همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

فیتیله .......

 دوستان گلم شرکت در نظر سنجی یادتون نره  لطفا بهترین شعر هر هفته رو هم انتخاب کنید

سلام  دوستان  ..

 دلم میخواد   این سخن از ناپلئون  رو براتون بزارم  .
 
 هرگز اشتباه نکن  اگر اشتباه کردی ... تکرار نکن  
اگر تکرار کردی ... اعتراف نکن
 اگر اعتراف کردی.. التماس نکن اگر التماس کردی ... دیگر زندگی نکن
 
خوب خوب خوب   
 معین کلی عکس داره از مسافرتش ولی مادر تنبلش هنوز نریخته تو کامپیوتر  ایشالله تو این هفته به این پست اضافه میکنم.. بالاخره این صفحه متعلق به معینه و تمام چیزهایی که دوسش داره   خوبید نداره عکس اقا معین توش نباشه ..  
 
حالا بزارید از فیتیله بگم   امروز هم مثل همیشه عالی بود  نمایشای امروز فیتیله اینا بودن 
 اول سه تا سخنران بخت برگشته تا خرخره  لباس پوشونده بودنشون و از سختیهاشون توی سمینار نینیها حرف میزدند  مضرات لباس پوشوندن برای بچه ها  
 
  سینمایی که همیشه والدین  بچه های کوچولو حسرت رفتن به اونجا رو میخورند ولی یکیشون   با یک عدد بچه ی کوچیک اومد سینما خودتون میدونید دیگه چی میشه  چه ها میکنه اون کوچولو ... 
 
لاک پشتهای اینجا یه پسمل خوش تیپو  که انفولانزا گرفته بود  از چنگ  ویروسهای انفولانزا نجات دادند  
 
 راننده ی بی احتیاط برای گرم کردن ماشینش تو برف و سرما از پیک نیک استفاده کرد .. 
 
 هواشناسی فیتیله ای از اب و هوای بچه های خوب و بد حرف زد و  به پایان امد این دفتر حکایت همچنان باقیست

نظرات 18 + ارسال نظر
ایران موفقیت جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ http://iranmovafghiat.blogfa.com/

وبلاگت خیلی خوشکله
معلومه که روش وقت میذاری
خوشحال میشم به من هم سری بزنی...
پیروز باشی...
راستی اگه دوست داشتی اینجا هم سری بزن
www.IranMovafaghiat.com

نرگس آهوی مهربون جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام.مهربونم...
آخه چرا اینقدر دیر؟
راستی قالبای قبلیت بهتر بودن ولی اگه میخوای همین باشه...مبارکه...
حالا میای پیشم؟

شادی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://fitilehdonyatatile.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام... وای بعد کلی وقت بالا خره فیتیله رو دیدیم..به نظرم بهترین نمایش سخنران بود به خاطر بازیه ....نمیتونم بگم کدومشون بس میگم هر سه تا عموهااااااواقعا قشنگ اجرا کردن....بعدشم سینما...و از میون آهنگها آهنگ لا لایی و حضرت فاطمه که جدید بود خیلی قشنگ ود...از بقیه آهنگها هم من عاشق آهنگ فیتیله . همون آهنگی که اول خونده شد هستم ضعیفترین نمایشو نمیتونم بم هواشناسی بود چون درست و حسابی ندیدم..در کل برنامه خوب بود..آهان اگه بشه عموها موقعی که آهنگ پخش میشه با هم یا با بچه ها یا با پشت صحنه صبت نکنن چون صدا باز هست و با آهنگ تداخل پیدا میکنه..امیدوارم منظورمو متوجه شده باشی
دست گلت درد نکنه خیلی زحمت میکشی عزیزم

سمانه جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام نفسم.خوووووووووووووووووبی؟ببخشید اینقدر دیر شد.این هفته خیلی خووووووووووب بوووووووووووود.سمینار که عالی بود.لاک پشتها بد نبود.راننده که عالی بود.آهنگا هم همینطور.آهنگ مادر فوق العاده بود.و حضرت فاطمه.دوووووووووووووووست دارم عسیسم.

سارا شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ب.ظ http://my-star-life.persianblog.ir/

سلام عزیززززززززززززززم
سمانه جان BRUSH سرچ کن،شیپها زیاد جالب نمیشه .منم شیپ سرچ کردم اما براش ها رو بیشتر دوست دارم.اگه میخوای عکساتو مثل این عکسایی که من میذارم توی وبم درست کنی با BRUSH بساز.بعد هم که دانلود کردی فایلی که فرمت abr هست رو کپی ، پیست کن توی فایل BRUSH توی فتوشاپت.(البته از توی درایو C باید بری بریزی توی برنامش.برنامه ی فتوشاپت هم باز نباشه وقتی داری اینارو میریزی توش)بازم اگه سوال داشتی بپرس عزیزم.خوشحال میشم.

ندا شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام سمانه جان
برنامه ی این دفعه هم عالی بود...حالا بزار انتخاب کنم با اینکه می دونم کار سختیه
سمینار و راننده خیلی قشنگ بودو لاک پشت ها و هواشناسی هم بد نبود....از بین شعر ها هم لالایی و مادر و حضرت فاطمه خییییییلیییییییییی قشنگ بود

لیدا یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ق.ظ

سلام سلام
برنامه این هفته کلا زمستونی شده بود
من از راننده خوشم اومد با اون برفها تصویر خیلی قشنگی داشت خیلی زیبا بود
سخنران هم خوب بود
شعر حضرت فاطمه خوب بود

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام
آپ هستم
تشریف بیارین

نرگس آهوی مهربون یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم.خوبی؟
مرسی اومدی و تو نظرسنجیم شرکت کردی
قالبت هم خیلیییییییییی خوب شده مهربونم
بهترین شعر هم یا فاطمه و شعر مادر بود آخه...
نمایش آنفولانزا هم اگه میکروبا نبودن بهتر بود...
آخه خیلی زشت بودن...
خوب مثلا آنفولانزا بودن دیگه...


شیدا عارف یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبید؟
من خوبم
ببخشید
تعطیلیم طول کشیداا
بالاخره اپ شدم
ولی وبلاگ ماهور هک شده بود
و من حسابی درگیر راه اندزا ی مجددش بودم
خوبین خوشین؟
مسافرت خشو گذشت؟
ای مامان تنبل عکسار و بذار دیگه
راستی
به نظر من تا وقتی نمایش فیتیله هست به عنوان بهترنی نمایش انتخاب میشه
فکر کنم یه بار دیگه هم گفتم
به خاطر موقعیت نمایشی خوبی که داره هم نویسنده ها خوب م ینویسن هم بازیگرا خبو بازی م یکنن و هم کارگردان خوب هدایت می کنه
راستی
حتما خبر دراید فردا تو ورزشگاه شیرودی از ساعت
۳
تا
۵
گروه فیتله برنامه اجرا می کنه
ورود برای عموم ازاده
ما که وقت نداریم
دورم هستیم
درگیر جشنواره هم هستیم دیگه جشنواره تئارت فجر و سینمای فجر که از صبح زود باید بری بلیط بگیری ووایس یتو صف
من اپم ها
سر بزنید

دوستون داااااااااااااااااااااااااارم

طناز دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://amiralijoojoo.blogfa.com

سلام
مامان به این تنبلی نوبره
زود باش عکس معین اخطار دوم مساوی با
اومدی تهرون خبرمون کن باشه

فیتیله رو هم این هفته ما موفق نشدیم ببینیم ولی من کلا خیلی دوستشون دارم امروزم تو شیرودی برنامه دارن دلم می خواست امیرعلی رو میبردم اما به خاطر ازدحام و شلوغی احتمالی منصرف شدم

حامد برادر ندا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام سمانه جان این دفعه دارم نظر حامد را می نویسم اول لاک پشت ها بعد راننده بعد سخنران بعد محکمه بعد هم هوا شناسی ....
برای خودم هم یادم رفت اینو لطف کن و اضافه کن برنامه محکمه هم قشنگ وآموزنده بود

شیدا عارف دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ

من کامنت گذاشتمممممممممممممممم
کووووووووووووووووووووو؟!

مامان آلینا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ

مرسی گلکم ماهم خیلی دوستون داریم ودلتنگتون هستیم.

معین خوش تیپم روببوس.ازعکساش بیشتربزارهی بیایم ببینیمش.

راحیل دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:36 ب.ظ http://elected.blogfa.com

سلام سمانه جون
خوشحال میشم که با تو دوست بشم
اگه با تبادل لینک موافقی حتما بگو
بای

نیلوفر ندا پانیذ دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام خاله خوبی ؟
چرا دیگه بهمون سر نمیزنی؟
دلمون براتون تنگ میشه
دوستون داریم

سمانه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

قربووووووووووونت برم.اون بار یادم رفت بگم.قالب نو مبارک.دوووووووووووووووووووست دارم نفسم.

سمانه پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

بازم یک گل زیبا گذاشته پا به دنیا،تولدش مبارک تولدش مبارک....
غنچه بوده شکفته،بین تموم گلها،تولدش مبارک تولدش مبارک.....
دست بزنین براش که باز بخنده...خندیدنش مثل نبات و قنده.
بازم میگیم عمو فروتن مهربون،تولد قشنگتون مبارک....
تولد عمو فروووووووووووووووووووووتن مبارک.هوووووووووووورا ایشالا ۱۰۰۰۰ ساله بشن.و همیشه زنده بشن و ما رو شاد کنن.الهی آمین.
نازنینم من بازم فردا دیر میام پیشت.واقعا ببخشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد