همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

جمعه............

18102009026-copy.jpgسلام دوستان گل و مهربون... اول از همه یه عکس از معین کوچولو میزارم تنها عکسی که سالم در اومده بس که وول میزده و نمیزاشته ازش عکس بگیرم... 

 

 خوب    دوستان  گزارش فیتیله ای امروز رو حتما خواهم نوشت در اسرع وقت . . به خاطر تاخیرم منو ببخشید ...

 

  

 میرم ولی خیلی زود میام و شرح فیتیله ی امروز رو خواهم نوشت ..  راستی شما نظر سنجی یادتون نره  کما اینکه همیشه این لطف رو دارید .. 

 و اینکه یادتون نره بهترین شعر و اهنگ این هفته ی برنامه رو هم انتخاب کنید .. 

 موفق و پیروز باشید در پناه حق

نظرات 17 + ارسال نظر
سمانه جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام سلام....سلام سلام...
وااااااااااااااااای امروز خیلی عالی بود.واقعا نمیتونم بگم کدوم بهتر بود.آهنگا عالی.نمایشا بی نظیر مخصوصا دودو سه سه، گداها،مادربزرگا.همه و همه.بی نظیر بووووووووووووووووود.دووووست دارم گل من.

ریحان جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://w

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام....برنامه عالی بوووووووود...از آهنگها که سلام چهارمحال و بختیار یخیلی خوچل بود خصوصا قسمتی که عمو فروتن میخوندن... البته کلا سلاما قشنگ بود...اهنگ لالا یی که عشق منه..آهنگ شبکه ی کودک هم قشنگ بود.. از نمایشا نمایشی که باباهه داشت فوت میکرد واقعا هنری بود(مامانم هم از این خیلی خوشش اومد..لحاظ کن))
بعدش .....همسایه ها هم قشنگ بود...
عرضم به حضورت که اون سه تا د.ست هم جالب بود اما خیلی وقفه بین گفتن دیالوگها میفتاد میشد بهتر از این هم باشه این نمایشه که اشکمو درآورد آهان اتاق عمل رو نگفتم چون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واسه چی واسه تنفس از دستگاه استفاده میکردن؟؟؟؟
بقیه شو یادم نمیاد که بگم ضعیفترینشم همون تلویزیون اولین پلاتو بود...
اگه دوباره چیزی یادم اومد میگم

ریحان جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانوم جان جون جین...
خوبید ؟؟؟
معین جونم خوفه؟؟؟
از بین اهنگا همه خوب بودن نمیشه انتخاب کرد......اهنگهای شهر ها همه قشنگ بودن ...شعر برادر هم خیلی خوب بود ...نمایشها هم خیلی خوب بود در کل برنامه عالی بود...
من بین نمایشهای اتاق عمل . گزارش ورزشی و قاطینگا پاتینگا و سه تا دوستهایی که گدا بودن و دودو سه سه باید یکی رو انتخاب کنم که خیلی سختهههههههه...کمممممممممممممممممممممک...
(پس از کمی تفکر و تامل)...به نظر من اتاق عمل و گزارش ورزشی بهتر بودن ...ای خداااااااااا...هی میخوام یکی رو انتخاب کنم دوتا میشه دوتا هم که منویسم دلم نمیاد بقیه رو ننویسم ...ناچارم ده بیست سی چهل کنم...
نتیجه ۱۰. ۲۰ . ۳۰ . ۴۰ . من : گزارش ورزشی...
راستی وبلاگ تکونی کردمزود بیاید...(اپ)
دوستون دارم نه یکی نه دو تا نه صد تا نه هزار تا نه اینقد نه اینقد قد تموم دنیااا...
بابای

ریحان جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ

راستی اون کامنت اولیه که خالی بود من داشتم مینوشتم که پانی زودتر فرستاد

مامان آلینا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ب.ظ

مبارکهههههههههه قالب جدیدخیلی خوشگله.البته اون پسرکوچولوی اون گوشه هم صدبرابربه زیبایی قالب کمک کرده ها.فداش بشم دلم تنگ شده بودازبس ندیده بودمش

میدونی که همیشه ازدیدن پستهات خیلی خوشحال میشم.میبوسمت(چراشکلک بوس نداری؟خودت یه چیزی تصورکن)

سمانه دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

یه آپ کوچولو موچولو دارم.بدو بیا

نرگس آهوی مهربون دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم
پست جدیدم رو دیدی؟

نوک طلایی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خام
خوبید ؟؟
به خدا همش تو فکر خواهرمید که بیاد و از طرف من تو نظر سنجی شرکت کنه
ولی امتحان داره و بعد 1 هفته دیگه تموم می شه . ببخشید تو رو خدا
من این دفعه فیتیله رو دیدم
خیلی خوووووب بود
من بیشتر از همه اون همسایه ها و اونی که تو خواب راه می رفت رو خیلییییی دوست دارم . از پاطینگا و ماطینگا زیاد خوشم نیومد
مرسی که من رو از یاد نمی برید و بهم سر می زنید
از روی معین کوچولو هم ببوسید
راستی مامانم بهتون میل فرستاد

نرگس آهوی مهربون سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام مهربونم...
مرسی اومدی ببحخشید ایندفعه نتونستم بهت بگم ولی قول میدم دفعه ی بعد حتما شرکت کنم...
ببخشید...
راستی از نقاشیام کدوم بهتره؟

ساناز چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام سمانه جونم
خوبی؟؟
شرمنده از جمعه که اومدم برای نظرسنجی و موفق به باز کردن وبلاگت نشدم به کل فراموش کردم...پیری دیگه
اما تا یادم نرفته چی کار داشتم برم سراغ نظرسنجی...بهترین آیتم یه نظرم همون بچه های خیابان بود من که خیلی خوشم اومد چون حقیقت رو در قالب نمایش نشون میداد البته همه ی نمایش های فیتیله همینه ولی من از این بیشتر لذت بردم
در مورد آهنگ ها و شعر ها هم کلا آهنگ های سلام محلی خیلی خیلی قشنگ بود..همینطور آهنگ برادر..
تا اونجایی که یادم میاد ضعفی تو کارشون نبود.
معین جون رو ببوس

ش.ع ماهور چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ http://mahoooooooooor.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
ای بابا معین که عادت داره مامانی ازش عکس بندازه چرا انقدر وول می خوره
سمانه خانم من جای شما بودم روزی ۳ کیلو اسفند دود می کردم
ماششششششششالااااااا
چقدر بزرگ میشه زود زود....
به نظر من قاطینگا پاتینگا بهترین بوددددد
راستش از بس برنامه شلوغ شده و خاله شادونه و اینها هم که هستن تمرکز نمی مونه واسه ادم
من به اهنگا خیلی دقت نکردم
این هفته می دقتم و می نیوسمممم

مامان الینا راست میگه چرا شکلک بوس ندارید؟
غیر مجازه؟!
حالا ما بخوایم معینو بوس کنیم نا محرمیم؟!؟!

فاطمه سلطانی چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ http://fatemeyeamoo.blogfa.com/

سلام سمانه جون
منم فیتیله ایم و واسه عمو فروتن میمیرم!به منم سر بزن

زهراسادات پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://ketab-koodak.blogfa.com

سلام
من در وبلاگ کتاب کودک به معرفی کتاب های کودکان میپردازم. وگاهی سایتهای مربوط به کودک را معرفی میکنم. وقتی داشتم دنیال سایت فیتیله برای معرفی میگشتم وبلاگ شما را پیدا کردم. خوشحال میشم به من سری بزنید.
پسر گلتون رو ببوسید.

مینا اصلاح پور پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ http://porang-va-mina.blogfa.com

سلام سمانه خانم گل گلاب
آبجی ببخشید که بهت سر نزدم اما چند روزی هست که آپ کردم و یه تبریک کوچولو به معین جان واسه تولدش توی آپم گفتم . تازه یه خونه جدیدم واسه خودم دست کردم اگه بیای وبلاگم آدرس خونه جدیدم رو نوشتم .
منتظرت هستم سمانه جون .

سنیوریتا پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://senyurita.blogfa.com

°°°°°°°°°°°°|/°ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام جیگلم مهربونم اپم
°°°°°°°°°°°°|_/°
°°°°°°°°°°°°|__/°
°°°°°°°°°°°°|___/°مـــــــــــــــــــــــــــــیای پیشم تهنا نباشم
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°بیاااااااااااایااااااااااااااااااااااااااا باشه گل من
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ دوست دارم ~~~~~_\~~~
~~~~~/ _ ~~~_\~~~~منتظــــــــــــــــــرم بیااااااااااااا دیگه چرا نشستی گلم
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸...

نیااااااااااااااااااااااااای دلم میشکنه هااااااااااااااااااا بیااااااااااااااااا باشه................

دوست دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟

مـــــــــــــــــونالیزا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.bright-s.blogfa.com

ســــــــلام سمـــــــانه جون خیلی وبت ناسـه
بهـــــــم یه ســـــــــر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد