همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

جمعه ۸ ابان

yooteenee.comسلامی به گرمای مطبوع بعد از سرمای استخوان سوز 

 خوبید خوشید؟؟ 

  چند تا عکس از گل پسر  قند عسل میزارم 

Image and video hosting by TinyPic  اقا معین خودش رو شکل  اهنگی که عمو فروتن خونده بودن و موضوعش این بود که همه جای اون پسر شیطون باند پیچی بود بس که شیطونی کرد در اورد .. 

 دایی  جونش گریمش کرد و بعد به ایفای نقش پرداخت..Image and video hosting by TinyPic البته  همزمان در دو نقش بازی کرد هم پسرک شیطون و زخمی بود هم لیان شامپو 

فیتیله جمعه تعطیله.. 

 این هفته با مجری گری اقای حسین رفیعی برنامه رو به روی انتن برد.. 

 من به شخصه به هنر این هنرمند خیلی علاقه دارم.. 

 مخصوصا به یاد فه فه heyheypig444:白白自定义表情

خوب میریم سراغ نمایشهای این هفته.. 

نمایش ورزش صبحگاهی با شرکت دو ادم خیلی چاق و شکم گنده.

نمایش دویصت سوالی با شرکت دو شرکت کننده  با ای کیو بالا 

نمایش قاطینگا با شرکت یک پروفسور بیچاره و د و تا انسان  که قدمتشون بر میگرده به زمان پیدایش زمین.. بس که پیشرفتن این دو تا..  بله ادمی که از مار به جای کمربند استفاده کنه همین میشه دیگه 

 

نمایش اتاق عمل و بازی فوق العاده زیبای اقای رفیعی اولین مریضی که  هیچ وقت بیهوش نشد و در عین هوشیاری عمل شد.. زجر اور بود ولی تحمل کرد.. پرستار امروز مثل اینکه کلی هم سیر خورده بود بیچاره مریض .. 

نمایش اکواریوم  و ماهیهای اب شیرین یک گزارشگر شجاع و جسور و ماهیهای زیبای دریا..  بیچاره گزارشگر  بر سر این شهامت گمونم جان خودش رو از دست داد.. ماهی عجیب و غریبی در لحظات اخر او را خورد.. 

اه چند وقت بود که سر و کله ی زورو پیدا نبود.. امروزم اومد.. به مریض عمل کرده اب داد  

سیب پیرمرد بیچاره رو پوست کند اونم چه پوست کندنی.. 

 میخواست به یه چاه کن کمک کنه تا از قعر چاه نجات پیدا کنه.. heyheypig450:白白自定义表情 

  و برنامه به پایان رسید اما حکایت فیتیله همچنان باقیست..  

شرکت در نظر سنجی یادتون نره دوستان.. 

 همتون رو تا یه فیتیله ی دیگه به خدای بزرگ میسپارم

نظرات 28 + ارسال نظر
رامین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
اگه موافق تبادل لینک یا لوگو هستی
منو به نام ورود دخترا اکیدا ممنوع! لینک کن
بعد خبرشو بده من با چه اسمی لینکت کنم



میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=22415

سمانه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

یه تووپ دارم قل و قل و قل و قلقلیه تو آسمون آبیه.
سین لام الف میم/سلام سلام نازنین
ایشالا این بار اول شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهترین نمایش امروز اتاق عمل بووووووود.واقعا آقای رفیعی خوب بازی کرد.بیچاره از بوی گند سیر داشت خفه میشد.بعدم آکواریوم عالی بود.وای یادم رفت بگم.قطینگا که حرف نداشت.اما زورو رو دوست نداشتم.مسابقه هم خوب بود.
اما بازم جای عمو قناد خیلی خالی بووووووووود.
دووووووووووووست دارم نفسم.

ریحان جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام به معین کوچلوی جینگیلی فینگیلی و سمانه خانوم گل
خوبید ؟؟؟...خوشید ؟؟؟...
امروز فیتیله مثل تمام هفته های پیش عالی بود ...تا برنامه شروع شد همه اومدن پای تلویزیون ...پانی که خیره شده بود به تلویزیون و جم نمیخورد منم که اون جلوی جلوی تی وی نشسته بودم و مثل پانیذک به تی وی خیره شده بودم داداشم حرکات موزون در می اورد بابا بزرگم هم که نشسته بود و داشت فیتیله نگاه میکرد مامانم هم همینطور بابام هم توی خونه داشت برنامه رو میدید ادامه برنامه رو هم خونه مامانبزرگم اینا دیدمامانبزرگم هم یادم نیست فکر کنم اول برنامه نیومده بود ولی بعدا اومداااخالم هم از فرصت استفاده کرد و داشت برای پانی غذاشو میاورد تا بخوره اخه این پانی خانوم بدون شعر که غذا نمیخوره...خلاصه همه داشتن فیتیله رو نگاه میکردن ...
میرسیم به نظر سنجی...
بهترین نمایش ...اتاق عمل ...چون جالب و قشنگ و بامزه و ...بود و از همه مهمتر تعجب برانگیز برای اینکه اقای رفیعی اولین بیماری بود که بدون بیهوشی عمل میشدن در ضمن اموزشی هم بودااا...
شعرهای فیتیله که خیلی خوب بود ...
دوستون دارم نه یکی نه دو تا نه صد تا نه هزار تا نه اینقد نه اونقد قد تموم دنیااا...

ثمین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com


OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO
OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY
YOUIL *************** *************** YOUIL
UILO *********************************** VE
EI ************************************* IL
V *************************************** O
O *************************************** L
E *************************************** U
YO ************************************* IL
YOUI *********************************** EY
OVEYO ******************************* LOVEY
OVEYOUIL *************************** ILOVEY
UILOVEYOU *********************** UILOVEYOU
VEYOUILOVEYOU ***************** YOUILOVEYOU
YOUILOVEYOUILOV ************* LOVEYOUILOVEY
UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU
LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI
EYOUILOVEYOUILOVEYOU *** YOULOVEYOUILOVEYOU
VEYOUILOVEYOUILOVEYOU * VEYOUILOVEYOUI

ثمین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام سمانه جونم خوبی خوشگلم؟
معین خوشگلم چطوره /
خوش به حالش چه مامان هنرمندی داره با این عکسای خوبی که ازش میگیره و میگذاره توی وب و دل ما رو آب میکنه
عزیزم امروز هم عموها گل کاشتن من نمایش قاطینگا و پاتینگا و وووو اون نمایش سوال و جواب عموها رو خیلی دوست داشتم اینقدر امروز خندیدم که نگو
خواهرم هم که عاشق قاطینگا و پاتینگاست از بس که بامزه ا ن
دوستت دارم سمانه ی خوشگل خودم مواظب خودتون هم باشین

سحر جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام سمانه خانم..
چه وبلاگ زیبایی دارید..
من هم
عاشق برنامه ی فیتیله هستم..
جالبه که شما نظر سنجی دارید..
منم شرکت کنم؟/
خوب شرکت میکنم بهترین نمایش این هفته .. نمایش قاطینگا بود..
وای به کمربند میگفتند ملکه..

سمانه خانم از این به بعد سعی میکنم همیشه بیام وبلاگتون..
معین کوچولو رو از طرف من ببوسید..
من وبلاگ ندارم ولی دلم میخواد یکی برای خودم داشته باشم..
من میرم اما بر میگردم..

سلام سحر جون..
خیلی خیلی خوش اومدی..
همیشه بیا قدم رو چشام بزار..
راستش خیلی خوشحالم که یکی به جمع شرکت کننده ها ی تو نظر سنجی وبلاگم اضافه شده.. و به فال نیک میگیرم.

ساناز جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی ؟؟
معین جون خوبه ؟؟
نمایش های امروز خیلی عالی بود همش جالب و دیدنی بود.اما به نظر من اتاق عمل این هفته با اجرای خوب آقای رفیعی خیلی قشنگتر و جذابتر از همیشه شده بود...أموزنده هم که بود...موضوعش هم که خوب بود...عموها هم که محشر اجرا کردند.
خوب همین دیگه اتاق عمل بهترین بود.
بعد اتاق عمل هم قاتینگا بهترین بود.
معین جون رو از طرف من یه عالمه ببوس
دلم براتون خیلی تنگ شده.
سمانه جونم دعا کن امتحانهام رو خوب بدم
خیلی دوستت دارم...

ساناز جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی ؟؟
معین جون خوبه ؟؟
نمایش های امروز خیلی عالی بود همش جالب و دیدنی بود.اما به نظر من اتاق عمل این هفته با اجرای خوب آقای رفیعی خیلی قشنگتر و جذابتر از همیشه شده بود...أموزنده هم که بود...موضوعش هم که خوب بود...عموها هم که محشر اجرا کردند.
خوب همین دیگه اتاق عمل بهترین بود.
بعد اتاق عمل هم قاتینگا بهترین بود.
معین جون رو از طرف من یه عالمه ببوس
دلم براتون خیلی تنگ شده.
سمانه جونم دعا کن امتحانام رو خوب بدم
خیلی دوستت دارم...

شادی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام سلام...خوبی؟ ببخشید دیر اومد...میدونی که خاله دار شدم تازه اومدم خونه... به نظرم اتاق عمل قشنگ بود...قاتینگا پاتینگا هم همینطور....میدونی برنامه خوب بوداااا... اما..... یه جوری بود... نمی دونم چرا... ولی در کل قشنگ اجرا شد..البته از اهنگ ها جدید که اصلا خوشم نیومد....ریتم نداشت...
شرمنده دیر اومدم
من رفتم اما بر میگردم

سمانه(( خودم)) جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

بچه ها به نظر من بهترین نمایش امروز اتاق عمل بود..
بدلیل اجرای فوق العاده ی اقای رفیعی و موضوع خوب و اموزندش..
میدونید فوق العاده بود وقتی مریض در حین عمل حرف میزد و بیهوش نبود..

معین کوچولو جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ

معین نمایش قاطینگا رو خیلی دوست داره..

سارا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام بی معرفت
اصلا یادی از ما و کلبمون نکنیاااااااااااااا.میدونی چند تا پستو نخوندی؟
من که اصلا وقت نکردم این چند هفته فیتیله ای هارو نگاه کنم

azita شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam azizam khobin azizam az nazar man ghatingah va otagh amal khaili ziba bod va nazar dadasham meseleh hamisheh hamash up kardam montazeretam khaleh junam doseton daram bye

سارا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir

سلام عزیزم
باشه قبول من تسلیمماون عکسی که میبینی توی اون کتابه نیست.خودم یاد گرفتم درست کردمولی شیپ هارو توی گوگل بزن free photoshop shape بهت میده که میتونی دانلود کنی و بعد توی درایو c و بعد برنامه ی فتوشاپت رو پیدا کن و بعد قسمت شیپ.بعد اون شیپ هایی که دانلود کردی رو کپی پیست کن اونجا.

طناز یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ http://amiralijoojoo.blogfa.com

سلام به به معین خوشگل می بینم داری آماده می شی بری جای عموها دیگه
ما این هفته نتونستیم فیتیله رو ببینیم آخه شبش مهمون بودیم و دیر خوابیدیم ساعت 11 بیدار شدیم

سعیده یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام سمانه جون خدا قوت خیلی زحمت میکشی خانمی من از طرف دنیا میگم اتاق عمل و بعد قاطینگا و بعد آکواریوم و ۲۰۰ سوالی .

لیلی از آکواریوم خوشش اومدهبود چون تا حالا ندیدهبود ولی یه عالمه آدم های مختلف از اجرای آقای رفیعی تعریف کردن

من میرم شاد باشی

سارا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://my-star-life

سلام عزیزم
خواهش میشه.حتما میتونییییییییی

سمانه دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

من آپم عسیسم.لدو بدو بیا.هم گزارش بهبهان داداشی و هم تولد.

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.harikandeh.blogsky.com

(شعر مازندرانی)

دمش گرم

هواره مشته ابر بیته ، دمش گرم

کهو می ره شه ور بیته ، دمش گرم



سیو بیه هوا ، گم بیه افتاب

دتا دسته شه سر بیته، دمش گرم



وارش بیته هوا تیم تیم ، دیاره

زمینه خنده ور بیته ، دمش گرم



ببار وارش ، بشن صلح و صفاره

خشحالی اینجه سر بیته ، دمش گرم



سو بیه اینجه اونجه مشته تی تی

سبزه گل ره نظر بیته ، دمش گرم



عجب بیه قشنگ ، تا چش دیاری

خدایی اینجه پر بیته ، دمش گرم



او بیته کیه ره ، روش کشنه روش

تیلندی بال و پر بیته ، دمش گرم



دپیته بوی نحنا ، اونجه پخشه

علف ره اونجه قهر بیته ، دمش گرم



بورم شکر هاکنم جان خداره

هدایی سرتا سر بیته ، دمش گرم

***

تلفظ انگلیسی

Damesh garm



Hevare mashte abr bayteh , damesh garm

Kaho mire she var bayteh , damesh garm



Siyo bayeh heva gom bayeh eftab

Deta daste she sar bayteh, damesh garm



Varesh bayteh heva tim tim diyareh

Zamine khandeh var bayteh , damesh garm



Bebar varesh bashen solho safari

Kheshhaly inje sar bayteh , damesh garm



So bayeh inje onje mashteh titi

Sabzeh golre nazer bayteh , damesh garm



Ajeb bayeh ghasheng ta chesh diyari

Khedaee injeh par bayteh , damesh garm



O bayteh kilere rosh kasheneh rosh

Tilendi bal o par bayteh , damesh garm



Dapiteh boyeh nahnah onjeh pakhshe

Alefre onje ghahr bayteh, damesh garm



Borem shokr hakenem jane khodareh

Hedaee sar ta sar bayteh , damesh garm



***

ترجمه فارسی

دمش گرم

آسمان از ابر های سیاه پر شده است و همه جا سیاه به نظر می آید.

با وجود ابرهای سیاه آفتاب ناپدید شده و از این بابت آفتاب احساس ناراحتی می کند.

بارن نم نم شروع به باریدن کرده است و زمین با وجود باران بسیار خوشحال می باشد.

با آمدن باران صلح و صفا از آسمان فرود می آید و و همه از این بابت خوشحال هستند.

گلهای زیادی در دشت و صحرا پیدا شده است و سبزه با بودن گلها حسادت می کند.

تا جایی که به چشم دیده می شود زیبا شده است و لطف خدا اونجا نمایان است.

رودهای کوچک همه پر آب شده است و آب های گل آلود هستند.

بوی نحنا در کنار رودها به مشام می رسد و علف از این ماجرا ناراحت است.

و من خدا را شکر می کنم که این همه نعمات را خلق کرده است.



نوپا

آزاده عاشق لی جونکی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

سمانه جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــووووووووووووووووووونممممممممممم
فکر نکنی فراموشت کردما...........بدو بیا وبم دلیل نیومدنمو گفتم...منتظرتما.............
راستی دلم برات خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی تنگ شده........بیا پیشم.......................

آزاده عاشق لی جونکی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

سمانه جوووووووووووووونم........من خیالم ناراحته...نمیدونم ازم دلخوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وااااااااااااای پسرت خیـــــــــــــــــــــــــــلی خوشگل و بامزست...جدی میگم...خدانگهش داره........
این هفته برنامه خیلی خیلی توپ بود...بازم نمایش اتاق عمل....
راستی یه تیکه کوچک با عمو قناد توی مکه گزارش کرده بودن...چه خوب بود....تو دیدی عسل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی از طرفم یه بوس به معین کوچولو بده...باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آزاده عاشق لی جونکی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

مرسی اومدی...ولی این نشد جوابمو ندادی...از لحنتم معلومه ازم دلخوری....

سمانه سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

نفس من.بدو بیا.من آپ کردم.همونطوری که خواسته بودی.اخبار دست اول.

azita چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ق.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam khobin khaleh dg sar nemizanid be man mano faramosh kardennnnnnnnnnnnnn ?

فاطمه چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام سمانه جونم خوبی؟؟
معین گلم چطوره؟؟
ببخشید که انقدر دیر اومدم کارهام حسابی به هم ریخته
به هر حال گفتم دیر اومدنم از نیومدنم بهتره
بهترین نمایش این هفته اتاق عمل بود خیلی جالب بود به خصوص اینکه اقای رفیعی پابه پای عموها جلو میومدن
نمایش ضعیف هم نداشت
تا جمعه خدانگهدار

شیدا عارف چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://shaydaaref.blogfa.com

سلام حالتون خوبه؟
سمانه خانوم من صد تا اس ام ا سدادم به شما نرسید؟!
راستش من الان با بابام اومدم بیرون از کافی نت وصل شدم
اخه سرعتم پاو=ئینه نتونسم براتون کامنت بذارم ببخشید تو رو خدا
به زور اپ کردم اصلا نمی تونستم صفحه کامنتاتونو باز کنم چرا این جوری میشه؟!
ای بابا
بگذریم
وااااااااااااااااااای اتاق عمل خیل ینو اورانه و خوب بود
خیلی منم فه فه رو خیل یدوست داشتم چه خوب یادتونه؟!
ما اون موقع با نیم رخ بزرگ شدیم
راستش سمانه خانوم چند روز پیش با صدای ازار دهنده ی گوگوجی از خواب بیدار شدم وای
من فک رکنم گوینده اش سرطان حنجره بگیره و بازیگر مقابلش هم سرطان گوش
واقعا الان عمو ها از همه بهترن برنامه ها خیل یخوب نیستن
خاله شادنه هم که گفتم لوس میشه گاهی حرص درمیاره
ولی عمو ها تکن
راستی وبلاگ یک تدوینگر جوان معرفی شد
من و خودم و ماهورم با خاله پیرزن
خیل یگرفتارم دعا کنید
قربون شما عکسای معین هم خول بود
خدا دایی اش هم حفظ کنه
شاد باشید...
بازم شرمنده دی راومدم دوستون دارم...

azita پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam khaleh junam moin jun khobeh ageh mishe az taraf man bebosinesh

پریسا پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://parisa.persianblog.ir

سلام سمانه جان خوبی / معین جون چطوره
یه بوس گنده از لپش بکن
ببخش که این چند وقته نیومدم / خودت می دونی که مشکلات تینترنت همیشگیه / ولی حالا اومدم بگم که دخمل من فیتیله رو خیلی دوست داره و مخصوصا اون قسمت آموزش کامپیوترش که خیلی خوب و مفیده و شعراشون هم که حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد