همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

جمعه

غروب جمعه ی هفته ی پیش اصلا هیچ شباهتی به غروب جمعه های قبل نداشت.. هیچ وقت فراموش نمیکنم لحظه های قشنگ با هم بودن رو. 

دیدن روی ماه دوستانم رو.. 

تک تکتون رو دوست دارم..  

 زندگی کن نگو سخته.. 

نگو حتی دل چرنده 

تو دلت خدا خدا کن 

خدا رو هر روز صدا کن 

شب و روز یاد خدا کن..  

اندر احوالات معین الدین کوچولو  این را بگوییم که  هفته ی قبل درست زمانی که ما بینهایت از لحظات شیرینمان لذت میبردیم  گل پسر در ماشین نزد پدر بزرگوار مشغول هن هن بودند.. البته خم به ابروی مبارک نمیاوردند.. عوضش  ساعتهای اخر مسافرت با اتفاقات خیلی خیلی قشنگی که برای ایشان رخ داد .. این مسافرت را تبدیل کرد به قشنگترین مسافرت عمر سه ساله اش... 

 

Image and video hosting by TinyPic  خوب باز هم یه فیتیله ی دیگه و یه شرح فیتیله ای دیگه.. 

اولین نمایش امروز هم نمایش اشپزی بود.. امروز غذایی از اصفهان رو اموزش دادند. بریانی.. به به .. 

دومین نمایش نمایش سربازها بود.. درس هفته ی قبلشون رو یادشون نبوده..  از چه حربه هایی برای استتار ماشین استفاده کردند.. نخ سوزن (( مخصوصا)) وقتی که ماشین رو  تور زدند و تبدیل به ماشین عروس شد.. 

سومین نمایش نمایش  کلاس کامپیوتر مادر بزرگها بود وای مادر بزرگها امشب گویا مهمون داشتند و سبزی اورده بودند تا همزمان پاک کنند..   و  با اجزای بیرونی کیس اشنا شدند.. اولش که میخواستند با کبریت کیس رو روشن کنند.. 

چهارمین نمایش نمایش پستچی بود.. یه قالب جدید که به موضوعاتی پرداخته بود که واقعا جای تفکر داشت..  پست چی اولین نامه ش را با خبر تولد یک  نوزاد به مقصد رساند و اخرین نامه را باخبر فوت یک انسان  heyheypig450:白白自定义表情

پنجمین نمایش امروز نمایش  گنج بود.. دو برادر در پی گنجی که پدر در وصیت خودش براشون نوشته بود.. میگشتند.. در نهایت گنج رو اینجور پیدا کردند.. نابرده رنج گنج میسر نمیشود مزد ان گرفت جان برادر که کار کرد 

 اخرین نمایش نمایش گاوها بود. اخی در و دیوار گلیار بیچاره رو نقاشی کردند.. گل باقالی وقتی خواست اسم خودش رو پای نقاشی بنویسه گفت من شکل باقالی رو میکشم 

 و فیتیله به پایان رسید راستی جای عمو قناد حسابی خالی بود..و اقای روشن پژوه هم خیلی خوب مجری گری کردند..heyheypig442:白白自定义表情 

دوستای خوبم شرکت تو نظر سنجی یادتون نره.. 

 منتظر نظرات پر مهرتون هستم.. 

هفته ی خوبی داشته باشید...

نظرات 26 + ارسال نظر

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام..امروز برنامه عالی بوووووووووووووووووووووووووود..جای عمو قناد هم خیلی خالی بود وای چقدر سخته بگم کدوم نمایش قشنگ تر بود...وایسا..... اول گاوا بعدش کامپیوتر بعدشم سربزی.... وای همشون و به یه اندازه دوست داررررررررررررررررررم اخه چرا باید انتخاب کنم.... اهان نمایش گنجم قشنگ بود...داداشم از نمایش کامپیوتر و گاوها خوشش اومده...خیلی قشنگ اجرا کردن......
منم اپم منتظرت هستتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

ریحان جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سلام سمانه خانوم
امروز فیتیله خیلی خیلی خیلی خوب بودااا...مگه نه؟؟؟
امروز اقای روشن پژوه چه کاری کرد ...ااااااااااا...اون سه تا ادمایی که میگفتن بمبوییه ایبمبو بمبوییه هه رو انداخت تو صندوق ...چه کار سختی ها مگه نه ؟؟؟...فقط اگه میشد باید یکم یواشتر این کار رو میکردن
نظر ....نظر چی ؟؟؟...نظر سنجی...بهترین نمایش ....بهترین نمایش...واقعا سخته گفتنش ...میگم نمیشه نظر منو همه ی نمایشا حساب کنید...خوب اگه نمیشه به سختی یکیشو انتخاب میکنم ...اهان فهمیدم بهترین نمایش اشپزی* گاو ها*کلاس کامپیوتر*اون دو تا برادر ها که دنبال گنج بودن*سربازی*پستچی بود...اوا چرا اینجوری شد ؟؟؟...باید دوباره فکر کنم ...بهترین نمایش گاو ها *سربازی و اون دو تا برادر ها بون ...دیگه باید گریه کنمااا...اخه نمیتون بهترین نمایش این هفته رو انتخاب کنم این سه تا هم به سختی انتخاب کردم حالا موندم از بین این سه تا کدوم یکی رو دوباره انتخاب کنم...
گاو ها که به خاطر بامزهگی و قشنگ بودنش و اموزنده بودنش خیلی خوب بود ...سربازی برای کارهای جالب و قشنگ اون دو تا سرباز که چه کارهای قشنگی برای استتار کردن ماشین فرمانده میکردن...اون دو تا برادر هایی که به دنبال پیدا کردن ارثی که پدر شون براشون گذاشته بود اونم هم اموزنده بود هم قشنگ و بامزه ...نه واقعا خودتون بگید از بین این نمایشهای قشنگ میشه یکی رو انتخاب کرد ؟؟؟...بعد از چندین سال فکر کردن باید بگم که بهترین نمایش سربازی بود ...وااای چقد انتخاب بهترین نمایش این هفته سخت بود ...اون اهنگی کهخ برای تلویزیون بود هم خیلی قشنگ بود
ضعیف هم مثل همیشه که قبلا هم گفتم نداشته نداره و نخواهد داشت...
دوستون دارم نه یکی نه دو تا نه صد تا نه هزار تا ...نه اینقد نه اونقد قد تموم دنیااا
بای بای سمانه خانوم گل

ریحان جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

راستی اون سه تا نمایش بوداا ...نمایش کامپیوتر هم جزوش بود که جا انداختم

فاطمه جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ

سمانه جون سلام
من برعکس ساناز عزیز این هفته زیاد از برنامه راضی نبودم به چند علت
۱.نمایش کامپیوتر خیلی با عجله اجرا شد به خصوص اینکه جای دیالوگها رو هم اشتباه بیان کردن متلا کلمه ی توستر زمانی باید گفته میشد که فلاپی میومد بیرون نه جایی که دارن دکمه ی پاور رو اموش میدن بعد عمو فروتن گلم بگه که اون بالا هم توستره!!!!!
۲. نمایش اشپزی کاری که اون ۲ تا شاگرد شیطون اشپز انجام میدادن با نوع اشپزی امروز هماهنگ نبود یا اینکه درست بیان نمیشد چون من اصلا ربط بریانی با کاری که عموها میکردن رو نفهمیدم
۳.نمایش گنج و پستچی ریتم کندی داشت با اینکه موضوعات جالبی رو مطرح میکردن به خصوص نمایش پستچی که موضوع بسیار جالبی داشت اما با ریتم کند و کسل کننده ای اجرا میشد

اما نمایش گاوها خیلی عالی بود و مثل همیشه جالب و طنز امیز بود به خصوص ادمهایی که عموها اونها رو با شاخ کشیدن محشر بود هم بچه ها رو میخندوند و نکته اموزشی برای اونها داشت هم ما بزرگترها رو کلی سر کیف میاورد
اجرای اقای روشن پژوه عالی بود و به نظرم هفته های بعد بهتر از این هم میشه
ایرادهایی که به عموها گرفتم به خاطر اینه که انتظار من از عموهای نازنینم خیلی بالاست و دوست دارم اونها همیشه در اوج باشن

شادی جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ

وای راستی یادم رفت بگم....عکس معین منو یاده خیلی چیزای خوب میندازه....
می دونی که؟؟؟؟؟؟؟ یادش بخیر....

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام
کامنت قبلی که فرستادم کد اهنگ دوستی از فییتله است
بذارید تو بوتون
باید برید تو قسمت تنظیمات و کد موزیکی که فرستادم رو کپی پیست کنید

میام نظر میدم
فعلا

ساناز جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام سمانه جونمممممممم
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟
اول از همه فکر کنم من باید اسمم رو عوض کنم چون هم سعیده جون و هم فاطمه همیشه من رو با یکی دیگه اشتباه میگیرن.
فاطمه جون فکر کنم تو کامنت بالا منظورت از ساناز شادی بود خوب حالا بگذریم....
راستش من کاملا با نظر فاطمه جون موافقم ((الان خط اول کامنت فاطمه به طور کل زیر سوال رفت))

به نظرم نمایش های امروز چندان جالب نبود دلایل هم دقیقا همون چیزایی که فاطمه جون گفتن ...
البته عموها خیلی زحمت کشیدند شاید نمایش های این هفته برای سن ما مناسب نبوده
بهترین نمایش هم همون گاوها به علت آموزنده بودن .شاد بودن.قالب زیبا و اجرای خوب عموها و...

در مورد آقای روشن پژوه هم با همه موافقم خیلی خوب از پس اجرا بر اومدن هر چند که در بعضی از قسمت ها عمو ها با زحمت بسیار بهشون یاد آوری میکردند که الان باید چه کاری انجام بده و ایشون هم که بر عکس عمو قناد مظلوم بسیار شیطون هستند اصلا توجه نمیکردند.
خلاصه وجود آقای روشن پژوه تنوع خاصی به برنامه داد البته جای عمو قناد هم خیلی خیلی خالی بود.
راستی شعر های برنامه هر هفته بهتر میشه مثلا شعری که در مورد تلویزیون و چشم بود خیلی آموزنده و خوش ریتم بود مثل بقیه شعرها
وای خدا چقدر حرف زدم ....
فقط یه چیز مونده که بگم اونم اینه:
دوست دارم

ماندانا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.mandanatoday.blogfa.com

سلام سمانه جان
خوبی؟
من۱۷ساله هستم
شما چند سالتونه؟
وب قشنگی داری
به وب من یه سری بزن

ثمین جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی خانومی خودم؟
عزیزم امروز فیتیله خیلی خیلی خوشمزه بود مخصوصا مادربزرگا که میخواستن آموزش کامپیوتر ببینن خیلی خوب بود اینقدر خندیدیم که نگو نمایش گاوها رو هم فرناز میگه خیلی بامزه بودند
عزیزم معین کوچولوی ناز و خشمل خودم رو هم ببوس خدا بهت ببخشتش خیلی جیگملیهدوست دارم مهربونم

نرگس آهوی مهربون جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام سمانه جونم.خوبی؟
ببخشید دیر شدا...
راستی میخوام تو نظرسنجی این هفته هم شرکت کنم ولی خیلی سخته از این همه نمایش قشنگ...
آخه همشون قشنگ بودن...
راستی من نمایش اول رو ندیدم چون خواب موندم...
قشنگ بود؟
راستی داشتم نظرسنجی رو میگفتم:حالا یه نمایش رو میگم
نمایش گنج...
نمیدونم خوب...
راستی مرسی که هنوزم میای راستی یادت نره فردا شب برای تولدم بیایا...
وای که چه قدر ذوق دارم...
یادت نره معین کوچولو رو هم بیاریا...

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام بهرتین نمایش سرباز ها بود
اون اهنگی که برنامه ی بعدی رو به شیوه ی سرخپوستا اعلام یمی کرد خیلی خوب بود و نمایش پستچی ضعیف بود ولی نکات خوبی داشت
بچه ها که همش نباید بخندند باید از غم و شادی با هم خبر دار بشن
نه!؟

واقای روشن پژوه هم بد نبود
ایشالا که عمو قناد سالم و سلامت باشن....
شما هم همین طور
معین جان رو بوسید....
راستی کم پیدائید...قرار بود چرت و پرت های منو بخونید....!

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

سلام
سمانه خانوم
امروز(جمعه صبح)
خونه نبودم خونه یکی از اقوام بودم و به دلیل سحر خیزی اون عزیزان من هم ساعت نه بیدار شدم...
تا دیدم ساعت نه هست گفتم بزنید شبکه دو میخام فیتیله ببینم
بعد اونا یه نگاه عاقلن در صفیح به من کردند و زدند شبکه دو
چون زیاد وقت نداشتم فقط تونستم قسمتی که به صورت چینی شعر اجرا کردند رو ببینم
آقای قناد هم مثل اینکه سفر حج هستند
آقای روشن پژوه رو همون لحظه که فقط دیدم به دل نمیچسبیدند
نمیتونستند با عموها مچ بشن و شوخی هایی که
عموها میکردند آقای روشن پژوه نمیتونستند جواب بدند
فکر کنم دو هفته یکبار بتونم فیتیله رو ببینم
معین جینگولی هم که داره یواش یواش موهاش بلند میشه(ماشا الله)
یا علی...

ثمین شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
_ ¤¤¤-هرگز به کسی اجازه نده تا رویاهای تورا زیر سوال ببرد-¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------مهربانم درود بیا پیشم---------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤-- I LOVE YOU---¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤---------------¤¤¤
___________________¤¤----------¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
______________________¤¤¤
دوستت دارم

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام حالتون خوبه ای بابا
من فهمیدم سرتون شلوغه
زندگیه دیگه
معذرت خواهی نم یخواد
نه اخه چون گفتید دوست دارم بخونم گفتم بخوندی
اونایی که نوشتممم در واقع اسم نوشته ها بود
هر کدومو حال کردید بخونید
گفتم تا دوباره هک نشده بگم شما هم بعضی هاشو بخوندی
ممنون درباره
کد اهنگ هم
راستش به بلاگ اسکای وارد نیستم
از یکی که بلاگ اسکای هست بپرسید
مثلا
www.sofalin.blogsky.com
الهام خانوم که تو طرح اتحاد سبز خسرو شکیبایی بیشتر از همه زحمت کشید اگه یادتون باشه
منم خیلی وقته بهش سر تزدم وااااااااااای
رفتید بپرسید
قربان شما
معینو ببوسید این داداش مهدی از کجا م یدونه موهای معین بلند شده...!!!
به هر حال داه بزرگ میشه دیگه آخیییییییییییی

فاطمه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام سمانه جون تو کامنت بالا منظورم شادی جون بود که قبل از اینکه نظرم رو بنویسم کامنتشو خونده بودم
نمیدونم چرا این اشتباه رو کردم از همین جا هم از ساناز عزیزم که خیلی دوستش دارم هم از شادی جون عذرخواهی میکنم

سلام فاطمه جون قربونت برم خوبی؟؟

سمانه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام به بهترین دختر دنیا.خووووووووووبی؟ببخشید دیر اومدم.سرم شلوغ بود.اول از همه باید بکم جای عمو قناد خیلی خالی بود.اصلا انگار یه چیزی کم بود.اما مثه همیشه عالی بود.نمایش آشپزی.وای دیدی انگار عموها میخواستن کهساختمون بسازن.تیر و تخته هاشونو آورده بودن.بعدشم پستچی.نه نه ببخشید مادربزرگا.با اون سبزی هاشون.بعدش پستچی.آخر سرم گاوا با اون خل بازیاشوووووون.خیلی قشنگ بود.حالا که عمو قناد نیست،روشن پژوه رو بغل میکنن.آخی.دوووست دارم.

نرگس آهوی مهربون شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام سمانه جونم.خوبی؟
مرسی که اومدی و تولدم رو تبریک گفتی...
خیلیییییییییییییی ممنونم عزیزم...
راستی من تازه اومدم...
تازه میخوام پست نوشتن و... رو شروع کنم...

سارا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

سلام سلام
بدو بیا ببین چه آپی کرددددددددددم خدایی.طلسمو شیکوندم

لیدا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ق.ظ

سمانه جان سلام صبحت به خیر
درباره نمایشها باید بگم که بد نبودن اما نمایش پستچی منظور ( سیر تکاملی انسان ) را اصلا منتقل نمیکرد به همین دلیل احساس میشد که هدف و موضوعی نداشت
با تشکر

سمانه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

بدویین بیاین که آپ کردم]

سمانه دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

ممنون عسیسم.سلام سلام .
دوست دارم یه عالمه.هرچی بگم بازم کمه.نه یکی نه دوتا نه ۱۰۰ تا نه ۱۰۰۰ تا.۱۰۰۰ تا.نه اینقدر نه اینقدر قدر تموم دنیا.دوست دارم همیشه.نازو اداتو قربون.الهی زنده باشی.اون خنده هاتو قربووووووووووووون.من تا اونجای که بتونم و خبرای دست اول بهم برسه حتما حتما آپ میکنم.عاشقتم.

سارا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیزم
آره همینه .لینک دانلودشو میذارم توی وبم تا آخر امشب.

سارا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

بدو بیا عکس خودتو شوشو بده ,عکس نی نی تحویل بگیر.
(فقط منو رگبار انتقاد نکنیداااااااا)

azita دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salammmmmmmmmmmm khaleh belaakhareh up kardammmmmmmmmmm khaleh jomeh mariz bodam natonestam bebinam sharmandehhhhhhhhhhh

azita پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salammmmmmmmmmm yk salam garm be shoma khaili mehrabonid khaeleh junam mer30 ke omadin be webam sar zadin khaili khoshhal shodam mer30

سپیده.ن جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ http://a-r-t.blogfa.com

مدادرنگی تراشیده شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد