همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

جمعه ۱۵ اذر و فیتیله ای دیگه

سلام...... زیباترین ستاره های اسمون تقدیم مهربانیهاتون.. 

اقا معین خوبه.. شیطنت   فیتیله و اموزش  گردش با بابایی جزو کارهای روزمرشه.. 

 و اما بزارید یه راست برم سراغ فیتیله ی امروز..

 

 

 

 

 شرح مختصری از فیتیله ای این هفته رو برای شما دوستان عزیز مینویسم.. و منتظر نظرات پر مهرتون هستم.. 

 اخبار فیتیله ای اولین ایتم جذاب و با مزه ی این هفته بود.. 

 بعد اون نمایش راننده  که به موضوع جالبی پرداخته بود..  همینو کم داشتند که راننده فکر کنه اورژانسه نه اژانس.. دائم میگفت من اژانس محلم..   و بیچاره اقای دریچه ای که  دائما نفس کم میاورد و اینکه بعد اینکه  اکسیژن میزاشت میگفت زندگی شیرینه 

 

 نمایش بعدی نمایش خرس مهربون بود . که خیلی جذاب و با مزه بود.. یه جورایی دوستی خاله خرسه داشت.. 

 

 نمایش بعد نمایش علی کوچولو بود.. و به معضل خیلی مهمی اشاره کرد.. غذاها رو نمیخورد و  اخرش  هم ضعف کرد 

 نمایش بعدی زندان فیتیله ای بود.. سه تانینی  با یه عالمه مشکلات جور واجور.. وای.. چقدر جالبه این نمایش و اموزنده.. 

فیتیله ی امروز هم تمام شد .. پر بود از شعرهای زیبا و اموزنده.. 

 دوستان نظر سنجی یادتون نره ..

نظرات 15 + ارسال نظر
شادی(وبلاگ فیتیله جمعه تعطیله) جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام برنامه خیلی قشنگ بود...مخصوصا زندان نی نی ها... قسمت حمامش جالب بود!!!! بعدش راننده ...متنوع شده بود...خیلی بامزه اجرا شد...عمو مسلمی خیلی قشنگ ترکی صحبت میکنن... بعدشم علی کوچولو.... البته خیلی آموزنده بود واسه من... مامانم هم فکر کنم اول از زندان و بعدش از علی کوچولو به دلیل سطح بسیار بالای آمزشش خوشش اومد!!! از شعرای جدید.... کنسرت جالب بود... دفترو کتاب هم قشنگ بود.... وای مجریش خیلی لوس بوود... یه جوری بووود....با وجود نمایش های قشنگ مجری باعث شده بود که یکم از جذابیت برنامه کم بشه!!!
راستی چرا از معین عکس نذاشتی؟؟؟من ا۱م با کلی عکس...

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

سلام سلام به سمانه ی گــــــــــــــــــلم...
جذاب ترینش نمایش اورژانس و بعدشم زندانبود....

نرگس آهوی مهربون جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام خوبی مهربونم؟
نمایشا همشون خوب بودن...

فقط از اون عروسکه...
خوب حالا تقریبا بهترین نمایش رو میگم...
این بود...

بوس بوس بوس
بازم پیشم بیا
فعلا بای

نرگس آهوی مهربون جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

ببخشید یادم رفت بهترین نمایشو بگم...
زندان فیتیله ای...

ساناز جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام سمانه جون
بهترین آیتم این هفته به نظرم راننده بود بنا به دلایل همیشگی ...
یعنی اجرای بی نظیر عموها تو این نمایش و موضوعات خیلی مفید و آموزنده و طنز آمیز بودن
شعرهای برنامه هم خیلی قشنگ و جذاب بود .

فقط یه انتقاد دارم که مجری این هفته برای یه برنامه زنده تلویزیونی اونم فیتیله اصلا انتخاب مناسبی نبود.
دیگه بقیه برنامه و کار عموها مثل همیشه بی عیب و نقص بود.
خیلی دوست دارم
گل پسر ناز رو هم ببوس

سمانه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com/

اومدیم سر کوچتون/در خونتون پاشو درو باز کن.پاشو با شادیو شور/خنده کنون همرو صدا کن.
سلام نفسم.خووووووووووووووبی؟از ۱۲ تا حالا منتظرتم.امروز عاللللللللللی بووووووووووووووووود.مخصوصا زندان فیتیله ای/علی کوووووچووووولو.وای خداااااااااااااااااا.کیف کردم با عمو فروتن اهان راستی راننده هم خوب بود.خرس مهربونم همینطور.اما اون دوتا یه چیز دیگه بود.واااای.عمو قناد رو دیدی؟خیلی دووووووووووووووست داشتم.با گریه هاش گریه کردم.راستی خیلی خوشحالم که هم ۳شنبه و هم جمعه اونم از صبح تا شب برنامه دارن.نمیدونی چقدر ذوق و شوق دارم.اصلا نمیدونم این شادیمو چی کار کنم.عاشقتم عسیسم.

شیدا عارف شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ http://shaydaaref.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااام
خوبین خوشین؟
سمانه خانوم نظر بدید دیگه ای باباااااااااااااا
من خودم .راننده ..دوست داشتم
و علی کوچولو هم کلا همیشه ماههههههههههه وای اعلام برنامه ی اپراییشون خیلی جالب بود
علی کوچولو هم که ایتم مورد علاقه ی منه
ولی چه مجری ب ینمک و بی مزه ای
دیدین بچه ها هیچ علاقه ای به مجری عروسکیه نشون ینم دادن....!هر چی می گفت دست و هورا بچه ها به زور جواب می دادن....!
ای بابا چقد رکارتون کره ای پخ شمی کنن
چشم بلبلی م یتونست بهرت باشه
عاشق ترانه هاشم م یدونید که ترانه ها و موسیقی های عامیانه رو دوست دارم تو بو من و خودم و ماهور نوشته بودم
خوشحالم که شما هم دوست دارید
معرف وب سایتها به روزه ها بیاید نظر بدید
یه نظر سنجی هم گذاشتم که فعلا کار داره
باز هم نظر سنجی میذارم
قرررررررررربون عمو فروتن خیلی با نمکه
نقش اقا گاوه خصوصا.....هه هه هه
سلامت باشید
معین کوچولوی نازو ببوسید خیل یمامانی شده....
وااااااااای
من دیونه ی بچه هام
(البته خودمم بچه ام!)
راستی واسه تولدم که دی ماهه زندگی نامه مو مینویسم....!
تو سه سالگی دوست داشتم دلقک شم
دلقک های امروزم خیلی دوست داشتنی
بودن.....
خیلییییییییییییییییییییییییی

شیدا عارف شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ

خوشحالم که عمو ها سه شنبه هم هستند.....
تبریک به همه ی فیتیله ای هاااااااااااااا
پیشاپیش عیدتون مبااااااااااااااااارک

سمانه خودمم شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام
دوستان..
از نظر بهترین نمایش امروز.. نمایش راننده بود..

میدونید که من اگه بخوام دلیل انتخابش رو بگم قطعا دلیلش رو دنیای خنده و طنزش رو میگم..
لحظه لحظش ..

معین کوچولو شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ

معین هم نمایش راننده رو خیلی دوست داشت..

ثمین شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.silver-lack.blogfa.com

سلام گلم خوبی خانومی دیگه پیش من نمیایدوستم نداری باهام قهریببخش دیر اومدم
من نمایش زندان فیتیله ای و راننده رو خیلی دوست داشتم عالی بودند

راستی سمانه جان من دیگه وبم رو تعطیل کردم و نمیام دلیل خاصی نداره اما حتما جمعه ها پیش گلم میام
دوست دارم

شهرزاد یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.dariushmehrjuii.blogfa.com

سالروز تولد داریوش مهرجویی
نوشته ای برای داریوش مهرجویی
داریوش مهرجویی؛الماس سینمای ایران
مروری کوتاه بر فیلم های داریوش مهرجویی
کلیپی کوتاه از صحبت های مهرجویی درباره فروغ
مصاحبه ی داریوش مهرجویی درباره فیلم دایره مینا
عکس هایی از سنتوری
و........
در وبلاگ داریوش مهرجویی
www.dariushmehrjuii.blogfa.com
منتظرتان هستیم.

سمانه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام سلام.بالاخره فیلم چشم انداز رو گذاشتم.بدویین بیاین.

سارا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

سلام عزیزم
چقدر این هفته کم نوشتیپس چرا از معین کوچولو عکس نذاشتی؟

سپیده دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://mohsen-sepideh1994.blogfa.com

سلام خوبی؟
چرا منو ار لینکات برداشتی؟
اگه نمیخوای لینک باشی بگو تا منم از لینکام برت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد