من اصلا نفهمیدم اصل قضیش چیه چند نفر اومدن تا بهش بگن تلفنو قطع کنه خونه ی خودش داره تو اتیش میسوزه ولی مگه گوش میکرد.. بالاخره بهش فهموندند ولی انگار دیر شده بود.. و پیام خیلی  خوبی بود و هدار به جایی بود..  برنامه ی امروز هم ماشالله ایتمهای زیادی داشت هنوز یکیش مونده گمونم..  

 خدای جون امروز چقدر شخصیت جدید داشته فیتیله گل  حمید چقدر با مزه بود عضو گروه امداد شده بود و درست وقتی که پدرش رو مار نیش زده بود به دادش رسید.. عالی بود.. براوو.. 

 و فیتیله رفت اما دوباره بر میگرده..

 میخوام این هفته نامه و مخلفاتشو اخ اخر بزارم چطوره؟؟ نامه ای برای مدیریت محترم شبکه ی دو سیما مبنی بر اینکه  تایم ایتمهای بین برنامه ی فیتیله رو کم کنند:

(( برای تایید نامه))دوستانی که از وبلاگم بازدید میکنند در صورت تمایل در یک کامنت با ذکر نام،( در صورت تمایل نام خانوادگی و سن و شهر محل سکونتشون) رو برام بنویسند  

و در نهایت متن نامه به همراه اسامی و مشخصات برای مدیریت شبکه ارسال بشه..( توجه کنید ترجیحا  نام خانوادگی،سن و شهر محل سکونت نوشته بشه) چون امکان داره ذکر فقط نام زیاد مسمر ثمر نباشه..خوب حالا دوباره متن نامه رو براتون میزارم : 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است   

 

میمونه اینکه دوباره صورت سوالات همیشگی و هفتگی وبلاگم رو بنویسم Penguin

بهترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب.Penguin

Penguinپیشنهادات و انتقادات کلی.........دوستای مهربونم.. همراه های همیشگیه وبلاگم نظرات و در واقع بهتره بگم پاسخ سوالات یادتون نره ها.. موفق باشید..

نظرات 45 + ارسال نظر
شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

سلااااااااااااااااام
امروزم بی مزاحم فیتیله دیدم امید وارم چشم نخورم....
ولی این تی وی ما پت پت می کرد و چشام و گوشام قاطی کرد حسابی....
خوب...سمانه خانم خسته نباشی....امروز نه تنها آمار فیتیله رو باید می گرفتی باید آمار خاله شادونه و قلقلی اینها رم می گرفتی....دمت گرم...دستت درست....
اما این دوستان هلال احمری هم خیلی زحمت کشیده بودند واقعا دستشون درد نکنه....
من 15سالگی ام رفتم کلاس های هلال احمر و الان هیچی یادم نیست
اولاش هر جا می رفتم با خودم جعبه ی کمک های اولیه می بردم اما بعدا بی خیال شدم البته جبر زمانه هم بی تقصیر نبود...جبر زمانه که میگم بیشتر منظورم نبود جا تو مسافرت و خنده ی فک و فامیل بود....اما همین دو-سه روز پیش دست یکی از مهمونامون برید منم بعد از کلی جیغ و داد کردن پیرو حرف همه گفتم بللللله این بخیه می خواد ببریدش تا نمرده!


شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ

ولی امید وارم این دوستانی که به بچه ها آموزش دادن انقدر کارشون درست بوده باشه که همه ی آموزش ها بره تو نا خود آگاهشون...و مثل من نشن...ولی خوب بچه ها باید ادامه بدهند این اموزش ها رو چون چیزایی که میشه به بچه ها یاد داد محدوده....و گاهی قدرت جسمی شون نمیرسه که مثلا بزنن پشت دوستشون...
من الانم زورم نمیرسه خصوصا بعد از مریضی ام جون ندارم پا شم حالا بیام تنفس مصنوعی بدم طرف زنده ام باشه می میمره..تابلوئه!برای بچه ها بیشتر آموزش اینکه زلزله اومد کجا قایم شیم و اینها خوبه....!ایشالا هیچ وقت اتفاق ناگواری نیفته ولی خوب باید جلوشو گرفت دیگه...اینجوری هر چی باشه بچه ها موقع خطر خونسرد ترند و اگر حتی کاری از دستشون بر نیاد هم دست و پا گیر نمیشن ...
ولی مکتب خونه ی فیتیله عالی بود هم آهنگاش هم آموزشش عمو قنادم که هفته ی پیش یه دفعه نامرئی شد این قسمت جبران کرد و یه کوچولو هم بازی کرد...
و البته البته نمایش شنگول و منگول انتخاب هوشمندانه ای بود برای روزی که همش صحبت از امنیت و آموزش و مواظب بودن بچه هاست....
چون یه جورایی تو این قسمت هم می خواستند که آموزش بدهند به بچه ها که از خطرات احتمالی جلوگیری کنند....ولی من یه نوار شنگول منگول داشتم از 3
سالگی تا7سالگی روزی 10بار گوش می دادم و همه رو عاصی کرده بودم تا همین دو ماه پیشم هفته ای 3-4
بار گوش می دادم اما این نواراش رفت تو جارو برقی یعنی رفت من درش آوردم دعا کنید درست شه....!!!

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ

راستی قبل از قسمت شنگول منگول که بحث صدا و دو ر می فا سل لاسی بشه می خواستم بگم که معین رو تو 4-5سالگی کلاس ارفorf یعنی موسیقی کودکان که از اسم کارل ارف مبدع موسیقی کودکان گرفته شده بفرستید...ذهن بچه رو باز م یکنه و حداقل درک هنریش خیلی بالا ترمیره البته نمیدونم تو مهد کودک های الان اموزش میدن همه شون یا نه...
مهد کودک ما که بهترین مهد کودک ها بود از این چیزا نداشت....
ولی بچه های الانو که استعداد یابی میشن رو میبینم انقدر دلم می گیره...!کسی نبود ببینه ما استعداد داریم نداریم تو چی استعداد داریم...وایشالا که همه بچه ها برن این مرکزای استعداد یابی درست و حسابی و دنبال استعداد هاشونو بگیرن مامان بابا ها هم تشویقشون کنن....
به جز عمو پورنگ و اینها که البوم ها یموسیقی کودکان دارند من بعدا یه سری از این موسیقی های خوب کودکو براتون معرفی می کنم...

از راهنماییت خیلی خیلی ممنون حتما.. من که عاشق موسیقیم و حتما برای معین اینکارو میکنم.. خوشحال میشم بازم راهنماییم کنی.. بوس..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

بهترین نمایش:مکتب خانه به خاطر طنز بیشتری که داشت و همین طور جنبه ی آموزشی اش...
ضعیف ترین:اون امداد گرایی که می خواستن اون کسی که سرش شکسته رو دهنشو ببندند و نی نی من اومد نجاتشون داد
نحوه ی برخورد امداد گرای های بی دقت خیلی دم دستی بود.......البته خوب موضوع سفارشیه و نویسنده هم خیلی جای خلاقیت نداره بیچاره...وگرنه خما عمو ها رو دوست داریم و نمی تونیم ازشون عیب و ایراد بگیریم چون واقعا بی نظیرن....
پیشنهاد و انتقاد خاصی ندارم ولی این مسابقه ی محله هم زیادی تکراریه و این قسمتش هم مسابقه ی اون صندوقه خطرناک بود و این همه زحمت هشدار دادن به بچه ها که مواظب خودشون باشن به هد رمی رفت...
و باز هم مشکل همیشگی برنامه های میانی فیتیله البته این افسانه های ایرانی اقای رحمانیان خیلی خوبه و کلا اقای رحمانیان که بهترین های تئات رایارن هستند سریال بلند گو های افسانه ای شونم برای گروه کودک همچنان د رحال فیلمبرداریه ایشالا زودتر آماده بشه....فقط یه تشکر برای استفاده از زبان ها و گویش های ایرانی و اهنگهایی که بر اساس اونها می خونند...


همین جوری 1:من چون هم ترکی می فهمم هم مازندرانی خیلی از دیالوگ هایی که امروز تو برنامه بود رو فهمیدم...دلتون بسوزه...!
همین جوری2:اینکه قبل از اذان عمو ها دعا می خونن و تو اهنگ جدیشون به نماز و عبادت توجه م یکنن خیلییییییییییییییی خوبه دستشون درد نکنه بچه ها خیلی تاثیر می گیرند باید بفهمن همش نباید گفت و خندید و شوخی کرد و به این مسادل باید جدی نگاه کرد...
همین جوری3:مامان دیر تر از من پاشد گفت فیتیله نمیده؟گفتم امروز فیتیله قاطی پاطی شده خاله شادونه و قلقلی هم هستن ...مامانم گفت:اااااااااااااااااااااااااااااادارن میرن؟
گفتم کیا؟چه ربطی داره؟!وا؟
گفت فیتله ای ها ...بازنشسته شدن دیگه بابا پیر شدن....فکر کرئم دارن خدافظی می کنن که همه جمعن...
منم گفتم :نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پیر نشدن...هنرمندا که بازنشسته نمیشن...
بعد یادم افتاد بیچاره عمو ها خیلیییی ساله کار می کنن خدا کنه این کارا براشون برکت داشته باشه...و نه تنها خسته شون نکنه و اعصابشونو به هم نریزه انقدر عاشق کارشون باشن که حالا حالا ها تا بزرگی معین و معین ها سلامت باشن...
همین...
روز و هفته ی خوب یداشته باشید....

سلام سلام.. اخ شیدا جون چقدر تو مهربونی.. چقدر همیشه خوب و جامع مینویسی..
همینجوری ۱: دل همه بسوزه که من مازندرانی رو کامل میفهمم
همین جوری ۲: کاش برام صحبتهای مادر بزرگه رو ترجمه کنی..
خیلی دوستت دارم.. خیلی خیلی خیلی
سلام به مامان گلت برسون.. جیگرم..

ریحان جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ http://WW.REYHANFITILOOO.BLOGFA.COM

سلام سلام سلام
سمانه خانوووم خوبید ؟؟؟ معین کوچولو خوبه ؟؟؟
واااای باز این پانی پیداش شد میگه منو بغل کن(حرف نمیزنه ولی دستاشو باز میکنه میگه منو بغل کن)من نمیتونم از دست این پانی کاری بکنم تازه گیا همش میگه بیزی بیزی تازه دستاشو که میگیریم راه میره امروز میخوام اپ کنم هم خاطره بنویسم هم سه چهار تا عکس از تولد پانی بزارم شاید هم یه جمله نوشتم جمله رو مطمئن نیستم
خوب بریم سراغ جواب سوالها : بهترین نمایش ....بهترین نمایش ....م م م ....نمیدونم کدوم رو بگم همه خوب بودن نمیشه انتخاب کرد وایسید یکم فکر کنم....دینگ ....دنگ....دونگ......دیلینگ دیلینگ دیلینگ دیلینگ...فهمیدم بهترین نمایش شنگول و منگول بود به خاطر شعر خوندن های اقا گرگه اوردن دسته گل برای حبه خانم و اجرای خیلی خیلی خیلی خوب شنگول و منگول
ضعیف نداشت
ماهان میگه بهترین نمایش امدادگر ها بود نگفت چرا ولی فکر کنم براش جالب بود
امروز تا فیتیله شروع شد پانی دست زد جیغ کشید فکر کنم کاملا فیتیله ایش کردم وقتی پانی به دنیا اومده بود با خودم گفتم من باید اینو مثل خودم فیتیله ای کنم الان هم که این پیشی رو توی وبلاگتون دیده میگه نینی
هوف ...حالا.چی کار کنم ؟؟؟
بهتره برم ....برمیگردمااا
فعلا بای بای


سلام ریحان خانومی.. اخی پانیذ کوچولو هم مثل معین فیتیله ای شده پس.. ماچش کن از طرف من.. مرسی که انقدر زود اومدی و تو نظر سنجی شرکت کردی.. دوستت دارم..

ساناز جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام گلم
خوبی؟؟؟
چون امروز از اول تا آخر برنامه بهترین بود پس من میگم بهترن بهترینها مکتب خونه بود.
کلی با خودم کلنجار رفتم تا انتخاب کردم
پس بذار بقیش رو هم بگم حبه خانوم و آقا گرگه که مثل همیشه قشنگ بود.آخه کلی دلم برای حبه جون تنگ شده بود.
امدادگرفیتیله ای هم عموها خیلی خوب اجرا کردند
امروز همه آیتمهاش آموزنده بود.
شعر هاش هم خیلی جالب و جدید بود.
وسایل و امکاناتشون هم روز به روز بهتر میشه نمونش همون مارها که قشنگ درست شده بود یا چاه آب یا تخته سنگ.صورت بچه ها...
خلاصه دست همشون درد نکنه
با اجازتون منم میخوام از این همینجوری ها بگم ؟؟؟
همینجوری ۱:دلم خیلی سوخت چون نه ترکی میفهمم نه مازندرانی...
همینجوری ۲: در مورد اینکه گفتی بریم دوره امداد بدجوری باهات موافقم چون بابام دیشب روی شوخی گفت دست و پای سالم برات نمیذارم اگه پول تلفن خیلی زیاد بشه که در مورد قبض تلفن پر بار شکی نیست پس بهتره آموزشهای اولیه رو ببینم...گویا این بار حادثه خبر کرده...

سلام سانیه من.. باشه پس من به قل حمید زنگ میزنم که هماهنگ کنه با هم بریم.. وای وای ببمیرم واسه اون روزیت که فیش تلفنتون میاد.. اخ اخ اخ..
مرسی که نظرت رو گفتی.. اره گفتم که انتخاب خیلی سخته... منم که میگم به احتمال زیاد نمایش قل حمید رو انتخاب میکنم...

سپیده.ن جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

اون خواب نوش جونت بشه.. بخند... دوستت دارم..

سارا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیزم
اول ممنون که تولدم رو تبریک گفتیییییییییاصلا انتظار نداشتمبعدش اینکه من اول از همه اومدم ولی هنوز این مطلب رو نذاشته بودی خیلی زود اومدم.میخواستم اول باشم
من از اون قسمت نی نی من خوشم اومد چون خیلی خندیدم تا قیافشو دیدمدر کل همه ی آیتماش یک یا چندتا نکته ی آموزشی داره که خیلی خوبه واسه بچه ها.نامه ای هم که نوشتی به نظرم خیلی خوبه عزیزم.
بازم ازت ممنونم به خاطر تبریکمعین جون رو ببوووووساینم مال خود مامان سمانه جونم
دوستت دارم

سلام عزیزم.. بازم میگم تولدت مبارک خانوم گل.. اره من نظراتت رو قبل اینکه پست جدید بزارم دیدم و در واقع میشه گفت شما اولین نفر بودی ... خیلی هم دوستت دارم.. از اینکه به جمع شرکت کننده ها تو نظر سنجی اومدی خیلی خیلی خوشحالم.. البته همیشه بهم سر میزنی و این لطف زیادت رو میرسونه و اینکه بگم واقعا دوستت دارم..

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

ســـــــــــلام سمانه گــــــــلم.....
شیداجون خیلی خوب و کامل توضیح داده
ولی به نظر منم بهترینش که خیلی بامزه بود شنگول منگوله....ضعیفم که نــــــــــداشت...
دوســـــــــتـــــــــــــت دارم...

سلام عزیزم.. مرسی به خدا خیلی به داشتن دوستای گلی مثل تو افتخار میکنم.. واقعا ممنونم..

شادی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام...خوبی؟؟؟ برنامه فوق العده بود....بیست بیست...وای دوباره باید بین بهترین نمایشها بهترین رو انتخاب کنمخیلی سخته اول شنگول و منگول....دیالوگاشون جالب بود...بعدش مکتب خونه ....سوم....(وایسا.... فکر کنم......)آهان ....اون مادر بزرگه....به دلیل اینکه خیلی قشنگ ترکی حرف میزد...من عاشق ترکیم..البته باید اعتراف کنم هیچی ازش نفهمیدم امدادهم خیلی قشنگ بود... خیلی دوستش داشتمولی همش نگران موهای سر عمو گلی بودم
خلاصه خیلی برنامه توپ بوووووووووووووود
منم سعی می کنم تا عصر آپ کنم گلم...اگه نشد فردا
دوستت دارم هوارتا

منم دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه... پس هیچ کی چرا از قل حمید خوشش نیومده من که فقط واسه شخصیت جذابش گمون کنم همون نمایش رو انتخاب کنم...
منتظر اپت هستم همیشه پرفکته...

فاطمه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام سمانه جونم خوبی؟
من با اینکه ۵صبح خوابیدم اما ۵/۸صبح سر حال اماده ی دیدن برنامه بودم

الان هم کلی کار رو سرم ریخته و حسابی خوابم میاد

اما مگه میتونم به وبلاگ دوست عزیزم سر نزنم

از نظر من امروز همه ی نمایشها مثل همیشه خوب بود فقط تکراری بودن موضوع نمایشها ادم رو خسته میکرد که اون هم تقصیر عموهای عزیزم نیست سفارش شبکه بوده
اما من امروز واقعا نمیدونم کدومش رو انتخاب کنم برای همین این هفته میخوام تابع اکثریت باشم

سلام عزیزم.. خوبی خانومی؟؟ ممنون بابت توجهت بابت محبتت بابت لطف زیادت.. خوب یعنی هر کدوم بهترین شد من رای شما رو همون بزارم؟؟ باشه عزیزم..
خیلی دوستت دارم..خسته نباشی... موفق باشی..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام سلامت باشید
بابام امروز فیتیله ندید....!
باشه مادر بزرگه
رفته بود زنگگ زده بود به دوستش می گفت چی کار می کنی؟
اونم گفته بود م یخوام فرش بشورم...
مادر بزگه گفت تو نمی خواد بشوری...بذا رمن بیام بشورم تو کمرت درد می کنه
و مدام همینو به پشت خطی اش می گفت
و اون عمو ها هم که باهاش حرف میزدن نیم فهمید می گفت اقا دانیشما!یعن یاقا حرف نزن این می خواد فرششو خود شبشوره من نمی خوام کمرش درد می کنه و اون دو تا اقا هم همون ها رو ها ه یم یگفت
بعد این بد بخت که نتونستن بهش حالی کنن اونجا اتیش سوزی شده خودش یه دفعه که اتیش رو دید ؟
گفت:اتیش...سوخت....خونه سوخت....
همین دیالوگ هاش هی تکرار می شد...
قررررررررررررررررررررررررربونتون برم....

عجب چه جالب.. پس کلی هم دیالوگش بامزه بوده بماند که کلا زبان ترکی خیلی شیرینه حتی برای اونایی که نمیفهمن ترکی رو..
مرسی بابت ترجمه عزیزم..

غزاله جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.behtarin-behtarinha.blogfa.com

سلام خوبی؟
دلم خیلی برات تنگ شد
مدرسم شروع شد و دارم درس می خونم و زیاد تو نت نمیام آپ می کنم
بدو بدو

سلام منم همینطور موفق باشی خانومی..

سارا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

این چه حرفیهخیلی خیلی خوشگل بودن.جدی میگم.برام واقعا غیر منتظره بوووووووود.خیلی خیلی دستت درد نکنه

سلام عزیزم.. شرمندم به خدا .. دلم میخواست نظرتو بدونم که میگی غیر منتظره بود.. سارا جونم دوستت دارم..

سمانه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سین لام الف میم.سلام سلام نازنین.
سلام عسیییییییییییییییسم.بازم نشد اولین نظر رو بدم.خب خب.اول از همه شنگول و منگول.مخصوصا آقا گرگ عاشق ما با اون دسته گلش.بعدشم مکتب خونه و نینی کوچولوی قدرتنمد خودم.و آخرم قل حمید.چقدر اون مار خوشگل بوداااااشعر نماز رو هم خیلی دوس داشتم.تو رو هم که خیلییییییییییییییییییییی دوست دارم نازنینم.

سلام قربونت برم .. نانازی مرسی که بازم مثل همیشه گل کاشتی واسم.. خدا جون مرسی متشکرم.. این دفعه خبرتون نکرده بودم ولی همتون لطف داشتید و به یادم بودید.. دوستای خوب و با ارزش به شماها میگن به خدا باید قدر دان خدا باشم.. مرسی عزیزم.. دوستت دارم..

سمانه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

قربونت برم.منم از خدا برای داشتن دوستی مثل تو سپاسگزارم.من اگرم تو خبر نکنی میام.پای ثابت وبلاگتم مهربونم.

نرگس آهوی مهربون جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام سمانه جونم
خوبی؟
مرسی اومدی و بهم جواب دادی
اینم جوابا:
۱ـ نی نی من رو دوست دارم.فیتیله رو هم دوست دارم!
۲ـ نی نی من.چون جالب بود.
۳ـ من فیتیله رو خیلی دوست دارم و جز بهترین ها در برنامه های کودک حسابش میکنم و شاید هم بهترین.به هرحال ایندفعه من نی نی من فیتیله ای رو خیلی دوست داشتم.خیلی جالب و قشنگ بود!
جوابام خوب بود؟
موفق باشی.بازم پیشم بیا.فعلا خدانگهدار مهربونم

سلام عزیزم. مرسی جوابات که عالی بودند در هر صورت نظر سنجی واسه همینه که هر کی احساسشو بگه و عالی بود.. بازم میگم خیلی خیلی ممنون.

شادی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

راستی یادم رفت نظر مامانمو بدم....مامانم از اون نمایش یکی مونده به آخر که عمو مسلمی زبون اصلی حرف می زدن خوشش اومد...به دلیل اینکه ترکی صحبت می کردن...بقیه نظراتش با من یکی بود

مرسی عسیسم..

سپیده.ن جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

خواب نبودم که.
گفتم که میرم امتحان بدم.
حکایت ما هم حکایت حسنیه که جمعه ها به مکتب می رفت.

اخی همیشه موفق باشی.......

نرگس آهوی مهربون جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام.ببخید میشه آدرس فیتیله رو برام بنویسی؟
البته اگه میدونی.

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ

وای خدا ی نظر سنجی بعدی میرسه؟
میدونم جمعه ی دیگه ولی کو صبر من؟

نرگس آهوی مهربون جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

فکر کنم دوباره توی نظر قبلیم اسم و آدرس نذاشتم!خوب یادم میره دیگه...

راستی،سمانه جونم،شما توی نظر سنجی من شرکت کردی؟
اگه نکردی میکنی؟

سلام عزیزم من اره شرکت کردم.. عزیزم جمعه ی هفته ی بعد هم اپ هستم فقط نمیتونم خبر بدما.. خودت که همیشه به یادمی حتما بیا خوب؟؟؟

پرستووو جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ http://parastoooo.blogfa.com

وای وای چه دیر اومدم ... من اون نی نی من رو خیلی دوست داشتم ... علاوه بر بامزگیش از فواید شیر و خرما و کنجد صحبت شد که باری بچه ها خیلی مفیده .... ...

دیگه اینکه تولد دوست گلت سارا خانوم هم مبارک ما که نمیشناسیم وبلاگ مینویسن یا نه؟

سلام.. مرسی که همیشه به یادمی.. دوستت دارم..

نرگس آهوی مهربون جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام مهربونم.انشاالله هفته ی بعد هم توی نظرسنجیت شرکت میکنم چون این دفعه برام یه جذابیتی داشت و تازشم دوست مهربون و خوبم رو شاد میکنم.
راستی،مرسی که توی نظرسنجی من هم شرکت کردی.
پس فعلا خدانگهدار

خواهش میکنم.. وظیفمه.. مرسی برای احساس قشنگت...

azita شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam khaleh mehrabonam bazam aval nashodammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm geryam migereh vaghty aval nemisham khoshbehal khanom aref ke hamishe aval mishan khaleh junam man ageshe shangol mangolam khaili bhal bod&maktab khoneh mamanam az in makatabeh khoshesh omad doset daram sry dir shod

مرسی عزیزم.. دوستت دارم.. اول و وسط نداره مهم کار قشنگ شماهاست که همیشه شادم میکنه...

مینا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام آبجی سمانه عزیزم تروخدا منو ببخش که دیر اومدم بخدا دیگه خیلی کم بهم اجازه میدن که اینترنت بیام همش هم تقصیر خودمه که یه مدت زیاده روی کردم و حالا باید تنبیه بشم بهر حال می دونم که ازم دلگیر نمیشی اگه دیر به دیر پیشت میام می دونم که می دونی چقدر دوست دارم بخدا اینقدر واسه تو و خانواده گلت توی حرم امام هشتم دعا می کنم از خود امام هشتم خواستم که کاری کنه که یه روز روی ماه آبجی گلم رو ببینم آبجی بخاطر تبریک تولدم و هدیت خیلی ازت ممنونم ایشاالله جبران کنم دست گلت رو از همین راه دور می بوسم
آبجی سمانه یه خواهشی هم ازت دارم می دونم بزرگه ولی دوست دارم بهت بگم آبجی جونم من خیلی دوست دارم یه شماره تلفن یا همراه ازت داشته باشم البته بگم که من نمی تونم بهت زنگ بزنم یعنی در حال حاضر که اصلا نمی تونم ولی شاید یه روزی تونستم و باهات تماس گرفتم و صدای قشنگت رو شنیدم واسه اون روز هم که شده دلم می خواد ازت یه شماره داشته باشم اگه صلاح دیدی و اشکالی نداشت شمارتو بهم بده ولی اگر ذره ای مشکل داره دوست ندارم کاری که نمی خوای رو انجام بدی مطمئن باش ناراحت نمیشم اگه نتونستی و شمارت رو ندادی
خب دیگه من برم بازم خیلی ازت ممنونم آبجی گلم خداحافظ روی ماه تو و پسر گلت و خانواده عزیزت باشه انشاالله تا هفته دیگه بای بای

سلام عزیزم... خیلی خیلی خوش اومدی.. من درکت میکنم و همیشه به یادتم...

رویداد های هنری ایران شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ http://iranianarts.blogfa.com/

شاد و سلامت باشید...

باهره- مامان امیرپارسا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://amirparsa84.blogfa.com

سلام سمانه جون و آقا معین گل

بالاخره پیدات کردم

ازدستتم عصبانیم یه دنیا

دختر خوب چرا دیگه به سایت سر نمی زنی؟تایپیک تعطیل شده دیگه هیچکس هیچی نمی نویسه دلم برای شیطونیا تنگ شده برای عکسا برای دورهم جمع شدنها و به شیطونی ها خندیدن

من و امیرپارسا هم عمو فیتیله ای ها رو دیدم ما با قسمت نی نی م کلی حال کردیم و خندیدیم

درضمن دلمون برای شما و معین هم تنگ شد خوشحال هم هسنیم که به وبلاگ پسرم سر میزنی

منم لینکتون می کنم با اجازه

سلام باهره جون..
اولا جواب نظر سنجی ذوق زدم کرد.. مرسی...
دوما منم دلم براتون شده یه ذره.. ایشالله از هفته ی دیگه میام تاپیک حسابی اونجا رو شلوغ میکنیم.. قول میدم.. منم دلم همش پیشتون بود تا بلاخره وبلاگ سید امیر پارسا رو پیدا کردم.. اصلا ولش کن بزار بیام وبلاگت الان..

ثمین شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام عزیزم شرمنده که دیر اومدم آخه دیروز کلی کار داشتم
من هیچوقت عزیز دلم رو فراموش نمیکنم گلم دیروز همش به یادت بودم که بعد برنامه برامون مهمون اومد بعد هم عصری کلاس داشتم و دیر اومدم عزیزم راست میگی دیروز خیلی برنامه ها خوشگل بودن من که کلی کیف کردم از همه بامزه تر شنگول و منگول بامزه و بلا بودند که حسابی خندیدم مکتب خونه ی فیتیله ای رو هم که دیگه نگو وای که دیروز چقدر خوش گذشت وقتی ادم میشینه پای برنامه فیتیله واقعا شاد میشه مثل همیشه هم آیتم ضعیف نداشتفرناز خواهرم هم که الان مدرسه رفته نیستش اما میگفت از مکتب خونه خیلی خوشش اومده
سمانه جون من بهت نگفتم که امسال کنکور دادم؟میدونی چی قبول شدم ؟..........پرستاری اصفهان!!!!!!!! پرستاری رو اصلا دوست نداشتم همون پارسال هم میتونستم بیارم البته یه شهر دیگه ولی یک سال صبر کردم تا بهتر بشه اما نحوه ی پذیرش باعث شد که با لا خره همونی که ازش فرار میکردم نصیبم بشه تازه شدم نیمه ی بهمنباید صبر کنم تا ۱۹ بهمنراستی سمانه جون شما چی خوندی ؟ من که فکر میکنم روانشناسی آخه همه چیز رو خوب تحلیل میکنی و به همه ی جنبه هاش توجه داری
البته حدس میزنم ها و یکم هم میدونم که اشتباه حدس زدمخوب دیگه زیادی حرف زدم
دوست دارم ۱۵ تا هفت آسمون هفت دریا ۱ دنیامواظب خودت و خونوادت باش سفر خوش بگذره نازنینم

سلام به عزیز دلم.. قربونت برم که همیشه به یادمی.. منم خیلی دوستت دارم ایشالله همیشه موفق باشی.. منم نیمه ی دوم بودم.. در واقع دولتی شبانه..
خوب خانوم پرستار اینده خیلی خوبه عزیزم این رشته که عزیزم..
در مورد حدست نه عزیزم من که اصلا تحلیلم خوب نیست نمیدونم چرا این فکرو کردی..
من متالورژی خوندم
به خواهر گلت هم سلام برسون..

سارا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیززززززززززززم
باشه من حتما میام بهت سر میزنمو اگه آپ کردم میام خبرت میکنم
دوستت دارم

پریا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام سمانه جونم.

خوبی عزیز دل من؟ معین خوبه؟

بهترین برنامه این هفته به نظر من شنگول و منگول و آقا گرگه بود.

وای خیلی باحال بود. انقدر خندیدیم که نگو.
دلیلشم این بود که خب یه قصه سنتی رو به شکل بسیار زیبایی یادآوری کردن و با مسائل امروزه ارتباط دادن مثل سلفژ و خواستگاری و ...

امدادگرها هم خیلی آموزنده بود.

ولی به نظر من وقتی که برای فیتیله گذاشته شده این جمعه کمتر از جمعه های دیگه بود نه؟
یا من اینجوری فکر کردم؟

سمانه جون ممنون از زحماتت.
دوستت دارم.
معینو ببوس.

سلام... خانومم.. عزیزم مرسی ..
خیلی خیلی دوستت دارم..

واقعیتش من که میگم این هفته نمایشها بیشتر هم بود و به نظرم وقت بیشتر بود ولی شایدم وقت هر نمایش کمتر از وقتهای معمولیش بود نمیدونم..
سلام به خانواده ی محترمت برسون.. خوب خوب مواظب خودت باش.. دلم نمیخواد دیگه هیچ وقت مریض بشی..

پریسا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://parisa.persianblog.ir

سلام سمانه جان خوبید

خجالت میکشم بگم که فیتیله رو ندیدم و نمی تونم که بگم کدوم قسمتش بهتره
آخه ما جمعه ها میریم بیرون
ولی ترجیح دادم که راستش رو بگم تا اینکه الکی یه قسمتی رو انتخاب کنم
اینجوری بهتره نه
ولی فیتیله رو خیلی دوست دارم و هروقت بتونم میبینم

سلام خانومی.. همیشه به گردش و تفریح..
موفق باشی...

اتوسا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.black-t-shirt.blogfa.com

سلام سلام همه برین کنار که اتوسا بعد از مدت ها اومدوااای چقدر دلم واست تنگ شده بووود وای چقد دوست دارم الهی من فدای دوست گلم شم که من بی معرفت تو این مدت حتی یه بارم بهش سر نزدم واای برمن .بخدا من هم فیتیله رو دیدم هم خونه به خونه بخدا من همیشه خونه به خونه می بینم ولی اون روز اولین باری بوود که فیتیله رو دیدم اونم فقط بخاطر تو ولی نتونستم بیام نت و برات بگم که دیدم بخدا راس می گمعسیسم از طرف من معین جوون رو ببوس خیلی دوسش دارم تو رو هم همین طور خوش بحال معین که مامانی به خوبی ودوس داشتنیه تو داره فدات شم در جریانی که من چطوری میام نت پس دیگه برم زیاد واست نوشتم تا بدونی فراموشت نمی کنم ودوست دارم

سلام عزیزم.. علاقه به دوستان باعث میشه تا غیبتشون منو دلتنگ کنه.. دوستت دارم..

azita یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm khubi golam kojai nisty ba delam vast yk zareh shodeh nafasammmmmmmmmmmmmm baham ghahriiiiiiiiii

سلام گلم من باهات قهرم؟؟ این حرفا چیه من که همیشه بهت سر میزنم.... دوستت دارم...

آزاده (هنر دستی) یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://honaredasti.blogfa.com/

سلام سمانه جون. خوبی؟
منم این هفته بیشتر تونستم فیتیله رو نگاه کنم.
اون قسمت امدادشون که توی پارک بود به نظرم از همه بهتر بود.
مخصوصا اینکه بعد از گره زدن دست و پای مصدوم به کله اش تازه میخواستن بازش کنن که شعر بخونه و خودشون خندشون گرفته بود..
موفق باشی.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام چه خبر؟بالاخره چی کارا قراره بکنید؟!

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام سمانه خانم
خبری نمی گیری ببینی ما زنده هستیم یا نه
در هر صورت ما اپ هستیم بیا پیشمون

سارا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام سلام عزیزززززززززم
اومدم حالتو بپرسم .همه که خوبیییییید حتماگفته بودی چند روز نمیتونی بیای اومدم دیدم نه ،مثل اینکه واقعا نیومدی.دلم برات تنگ شدآخه یه دوست با معرفت داشتیم که اونم فعلا نمیاد نت
بی صبرانه منتظرتم.فردا ام حتما حتما آپ میکنم.چون این چند وقته خیلی تنبل شدم همه اعتراض کردن
فعلا.....
دوست دارررررررم

سمانه دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

نازنینم آپممممممممممممممممم.بدو بیا

سارا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام سلام
به روزم بهم سر نمیزنی؟

سارا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

مرسیییییییی که بهم سر زدی عزیزززززززم

سمیرا مامان رژین سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://rojin1385.blogfa.com

ی سمانه جون چه خبرا امیدوارم همیشه موفق باشی راستی می دونستی سا را جون دوست من هم هستمن که از نزدیک دیدمش واقعا ماهههههههههه مثل خودت بوسسسسسسس برای معین الدین

مامان آلینا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://alina2008.blogfa.com/

سلام گل خانومی

خوبی؟معین خوش تیپم خوبه.من راجع به فیتیله نظری نمیتونم بدم ولی برای دیدن هردوتون میام پیشتون.خیلی دوستون دارم وهنوزم بابت راهنمایی درموردفونت فارسی کلی ازت ممنونم.اگراشکالی نداره لینکت کنم تاراحتتردسترسی داشته باشم خبرم کن.گل پسرموببوس

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام
آپ هستم تشریف بیارید

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

سلام من هروقت میام به این وبلاگ سرم رو از خجالت شما نمیتونم بالا بگیرم(فکر کنم این هفته دیگه فیتیله رو ببینم)
اتمام حجت با... آقا مازیار,سامان جان و عبدلرضا...
وبلاگ عمو پرویز به روز شد
منتظریم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد