همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

جمعه ۱۸ بهمن

سلام   

  

  عکس از معین؟؟؟؟ ندارم   !!!!!!!!!!!!!!! 

 

 چرا؟؟ 

 

 نمیزاره  

اخرین بار چندین دقیقه در پی انداختن یه عکس  دنبالش دوویدم ولی اخر موفق به گرفتن یه عکس درست و درمون نشدم ..  

 مروری میکنیم مطالب گذشته ی وبلاگ رو و  امروز  مطلبی که دوست عزیزم زهرا خانوم نازنین  برای هنرمندان محبوب  برنامه ی فیتیله  نوشتند  

 

 

 امشب اسمان صاف و پر ستاره ست و ماه چند روزی از چهارده گذشته اما از میان این همه ستاره سه تا از انها به درخشندگی الماس ، نگین انگشتر اسمان شده اند.
هر نسیمی که به سر منزل انها میرسد ناخداگاه سر برمیگرداند و برای تماشای انها دست و دل از سفر میشوید.
و همه ی افتابگردانها
جای خورشید قبله ی نگاهشان این سه ستاره ست.
هر لحظه که سر به سوی اسمان بالا میبریم تا خدا را جستجو کنیم نورانیت شان ، راه مستقیم هدفمان را با انگشت به ما اشاره می کند.
   و در ان پیچ و خم نگاه هر سه انها میتوان مردانگی ، صداقت ، محبت ، یکرنگی ، ایثار ، عشق و در نهایت خدا را اشکارا نظاره کرد.
در میان دستهایشان شکوفه های مهر جان میگیرد و لا به لای هر فصل نگاهشان یاس های صداقت گل میکند. 
 
هر سه انها همدم تنهایی دلهایی اند که مدت زیادی ست خورشید بر انها نتابیده و غصه در تار و پود وجودشان ریشه دوانده است . انها نقطه ی امیدی برای سیاهی شب در اوج نا امیدی اند.
و اینک نام مقدسشان بر سردر خاطر تمامی انسانها حک شده است و کلمه های دوستی و مهربانی و محبت ، نام های محمد مسلمی ، حمید گلی و علی فروتن را در ذهنها تداعی میکندپس بارالهی !!
اسمانی به انها عطا کن تا بتوانند در سایه ی رحمت بیکرانت تا ابد خوش بدرخشند و زینت بخش اسمان دیگر ستاره ها باشند.
 

 

 

 ایتم های امروز برنامه :  

طرح دستی فیتیله ای که فوقاعلاده جذاب بود  کلی سرگرم کننده بود خصوصا اون رول کاغذ که تو دهن عمو گلی بود  خیلی جالب بود 

 

 دکتر نینیان و کشیدن زود هنگام دندون شیری  

 خانواده ی فیتیله ای و ادم اهنیه دروغ سنج 

  سمینار فیتیله ای و سه تا دختر ناناز که از تبعیض و مقایسه حرف میزدند   

 

 محکمه و پدر بزرگی که داشت قربانی  حرکات نابه جای نوه و دوستانش در روز تولدش میشد .. 

 

دوستان  شرکت در نظر سنجی   انتخاب بهترین ایتم نمایشی و بهترین شعر و اهنگ هر هفته یادتون نره .. منتظر نظرات پر مهرتون هستم .. 

 تا همیشه پیروز باشید

نظرات 21 + ارسال نظر

سلام...برنامه خیلی قشنگ بود...بهترین نمایش اول نینیان بود بعد سمینار..البته جفتش قشنگ بود اما چون مجبور به انتخابم اینجوری گفتم...بعدشم باید از بازیه خوب عمو گلی در نمایش پدر و پسر تقدیر و تشکر کنم..واقعا قشنگ اجرا کردن.....به نظرم نمایش ضعیف....نداشتن....همه چیز خوب بود..اما در مورد دکور باید بگم رنگها خیلی سرد و کدر هستن..و خیلی بی روح شده صحنه...اما از اینکه حالتش مثل لوکیشن هست خوبه...حالا ایشا.. رنگهاش رو بعدا تغییر بدن......
فعلا

ریحان جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلام سمانه خانوم
پانی هم همینجوریه اصلا یه عکس درست و حسابی نشده ازش بگیرن اونایی هم که خوب شده شانسی بوده
ن ظ ر س ن ج ی
بهترین نمایش : این دفعه با خودم قبلا تو شور رفتم ...مکمر میمیان ...ولی سمانه خانوم ؟؟؟توی سمینار که فقط عمو فروتن و عمو گلی اومدن یعنی دوتا دختر ناناز
بهترین شعر : اهاااااااان اینو قبلا تو شور نرفتم ...پس باید الان برم تو شور...از بین شعر های شغلها که نمیشه یکیشو انتخاب کرد چون همه خیلی قشنگ بودن ...نمیشه کل شعر های شغلها رو انتخاب کرد؟؟؟اگه میشه که کل شعر های شغلها وگرنه شعر ...شعر ......یادم نیست به غیر از شعر شغلها عم ها چه شعری خوندن...باید به مغزم فشار بیارم بعد بگم پس بهترین شعر رو اگه کل شعر شغلها نمیشه تو یه کامنت دیگه میگم

سمانه جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام سلام.بابا چه عجب.کلی منتظرت بودم.امروزم خیلی خوب بود.مخصوصا نی نی ها و سمینار.بعدشم محکمه.سر دکتر نینیان که من مردم از خنده.آهنگا هم خوب بود.دوووووووووووووست دارم نفسم.عاشقتم زیادتا

سمانه جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

راستی شعبده باز هم عالی بود.

هلیا جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام سمانه جونم: خوبی خانوم؟ معین جون خوبه؟

از طرف من ببوسیدش حتما. خیلی آپتون قشنگ بود.

امروز همه چیز عالی بود.اما دکتر نینیان یه چیز دیگه بود بعدشم سمینار. شعر ها هم همه خوب بود.
داداش من که همه رو امروز از حفظ با عموها میخوند.

راستی من با نظر شادی جون در رابطه با دکور موافقم که اونم ایشالله بهتر میشه.

موفق و پیروز .یا علی

فاطمه شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام سمانه جونم

امروز یه جمعه عجیب رو پشت سر گذاشتم من امروز خونه تنها بودم(به خاطر فیتیله من جمعه ها تا ظهر هیچ جا نمیرم)اما همونطور که خودت شاهدیچند وقته که کم خوابی دارم امروز هم چون تنها بودم بین نمایشها مدام خوابم میبرد وقتی از خواب میپریدم میدیدم یه ایتم دیگه رو هم از دست دادم تا میومد گریم بگیره دوباره خوابم میبرد خلاصه این روند تا پایان برنامه ادامه داشت نمیدونی چقدر حال بدی بود
به همین خاطر من تمام نمایشها رو کامل ندیدم ونمیتونم نظر بدم بنابراین با نظر دوستامموافقم
اما در مورد دکور واقعا افتضاح بود یه فضای سرد و بی روح که به نظرم خیلی زشت و تاسف باره که یک شبکه ای که اسم خودش رو گذاشته شبکه کودک برای بهترین برنامش این دکور مربوط به سده ی قبل از میلاد رو استفاده کنه
من فکر میکنم که مدیران شبکه ارزش و جایگاه کار عموهای دوست داشتنی ما رو اونطور که شایسته اونهاست درک نکردن......

ندا شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام
وای چه متن قشنگی گذاشتی دست تو و زهرا جون درد نکنه
از برنامه هم متاسفانه من طرح دستی را نتونستم ببینم اخه خواب بودمولی از بین اونایی که دیدم اول محکمه بعد خانواده فیتیله ای بعد دکتر نی نیان بعد هم سمینار ....اهنگ های برنامه هم همشون قشنگ بودن

مهشاد شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://mahshad-k.blogfa.com

سلام
وبلاگه جالبی داری
خوشحال میشم به منم سری بزنی

نــوک طلایــی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
من 5 شنبه از 200 سوالی خوشم اومد
شنبه هم از سینمایی فیتیله ای
زوروی فیتیله ای
همسایه فیتیله ای
برنامهء بد هم به نظرم نداشتن

مامان آلینا یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ

فدات شم خوب عکس اززمانیکه خوابه بزارخوبه؟

قربون محبتت بشم.فرداعکسهارومیزارم تووبش.اگردوست داشتی بیاببین.بوسسسسسسسسسس برای سمانه عزیزم وگل پسرخوش تیپش.

نــوک طلایــی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ http://noktalayi.blogfa.com

سلام سمانه خانم
وااااای اصلا باورم نمی شه . من آخه فکر می کردم که الانش ما از دستم ناراحتید که نظر های کوتاه می دم و یا هم دیر به دیر میام . اصلا انتظار همچین حرفی رو نداشتم .ممنون
من روز جمعه از نی نیان خوشم اومد
یکشنبه هم از گزارش ورزشی فیتیله ای - خیاطی فیتیله ای
دوشنبه هم از عکاشی فیتیله ای . .اااای که چقدر خندیدیم
برنامهء ضعیفشم خوانندهء فیتیله ای بود
خیلی دوستتون دارم . به معین کوچولو هم سلام برسونید
اشکالی نداره شمانه خانم . مسئلهء چندان مهمی نبود . مامانم نمی یاد مسنجر
انشاءا... یه وقت دیگه ...

سمانه دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

سلام نفسم.ببینم.فردا هم آپ میکنی و خبرا رو میدی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای آخ جون فردا از ۸ صبح.چی بشه

مرضیه سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام سمانه جون خوبی
منم ها همون بی وفایه که عاشقه رئال بود و رئال رو خیلی دوست داشت
امروز بعد از مدت ها وقت گردم شب بیام و نظر بدم
لطفا جوابم رو بده ولی زیر نظر خودم توی وبت
اخه وبم رو حذف کردم
خیلی دلم برای تابستون و دوستای نتم تنگ شده
برای همشون دوست داشتم وقت داشتم و میومدم نت
خلاصه دلم برات خیلی تنگ شده بود
بی وفا نیستم و نمک نشناس هم نیستم ولی بدون نمیتونستم بیام نت
راستی دیگه اصلا نمیتونم فیتیله رو ببینم
امیدوارم همیشه هم خودتت هم بچت موفق و پیروز باشین و برای من هم ذعا کنینن
خیلی دوست داشتم بیشتر مینوشتم ولی خوب
وقت نیست
هر وقت تونستم میام و نظر میدم
راستی گونزالو هم ۱۴ گل زده
بازم میام
ولی نمیتونم قول بدم که زود زود بیام

فعلا

سلام مرضی جون ..
خوبی؟؟ خیلی خوشحال شدم برگشتی ..
بعد رفتنت چند بار وبتو باز کردم و متوجه شدم که حذفش کردی .. دلم کیخواست میموندی ولی با
وجود درس و مدرسه کار خوبی کردی ..

من همیشه منتظرت هستم هر وقت وقت کردی قدمت روی چشم ..

نرگس آهوی مهربون سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com

سلام سمانه جونم.خوبی؟
پس جدیدمو خوندی؟
حالا اومدم اینجا تا بگم که برنامه ی دکتر نی نیان خوب بود...
یادت نره تو نظرسنجی نقاشیام هم شرکت کنی مهربونم

هادی فیلادلفیا ( کلوپ عاشقان بالیوو چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.hadisari69.persianblog.ir

سلام سمانه جون
خوشحالم که بهم سر زدی

وب سایت نازت رو لینک کردم خوشحال میشم

شما هم ما رو با نام کلوپ عاشقان بالیوود لینک کنی

محمد خلیلی نژاد - هنر سینما چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.artfilm.blogfa.com

سلام سمانه خانم
چه خبر به ما سر نمی زنید
آپ هستم با آخرین خبرهای از جشنواره بیست هفتم فیلم فجر
منتظر شما
موفق باشید

ماهور چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ

سلااااااااااام
خوبین؟
راستی من واسه هفته پیش نظر گذاشتماا
وی دیر
اخه درگیر جشنواره فجر بودم
این چند روز
برم نرم
و کی برم
کی نرم
و اینها حسابی رو اعصاب بود
به نظر من این هفته سمینار بهترین نمایش بود


هادی فیلادلفیا ( کلوپ عاشقان بالیوو چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.hadisari69.persianblog.ir

سلام سمانه جون

می تونم بپرسم شما توی کدوم شهر زندگی می

کنین

در ضمن نوروز و نورالدین یه برنامه ی دیگه است

و فیلم سرودی عاشقانه که در اون بازیگرانی مثل مهدی خلیلی (باب الله )
شهرام و عمار خطی
عمو شهاب و هوشنگ رضایی و ... بازی می کنند

این فیلم یکشنبه . سه شنبه و پنج شنبه پخش میشه ساعت ۱۰.۴۵ آخرین قسمت میفته توی هفته ی بعد

مهدی خلیلی در قسمت دوم و چهارم فوق العاده کار کرد

میشه گفت بعد از نوروز دومین کمدین مازندران

که توی ۶ فیلم کوتاه و ۴ سریال و ۱ فیلم سینمایی

خوب کار کرد

مهدی توی فیلم میرشکار هم خوب بازی کرد

در ضمن در مورد فیلمهای هندی سوال کردی

من اسم چند تا سایت رو سر یه فرصت دیگه بهت معرفی می کنم

خودتم می تونی بری سایت گوگل و از اونجا سایت ها ی مرتبط با فروش فیلمهای هندی

نوشین پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.behnia2000.persianblog.ir

سلام خیلی خوشحالم از آشنایتون وب جالبی دارید
موفق تر از همیشه باشید

لیلی مامان یونا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://youna.persianblog.ir

سلام
عکس گرفتن از بچه ها خیلی سخته من ده تا میگیرم تا یکیش درست شه.
ببوسش

سمانه پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.behtarinkhoda.blogfa.com

بدو بدو که آپ کردم.بدو که همه چی داریم.
راستی کادو یادت نره.آخه تولد داریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.جا نمونیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد