همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

جمعه ۱۸ ابان و فیتیله

وسلام و صد سلام.............. 

نا سلامتی من به عشق معین و فیتیله این وبلاگ رو مدیریت میکنما.. 

 از این به بعد دوباره برای پسرم هم مینویسم البته در کنار فیتیله ی نازنین.......... 

خوب ..امروز از کجا بگم... از چه قصه ای........... از چه حکایتی............... yooteenee.com

اخبار گویی معین در خواب: 

دردونه ی فیتیله ای ما یه بعد از ظهر خوب و قشنگ مثل همیشه تو خواب ناز بود........ مادر گرم  کار پشت کامپیوتر.....مادر داشت شیرین زبونیهای گل پسر رو تو ذهنش مرور می کرد. فکر میکرد پسرش چقدر بزرگ شده ..... صدای معین توجهش رو جلب کرد.. باخودش گفت بهتره عکس العملی نشون ندم چون تازه خوابیده و حتما دوباره میخوابه.yooteenee.com.یکم  که گوش تیز کرد چشمتون روز بد نبیند بندگان خوب خدا.. پرنس جوان مادر در خواب داشت میگف: 

اشغالا رو پسر برد میگفت زیاده زورم........ با انفجار  دیزی زود پز شده مچاله......... خرد و خمیر و   خسته      .هر دو تا زار و بیهوش  ............. اومدن مادر هم شد این وسط فراموش..........  به پایان این بخش از خبرهامون رسیدیم   حیف دیزی حاضر نشد و گرنه میچشیدیم.......

بیدار که شد دیدم کاغذهای من رو برداشته و داره اخبار میگه.... عجب!!!!!!!!!  

 

از این حرفاها بگذریم میریسیم به اینکه  معین  خیلی قبلتر از اینها  دست راست و چپ  و بالا و پایین رو هم میشناسه.......میدونید از کجا؟؟؟؟؟ از یه اهنگ زیبا که فیتیله تو فصل گلابگیری خونده... 

سبدا جلو...... سبدا بالا سبدا پایین سبدا به راست  سبدا به چپ   .........   یه روزم یکی از دوستام پاهاشو لاک زده بود و خیلی هم خوشگل روش  کار کرده بود.. 

 معین بلافاصله به پاهای  دوستم اشاره کرد و گفت:ناخن گیر میارم ناخناتو میگیرم.. توش میکروبه.. وای خوبه دوست صمیمیم بود و با هم راحت بودیم وگرنه یکم بد میشد ولی با این حال معین هیچ تقصیری نداشت یاد گرفته بود که ناخنهاش باید همیشه کوتاه و مرتب باشه و کوچیکترین تغییر ی  یعنی میکروب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازم این دکترای فیتیله ای  بودند که این نکته ی  خوب و اموزنده رو به معین یاد دادند..همیشه هم خودش بهم میگه مامان ناخونامو بگیر میکروب داره...

 این شکل گرافیکی زیبا رو با اسم فیتیله دوست نازنیم niki که اهل یونانه برام درست کرده.. براش جالب بود که بدونه فیتیله چیه؟؟؟؟؟  

 و ما مثل همیشه سوار ماشین جادوییه فیتیله میشیم و میریم به سرزمین قصه های کودکیمون........ با اجازتون فالبداهه یه شعر برای فیتیله گفتم:. فرقی نداره پیری یا که جوون 

 فرقی نداره بخوابی پشت بوم.. 

 تو سرمای سخت هوا روی بوم.. 

 فرقی نداره بشینی تو قصرت 

 یا که ببینی اونو تو خیابون  

فیتیله از پشت در مغازه 

 همون مغازه که تی ویش زیاده 

بازم همون  شادیها رو میاره..  

 میچسپونه دلای پاره پاره.. 

میرسونه خواهرا رو به داداش.. 

 همون که عمری نبودش اون باهاش  

بشین ببین معجزه های اونو 

 زندگی کن بخند  ببین تو اونو  خوب دلم میخواد این دفعه اول از شعرهای خیلی زیبای برنامه بگم.. اول شعری در مورد خطرات کبریت و چاقو و وسایل شکستنی توی اشپزخونه.. 

بعد شعری برای کفش و کفاشی.. 

 بعد شعری برای رفته گرای عزیز و بعد هم شعری برای دستفروشها و خطرات مواد غذایی غیر بهداشتی و در نهایت یه شعر و اهنگ ترکی  کردی  برای اعلام برنامه ی بعدی .. و..............

 اولین نمایش برنامه نمایش چشم پزشکی و موضوعش هم اختصاص داشت به بحث تنبلی چشم دو تا گوسفند شیطون بلا برای معاینه رفتند دکتر و باقیه ماجرا که در نهایت متوجه تنبلی چشمشون شدند.. 

یه تبلیغ  کوچولو از نمایش لاک پشتهای اینجا که قراره هفته های بعد پخش بشه  

 مادر بزرگها رفتن کلاس کامپیوتر تا به قول خودشون مدرکشو بگیرن..  

  گزارش گر حیات وحش رفته بود به اعماق دریاها و  با چند تا ماهی مصاحبه کرد.. 

سفره ماهی که سفره انداخت و صبحانه خورد.. 

اره ماهی که نجاری میکرد 

دلقک ماهی 

و عروس دریای که متاسفانه چون یه سری کارخونه ها فاضلابشون رو ریخته بودند تو اب دریا  مسموم شده بود و فقط داماد اومده بود  که کلی هم نگران عروسش بود.. 

اخرین نمایش امروز هم نمایش قصه های فیتیله ای بود.. 

عمو قناد میرن  خونه ی خدا.. ایشالله قسمت همه ی شماها بشه...به امید اون روز... 

 

 شرکت در نظر سنجی یادتون نره دوستای گلم.....

نظرات 34 + ارسال نظر
ریحان جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سلام صد تا سلام سمانه خانوم
خوبه احوالتون ؟؟؟..خوبه اقبالتون ؟؟؟...سالم و سر حالید ؟؟؟...همگی خوشحالید ؟؟؟...مامان بابا خوبن ؟؟؟..فامیلا خوبن ؟؟؟...خوبه حال دایی ؟؟؟..خاله و زندایی ؟؟؟..خوبه مادر بزرگ ؟؟؟..خوبه پدر بزرگ ؟؟؟...عمو عمه خوبن ؟؟؟..پس همگی خوبن ؟؟؟..پس همگی خوبن ...پس همه دست بالا همگی بگید ایشالله ..پس همه دستا بالا همگی بگید ایشالله ...ایشالله..عزیز غم نبینی ..ماتم نبینی ....گرفتار نمونی ...بیمار نمونی ...خوب و زنده باشی ..پاینده باشی ..گریون نباشی ...پریشون نباشی
بعد این همه احوال پرسی و دعا و نیایش میریم که جواب نظر سنجی رو بدیم ... اکی ؟؟؟
بهترین نمایش کلاس کامپیوتر بود چون مادربزرگامون یعنی گلین باجی و ناز خاتون خیلی خوب بازی کردن از یه جهت هم اموزنده بود از یه جهت دیگه هم چون این نمایش رو دوستای گلم طرح کردن
ضعیف نداشته ...نداره ...نخواهد داشت
چی بگم ؟؟؟..چی چی بگم ؟؟؟..هیچی ندارم که بگم ...(یه جورایی شبیه شعر شدااا)
اهان یه چیز دارم بگم ...وااای معین کوچولو چه کارایی میکنه ..الهی الهی الهی ..هر شب بخوری ماهی ...برات خوبه
خوب پانی کوچولو هم که الان داره بازی میکنه منم که دارم اینجا کامنت مینویسم ماهان هم که داره عین پانی بازی میکنه چیز خاصی هم اتفاق نیوفتاده
دوستون دارم نه یکی نه ده تا نه صد تا نه هزار تا اندازه ی یه دنیا

نرگس آهوی مهربون جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام.خوبی مهربونم؟دوباره اندفعه اومدم که اومده باشم و نظر داده بشم و توی نظر سنجیت هم شرکت کنم.باشه؟
خوب میخوام بگم که اون قسمت موشه...
احتمالا بقیشو فهمیدی...
و اون شعر آخرش...
خیلیییییییی خوب بود...
و کلا فیتیله خوب بود فقط بعضی جاهاش یعنی لباسا و سیبیلاشون خیلی خوشگل نبود...
خوب بود؟
خوب دیگه فعلا بای

نرگس آهوی مهربون جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم که قصه های فیتیله ای هم خیلی قشنگ بود...

فاطمه جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام سمانه جونم دوست شاعرو گل و مهربونم
سمانه جون این اقا پسر شما حسابی برای خوش میکروبیولوژیسته ها
البته عجیب هم نیست حلال زاده به خالش میره
امروز از شانس بدم از ساعت 10.5 برقامون رفت
اما من تا نمایش حیات وحش فیتیله ی عزیزم رو دیدم بهترین نمایش هم از نظر من نمایش حیات وحش بود به خصوص سفره ماهی و اقای داماد
فیتیله هیچ وقت نمایش ضعیف نداره
برنامه تا اونجایی که من دیدم مثل همیشه عالی بود و حرف نداشت
تا بعد

سلاااااااااااااااااااااااااااااام..خوبی..برنامه خیلی قشنگ بود به خصوص نمایش کلاس کامپیوتر..بعدش .....وایسا فکر کنم......نمایش حیات وحش....خیلی جدیدو خوب و بامزه بود بعدشم چشم پزشکی که بزغاله دکترش بوود.....شعر ترکیه خیلیییییییییییییی قشنگ بوووووووووووووووووووووووود
کلا خوب وبد دیگه...منتظر اپم باش...
دوست دارم نه یکی نه دوتا هزارتاااااااااااااااااا

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

ســـــــــــلام سمانه گـــــــــلم...
امروزم برنامه خیلی جـــــالب بود....به نظرم نمایش چشم پزشکیم بامـــــــزه بود....
شعراشونم که...

دوســــــــــتت دارم...

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.leejunki.blogfa.com

شعـــــــــرتم خیلی خیلی قـــــــــشنگ بووووووووود..

نرگس آهوی مهربون جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام.خوبی مهربونم؟
آخه چرا نمیای؟
بیا دیگه...

سلام خانومی عزیزم اومدم همون موقع وبت بازم شد اما نظراتت باز نمیشد شرمنده الان دارم دوباره امتحان میکنم..

ساناز جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ



سلام سلام صد تا سلام
هزار و سیصد تا سلام به دوست خوب و نازنین فرشته ی روی زمین..
خوب ببین وقتی انقدر قشنگ شعر میگی ما هم سر ذوق میایم شعر بگیم.
بریم سر اصل مظلب که همون نظرسنجی باشه..
به نظر من قشنگترین نمایش چشم پزشکی بزغاله ها بود چون هم موضوعش به روز بود هم خیلی مهم و آموزنده بود هم اینکه عموها خیلی بامزه بازی کردند..
البته میدونی که نمایش های دیگه هم عالی بود و حرف نداشت.
آقا معین هم که ماشالله هزار ماشالله خیلی شیرین زبونه... الهی من قربونش برم حتی در عالم خواب هم فیتیله رو مرور میکنه...
خوب همین دیگه خداحافظ تا بعد

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام حالتون خوبه؟
ای وااااااای
برق ما هم رفت....
من که همه قسمت ها رو ندیدم...
ولی نمایش چشم پزشکو بیشتر از همه دوس داشتم میبینم که همه هم به چشم پزشک رای دادن
و اینکه او ننمایش ماهی قرمز ضعیف ترین بود چون اصلا جذابیتی برای بچه ها نداشت
ولی یه چیز هایی داشت که برای بزرگتر ها جذالب بود
تازه ماهیه صورتی بود نه قرمز
اره ماهی هم که دندوناش شکست و مغهوم زیبایی و زشتی و اینها رو که م یخواست بگخ سیرت زیبا مهمه نه صورت زیبا رو می تونستن خلاقانه تر نشون بدن.....
راستی این عمو فرتن چه رقاصیه هااا
ولش کنن....(سانسور شد)
خوب مر قصه
دیدین چقدر خلاقه؟
همون تو قسما ماهی طرز خندیدنش که اول عر ع ربود بعد چند تا مدل خنده ی عجیب که شد خنده ی اره ماهی خیل یبا حال بود....
و اونجا که داشتم جنوبی می رقصیدن ژاشو گذاشته بود رو بالش های اون یکی عمو ها و هییییی قر یم داد
راستی این کارتون های بینش این دفعه یه کارتون داشت به اسم من و خواهرم
راستش منو یاد بچگی خودم انداخت
چون من خودم شبیه اون نی نیه بودم
و موهامو همون جوری می بستم و بورم و چشمامم عسلیه . خواهرم هم که همش منو نگه م یداشت همون شکلی لناست....
تازه یه دخت رخاله داریم همون کشلیه و اتفاقا موهاشم همون جور ی می بنده


ژیشنهادات و انتقادات کلی هم باز هم تکرا رمکرراته...
راستی سمانه خانوم شما چرا تو نظر سنجی وبلاگ خودتون شرکت نمی کنید؟
ما باید نظر شمام بدونیم...!نه؟!

شیدا عارف جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ

معینم مثل من خواب فیتیله می بینه؟!

[ بدون نام ] جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام عسیسم.خوووووووووووبی؟امروز یه روز استثنائی بود.نمیتونم بگم کدوم از همه بهتر بود.یکی از یکی بهتر.هرکودوم یه حرف بامزه داشتند.مثلا مادربزرگا که وقتی بهشون گفت این موشواره است،گفتند وای موش کجاست؟؟؟؟یا راز بقا،مخصوصا قسمت داماد.یا چشم پزشکی.یا اونجایی که عمو فروتن داشت یه چیزی توی دیگ درست میکرد.اونجایی که میخواستن اعلام برنامه کنن،حالت جنوبی شده بودن.کارای عمو فروتن که من خیلی دووووووووووووسش دارم.وقتی هم که عمو قناد گفت:هفته ی حج رو تبریک میگم و بنده حقیر هم قسمتم شده بم،از همتون حلالیت میطلبم،اشک توی چشمام جمع شد.میخواستم کلی گریه کنم.آخه میدونی منم تابستون به این سفر معنوی رفتم.خیلی قشنگه.رویایی.امیدوارم قسمت همه بشه.وای چه قدر این دفعه حرف زدم.خیلی دلم گرفته بود.اما با عمو ها شاد شدم.اما وقتی یتد حرف عمو قناد میفتم گریم میگیره..آهنگ امام رضا رو هم خیلی دوس داشتم.نازنینم خیلی دوست دارم.اندازه کل دنیا.

سمانه جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

فکر کنم اسمم رو یادم رفته بود.

سارا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ق.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

سلام سلام
ببخشید من بازم نتونستم فیتیله ایهارو ببینم
حالا بدو که عکس داریم ، عککککککککککس

سمانه(( خودم)) شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ق.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام
حسابی همیشه شرمندم میکنید بچه ها..
اره راست میگید منم باید نظرم رو بگم تا دیگران بدونند من کدوم رو به عنوان بهترین انتخاب میکنم..
من این هفته مادربزرگها و کلاس کامپیوتر رو به عنوان بهترین انتخاب میکنم..
راستش قر و قمزه های مادبزرگها کلمات اشتبهای که بیان میکنند خیلی نمایش رو جذابتر کرده.. عمو ها مثل همیشه خیلی خوب ایفای نقش کردند و.......
و اما نمیتونم در مورد شعرهای زیبای این هفته نگم.. یکی از یکی قشنگتر و اموزنده تر..
واقعا جالب بودند..
اما از نظر من جذابترینش اهنگ ترکیشون بود..

معین کوچولو شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ

بهترین نمایش: مادربزرگها
بهترین اهنگ: کبریت و اتیش

نوک طلایی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
خوبید ؟ معین کوچولو خوبه ؟
فیتیلهء این بار خیلی به من حتی به خانواده ام چسبید . خیبی با حال بود . خیلیییییییی
مخصوصا که نمایش هاشون و شعرهاشون خیلی آموزنده بود و ازش خیلی چیز ها مخصوصا ما کوچولو ها یاد گرفتیم
این بار که همهء نمایش ها خوب بود و لذت بخش . من مخصوصا از اون آیتمی که دریا بود و ماهی ها مطابق لا اسمشون ادا در می آوردند و یه کی هم اون آیتمی که آقا دکتره 2 با 2 تا گوسفندا بود .
هر چقدر هم که فک می کنم آیتم بدی به نظرم نمی رشه . من که این دفعه از همشون خوشم اومد .
مخصوصا اون شعری که به زبون ترکی بود خیلی با حال بود و خنده دار .
مرسی سمانه خانم . بااااااای

[ بدون نام ] شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

شیدا عارف شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

یادم رفت بگم
من و یک یاز دوستام
تو روز ۱۲ اردیبهشت
کلاس دوم ابتدایی تو ۸ سالگی عینکی شدیم....
اون الان فیزیک شریف می خونه....
هنوز با هم دوستیم
با هم کلاس موسیقی رفتیم و .....
البته خیلی وقته ازش اطلاع ندارم
دیرزو که بچه کوچولوی های عینکی رو دیدم یاد خودم و دوستم افتادم....
گوگولی بودیم آخیییییی

سارا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام عزیزم
یه کم صبر میکردی عکسا باز میشد

شیدا عارف شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

شرمنده دربارهی اقای رحمانیان و مسافر خانه سعادت اصلا وقت نکردم و گرنه یادم بود...
می نویسم...
ببخشیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

شیدا عارف شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

نظر خودتونم خوندم
خوبه افرین مامان سمانههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مرسی که در نظر سنجی شرکت کردید...
همیشه نظر بذاریدااااا
ممنون

ثمین یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام گل من خوبی عزیزم ؟
عزیزم من برنامه رو دیدم و خیلی خوشم اومد مخصوصا اینکه به موضوع مهم تنبلی چشم پرداخته شده بود و یه جورایی همه ی نمایشا رو دوست داشتم مخصوصا حیات وحش فیتیله ای فرناز هم جمعه با مامانم رفت بیرون و نتونست برنامه رو ببینه ولی من موندم خونه و دیدم راستی نمایش مادر بزرگها هم خیلی خوب بود واقعا با مزه بود
سمانه جان میخواستی متن قاطینگایی منو تایید نکنی اخه صفحه ی نظراتت رو بد کرده من نمیدونم چرا اینجوری شد شرمنده گلم
دوست دارممممممم خیلی خیلی زیاد

سمانه دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

_________####________##_____##
________#__##________##______##
_______#___##________##______##
_______#___##________##______##
________####_________##_____##
___________##_________#######
___________##__________#####__
منتظرتونم..دوست دارم یه عالکه.هرچی بگم بازم کمه.نه یکی نه ۲تا نه ۱۰۰ تا نه هزارتا.نه اینقدر نه اینقدر قدر تموم دنیاااااااااااااااااااااا

azita سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam khaleh mehrabon khobinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn dg behem sar nemizaniddddddddd khaleh delam vasatn yk zareh sodeh
khob berem soragheh nazarsanjiiiiiiiiiiiiiiii man kampiuter ro khaili doset dashtam dadasham va dokhtar khalamam hamin nazaro dashtan bye

نرگس آهوی مهربون سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم.خوبی؟
اشکالی نداره...
هین که اینجا هم جوابامو بدی بازم ممنونم...
موفق باشی
فعلا بای

نرگس آهوی مهربون سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم.از نظرت خیلییییییییییییییی ممنونم.
راستی آخه من یه جورایی کمخونم و باید ببینم چند درصده و بقیشو مامانم میدونه!
راستی مامانیم هم بهت سلام میرسونه مهربونم

نوک طلایی سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام شمانه خانم
خوبید ؟ معین کوچولو خوبه ؟
مرسی که من رو شرمنده می کنید و به من سر می زنید .
راستی عکس معین رو نمی خوایید برام بفرستید ؟
منتظرتون هستم

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام سمانه خانم
آپ هستم
یه سر بزن

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

حالا وقتشه که ثانیه شمار دلمونو روشن کنیم...
(عمو پرویز سینمای ایران) به روز شد
آخ اگه بدونید چقدر از حضورتون خوشحال میشم...
..................
سلام سمانه خانوم
راستش من باید به معرفتی خودم اعتراف کنم
چون هروقت میام تو وبتون برای دعوت میام
البته باید این بهونه رو هم بیارم
این که من این جمعه ها اصلا دسترسی به تلویزیون ندارم!
و اینکه هرهفته به وبتون سر میزنم ولی چون برنامه رو ندیدم نمیخام نظر الکی بزارم...
همین
یا علی...

غزال چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.behtarine-behtarinha.blogfa.com

سلام خوبی عزیزم
به منم رای بدی خیلی خوشحال مشم
راستی آپیدم

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

تو هیچ وبلاگی از وبلاگ های بلاگفا نیم تونم کامنت بذارم.......!

ثمین پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام عزیز دلم قربئنت برم من اپم فردا که میای اپ کنی لطف کن پیش منم بیا
مرسی گل دوست داشتنی من بای

غزال پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.behtarine-behtainha.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد