همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

این هفته معرفی یک وبلاگ بی نظیر**

Glitter Photosشرکت در نظر سنجی فراموش نشه سلام   سلام صد تا سلام    دوستای  عزیز این هفته  زودتر اپ میکنم  محدودیت وقت  من رو مجبو.ر به این کار کردهامروز استثناء شرح فیتیله ای هم  ندارم اما  میخوام  به معرفیه یک وبلاگ بپردازم.. وبلاگی که واقعا نظیرش رو تا حالا ندیدم و خیلی منحصر به فرده مدیر این وبلاگ قلم  توانایی داره و مطالبش خوندنیست این دوست عزیز کسی نیست جز شیدا عارف معرف و حامی وب سایت های معتبرسینما و تئاتر .. و اتفاقا چندی قبل وبلاگ من  رو معرفی کرد.. دلم میخواد مطالب خوندنیه خودش رو براتون بزارم تا شما هم از خوندنش لذت ببرید...مقدمه ی شیدا عارف  :anna may happy

من بچه ی خیلی تنهایی بودم...خواهر برادرم از من 10-15 سال بزرگتر بودند از دو طرف کوچکترین نوه ی فامیل بودم و بچه های دختر خاله و پسر عمو ها از منم خیلی بزرگتر بودند...

فقط وقتی یه کم لوسم می کردن احساس می کردم هستم  یه بار تو 5سالگی وقتی بابام باهام دعوا کرد رفتم تو حیاط کلی گریه کردم...برای اولین بار احساس کردم که حتما بزرگ شدم و حتما کار بدی کردم که دعوام کردن...تا حالا اون قدر گریه نکرده بودم و تا حالا موقع دعوا با هام اونجوری حرف نزده بودن...به خدا گفتم خدایا منو هیچ وقت بزرگ نکن... گفتم که تو خونواده ی ما ارتباط فامیلی و دوستی معنایی نداره...نه دوستی نه بچه ی هم سنی تو فامیل نه همسایه ای منم چسبیدم به تلویزیون و فیلم های فلسفی داداشم و موسیقی های سنگین خواهرم و چقدر خوشحالم که با کتاب و مجله و فیلم و موسیقی تربیت شدم...نمی دونستم همینا ممکنه منو بزرگ کنه...!

خدا نا مردی کرد...همین طور به عرض و قطر و ارتفاعمون افزود..anna may sigh.هنوز نقاشی ها و دست خطم  بچه گونه است...روم نمیشه بگم چقدر کلاس خط و طراحی رفتم و رشته ام هنره و اینه خطم...الان که 20 سالمه نمی تونم باور کنم که بزرگ شدم

باور کنید که نمی تونم هنوز دلم قاقالیلی و برنامه کودک می خواد هنوزم دلم می خواد تو تئاتر کودک بپلکم... هنوز دلم می خواد نقش بچه های کوچولو رو بازی کنم...

برنامه کودک دیوانه ام می کنه...به همه ی مردا میگم عمو و به همه ی زن ها میگم خاله...!در 24 ساعت 48 ساعت کودکم...

گاهی اوقات با دنیا کنار نمیام...البته همیشه ته تغاری بودن و لای پر قو بزرگ شدنم این حس رو تشدید می کرد...

 الان تو سینمای ایران کسایی که اولین فیلم بلندشونو می سازن حداقل 30 سالشونه...من تو 14 سالگی مخ چند تا تهیه کننده ی معروف رو زدم که فیلم بسازم...(البته به خاطر مشکل مالی به هم خورد!)یادمه همه راه می رفتن و می گفتن کارگردان کوچولو...!

تو 15 سالگی کنسرت دادم.... و همه می گفتن این دختره خیلی کوچولو ئه...!تو  18 سالگی عاشق یکی شدم که خیلی از من بزرگتر بود و باز هم کوچولویی و کوچولویی  

یا این همیشه کوچولو بودنم همیشه می خواستم کارای بزرگ بکنم...

دوست دارم تو تنهایی ام کوچولو باشم...چون به غیر از اون اگه بخوام کوچولو باشم نمی ذارن که من کار کنم؟!همچنان برنامه کودک می بینم و اهنگ های کودکانه گوش میدم و یواشکی تئاتر کودک. یه ارشیو کامل از همه چیز کودکانه دارم...موسیقی وکارتون های مختلف عزیز ترینشونه که دارم گوش میدم نمی دونم تو بیست سالگی چی از خدا بخوام؟بزرگ شم یا کوچولو شم...؟!  anna may sweat

درباره ی فیتیله و سمانه خانم مدیر وبلاگ همه چیز یعنی فیتیله....

سمانه خانم که بیست و هفت سالشه و لیسانس متالورژی داره یه مامان جوون و روشنفکره که فکر می کنم همه زندگیش باید معین کوچولو باشه...

یه مامان نکته سنج و دقیق که با برنامه ی فیتیله و این وبلاگ می تونه یکی از بهترین مامانای دنیا باشه....

چون وقتی که مجبوره این وبلاگ رو سر پا نگه داره و مسئولیت وبلاگ نویسی رو قبول کرده مجبوره که بیشتر از خیلی مامانای دیگه به رشد و تربیت بچه اش دقت کنه و چی بهتر از این؟!

به نظرم معین با یه همچین مامان گلی هیچی کم نداره...

می تونید خودتون برید ببنید...

سمانه خانم باید خیلی خوشحال باشه که پسر کوچولوش طرفدار یکی از بهترین و استاندارد ترین و مفید ترین برنامه های کودکه

این گروه یک گروه معتبر و قدیمی تئاتری هست که اعضای اون سالهاست با اتحاد و هما هنگی و باز هم تاکید می کنم به استاندارد ترین شکل ممکن  فعالیت می کنند که این بار عمو قنادم همراهشونه...hand 5.

تهیه کننده ی برنامه اقای علی اکبر ذاکری یکی از تهیه کنندگان فعال گروه کودک هستند...این گروه هم که معرف حضور همگان هست از بازی های خلاقانه و موسیقی های جذاب کودکان و متن های مناسب که بار ها از جشنواره های معتبری جایزه کسب کرده اند...

کارگردانی اقای محمد مسلمی و نویسندگیشون در کنار دیگر نویسندگان بسیار موزون و متناسب است

دیگر بازیگران این گروه اقای حمید گلی-علی فروتن هم در بازیگری همراه اقای مسلمی هستند...

و نویسندگان برنامه هم از فعالان این عرصه هستند خصوصا اقای امیر مشهدی عباس دوست تئاتریمون که همیشه بهترین جایزه ها رو از جشنواره های معتبر کودک  و عروسکی گرفته اند...

یه بار گفتم یه بار دیگه هم میگم !!!

دوستان سینمایی و تئاتریمون !!!اگه فکر می کنید خلاقیتتون ته کشیده یه کم کار کودک ببینید خصوصا این برنامه رو  و من حاضرم یه لیست بلند بالا  از کسایی بنویسم که با کار کودک شروع کردند و به اوج رسیدند   پس لطفا انگ سطحی بودن به کار کودک نزنید anna may angry

کار کردن برای بچه خیلی سخته.

 روان شناسی انسان ها کار پیچیده ایه خصوصا وقتی با بچه ها طرف باشیم و فکر خیلی چیزا رو باید بکنید و خیلی از جنبه ها رو باید بررسی کنید...با یه ذهن به شدت تاثیر پذیر طرفید...

می دونید که همه ی مشکلات روحی و روانی ما از دوران کودکی مون در ما وجود داره و اشتباهات خود اگاه یا نا خوداگاهانه ی اطرافیان تاثیرات عجیبی روی همه ی ما ها گذاشته...anna may cry

شاید با برگشتن و مرور کودکی تون بتونید تشخیص بدبد که چه ضعف هایی دارید و چرا...

شاید با بررسی روند رشد یه بچه ای که می شناسیدش بتونید امروزتون رو با سلامت بیشتری بگذرونید...

و به کودکی بچه های اطرافمون و سلامت روحیشون بیشتر کمک کنیم...

کوچولو های الان تا چند سال دیگه کسایی میشن که عقاید و تصمیم هاشون رو اینده ی ما هم تاثیر داره... و دوستان نازنین این هم ادرس وبلاگ خانم شیدا عارف.... 


 

(( برای تایید نامه))دوستانی که از وبلاگم بازدید میکنند در صورت تمایل در یک کامنت با ذکر نام،( در صورت تمایل نام خانوادگی و سن و شهر محل سکونتشون) رو برام بنویسند  

و در نهایت متن نامه به همراه اسامی و مشخصات برای مدیریت شبکه ارسال بشه..( توجه کنید ترجیحا  نام خانوادگی،سن و شهر محل سکونت نوشته بشه) چون امکان داره ذکر فقط نام زیاد مسمر ثمر نباشه..خوب حالا دوباره متن نامه رو براتون میزارم : 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:   

۱این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است    

میمونه اینکه دوباره صورت سوالات همیشگی و هفتگی وبلاگم رو بنویسم 

بهترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب..  

پیشنهادات و انتقادات کلی..  

  همتون رو تا یه هفته ی دیگه به خدای بزرگ میسپارم  .. عزیزان من شرکت در نظر سنجی یادتون نره.. ..

نظرات 60 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام سمانه جونم
چرا به من خبر ندادی آپ کردی؟چرا اینقدر کم پیدا شدی پپپپپپپپپپپس
من اومدم حالتو بپرسم دیدم آپ کردی ولی خبر دار نشدم
فعلا....

سلام سارا جون.. خوبی؟؟ من که گفتم نیستم و نمیتونم کسی رو خبر کنم ای بلا یادت رفته؟؟ الان میام وبلاگت..

غروب پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ http://amintarokh1.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
خیلی دلم برات تنگ شذه
بعد از چند وقت موفق شدم بیام
خیلییییی حیف شد که دیگه نمیتونم برنامرو ببینم
راستی من آپم یه سر بزن

سلام چه عجب... ان شالله فردا بهتون سر میزنم..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام....
ای وا ی ممنون خیلی خجالتم دادین که...

وظیفم بوده خانومی..

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

نظر شیدا ی فیتیله ای:
بهترین آیتم :آیتمی که اون چند تا دکتر گیج و سرد رگم قرار بود حال عمو قناد رو خوب کنند
از اینکه عمو قناد بیشتر از قبل داره بازی م یکنه خوشحالم این نقشو خوب بازی کرد مثل یه بدلکار باید کار های عجیب غریب و ترسناک اون دکترا رو تحمل می کرد...این ایتم بیشتر بر پایه ی حرکات بدنی بازیگرا و اتفاقت شکل گرفته طراحی شده بود و با اینکه دیالوگ نداشت ما این کمبود رو حس نمی کردیم که نمایش چیزی کم داره
هر چیزی جای خودش...و عمو ها که خیل یخوب فنون نمایشی رو می شناسن خوب تونستند این قسمت رو جمع و جور کنند...
ضعیف ترین آیتم:راستش بقیه ایتم ها تقریبا در یک سطح بودند و نمی تونم ضعیف ترین ایتم رو اسم ببرم واقعا
پیشنهادات و نظرات کلی:اینکه عمو ها با شیوه ها ی مختلف برنامه ی بعدی رو اعلام م یکنند خیل یخوبه این قسمت یکی از بهترین معرفی ها رو داشتیم...
و همین طور موسیقی های خوبی نسبت به قسمت قبل
یه اتفاق خوب دیگه اینکه بچه های رو یک طرف می نشونند و عمو ها جای بیشتری برای حرکت دارند و اگر دقت کرده باشید میزانسن های بهتری طراحی کرده اند و دیگه نی نی من دست و پاشو گم نمی کنه...!

وای وا ی وا ی سمانه خانم خدایی امروز فیتله طولانی تر نبود؟؟؟منظورم اینه که برنامه های بینش کمتر نشده بود؟
ببینید دو تا از برنامه های خیلی طولانی ای که همیشه وسط فیتله پخش می شد رو یادتونه؟یک یافسانه های ایرانی بود و یکی یانگوم...که افسانه های ایرانی پخش نشد و اون یانگوم کوچولو کارتونیه هم بعد از فیلتیله
من مطمئنم نامه ی شما تاثیر خودشو گذاشته....و حتما خیلی ها نامه رو خوندن...


باز هم یه دنیا ممنون بابت معرفیتون ...

سلام شیدا خانم.. خیلی لطف کردی مثل همیشه ..
وقت برنامه که اره بیشتر بود و نامه رو بعید میبینم اخه هنوز که به دستشون نرسوندم و بعد اینکه بازم کارتونهای بینشون کمتر از ۱۵ دقیقه نبود اما وقت بیشتر ایتمها خستگی رو از تن نینیگولوها گرفت...
موفق باشید..

سلااااااام..خوبی... برنامه عالی بووووووود... من دوباره میام ...فقط می خواست سر زده باشم... بعد تو نظر سنجی شرکت می کنم

سلام شادی جونم منتظرما.. دوستت دارم..

ریحان جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://REYHANFITILOOO.BLOGFA.COM

سلام سمانه خانوم
خوبید ؟؟؟
دلم براتون اندازه یه اتم شده بود
امیدوارم سفر بهتون خوش گذشته باشه
خوب بریم سر اصل مطلب
بهترین نمایش ....بهترین نمایش .....نمیدونم خیلی انتخابش سخته اخه همه خوب بودن مگه نه ؟؟؟
باید فکر کنم
فکر کردم بگم ؟؟؟
نمایش اتاق عمل و زندان نینیها چون تو نمایش زندان نینیها نینی ها حرفهای بامزه میزدن مثلا نینی فروتن میگفت بلبل جا نمونی و ...اتاق عمل هم به خاطر کار های دکترا با پرستار ولی شما همون زندان فینگیلی ها رو حساب کنید باشه ؟؟؟
خوب حرفهام تموم شد
کاری ندارید ؟؟؟
دوستون دارم ...
فعلا

سلام عزیزم.. مرسی خانومی مرسی

فاطمه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام سمانه جون دلم برات تنگ شده بود

خوب و خوش و سلامت هستی؟
معین خوبه؟
خانواده خوبن؟
خدا رو شکر
امروز فیتیله حرف نداشت همه ی ایتم ها قشنگ بودن هیچ ایرادی هم نداشت
کنسرت فیتیله ای رو که من عاشقشم
اما بهترین ایتم نمایشی از نظر من زندان نی نی ها بود (سیخ تو پریز!!)
مامانم هم نی نی من رو خیلی دوست داشت
بابام هم از دیدن اتاق عملکلی کیف کرد
سمانه جون میبینی ما چقدر با هم تفاهم داریم؟؟!!

سلام عزیزم.. به به به قول شما عجب تفاهمی حالا من چقدر با همتون تفاهم دارم.. میگم بعدا نظرمو.. مرسی خیلی خیلی همیشه لطف میکنی و من خیلی خیلی دوستت دارم..

سمانه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سین لام الف میم/سلام سلام نازنین.
خوبییییییییی؟امروز شرح ندادی.اما من میگم.بازم شدم مهمون خونه هاتوووون.نمایش زندان که من عاشقشمممممممممم.مخصوصا عمو فروتن.بعدم اتاق عمل.بیچاره عمو قناد.سر تا پاش سبز شد.شعر مادر و امام حسین.انار دونه دونه با کارای بامزه عموها.خواننده فیتیله ای.در کل همه و همه خووووب خوووب بود.راستی شعر خورشید و ماه و زمین هم خیلی خوب بوددددد.دووووست دارم نفسم.

سلام عزیزم.. مرسی مرسی مرسی.. دوستت دارم فردا بهت سر میزنم...

ساناز جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام سمانه جونم
خوبی؟؟ خوشی؟؟
معین جونم چطوره؟؟
ممنون از معرفی این وبلاگ من که قبلا هم گفته بودم بازم میگم خانم عارف خیلی خوش فکر هستند انشالله همیشه تو کارهاشون موفق باشند.

خوب اینم جواب سوالها قشنگترین آیتم نی نی من بود به خاطر بازی قشنگ عموها و استفاده از بچه ها تو نمایش و نکته آموزندش...
آیتم ضعیفی نداشتند.در کل برنامه خوب و عالی بود همین و بس

معین جون رو از طرف یه عالمه ببوس
خدانگهدار گلم

سلام به عزیز دل خودم.. خانومی بابت لطفت امروز بی نهایت ممنونم..
و مرسی که تو نظر سنجی مثل همیشه ان تایم شرکت کردی.. بوس..

پرنسس کوچولو جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://littleprinces.blogfa.com

سلام سمانه خانم
حالتون خوبه ؟ سلامتید ؟
معین کوچولومون چی کار می کنه ؟؟
این متنی که به قول خودتون قلم نویسندش قوی هست رو که خوندم دلم نیومد نظر ندم .
با تشکر از زحماتی که می کشید و به قول این خانم تبریک می گم به معین کوچولو که همیچین مامان خوبی داره .
از خداوند آرزوی سلامتی و شادی برای شما و خانوادهء محترمتان دارم .
در پناه حق

آرامه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ http://nana-2008.blogfa.com

سلام
من آپم
بای

آرامه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://nana-2008.blogfa.com

سلام.. ان شا الله

سارا جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیزم
نه یادم بود گفتی نیستی ولی اینکه گفتی ۱ هفته نیستی یادم رفت
رسیدن به خیییییییییییرمنتظرم که با دست پر و به زودی ببینمت عزیزم
بوووووووس.معین جون رو هم ببوووس

بوس

شادی(وبلاگ فیتیله جمعه تعطیله) جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

من دوباره اومدددددددددددددددددددددم
بهترین نمایش اتاق عمل بود... بعدش هم اتاق خلوت یا همون زندان نی نی ها..... نمایش ملاقات مریض هم خوب بود.... نمی دونم همشون خوب وبدن دیگه.... آخه چقدر عذابم می دی.... سخته آدم از بهترین ها بخواد دوباره بهترینشو انتخاب کنه....
امیدوارم از عکسای برنامه امروز لذت برده باشی.....

سلام..عزیزم.. وای خدا منو بکشه که دوستمو عذاب ندم..

زهرا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ق.ظ

سلام سمانه خانم
بی مقدمه نظراتم رو میدم:
بهترین ایتم نمایشی زندان نی نی ها بود چون به مواردهایی اشاره کرده بود که واقعا بچه ها و خانواده ها با ان درگیر هستند و دارای محتوایی غنی بود و اینکه مثل همیشه عموها خیلی قشنگ اجرا کردند.
و بعد از اون ملاقات بیمارها چون موضوعی جدید در قالبی جدید داشت و دست روی معضلی گذاشته بود که بچه ها خیلی از این موضوع رنج میبرند.


ضعیف ترین ایتم نمایشی نی نی من بود چون اصلا نظم خاصی نداشت و یه جورایی خیلی ادم رو سر در گم میکرد. و صحنه بیش از حد شلوغ میشد و میشه گفت هر کسی کار خودش رو میکرد. و اخرش هم بی سر و ته تموم شد.

ولی در کل برنامه عالی بود.

سلام زهرا جان.. مرسی عزیزم بابت نظرت. خیلی خیلی دوستت دارم..

نرگس آهوی مهربون شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم.خوبی؟ببخشید دیر اومدم.آخه من با کامپیوتر خواهرم کار میکنم و دیروز خواهرم یه کم دیر اومد و شب بود و من هم یه جورایی خسته بودم و اصلا نیومدم پای کامپیوتر.
راستی،برنامه ی این هفتهی فیتیله ه خوب بود و مخصوصا شعر مادرش.
این رو کلی گفتم!
بوس بوس بوس
تا بعد خدانگهدار

سلام ممنون بابت لطفت ولی کاش کلی نمیگفتی اخه باید یکی رو به عنوان بهترین انتخاب کنی..

آزاده عاشق لی جونکی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

ســــــــــلام سمانه گل خودم....چطوری عزیزم...
واااااای این دوروز تعطیلیم طوری شدکه فقط صبحاخونه بودم و اصلا امکان اومدن نت نبود....شاید آخرشب اونم فقط 2-3 دقیقه که هیچ کاری نمیشه کرد....
این پستت به نظرم بهتــــــرین بود...خوب شدکه خودتومعرفی کردی...
واقعا آفـــــــــرین به روحیه ی بالا...راستش اولین بار اومدم وبلاگت گفتم همسن خودمونی(15-16)سال از بس که شاد وسرحال و...
آفــــــــــریــــــــــن به مـــــــــامـــــــــانی مثــــــــل تـــــــــو و خوش به حال معین کوچولو باداشتن چنین مامانی....
به نظرم شعراشون خـــــــــیلی قشنگ بود...بعدشم اتاق عمل بامزه بود...
دوســـــــــــتت دارم...

سلام.. منم دوستت دارم مرسی بابت مهربونیات..

نرگس آهوی مهربون شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم.باشه فکر کنم شعرا بهتر از همه بود و به خصوص شعر مادر.نمایش هم الان یادم نیاد همشونو که بگم...

مرسی که اومدی مهربونم

azita شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam azizam khobi khanom aref vaghan dasteh ghalmeshon alyeh va manam meseleh hamisheh nazaram inkeh hamash ok bod golam sry der kardam hamnjor ke goftam baz nemish satet doset daram movafagh bashy moin juno bebos bye

سلام ازیتا جان شما همیشه منو شرمنده میکنی.. و خیلی لطف داری.. دوستت دارم..

کارتون شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام.
امروز بعد از مدتها فیتیله دوباره رنگ و بوی قبل رو داشت. باز هم میشد خندید. همه ی نمایش ها خوب بود و همین طور شعر ها من شعر های آموزشی رو خیلی دوست دارم به نظرم کار مفیدی است برای دانش آموزان
بهترین آیتم ملاقاتی به خاطر تنوع و جنب و جوش زیاد و همین طور مشکل خیلی از بچه هاست
شعر مادر هم که همیشه خوبه

سلام دوست عزیزم.. ممنون بابت نظرتون.. و شرکت در نظر سنجی ای کاش مشخصات بیشتری میزاشتید از خودتون...

آرش (عشق پاک تو) شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.arash-ghorbanzade.blogfa.com

سلام خوبی
آپ زیبایی بود
وبلاگتونم عالی موفق باشی
راستی منم آپم
بدو بیا که منتظرتما
من مریم اما فراموشم نکن

با تشکر از حضورتون..

سپیده.ن شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

نمی دونم تا کی باید شرمنده ت بشم.
ایندفعه بیدار بودم.اما نتونستم ببینم.
دیگه خجالت می کشم بیام پیشت.
احتمالا هفته ی دیگه هم می رم امتحان می دم نمی تونم بییام.

سلام. بی خیال بابا .. انقدر سخت نگیر.. وجود تو در کنار بقیه دوستام برام یه دنیا ارزش داره.. اصلا ولش کن.. من به داشتن دوستی مثل تو افتخار میکنم.. موفق باشی..

غزاله یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.behtarine-behtarinha.blogfa.com

سلام چطوری؟
منو دیگه فراموش کردی؟
چرا سر نمی زنی؟
آپم
بدو

پرستووو یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://parastoooo.com

اوه اوه یادم رفت بیام بگم این هفته نتونستن نگاه کنم احتمالا ازین به بعدم نمیتونم آخه اون ساعت کلاس دارم

در مورد لینک هم لطف داری آره همون دات کام رو جایگزین کن معین کوچولو رو هم ببوسش از طرف من

ثمین یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام گلم به خدا من هر چی میخوام نظر بدم نظرم ثبت نمیشه میگه امکان درج نظر وجود نداره به خدااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام عسلم خوبی؟؟ نظراتت ثبت شد.. میدونستم که فراموشم نکردی.. دوستتون دارم..

ثمین یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام وای من چیکار کنم که نظرهام درج نمیشهای خدا
عزیزم نمیدونم چرا شرمندتم نمیدونم چرا نظرم درج نشد
اما بیخیال گلم منو فرناز اتاق عملو با نینی ها رو خیلی دوست داشتیم چون بامزه و اموزنده بودند
دوست دارمممممممممممممم یه عالمهههههههههههههه بابای

آزاده عاشق لی جونکی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/




محمد خلیلی نژاد - هنر سینما یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام آپ هستم
منتظر شما

باهره- مامان امیرپارسا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://amirparsa84.blogfa.com

سلام سمانه جون
خوبی؟
معین ما خوبه؟

ما برنامه عمو فیتیله ای ها رو دیدیم
من و امیرپارسا عاشقنی نیهای زندانی شده بودیم.فوق العاده بودن

معین ما رو ببوس

نوک طلایی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
خوبید ؟ معین جوووووووون خوبه ؟
من نمی دونم منظورتون کدوم نظر سنجیه . اگه منظورتون این وبلاگی هست که یه کمی از مطلبشون رو تو وبلاگ گذاشتید که من هم می گم قلم نویشندش به قول خواهرم هنر مندانه است .
بازم اگه باید در نظر سنجی دیگری شرکت کنم خبرم کنید .
مرسی .

سلام خانومی خوش اومدی.. نه منظوئرم نظر سنجیه همیشگی جواب سوالات همیشگی در مورد برنامه ی فیتیله و نمایشهای هر هفتست..

پرنسس کوچولو یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://littleprinces.blogfa.com

بازهم سلام سمانه خانم
می شه لینک وبلاگی رو که اون نوشته رو نوشته رو به من بدید یا راهنمایی کنید و اسم وبلاگ رو بهم بگید تا خودم از پیوند های وبلاگ پیداش کنم .
مرسی

رضا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://WWW.REZACORON.BLOGFA.COM

سلام سمانه خانوم خسته نباشید دیگه به وبلاگ ما سر نمی زنید من با مطلبی در باره دعوت به روزم

سپیده.ن یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

مدادرنگی تراشیده شد.
...
این یعنی به روزم.
...
واقعا ممنونم از لطفت

سارا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیزززززززززززززززم
آره دیگه کاریش نمیشه کرد.خدارو شکر خودش چیزیش نشد
دوست دارم ، فعلا...

سمانه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام عسیسم.این مسابقه مربوط به انتخاب بهترین وبلاگ هاست.من خودم از توی صفحه بلاگفا که باز میکنم انتخاب مبکنم.نمبدونم بچه های دیگه از کجا میتونن این کار رو بکنن.

سارا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ق.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

سلام عزیزززززززززم
آپ کردم اونم چه آپ پرو پیمونی

سارا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

مرسی عزیزززززززززززززم که اومدی پیشم.منم دوست دارم

سارا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

نه عزیزم دقیقا همون در میاد.باید عکسات فوکوس فوکوس (واضح)باشه کاملا.که اگر بخوای از تکنیک جدا کردن استفاده کنی بتونه برات دقیق تشخیص بده و جدا کنه.

سارا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

دوباره منم.هی یکی یکی پیغاماتو میخونم منم یکی یکی جواب میدمچشششششششششششم حتما میبینم

azita دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam khaleh mehrabonam mer30 ke zarde fadat sham man ashegh ninihay tanha shodammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm zendani bodan khaili khof bod doset daram moeen juno bebos bazam bia pisham nafasam

نوک طلایی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
ببخشید . الان منظورتون رو فهمیدم
آره من برنامه رو دیدم . یه کمی تغییر کرده بود . مثلا بازم مسابقهء تلفنی داشتن ( که به نظرم اصلا جالب نیست ، یه انتفاده )
و هم اینکه عمو قناد بیشتر از دفعات پیش با عمو ها در نمایش ها بازی می کرد و به نظر من بهترین آیتم نمایشی همون چند تا دکتر بودن که عمو قناد هم باهاشون بازی می کرد .
ضعیف ترین آیتم هم واقعا نمی دونم . چون بقیش با هم در یک سطح بودن .
فقط یک خواهش و انتقاد هر چند که در چند سطر بالاهم ذکر کردم : خواهش می کنم مسابقه نزارن یا اگه هم می زارن ( با اینکه می دونم بچه های ایران دوست دارن تو این مسابقات شرکت کنند و صداشون از تلویزیون اونم تو برنامهء عمو ها پخش شه ) لطفا خیلی کم باشه .
با تشکر از زحماتتان شما سمانه خانم

مامان آلینا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام سلام هزارتاسلام به دوست عزیز من وپیشی ومعین خوش تیپم.بعله که میام ایران.انشالله تابستان 2009 برمیگردم.برای همیشه.هورااااااااااااااراستی تااونجایی که میدونم شماسمنان زندگی میکنین.پدرمنم گرمساریه.یه قدم بهم نزدیک شدیم امیدوارم بشه هزاران قدم.گل پسرمو ببوس .خیلی دوستتون داریم

سلام مامان الینا جون خوبی؟؟ خیلی خوشحالم که میخوایی بیایی ایران.. خیلی خوبه . ان شالله فاصله ها کم بشه..
اون پیشیه ملوس رو محکم فشارش بده..

سمانه سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

نازنینم خوشحالم کردی بهم خبر دادی.آخی معین کوچولو رو هم دوسش دارم.واقعا که فیتیله خیلی قشنگه.ما همیشه دعاشون میکنیم.میگیم ایشالا هرچی از خدا میخوان بهشون بدن.من خودم هروقت جاهای زیارتی میرم محاله که دعاشون نکنم.راستی فقط ۹۰ دقیقه برنامه دارن؟؟؟؟؟آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای جون.چه قدر ساعتش زیاد شد.خیلی خووووووووبه.ممنون که خبرم کردی.دوست دارم

سمیرا مامان رژین سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.rojin1385.blogfa.com

سلام عزیم خوبی ماهم بیادت هستیم خانومی ۲۴ ابان تولده می ایی

نرگس آهوی مهربون سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام سمانه جونم.چرا دیگه نمیای؟

نرگس آهوی مهربون سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

مرسی اومدی مهربونمممممممممممم

سارا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://my-star-life.persianblob.ir

سلام ستاره ی سهیل
خوبیییییییییییییییبابا دلم برات تنگ شده .نیستییییییییی کم پیدایییییییییییی

ریحان سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ

سلا سلام سمانه خانوم
خوبید ؟؟؟
چی بگگگگگگگگگگگگگگگگگگم ؟؟؟.....نمیدونم چی بگم...اما اینو باید بگم که :
دوستتون دارم تا اون بالا بالا ها

نوک طلایی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
مرسی که من رو از یاد نمی برید .
منم شما رو خیلیییییییییی بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید دوست دارم .
مرسی از زحماتی که در جهت بهتر شدن وبلاگ و برنامهء عمو ها می کشید .
مرسی که به من خبر داید برنامه قراراه این دفعه ساعت 8:30 شروع بشه که به وقت دبی می شه 9 صبح .
مرسی . خیلی دوستتون دارم

سارا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ http://my-star-life.persianblob.ir

آره خدایی خیلی سرد شده.ولی بستنی ام توی سرما کیییییییف میده هاولی قهوه و کاپوچینو و هات چاکلت ام دارن.تو سرما میرم اونجا اونارو میخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد