همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله عید سعید غدیر خم پنج شنبه و جمعه

   

 توجه توجه    دوستان برایشرکت در نظر سنجی  این سه روز لطف کنید تو همین پست کامنت بزارید.. با تشکر

 

 

 سلام  دوستان عزیزم.. عید سعید غدیر خم رو خدمت تک تک شما عزیزان تبریک عرض میکنم..   

 

 باز هم بابت شرکت در نظر سنجی به صورت مستمر  ازتون هزاران بار تشکر میکنم... 

 از اینکه هیچ وقت منو فراموش نمیکنید... 

 

این هفته میخوام یه عکس خوشگل از یه فینگیل خیلی ناناز بزارم اسم این فینگیل اقا حامده برادرزاده ی ساناز نازنینم که عاشقانه دوستش دارم من که میگم خیلی شبیه عمشه بچه ها شما نظرتون چیه؟؟ 

 

البته اونایی که سانی رو دیدن فقط میتونن به این سوال پاسخ بدن.. 

 

 

 Funny Pictures. Brown Design

 خیلی نانازه تازه پنج شنبه هم تولدشه عمش  گفته همش حامد میگه دو تا دیگه تولدمه گزارش دادند که اقا حامد عاشق ماشیناشه اسم همشونو میدونه چی بشه

    

 

 

 و اینک این شما و این معین کوچولوی به تمام عیار فیتیله ای   

 

 Funny Pictures. Memories 

 

داغه داغه تازه از تنور در اوردمش..  

  

 

الان دیگه وقت فیتیلست... سه روز پشت هم فیتیله .. تصویر

 

   

 لاک پشتهای اینجا با مونو اکسید کربنی که از بخاریه بدون دودکش پخش شده بود مبارزه کردند 

 

توی اکواریوم فیتیله ای جراح ماهی و  چند ماهی قشنگ دیگه خود نمایی کردند 

 

 توی سینما اقاهه با خودش تلفن اورد  

 

یه گوسفند از گله ی چوپان دروغگو جدا شد  و اقا گرگه میخواست اونو بخوره 

فیتیله ی پنج شنبه: 

 

شکارچیهای نادون  باز هم به خیال خام خودشون داشتند شیر رو تو تله مینداختند اونم از طریق خوانندگیه شیر!!!!!!! 

 

بادکنک فروش بیچاره و بادکنکهای مورد حمله قرار گرفته 

 

حمامی و شوخیهای بیجا.. 

 

 و در اخر کار اگاه و کلی پوست موز که دزد این داستان سر راه مردم مختلف قرار داده بود   

 نمایشهای امروز فیتیله بودند..  

 

 و اما فیتیله ی  جمعه : 

شب شعر فیتیله ای برگزار شد . 

 

امداد گرهای خوب و دلسوز فیتیله ای رفته بودند یه تیغ ماهی در بیارن از گلوی اون ادم بخت برگشته.. نمیدونم اخرش  تشخیص دادن تیغ  ماهی شمال بود یا ماهی جنوب 

 

مجری راز بقا گیر یه طوطی سخنگو و دارکوب نجار افتاد که البته این نجار کارش خیلی درست بود.. قرار شد تخت دو نفره  ای که مجری سفارش داده بود رو یه روزه تحویل بده.. 

راننده ی فیتیله ای در یک اقدام  نابخشودنی فک و فامیل عروس و داماد رو سوار ماشین سواریش کرد یعنی بیشتر از ظرفیت مسافر گرفتن.. 

 بماند دعوای خانواده ی عروس و داماد سر گذاشتن اهنگ سر جلو نشستن و این حرفا.. 

 ناگفته نماند مهریه به دریچه ی اقای دریچه ای بسته بود.. 

قرار بود امشب حناببند واسه دختر و پسرشون..  

 

 و به پایان امد این دفتر حکایت همچنان باقیست

  

  

 

 

 

نظرات 29 + ارسال نظر
شادی(وبلاگ فیتیله جمعه تعطیله) چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام سلام..عیدت مبارک....برنامه قشنگ بود ..اما نمیدونم چرا مثل همیشه حالو هوای عید نداشت بهترین نمایش ... به نظرم چوژان بود..عمو فروتن خیلی قشنگ بازی کردن.... خیلی با مزه بود... عدشم آکواریوم..... برنامه در کل خوب بود...دست عموها درد نکنه...
بازم عیدت مبارک باشه گلم

ریحان چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانوم
عیدتون مبارک
منم با حرف شادی خانوم موافقم ...برنامه اصلا حال و هوای برنامه های عید رو نداشت
دادادادام...نظر سنجی
بهترین نمایش چوپان بود به خاطر اجرای خوب عمو ها مخصوصا عمو فروتن و کلا جذابیتش...
دوستون دارم نه یکی نه دو تا نه صد تا نه هزار تا ...نه اینقد نه اونقد ...قد تموم دنیااا
بابای

سمانه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام به نفسم.خوووووووووووووووووووووبی؟عیدت مبارک جیگرم.خوش گذشت؟منم با شادی جون موافقم.امروز خیلی شاد نبوودن.اما منم با چوپان و آکواریوم موافقم.بعدم سینما.آهنگاشونم بد نبود.وااااااااااااااااااااای عمو قناد چه بامزه شده بوووووووووووووووووود.آخی چقدر دلم براش تنگ شده بوود.امشب آپ میکنم.حتما بیا.دوووووووووووست دارم.

امیر چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

سمانه پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام.بدووووووووووووووووووووووییییین.بیاین.جشن تولد سیاوش عزیز.بدو بدو.جا نمونی.فیلم جشن محسن رو هم گذاشتم.ماله امروز رو.

شادی(وبلاگ فیتیله جمعه تعطیله) پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام سلام.... وای چقدر امروز خوب بود عموها شعرهای قدیمی رو خوندن.. و شعر جدید نداشتن....بهترین نمایش.... وایسا فکر کنم.........ببین نمایش ها خوب بود.... اما مثل همیشه زیاد زیاد جذاب نبود... ولی در کل خیلی قشنگ بود... به نظرم حمومی از همش یکم بهتر بود.....
دوستت دارم

سمانه پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام زندگی.خووووووووووووووووووووووبی؟ممنون از حضورت.امروز خوب بود.بهتر از دیروز.یعنی شاد تر بود..مخصوصا بادکنکی و حمام.اون ۲ تای دیگه هم خوب بودن.آهنگاشونم که حرف نداشت.حال کردم.تا فردا.خیلی خوشحالم.۳روز عموهای گل و مهربونم رو میبینم.دووووووووست دارم زیاد.

آزاده عاشق لی جونکی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.leejunki.blogfa.com

سلام جیگررررررررررراومدم بگم اینکه واقعاخیالم راحت شد......
بخ خدامن الان بایدزودبرم ولی بازم میامممم......فعلا


ساناز پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام عزیز دلم
خوبی؟؟
ببخشید اگه نیومدم میخواستم هر ۳ تاش رو با هم بگم ...یعنی با یه کامنت ۳ تا نظرسنجی رو جواب بدم..همون با یه تیر ۲ نشون خودمون دیگه.
خوب حالا میگم ....بهترین نمایش چهارشنبه چوپان بود...چون موضوعش آموزنده بود...عمو فروتن هم خیلی قشنگ بازی کرد.
اما میرسیم به پنجشنبه که بهترینش حمومی بود به خاطر اینکه خیلی بامزه بازی کردن بعدشم که آموزنده بود.
حامد اوچولو هم از خاله سمانه مهربونش تشکر میکنه..خیلی لطف کردی.

میرم اما فردا برمیگردم

ریحان فیتیلو پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانوم گل گلاب
خوبید ؟؟؟
بهترین نمایش حمومی بود چون طنز بالایی داشت ...اموزشی هم بودااا...عمو ها هم خیلی خوب اجراش کردن
ضعیف ؟؟؟...نه نه نه..
راستی معین چوچولو خوفه ؟؟؟...
پانی امروز حالش بد بود تب داشت ...
اصلا دوست ندارم بابای کنم ولی باید بکنم پس...
دوستون دارم...
بابای...

آزاده عاشق لی جونکی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

خب من اوووووووووووووومدم...
عموها واقعا خیلی زحمت کشیدن...خسته نباشن...نمیدونم کدوم ایتمو به عنوان بهترین انتخاب کنم...واااااااااااای اون شعراشووووووون...

جیگرمنم اپم بدوووووووووبیااااااااا....

فاطمه جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ق.ظ

سمانه جونم ببخش که اینقدر دیر اومدم
برنامه این ۲ روز خوب بود اما مثل همیشه عالی نبود از اون حس هیجان و شادی که همیشه تو ایام عید منتقل میشد خبری نبود
من از عموهای بینظیر خودم همیشه بهترینها رو انتظار دارم
امیدوارم برنامه روز جمعه جبران این ۲ روز رو بکنه
با این وجود چهارشنبه سینما و دلقکها به خاطر جدید بودن فضای اجرای نمایش و اموزنده و کاربردی بودن موضوع نمایش و در روز ۵شنبه نمایش حمومی ها بود
به امید روزهای شاد

نوک طلایی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ق.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
منم با نظر بچه ها موافقم . با اینکه عمو قناد اومده و دوباره برنامه همون ظور مثل قبل خوب شده ولی ما انتظار داشتیم که برنامه بیشتر شاد بشه ( به خاطر عید ) که خب نمی دونیم چرا نشد !!!
حالا عیبی نداره . به هر حال عمو ها خیلی زحمت می کشن . از همین جا خسته نباشید می گم به همهء عموهای گل فیتیله ای
من از آیتم ها بیشتر از شکار چی فیتیله ای خوشم اومد . برنامهء جمعه رو هم الان دارم می بینم .

ریحان جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانوم ...
حالتون خوفه ؟؟؟
معین چوچولو خوفه ؟؟؟
برنامه امروز عالی بود (مثل همیشه)

ن ظ ر س ن ج ی
ن ظ ر س ن ج ی
ن ظ ر س ن ج ی

بهترین نمایش راننده بود ...چون خیلی جالب بود مخصوصا خنده دار بود و اجرای عمو ها حرف نداشت ...الهی عمو فروتن اول نمایش له شد اون وسط ...
وااای عمو مسلمی امروز مائده چوچولو اورده بووود ...الهی الهی الهی ...ادم دوست داره اون لپهاشو از جا در بیاره

دوستون دارم
بابای...

شادی(وبلاگ فیتیله جمعه تعطیله) جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلام سمانه جونم...خوبی؟ خوشی؟ به نظرم برنامه امروز بهتر از دو روز پیش بود... بهترین نمایش راننده بود... من که ایتنقدر خندیدم الان دلم درد میکنه!!!!! وااااااااااای شعرای قدیمی رو خوندن.... حس نوستالژیک در من بیدار شد(او عجب تخصصی شد!!!!!)
بعدشم راز بقا بود .... عمو ها قشنگ اجراش کردن..... امداد هم خب بود اما آخرش ... خیلی مستقیم به این نتیجه رسیدن که راه درست چیه!!! نمیدونم چه طوری باید منظورمو بیان کنماما در کل برنامه خوب و عالی بود...واااااااااااااااااای مائده جینگیل رو بگو.. عخشه منههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دوسش دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمهههه

آزاده عاشق لی جونکی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ http://leejunki.blogfa.com/

سلااااااااام جیگر به نظرم امروز امدادگراو راننده جالبتربودن.....
ولی مثل همیشه همشون عااااااااااااااااالی بوووودن....

سمانه جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

فی فی فیتیله آی فیتیله/جمعه شده و مدرسه ها تعطیله
سلاااااااااااااااااااام.خووووووبی؟امروز عالی بود.راننده.اون اولین جا که پیر مرد و پبرزن زیر کرسی نشسته بودن.راااااااااز بقا.آهنگا.همه چی عالی بود.عاشقتم زندگی.

نرگس آهوی مهربون جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام خوبی مهربون؟
من چهارشنبه اصلا فیتیله ندیدم و پنج شنبه هم کم دیدم ولی امروز دیدم فقط نمایش راننده رو درست ندیدم...
ولی حالا فکر کنم بهترین نمایش،از جمعه امدادگر و راننده بود...


راستی اگه بشه میخوام یه پست بزارم

مینا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://porang-va-mina.blogfa.com

سلام سمانه خانم گل گلاب
ترو خدا منو ببخش که اینقدر دیر بهت سر زدم . بخدا همیشه به یادتم مخصوصا وقتی حرم می رم ولی قبلا هم گفته بودم دیگه مامانم اجازه نمی ده هر وقت دلم می خواد اینترنت بیام و همین وبلاگ نویسیم رو هم با کلی دردسر انجام می دم . الهی قربون آبجی گلم بشم ترو خدا یه وقت ازم ناراحت نشی ها . می گم تو هم اون گردنه های جاده اهواز رو خوب بلدی خاطره ای هم گفتی یکم ترس به دلم انداخت ولی خدا همیشه با ماست و همیشه مراقب ماست . اون پارک شوشتر هم خیلی توپه ها .
می گم یه لطفی در حقم بکن . بیا و توی نظراتم بنویس که تولد خودت و پسر گلت کیه ؟ نمی دونم چرا فراموش کردم . می ترسم رد شده باشه . البته می دونم تولد خودت توی ماه اردیبهشت بود نه ؟ لطف بیا بگو تا این دفه یادداشت کنم یادم نره .
قربون روی ماهت بشم . خداحافظ .

طناز شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ http://amiralijoojoo.blogfa.com

بابا قبول نیست این عکس اشانتیونه ما کلی عکس از معین وروجک می خوایم برنامه فیتیله هم نمایش راننده اش خیلی جالب بود من و امیرعلی بابایی کلی خندیدیم مخصوصا با اون لهجه همشهری ما آقای دریچه

ساناز شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام سمانه جون
خوبی ؟؟
شرمنده میدونی که الان دانشگاهم فرصت زیادی ندارم فقط اومدم که به قول خودت خستگی از تنت در بره ایشالله.....بگو ایشالله
خوب خانومی بهترین نمایش دیروز راننده بود خیلی عالی بازی کردن کلی خندیدم دستشون درد نکنه بعدشم راز بقا
خوب معین کوچولو رو ببوس
بای..... بای

سارا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

سلام سلام سمانه خانوم
خوبی؟ما عکس میخوایم یالاما عکس میخوایم یالا

شیدا عارف یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://sheidaaref.blogfa.com

سمانه خانم
نززززززززززززززن
نزززززززززززززززن
آااااااااااااااااااااااااااااااااای
کمکککککککک!!!



منو نزن
من نامرد نیستم
من بد نیستم
من بچه خوبی ام....
ماماااااااااااااااااان
سمانه خانم اون هفته تا چشم رو هم گذاشتم تموم شد
من جمعه فیتیله رو دیدم
ولی شنبه و یکسشنه درگیر ثبت نام کنکور 88 بودم که اگه قبول نشدم دوباره بشکرتم
دو روز باورتون یمشه
دو روز حدود 8 ساعت تو صف تئارت شه ربودم
چون برا یخریدن بلیط باید از صبح تونجا باشیم
اگه باور نداردی
به وبلاگ
www.taranehh-alidoosti.blogfa.com
www.dreems.blogfa.com
و دیگران که در یادداشت ویژه ی نمایش دیدن من در ماهور هست سر بزنید
روز اول رفتیم و نمایش اجراش لغو شد و روز دوم هم به زور دیدیم
دو روز هم به خاط راین همه سر پا وایسادن تو صف سر ما خرودیم که شد جمعه دوباره
من کلا تو اون روز های عید هیچی فیتیله ندیدم دروغ چرا
چون نه که سیدیم از فردای عید غدیر!!!برامون مهمون اومد یعنی 5 شنبه و جمعه
جمعه که شد من با صدای بلند فیتیله همه رو بیدار کردم!
پس من نیم تونم تو نظر سنجی عید شرکت کنم اون هفته هم که اصلا نشد شرکت کنم
تا میومدم تو نت دو تا کامنت تائید م یکردم و مهمون درای و عوارض تو صف وایسادن
البته اون جمعیتی که برای نمایش میان نصف مردم اطراف تئاتر شهرم نیستن ولی خدایی شلوغ بود
اون روز تعدادی از وبلاگ نویسای سینمایی هم بودن و نمایشو با هم دیدیم
جاتون خالی
حیف که راتون دوره
اینم غیبت من که امید وارم موجه بوده باشد
به وب ماهور سر بزنید درباره اش نوشتم
راستی من الان دقیقا کجا باید نظر بدم؟؟؟


لیلی مامان یونا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ http://youna.persianblog.ir

سلام
موفق باشید

فاطمه جویکار سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://hengame66.blogfa.com

ممنون عزیز منم همین طور............

ندا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام
من ندا هستم15 ساله که تو شهر اصفهان زندگی می کنم و یه داداش دارم که7 سالشه و با هم و به همراه مامان وبابا طرفدار پرو پاقرص فیتیله در شبکه 2 و جام جم هستم و همیشه به همرا خانواده برنامه عموها را نگاه می کنیم و تا هفته بعد با فک وفامیل و دوستانم که آن ها هم طرفدار واقعی فیتیله هستند به نقد و بررسی فیتیله می پردازیمو از اونجایی که من راهنمایی و دبیرستانم را به لطف خدا در مدرسه تیزهوشان درس می خوندم و می خونم از قافله اینترنت عقب مودم و چند سالی توی اینتر نت فعالیتی برای عموها و برنامه نکردم و الان هم وبلاگم بسته شده .
این دوروزی که عموها به اصفهان اومده بودند من در یک روز دوتا از برنامه هاشون را رفتم وجالب تر اینکه فردای اون روز من امتحان ریاضی ترم داشتم ولی خب خیلی امتحان ریاضی مهم نیست یعنی مهمتر از عموها نیست و اونجا با خاله سعیده(خانم سعیده دادگر) داشتم حرف می زدم که متوجه وبلاگ عموها شدم آدرس گرفتم و سر زدم و دیدم که واقعا از قافله عقبم!!!!!
وقتی نظرات را خوندم دیدم که تقریبا همه جا اسم شما هست انقدر گشتم تا وبت را پیدا کردم و الان هم می خوام بهت یک پیشنهاد بدهم:اگه که گروه شما منو قابل بدونند بیایید تا با هم دوست و متحد بشیم و در مورد برنامه عموها فعالیت کنیم .من الان وبلاگ خاصی ندارم یعنی نمی دونم که کدومهاش بسته شده اگه نظرت در مورد پیشنهادم مثبت بود می تونی به آدرس بالا برام ایمیل بزنی ان شا الله تا بعد از عاشورا یه وبلاگ راه می اندازم تا بتونم فعالیتی داشته باشم .
من حقیر را به عنوان خواهر کوچکتر از خودت قبول می کنی؟؟؟؟؟؟ اگه کاری باهام داری ایمیل بزن و بگو

سمانه چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://Dariushgan.blogfa.com

سلام آبجی سمانه .
خوبی؟خوشی؟
آبجی من برگشتم ، خوشحال میشم بهم سربزنی.
دوستت دارم و فعلا بدرود

شیدا عارف پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ http://sheidaaref.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااام
منم طبق معمول نمایش راننده رو دوست داشتم
به نظرم این فضا خیل یجای کار دراه و انگار نویسنده ها و عمو ها خیلی خودشونم از این فضا خوششون اومده
چون توش خلاقیت زیادی دارند
امید وارم فردا بتونم بیدار شم
خیلی گرفتارم به خدا دعا کنید
همش بیرونم یا درس دارم یا سرم درد می کنه
دوست داررررم
مامان سمانه

نرگس آهوی مهربون جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام خوبی مهربونم؟
اون یکی قالبت بهتر بودا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد