همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله و روز کودک و رسانه

 

سلام و صد سلام.. 

 امروز همش فیتیله بود. 

 از صبح تا شب 

لذت بردید؟؟ 

 

معین دست از شیطنتش بر نداشت.. 

 میره مهد کودک.. مربی جدیدش زری جونه ولی به یاد مربی قبلیش همش میگه خاله سمیرا.. هر چی میگم بگو زری جون گوشش بدهکار نیست 

 

ببینید من واقعا از دست کارای معین بعضی وقتا این شکلیم.. این دختر رو جدی بگیریدبی امان  جیغ میزنه  

معین یه تفنگ جدیدم خریده به اضافه ی الاغ شرک ،بزرگه انقدر بزرگ که دائما تو خیالش زورو میشه تفنگ میندازه گردنش و به کمک اعضای خانوادش میشتابه 

 

بریم سراغ فیتیله با یه عالمه نمایشای قشنگ..وای بچه ها نمایشای امروز خیلی قشنگ بودن.. خیلی هم زیاد..  

نینی من    گاوها   اتاق عمل   قاطینگا   روابط عمومی   میزگرد   گزارش   سنجد   کلاس کامپیوتر  نینیان و کلی نمایشها و برنامه های قشنگ دیگه..  بچه ها دوستای گلم شرح فیتیله ی امروز یا به عبارتی تفسیر نمایشهای امروز رو میتونید توی وبلاگ دوست گلم  شادی گلستان   بخونید.. 

 دوستتون دارم..  نظر سنجی یادتون نره ها..

 

 تا چهار شنبه و فیتیله ی اون روز خدا نگهدار.. 

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
سمانه جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام نفسممممممممممممممممممممم.خووووووووووووووووووووووووبی؟چه خبرا؟واااااااااااااااااااااااااااااااای امروز عالی بود.ایشالا هرچی از خدا میخوان بهشون بده.خیلی خسته شدن.وای امروز اصلا نمیشه گفت کدوم خوب بود.اما عاشق دکتر نینیان،گاوها،و گزارشی که بچه شده بودن.ولی خیلی تووووووووووووووووووووووپ بود.همش عالی بود.تازه من کلی به خاطر ۴شنبه و ۵ شنبه و جمعه ذوق دارم.آخ جوووووووووووون.عمو قناد این هفته فکر کنم بیاد تهران.وای اتاق عمل خیلی با حال بود.اما هیچ کسی به خوبیه عمو قناد نمیتونه اجرا کنه.عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم.

ریحان جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانوم
خوبید ؟؟؟
*** روز جهانی کودک رو به معین جینگیلی تبریک میگم ***
واااااااااااااااااااااااای...امروز خاله نگار ...سنجد ...تربچه ...چشم بلبلی ...عمو متل ...عمو حامد ...قلقلی ...عمو مهربون ...خاله شادونه ...اقای روشن پزوه ...خاله سارا ...اووووووووف یه عالمه مجری ها و عروسکهای جینگیلی اومده بودن ...الهی الهی الهی ...جای عمو قناد هم خیلی خالی بود ...امروز من از پای تلویزیون تکون نخوردم موقع نهار هم نهارمو توی سالن جلوی تی وی خوردم ...(پرتغال من هلو البالو کیوی / مبارکه روز کودک و تی وی ) ببخشید احساساتی شدم ...
شرکت تو نظرسنجی امروز واقعا سخته ... از روزای دیگه هم سخت تر ....
با اینکه کار سختیه ولی این سختی رو تحمل میکنم ...
***بهترین نمایش امروز یعنی ...روز جهانی کودک و رسانه***
بهترین نمایش همه ...دیگه چی بگم خب همه خوب بودن دیگه ...
بهترین نمایش اتاق عمل و کلاس کامپیوتر و گاو ها و مکمر میمیان و ...خب الان یکیشو میگم ناراحانت نباشید ...نمایش ...ممم...نمایش اتاق عمل بود چون ...چون خیلی قشنگ و جذاب بود ...یه چیز دیگه بگم ...نمایش گاوا هم خوب بود ...یه چیز دیگه ...فقط یه چیز نمایش کلاس کامپیوتر هم خوب بود ...یه چیز دیگه ...مکمر میمییان هم خیلی قشنگ بود...اصلا یه چیزی نمیشه همه نمایشا رو از طرف من حساب کنید ؟؟؟...نمیشه ؟؟؟...نه ؟؟؟...باشه
واقعا نه ؟؟؟...باشه
دوستون دارم( شعر دوست دارم یه عالمه رو از طرف من برای خودتون و معین جینگیل فینگیلی بخونید)
راستی برام دعا کنید تا امتحانامو خوب بدم ...
Bye bye


نوک طلایی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
خوبید ؟
مرسی که خبرم کردید .
آره امروز خیلی خوش گذشت و همش برنامه کودک و فیتیله می دادن
من بیستر از همه نمایش نی نی من رو با اون اطاق عمله پسندیدم .
راستی معین کوچولو هم عین من مامانش ( یعنی شما ) رو بعضی وقت ها اذیت می کنه ؟؟
نی نی هستیم دیگه چه می شه کرد ؟؟

شادی(وبلاگ فیتیله جمعه تعطیله) جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام... واییییییییی ...امروز روز فوق العاده ای بود..آخر برنامه احساس میکردم دز فیتیله خونم زده بالا!!!! کلی کیف کردم..۱ لحظه هم از صفحه ی تلویزیون چشم برنداشتم..عموها واقعا زحمت کشیدن... دست گلشون درد نکنه.. عالیییییییی بووووووووووووووووووووووووووووووود آخ دریچم!!!! دکتر گفته نباید زیاد احساساتی بشم... به نظر ممن بهترین نمایش امروز با وجودی که انتخابش سخته اما کلاس کامپیوتر بووود.... طنزش حرف نداشت!!! بعدش ... دکتر نی نیان و هر نمایشی که نی نیا توش بودن و بعدش اتاق عمل... البته از اخرش خوشم نیومد.... اصلا با اطلاعات ذهنم جور در نیومد... نمیتونستم باور کنم عمو فروتنی که هیچکس تو شیطنت و اذیت کردن حریفشون نمیشه .... حالا اینجوری مثل مظلوما دارن شکهای بی رحمانه ی آقای روشن پژوه رو تحمل میکنن اصلا کارشون درست نبود... دیگه همین دیگه.. آهان بابت اینکه دوستات رو به وبلاگم دعوت کردی ممنونم..... منتظر عکسام باش

سارا جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

اووووووووووول.
بابا شمانه جون عکس معینم بذار دیگهبچه عکسش اصلا اینجا نیستمن فیتیله رو فقط تا اذان ظهر دیدم ، از اون به بعد پای کامپیوتر بودم

[ بدون نام ] شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ

اقا یه مداد شعمی بدیت

ای شیطون دایی پویا؟؟
بچه ها معین جدیدا میخواد بگه مثلا فلان چیزو میدی فرقی نداره من باشم یا باباش باشه یا یه غریبه.. میگه یه اب میدیت... دقت کنید ت اخرش فراموش نشه .. نمیگه میدید میگه میدیت!!!!!!!؟؟

نرگس آهوی مهرون شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ق.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم خوبی؟
مرسی اومدی...
راستی، پستم رو تغییر دادم حتما معین کوچولو اونو بخونه
راستی من سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه نمیتونم بیام البته جمعه رو نمیدونم...
البته به احتمال کم شااااااااااید بیام...

راستی وقتی فیتیله تموم میشه خیلی غصم میگیره که چرا تموم شد...
مخصوصا موقع ی دعا...
نظر سنجی هم...





نی نی من...
البته فکر کنم نصفیاشو ندیدم...




شادی(وبلاگ فیتیله جمعه تعطیله) شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام...ببخشید دوباره اومدم..یادم اومد به یه قضیه ی مهم اشاره نکردم...به نظرم اگه میز گرد رو نی نی ها اجرا میکردن بهتر بود.... گاوها هم جالب بود....اما گاو که بچه شو لیس نمیزنه؟؟؟‌میزنه؟؟؟ اون سگه که این کارو میکنه...مگه نه؟؟؟

فاطمه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام

سمانه جونم اخه چجوری بهترینش رو انتخاب کنم همه ی برنامه عالی بود حرف نداشت هیچ کدوم از نمایشها ضعیف که نبود هیچ بینظیر بود

ساناز شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام سمانه جونم
شرمنده ...به خاطر سه شنبه که نیومدم و دیروز که امروز اومدم...چی شد !!!!!
در هر صورت ببخشید....بخشیدی؟؟؟
خوب بهترین آیتم این هفته ..رای من رای اکثریته چون همش رو دوست داشتم...عالی بود...حرف نداشت...
ضعفی هم تو کارشون نبود...
خلاصه دیروز بهترین روز برای بچه ها و حتی بزرگترها بود.به قول زیر نویس برنامه از شش ساله تا شصت ساله...
روز خوش

مهدی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://meh.pib.ir

سلام ــ خیلی از وبتون خوشم اومدــ
آیا دوس دارین تبادل لینک کنیم هرچند کمی زوده برای تصمیم گیری ولی
خیلی قشنگه خیلی خیل ی

چه باحاله تو اینجا منم از این شکلکا میحوام

خب منتظرت م ا

حتماْ بیا باشه

فاطمه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

سمانه جونم چون سفارش کردی که حتما یه نمایش رو انتخاب کنم من هم نشستم و کل نمایشهای دیروز رو توذهنم مرور کردم
باور کن اینکار رو کردم و به این نتیجه رسیدم که نمایش گاوها از همه با مزه تر بود من کلی ترسیده بودم که نکنه این عروسکه بچه گلیار باشه اونوقت نمایش جنایی میشد اما خداروشکر عروسک بچه گلیار بود
باز هم میگم ضعف نداشت فقط کاش گاهی اوقات از بین نمایشها یه نمایش جنبه اموزشی بیشتری نسبت به طنز داشته باشه مثل نمایش نی نی من که مستقیما به فواید مصرف مواد مغذی مثل شیر عسل و.... اشاره میشه

مهدی(عمو پرویز سینمای ایران) یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.amoo-parviz.blogfa.com

سلام
وبلاگ تو با منی(www.to-ba-manii.blogfa.com)
با عنوان...
ببخشید مزاحم میشم...میتونم وارد حریم خصوصیتون بشم!!!!!!؟
و وبلاگ عمو پرویز با عنوان...
عمو پرویز کاشکی بفهمی که عزیز جونی...!به روز شدند
لطف میکنید سر بزنید
یا علی...

طناز سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://amiralijoojoo.blogfa.com

ما عکس معین می خوایم یالا یالا زود زود هزارتا عکس از معین
اقا لطفا یه عکس بدیت

M@H سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ http://3mah.blogfa.com

ســـــــــــــلام[گل]
ســـــــــــــــــلام[گل]
ســـــــــــــــــــــلام[گل]
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***__ســــلام خوبـید؟ __ ***
_***______ _***_________
__***_______ __________ ***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
[گل]...... *•~-.¸,.-~* آپ کردیم *•~-.¸,.-~*.....[گل]
[گل]حتما بیاید هاااااااااااااااا..[گل]

سمانه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام گل گلدونم.خووووووووووووووووبی؟قربونت برم که تو اینقدر ماهی.عید تو هم مبارک.عیدی شما محفوظه.عاشقتم.منم همین حس رو نسبت به تو دارم.خیلی دوووووووست دارم.حتما توی نظر سنجیات شرکت میکنم.فقط ممکنه فردا یکم دیر بیام.آخه باید بریم عید دیدنی.وگرنه من در خدمتم.عاشقتم.یه دنیا دووووست دارم.حتی بیشتر.میبوسمت.

شقایق سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ http://WWW.SHAGHAYEGH-GH

سلام وبلاگ جالبی دارید
من هم برنامه فیتیله رو خیلی دوست دارم اما حیف که اینجا زیاد دسترسی ندارم بهش اما توی ایرا ن بودم از اولش تا اخر نگاه میکردم
خیلی دوستش داشتمممممممممممممممممممممم

نوک طلایی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلامی گرم به سمانه خانم و معین کوچولو
اول بگم که شما به یه جشن تولد دعوتید پس منتظرتون هستیم
سمانه خانم اول اینکه مرسی از لینک اون سایت . خیلییییی ممنون
یه مشکل این وسط هست و اونم اینه که اینجا ( خارج از کشور ) تعطیل رسمی ایران تعطیل نیست و ما میریم مدرسه پس من با این ترتین نمی تونم برنامهء عمو ها رو ببینم
آخه صبح ها که اون پخش می شه من مدرسه هستم

سارا سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

آپمممممممممم

مامان آلینا چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

سمانه عزیزم دلم براتون تنگ شده بود.اومدم عکس معین روببینم که خبری نبود.

خوب ماچه کنیم فتیله نداریمولی شمارودوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد