همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله و عید سعید قربان

سلام دوستان   عید سعید قربان رو خدمت هم ی شما عزیزان تبریک عرض میکنم یه راست میرم سراغ نمایشهای این هفته ی فیتیله..  

 

  

 

اولین نمایش امروز نمایش فالگیر بود که  خیلی دوسش دارم..  

 پول میگرفت و حال میگرفت.. چک میگرفت و فال میگرفت.. تراول هم میگرفت.. 

 

 دومین نمایش  لاک پشتهای اینجا بود یک نمایش جدید و زیبا..   

 نمایش مکتبخونه  هم اجرا شد..  لپ گلی مغز نخودی مثل همیشه یه صفر کله گنده گرفت.. مامانش رو  که دیگه نگو.. چقدر هم عصبانی بود.. معلوم نبود میخواد چه بلایی به سر لپ گلی بیارهبعدش.. 

 

نمایش بعدی عطاری بود .. یک نمایش بسیار اموزنده و قشنگ..  هم فال و هم تماشا..  

 گزارش ورزشی  این هفته باز با حضور  .. گلین باجی و نازخاتون خانوم  تحلیلگران  ورزشی اجرا شد   

نمایش اخر هم چارلی فیتیله ای بود..  چارلی هم که  همه  میشناسید کارای بدی که کرد دور از ذهن نبود 

 

 راستی شعرهای زیبا و جدید امروز رو هم دیدید؟؟ 

 کنسرت ورزشکارانچقدر جالب بود 

 

بچه های عزیز جمعه فیتیله کلی برنامه های قشنگ داره یادتون نره ببینیدش..  اخه روز کودک و رسانست تا شب برنامه داره..

 و 

  نظر سنجی وبلاگ منو هم فراموش نکنید.. 

 دوستتون دارم. 

 تا اون موقع 

 خدا نگهدار.. 

نظرات 18 + ارسال نظر
نرگس آهوی مهربون سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام خوبی سمانه جونم؟
چه آپی کردیا!!!!!!!!!!!
من هم آپ کردم دوست داشتی بیا ببین...
راستی چرا اینقدر کم میای؟

راستی امروز هه ی نایشا وب بودن و به نظر من بهترین نمایش... نمایش فالگیر بود...
خوب دیگه فعا بای
راستی یادت نره بیای پیشم...

ریحان سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانوم
***عیدتون مبارک***
ببخشید تو نظرسنجی جمعه شرکت نکردم اخه امتحانهای ترم اول شروع شده باید میخوندم ... شاید تا یکی دو ماه به صورت دقیقه ای بیام نت ...
***نظرسنجی***
بهترین نمایش مکتب خونه بود چون قشنگ و جذاب بود ...بود بود بود ...بعد از مکتب خونه هم فالگیر و خواننده و عطاری و لاک پشت های اینجا و گزارش ورزشی و چارلی چاپلین ...همه رو گفتم که
واااای امروز خاله نگار خیلی خوب برنامه رو اجرا کردن مگه نه ؟؟؟...سنجد هم اومد ...الهی الهی الهی
راستی معین کوچولو خوبه ؟؟؟
دوستون دارم تا بعد بای بای

نوک طلایی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
خیلی وقت بود که نمی تونستم بهتون سر بزنم . دلم خیلییی تنگیده بود ولی وقتی اومدم و وبلاگ رو دیدم با اون تصاویر قشنگش حالم بهتر شد
این دفعه که خاله نگار اومده بود خیلی بهتر شده بود . همهء نمایش هاشم قشنگ بود . شعراشم همین طور
راستی عیدتون هم مبارک . راستی حال معین کوچولو چطوره ؟؟

شادی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام ...برنامه امروز با اجرای خانوم استخ خیلی خوب بود...به نظرم بهترین نمایش مکتب خونه بود...البته خیلی سریع اجرا شد احتمالا به دلیل کم بود وقت بعدش گزارش ورزشی....مادربزرگ ها خیلی قشنگ اجرا کردن.... شعر عید خیلی قشنگ بود.... اما شعر امام هادی ... نکه بد بودا... شعرش قشنگ بود اما آهنگش زیاد دلچسب نبود... دکر هم جالب نبود... خیلی ساده بود..دکور قبلی خیلی قشنگ تر بود..لباس عموها حرف نداشت... در کل برنامه خوب بود..
منم آپم با کلی عکس منتظر خودت و دوستانت هستم

سمانه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام عسیسم.آره بهترینش همون فالگیر بود.البته مکتب خونه با عطاری عالی بودا.مخصوصا حرف زدنای عطاری.میزه رو میگفت مرضلباساشون هم خیلی خوشگل بود.اما از خاله نگار خوشم نیومد.به درد برنامه نمیخورد.راستی من از هفته ی پیش کلی ذوق داشتم.به خاطر امروز و جمعهعاشقتم.

فاطمه سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام سمانه جونم
بهترین نمایش از نظر من عطاری بود به خصوص مشورت با الاغ خیلی جالب بود

کاش عموها از شعرهای قدیمی بیشتر استفاده میکردن چون ما کلی خاطره باهاشون داریم علاوه بر این کاش شعرهای جدید هم تو هر برنامه پخش بشه تا مثل شعرهای گذشته تو ذهن همه ثبت بشه اخه من خیلی دلم میگیره وقتی نمیتونم شعری رو همراه عموها بخونم

دکور هم خوب نبود کاش اقای ذاکری که این همه با عموها همکاری میکنن یه فکری هم برای دکور میکردن لیاقت عموها خیلی بیشتر از اینهاست

سمیرا مامان رژین سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.rojin1385.blogfa.com

سمانه جون عیدت مبارک راستی ای دی جدیدمو اد کن من ادت کردم من که فقط یه جایی از برنامه را دیدم که پیر زن شده بودن و بعدش هم گزارش ورزشی ولی نشد تا اخر ببینم ولی امیدوارم تو موفق باشی عزیزم

امیر سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری
ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی
فقط نظر یادت نره
میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=2216

باران چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://as5060.blogfa.com

سلام
ببخشید که خیلی دیر اومدم
اما حق بده دیگه
درسمهمتره نه؟
من نمیتونم نگاه کنم
تابستون خواب...بهاروپاییزو زمستون درس
الانم اومدم احوالتونو جویاشم
بابای

نرگس آهوی مهربون چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم.خوبی؟
مرسی اومدی...
دوچت دالم...
راستی عیدت هم مبارک...
موفق باشی...

azita پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.azita1370.blogfa.com

salam azizam 1aydet mobarak 2mer30 ke be webam sar zadi hanoz beyadami3 behtarin atari va falgir bod doset daram ta bad bye rasty sorry dir miam be khoda vaght nemikonam on sham

نوک طلایی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

بازم سلام سمانه خانم
خوبید ؟
من رفتم از مامانم و خواهرم هم پرسیدم . اون ها هم مثل من از نمایش هایی خوششون میاد که توش مسخره بازی بشه ( منظورم اینه که مثلا عدای چیزهای واقعی رو در بیارن ) مثلا این دفعه اون لاک پشت ها و دفعات قبل اون موقع که داشتن با یک ماشین کوچک اسباب کشی می کردن
مخصوصا اون عدای ماهی ها رو در آوردن مثل سفره ماهی و ... خیلی بامزست
دوووووستون دارم . راستی روز کودک هم پیشاپیش به همهء بچه ها و معین کوچولو تبریک می گم

نوک طلایی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

بازم سلام
منظورم روز کودک و رسانه بود .
حالا نمی دونم این روز برای کل دنیاست یا فقط برای ایران ؟؟

کارتون پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام
ببخشید که من همیشه نمیتونم تو نظرسنجی شرکت کنم.
بهترین نمایش عطاری و مکتب خونه بود ولی لاک پشت های اینجا خوب نبود.
و اینکه نگار استخر و حسین رفیعی برنامه رو خوب اجرا کردند.
در پناه حق

خیلی خیلی ممنون بابت شرکت در نظر سنجی و حضورتون در وبلاگ.. هر چند کوتاه و هر چند با فاصله دنیا دنیا می ارزه!

شیدا عارف پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ


سلام
من همه ی نمایش ها رو ندیدم
نم یتونم نظر الکی بدم....ببخشید
ایشالا جمعه جربان می کنم
اخه عید قربان که نمیشه دو دقیقه پای تی و ی نشست....
ولی دم شما گرم با این همه زحمت یکه کشیدین
من یه مطلب تو وب من و خودم و ماهو ردارم
درباره روشنفکر ی
دوست داشتید بخونید
جمعه یعنی فردا حتما کامل می بینم
فیتله ی سه شنبه خیل یطولانی بود نشد کامل ببینم

نرگس آهوی مهربون جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم.خوبی؟
فهمیدم...
مرسی که بهم گفتی حتما میگم انشاالله همین امروز ولی خواهشا یه دقیقه بیا وبلاگم...
کمکم کن...

سارا جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

سلام عزیزم
ااااااااااااا فکر کردم امروزو گذاشتیپس دوباره میام.ولی ببین من اول شدماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عیدتم مبارک.البته توی وبم گذاشتم ولی نمیای که

سمانه جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

چرا آپ نمیکنییییییییییییییییییییییییی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد