همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

برداشتی از زندگی معین

سلام دوستان و همراهان.. جمعه ای دیگه ای از راه رسیده و من با مطالب فیتیله ای در خدمتتون هستم هفته ی پیش وبلاگ دوست عزیزم شیدا عارف رو بهتون معرفی کردم این هفته وبلاگ دوست خوبم شادی گلستان رو بهتون معرفی میکنم.. شادی جان توی وبلاگش هر جمعه با تفسیر فیتیله ای اپه.. به علاوه اینکه کلی عکسهای جالب از  نمایشهای همون روز  براتون میزاره و جالبترین عکس رو هر هفته انتخاب میکنه.. از شما میخوام به وبلاگش سری بزنید و لحظاتی رو توی اون وبلاگ زیبا به شادی سپری کنید..  کلیک کنید  

معین کوچولوی فیتیله ای همچنان مشغول تماشای فیتیلست.. ازش میپرسم معین حوصلت سر نرفته.. میگه نه من خیلی خوشالم.. اخه یه وقتایی که برنامه رو نمیبینه و داره کار دیگه ای میکنه میگه من خوصله ندالم(حوصله ندارم)خوب دیگه یه فیتیله ایه با اصل و نصب همینه دیگه..  

هفته ی پیش نتونستم برنامه رو براش ضبط کنم .. دیدم دیروز بهم میگه دایی جون  رو بزار برام.. مار  میرخسه اونو  بزار.. منم موندم چیکار کنم.. البته اونقدر بزرگ شده که وقتی بهش بگم ضبطش نکردم ارامش خودش رو حفظ کنه.. امروزم  داشت یکی از قسمتهای فیتیله رو میدید گفت مامان ضبطش کن  ضبطش کن دیگه خراب میشه..   

صحنه ای از زندگی خانواده ی معینyooteenee.com

 

بابای معین کوچولوی فیتیله ی مشغول تماشای اخبار ۲۰:۳۰  

   معین داره فیتیله میبینه   نمایش اشپزی به قسمت های حساسش رسیده اشپز داره برادرهای دو قلو رو دعوا میکنه 

 چند ثانیه بعد معین بالای سر باباش وایساده و بزور بلندش میکنه تا بیاد تو اتاقی که فیتیله نشون میده.. yooteenee.com

باباش: بابا جون نکن  

معین: نه پاشو پاشو بیا اونجا yooteenee.com

مامان: دل بچه رو نشکون چند دقیقه بیا اینجا بشین بعد که حواسش پرت شد برو 

بابا: نمیتونم  دارم بیست و سی میبینم جاهای حساسشه.. yooteenee.com

معین:نمیایی؟؟ دینگ.... اگه گفتید صدای چی بود؟؟‌تلویزیون اتاق بابا که خاموش شد  یعنی معین خاموشش کرد..  

بابا: نکن بابا اخه اینچه کاریه.. yooteenee.com

معین: پاشو پاشو در حالی که با تمام قدرت پدر رو به جلو هدایت میکنه yooteenee.com

چند ثانیه ی بعد معین پدر و مادر در حال تماشای نمایش بعدی بودند..  خدا میدانست که توی دل بابای معین چی میگذشت.. پس تکلیف لحظات حساس بیست و سی چه میشد.. او داشت  دعوای گلیار و گاوهای دوست داشتنی  را نظاره میکرد.. yooteenee.com

Glitter Photos صبح جمعه ی دیگه ای از راه رسید.. فیتیله ایها ورزش صبحگاهی رو  با یه مربی و دو تا میشه گفت بشکه   شروع کردند.yooteenee.com. شکمهای قلبمه و مغز اندازه ی نخود.. 

قاطینگاه اینا هم فکر میکردند عینک اسکلت قورباغه ست.. و از پولک ماهی برای عینکهاشون استفاده میکردند.

کارشناسای فیتیله ای راه کارهای جالبی برای معظلات بچه ها ارائه دادند و مجری بچه ها رو از اینده ی بدی که قراره در اثر نخوردن صبحانه  به سراغشون بیاد ترسوند  اینده ای درست مثل  حال و روز کارشناسان مغز نخودی..  وای به حال مدرسه و دانش اموزی که توی حیاطش کله پاچه برای صبحونه میخوره ..  

شعبده باز و دستیارش  کارهای محیر العقول انجام دادند.. هر چی از کاسه ی خیلی کوچکش اب مینوشید تمامی نداشت که نداشت..   

گربه های فیتیله ای هم باز سر اینکه اون نایلون اشغال مال کیه دعوا کردند ولی اینبار یه سطل اشغال نصیحتشون کرد.. گربه های کثیف رو.. تازه  این گربه ها با عمو قناد هم رو بوسی کردند .. بچه های اون دو تا مسافره

بخت برگشته که هر دفعه راننده ی قانون شکن به پستشون میخورد سوار ماشین همون راننده شدند..  چقدر هم شیطون بودند. یکیشون میگفت دریچه ی خراب تو خانواده ی ما ارثیه منم دریچم ایراد داره.. yooteenee.com  خوب تا جمعه بعد همتون رو به خدای بزرگ میسپرم.. 

 شرکت در نظر سنجی یادتون نره.. امیدوارم سوالها یادتون نرفته باشه.. 

بهترین ایتم این هفته از نظر شما 

 دلیل انتخابتون 

 و پیشنهادات و انتقادات کلی.. 

 منتظر نظرات شما عزیزان هستم.. 

نظرات 38 + ارسال نظر
شادی(وبلاگ فیتیله جمعه تعطیله) جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام .مرسیییییییییییییییییی بابت معرفی وبلاگم...کلی سورژیریز شدم..
اولین نمایش که دیگه گفتم نداره....معلومه رانندهاین هم نظر منه هم مامانم هم داداشم هم بابام هم دوستم زینب هم مادربزرگم که شیرازه!!! به دلیل اینکه داستانش تازه بود وکلی آموزنده بود و شخصیت ها ی داستان عوض شده بودن...(ببین تا می تونی تعریف کن !!!) عموها هم که فوق العده اجرا کردنبعدش دلقک ها یعنی همون ورزشکارا.... بازم این نظر من و داداشمو مامانمه.....بعدش قاتینگا ژاتینگا...البته خیلی هول هولکی اجراش کردن واین تنها انتقاد وارده به برنامه است....آهنگ عید شون عالی بود ...
دیگه همین دیگه...کلا؛ بیست بیست بود...بازم اگه می خوای تعریف کنم بگو ...من آمادم

سلام فدات شم .. با نظراتت موافقم خیلی زیاد..
دوستت دارم.. از همه ی فامیلتون تشکر کن..
در مورد معرفی خواهش میکنم وظیفم بود.. حیفه وبلاگ به این قشنگی که همه ادرسشو ندون و بهش سر نزنن..

[ بدون نام ] جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام مهربونم.خوبی؟

اول بگم که اول شدم!

نرگس آهوی مهربون جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

اوخ ببخشید باز یادم رفت آدرس و اسمم رو بنویسم!
خوب اومدم تا توی نظرسنجی امروز شرکت کنم!

سلام عزیزم.. منتظرم.. بدو جواباتو بگو..
مرسی به خاطر این همه لطفت.. دوستت دارم..

نرگس آهوی مهربون جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

این هم نظرسنجی:
یعنی جوابش!:
۱- قاطینگا و پاتینگا
۲- خوب آخه من این نمایش رو دوست دارم دیگه...
آخه جالبه!

۳- البته شعر ها هم خیلی قشنگ بود فقط اون قسمت شعری که مرده بوی بد میداد و ...زیاد خوشم نیومد.
البته آخرین شعرش دیگه خیلی عالی و قشنگ بودا!
خوب بود؟
بازم پیشم بیا.
فعلا بای

[ بدون نام ] جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام مهربونم خیلییییییییییییییییییی ممنون که بازم اومدی
از نظراتت هم ممنونم
بازم بیا پیشم
فعلا بای

نرگس آهوی مهربون جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

ببخشید دوباره یادم رفت اسم و آدرس وبلاگم رو بنویسم!

ریحون جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سلام سمانه خانوم
خوبه حالتون ؟؟؟
بی مقدمه بریم سر اصل مطلب
بهترین نمایش همونطور که شادی خانوم گفتن معلومه دیگه راننده دلیلش هم دلیلی هستش که شادی خانوم گفتن
ضعیف نداشته نداره نخواهد داشت
وااااااااااااااااااااااااای من اقده شعر خواهر و ردوست دارررررررررررررررررم شعری که اول بنامه خوندن یعنی شعر عید هم خیلی خیلی خیلی خوب بود
شما هم دوست داریییییید ؟؟؟
دوستون دارم همونجور که عمو ها گفتن نه یکی نه ده تا نه صد تا نه هزار تا اندازه یه دنیا


سلام ریحان جونم..
منم خیلی اون شعرو دوست دارم..
خیلی خیلی تو رو هم دوست دارم
مرسی
همیشه لطف داری
با نظرت در مورد بهترین نمایش هم موافقم.. حرف نداشت.
بوس برای تو و پانیذ کوچولو..

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

ســـــــــــــلام خانومی......چطوری؟؟؟؟؟
اول اینکه صحنه ای از زندگی معین کوچولو رو خیلی باحال نوشتی....
امروزم به نظرم قسمت شعبده بازی و دلقکا خیلی بهتر بودن.......
دوســــــــــــتت دارم......

مرسییییییییییییییییی. خیلی دوستت دارم..

نوک طلایی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
خوبید ؟ معین جووووووون خوبه ؟؟
من امروز فیتیله رو دیدم ولی نمی دونم به جای اینکه برنامه رو حس کنم که زیاد شده ( آخه وقتش زیاد تر شده بود ) وقتی تموم شد به مامانم گفتم که چرا برنامه فقط 1 دقیقه بود ؟
خب یه دلیلشم اینه که چون هنوز من نی نی هستم و زمان رو بلد نیستم .
به نظر من آیتم همون راننده با پاطینگا و قاطینگا خوب بود و یه انتقادم دارم : اینه که این بار که شما اعلام کردید که برنامه قراره طول بکشه ( وقتش زیاد بشه ) ما همه فکر کردیم که قراره عمو ها رو بیشتر ببینیم و آیتم ها بیشتر از قبل بشه ولی به جای اون ما فقط کارتون زیادتر دیدیم . من که آخر برنامه دلم گرفت . آخه به نظر من نه کارتون هاش جالب و دیدنی بودن و نه تونستیم عمو ها رو بیشتر از قبل ببینیم . تو رو خدا بگید ما فیتیله رو می بینم واسه دیدن آیتم های جالب و دیدنیش نه به خاطر برنامه کودک و کارتوناش .
می توننن اون ها رو توی برنامهء دیگه ای بگنجونن .
مرسی سمانه خانم که من رو خبر کزدید .
باز هم پیشم بیایید .
مرسی و بااااااااای

خانومی خیلی خیلی لطف کردی کوچولوی مهربون.... الان میام وبت برات مینویسم..

غزاله جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.behtarine-behtarinha.blogfa.com

¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
آپم عزیزم
بیای خوشحال میشم

ساناز جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی ؟؟
خوشی؟؟؟
خوب به نظر من بهترین نمایش همون راننده بود
به خاطر اجرای خیلی قشنگ عموها... البته تعریف از خود نباشه موضوعشم خوب بود در کل عالی بود دیگه....
ضعیف هم که کاملا مشخصه که نداشت...
بعد اینکه شعرهای برنامه هم خیلی قشنگ و عالی بود اصلا به نظر من که روز به روز شعرهای برنامه بهتر میشه....
معین جون صد در صد فیتیله ای رو هم یه عالمه ببوس...باشه یادت نره هاااااا...قول دادی

سلام عزیزم.. بله با شادی میگفتیم تعریف از خودمون نباشه حرف نداشت.. بیست تک.. بی نظیر.. واقعا بهترین بود.. دستشون درد کنه که این همه زحمت میکشن..
چشم الان خوابه بیدار شد حتما.. لطف داری ..
بوس............

کارتون جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
بهترین نمایش راننده بود ولی میتونست از این بهتر اجرا بشه
بقیه رو دوست نداشتم
شعر ها هم بدک نبود
در پناه حق...

مرسی کارتون عزیز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی لطف دارید ...
در پناه حق.
شاد و پیروز و سربلند باشی..

پرستووو جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://parastoooo.com

من امروز هم ندیدم و احتمالا دیگه هم ......
معین کوچولو رو ببوسین که اینقدر فیتیله براش مهمه ... فسقلی باباشو از دیدن اخبار محروم کرد

سلام عزیزم.. موفق باشی.. مرسی از لطفت..

سمانه جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سین لام الف مبم/سلام سلام نازنین
فدات شم من.امروز خیلی خوب بود.اولین آهنگی که خوندن.ماله روز عید بود.رو خیلی دوست داشتم.راننده فیتیله ای بعدم گربه ها.قاطینگاه هم خوب بود.کلا که خیلی خوب بود.دووووووووست دارم.روزتم مبارک.

روز تو هم مبارک گل من.. مرسی
مرسی..

شادی(وبلاگ فیتیله جمعه تعطیله) جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

می بینم که کلا؛ همه زدن تو خط تعریف از راننده....ادامه بدین..یه فیتیله ای نباید خسته بشه...من عاشقه این کارام

راننده بهترینه.............

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام ببخشید دیر اومدم درگیر معزلات زندگی بودم...هی جوونیییی...
خب
۱.بهترین نمایش:راننده
۲.ضعیف ترین:هیچی ولی اینکه امروز همش به جای ایتم اواز خوندن یه کم قاطی کردم.....
پیشنهاد و انتقادی ندارم اخه همش تکرار مکرراته دیگه ....
راستیمن نیم دونستم برنامه زود پخش میشه
صبح که میس کال انداختید من گفتم واااااا سمانه خانم چرا انقدر هوله!
گرفتم خوابیدم تا۹....
و ....

مثل اینکه هی چیز هایی رو از دست دادم
یه چیز دیگه امروز گروه فینله اومدن کرج .......خوش به حال بچه هایی که رفتن ما که درس و زندگی و زن و بچه نمیذاره بریم....!
و یه چیز دیگه باورتون میشه دیشب خواب فیتله ای دیدم؟؟؟!۱!
دیشب خواب دیدم قراره عمو ها هر هفته برن خونه ی یکی برنامهرو از خونه اونها اجرا و ژخش کننن.
انقد رخوشحال بودمم
بعد جالب اینجاست که زنگیدم به همه گفتم و ما هم تازه اسباب کشی کرده بودیم دوستام گفتن :اا اون خونه قبلیتونم که بودین عمو ها یه بار اومده بودن خونه شما!!چقدر خوش شانسی....
و منم کلی خوش حال بودم و پز می دادم.....
خسته نباشید اپ این دفعه تون اولش غافلگیر کننده بود افرین به خلاقیتتون...
بیچاره بابای معین....

سلام شیدا جون.. وای چه خواب با مزه ای دیدید..
بابت نظراتتون هزار بار ممنون..
اره شرمنده حدس میزدم که بیدار نشید ولی از این به بعد ۸ و نیم شروع میشه..
چه خوب شما هم با ما هم نظرید.. راننده بهترین بود.....

ثمین شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام عزیز دلم مسافرت خوش گذت ؟
بازم باید بگم که سمانه جان من رو ببخش به خاطر اون هفته که دیر نظرم درج شد نمیدونم شاید به خاطر سرعت کم اینترنت خودم بوده حتما
ببخشید ............ تازه هم من هیچوقت فراموشت نمیکنم گل من من کلاسهای نقاشیم که صبح جمعه بود انداختم بعد از ظهر جمعه تا بتونم فیتیله رو ببینم و شرمنده گلم نشم
عزیزم من این هفته فقط قاطینگا و پاتینگا رو دوست داشتم چون خیلی بامزه بودند و به نظرم ضعیفترینمایش همون گربه ها بود نمیدونم چرا اصلا برای من جالب نبود خواهرم اما کلا همش رو دوست داشت مخصوصا قاطینگا رو
عزیزم مواظب خودت باش بابای

سلام ثمین من.. مرسی عزیزم...............
دوستت دارم........

هدی شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام عزیزم
قالبم رو عوض کردم بیا ببین خوشت می یاد

فاطمه شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام سمانه جونم خیلی دوست دارم اینو تعارف نمیکنم احساس قلبیمه
سمانه جونم ببخشید که این هفته اینقدر دیر اومدم از ساناز جونم بپرس اون میدونه چقدر سرم شلوغ بود اخه حتی نرسیده بودم موبایلمو نگاه کنم به همین دلیل جواب اس ام اسشو ساعت ۱۱ شب دادم
ساناز جون از همین جا باز هم ازت عذر خواهی میکنم
به نظر من بهترین نمایش این هفته نمایش راننده فیتیله ای بود
حرف نداشت تازه یه جورایی بوی اشنا میداد
ولی جدی میگم وقتی دیدم کلی خندیدم
دیدی نمردم شاعرم شدم
خب تا بعد

سلام فاطمه جونم.. مرسی.. دوست شاعر من بیت زیبایی بود..
از نظرت هم ممنون.. مرسی واسه این همه لطف.. خسته نباشی.. همیشه پرتلاش باشی و سلامت و شاد و پیروز خانومی.
بوس

سارا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیزززززززززم
آخیییییییییی چه با مزه آخر باباشو برد سر برنامه ی فیتیله ایها.به قول مامانم میگه دیگه زمونه زمونه ی بچه هاسهر چی اونا میگن باید گوش بدیممن که این هفته نتونستم ببینم برنامه رو. از ۱۰ صبح تا ۸ شب مهمونی بودیمراستی توی چهارراه طالقانی کرج یه بیلبورد بزرگ زده که فیتیله ایها جمعه ۱۰ توی کرج برنامه داشتن

سلام عزیزم.. مرسی که اومدی..

آزاده عاشق لی جونکی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

ســــــــلام جیــــــــگر....
یه خواهشی دارمسروناز جون(حامدکمیلی)مثل اینکه یه اپ گذاشته ومنو خبر کرده ولی ازبس قالبش سنگینه هرکارمیکنم وبلاگش بازنمیشهتو میتونی بری بهش بگی واسه همین نتونسته بیاد.....
مــــــــــــــــــرسی مهـــــــربونم....

azita دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm chetoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khobin khalehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

azita دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam mojadad man ghashegh ranandammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام به به این هفته اینجا چقدر با صفاست....
یه سر بزنید....خوشحال میشم نظرتونو درباره سریال روزگار قریب بدونم
امشب ساعت ۸
شب تکرار قسمت اخرو با بازی شاهکار مهدی هاشم یو کارگردانی بییییییییییییییییییی نظیییییییییییییییییییییییییییییییر کیانوش عیاری از دست ندید...

شیدا عارف دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

لینکاتون چرا قاطی پاطی شده؟نکنه کار قاطینگا پاطینگاست؟؟؟؟/

سلام خانومی.. رفتم ببینم نکنه واقعا کار قاطینگا ایناست..
اما خبری از در هم بودن لینکها نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام جوابتونو تو وبلاگم دادم که دوستان دیگه هم بخونن
ولی من فقط تو وبلاگ شما لینک های روزانه رو میبینم و تعدادشم خیل یکمه!
یعنی من دارم کور میشم؟!ماماااااااااان

خدا نکنه..
مرور گرها بعضی اوقات قاطی میکنن.
حتما ایراد از اونه...........
اومدم و جواب رو دیدم.. دوست فیلم نامه نویس من

سمانه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

من آپم.بدوووووییییییین بیاین

زهرا سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
بهترین نمایش راننده بود چون تلفیق جالبی بین دانش اموز ها و نمایش راننده صورت گرفته بود. و نمایش جالب و خوبی از اب رد امده بود

فعلا ... تا بعد خدانگهدار

زهرا جان سلام.
حسابی مشتاق دیدار
خوبی؟؟
ممنون بابت حضورت و نظر پر مهرت

مهدی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.taranehh-alidoosti.blogfa.com

سلام همراه عزیز
وبلاگ هواداری از ترانه علیدوستی
با یادداشت ویژه ای به روز شده است
..
...
....
صدای بازیگران سینمای ایران در اولین انیمیشن ایرانی: جمشید و خورشید
.....
ترانه علیدوستی
پرویز پرستویی
امین حیایی
رامبد جوان
ثریا قاسمی
حبیب رضایی
.......
به همراه یک فایل ویژه برای دانلود
..........................................
سلام سمانه خانم
حال و احوال شما
دلم تنگ شده بود برایتان.
مدتی ست که نه من اینجام نه شما آنجا
حال معین کوچولو چطور است!؟هنوز با برنامه های کودک( خصوصا و به ویژه فتیله )کیف می کند!؟
خوشحالم.
در وبلاگم کلیپ جمشید و خورشید را دانلود کن و نشانش بده. شاید خوشش آمد.
اما اکران که شد حتماْ ببردش
موفق و سلامت باشی مادر خوب

ثمین سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام گلمکجایی/ چرا نیومدی به دیدنم قربونت برم من که جز تو سمانه خانم ماه دیگه ای ندارم که با حضور گرمش من رو خوشحال کنه
بیا که خیلی منتظرم
آپم عزیزم

نوک طلایی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

با سلام
من به روزم و یه کار جدیدی شروع کردم که نیاز به پشتیبانی و همکاری دارم .
منتظرتون هستم [گل]

سارا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

سلام عزیزززززززززززززززم
اومدم بهت سر بزنم.باباااااااااااااا کجایییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بی وفا دیگه دوستم نداری؟که بهم سر نمیزنی

سارا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

ایشالا که زودتر درگیریات به خوبی تموم شه

آزاده عاشق لی جونکی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

بیا پیـــــــــــــشم جیگـــــــــر...
اپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم...

سپیده.ن چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ http://a-r-t.blogfa.com

مدادرنگی تراشیده شد

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام سمانه خانم
جواب سوالتونو توی پست مربوطه دادم
ممنون که به ما سر میزنی

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

بازم سلام
آپ هستم
بیا پیشمون

سولماز پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ب.ظ http://5252525252.blogfa.com

به به سلام سمانه خانومممممممحالتون خوبه؟؟؟؟دلم براتون یه ذره شده بود....به خصوص برای معین کوچولوی خودماز غم دوریش داشتم منفجر می شدماما حالا خیالم راحت شد چون بازم تونستم بیام پیشتون هورااااااااااااااااااااااااااااااااآخجون فردا فیتیله داره.فردا باید حتما کلش رو ببینیم آخه این چند وقته همش یه مشکل واسم پیش می اومد که نصفه نیمه می دیدماما دیگه فردا باید کامل ببینم و الا دیگه نه من نه خودمچی گفتم....خب معین کوچولوی ما چطوره؟از طرف من لپش رو بکشین نه نه دردش میاد بوسش کنین اصلا گازش بگیرین اصلا بخورینشببخشید من جو گیر شدم...داشتم به سمت خلاف می رفتم یه لحظه روحیم شد مثل قاطینگا و پاتینگا نه؟به هر حال ببخشید...ولی جدا براش اسپند دود کنین چش نخوره باشه؟؟؟؟دوستون دارم یه عااااااااااااااااااالمه هم شما و هم معین کوچولوی نازنین رو.فردا برای تفسیر فیتیله ای میام وبتون...حتماانشااللهخب فعلا بهتره که رفع زحمت کنم.بازم میام پیشتون.مثل همیشه میگم:
دست علی یارتون
خدا نگهدارتون

سلام سولماز جان.. خوبی؟؟
چه عجب .. خیلی خوشحالم کردی.. بابت این همه لطفت ممنونم.. من و معین هم خیلی دوستت داریم.
منتظرت میمونیم تا فردا..
بوس..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد