همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

گزارش فیتیله ای




یک گزارش فیتیله ای

  مامان: معین الدین عموها رو چند تا دوست داری؟

معین:  همشو ( همشو در فرهنگ لغت معین یعنی یه عالمه)

 مامان : از کدوم نمایش فیتیله بیشتر خوشت میاد؟

 معین: همش

 مامان: معین از کدوم عمو  خوشت میاد:

 معین :  از عموی  فیتیله مثل عمو گلی که  مثل عمو  فروتن که  مثل عمو  مسلمی .. که .. که .. که ....

 مامان : وقتی عموها رو از نزدیک  دیدی چی گفتی:

 معین: گفتم عموها اینو به من میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منو بردن بالا . چرا بردن بالا

 مامان: معین دوست داری عموها چه نمایشی بیشتر اجرا کنن؟

معین: میخوام برم اونجا ولم کن .. بزار برم پیش اسباب بازیهام!!!!

 مامان: معین دوست داری عموها  چه نمایشی بیشتر اجرا کنن؟؟

 معین: برای منو برای تو باشه..

 مامان: اسمش چی باشه؟

 معین:مرد عنکبوتی .. همشو مرد عنکبوتی باشه .. دو تا شم باشه سه تا شم باشه ..





نظرات 12 + ارسال نظر
ali mahrooz سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

ali mahrooz سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

زهرا۲ پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام سمانه خانم عزیز خوبید؟
وااای عجب گزارش جالبی چه جوابهای باحالی بهتون داده این معین کوچولو چقده نمکیه
خدا براتون نگهش داره

ریحان جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.reyhanfitilooo.blogfa.com

سلااااااااااااااام..
خوبین؟؟؟

چه گفتگوی باحالی بوووووووووود...ترکیدم از خنده..
الهییییییییییییی...از طرف من معین جینگیلی بادوم رو لپشو بکشییییییین..از جا درش بیارییییین...
دلم واستون خیلی تنگولیدههههههه...
دووووووووووووووستون دارم...فعلا بابای

نرگس آهوی مهربون بهاری یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام سمانه خانم مهربون خوبید؟؟

آخییییی الهی چه کوچولوی گلی دارین
لطفا اگه وقت کردید به منم سر بزنید ممنون

گروه چهره نما سعیده سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام خانم گل وای فوق العاده بود مصاحبه عالی شما با معین کوچولوی ما ...عاشقشم

زهرا۲ شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام
تولد معین کوچولو مبارک
ایشالا عمر طولانی داشته باشه و سایه شما همیشه بالای سرش باشه و همگی سلامت باشید

نرگس آهوی مهربون بهاری دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

سلام آپ کردم ولی اینبار یکم کوتاه تر...ممنون میشم بیاین سمانه خانوم مهربون

سارا و سالار جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://sarasalar.bloghaa.com

سلام عزیزززززززززم
شناختی ؟ فکر نکنم بشناسی الانم توی لینکاتو که دیدم ، دیدم هنوز آدرس وب قدیمیمونو داری از بس نیومدی پیشمون ، هنوز نمیدونی آدرس ما عوض شده خیلییییییی بی وفاااااااااااایی

سلام سارا جونم .. جیگر منی .. من اگه بهت بگم یه روز در میون وبلاگ جدیدت و وبلاگ اشپزیت باور نمیکنی ..
ولی اخه پستا رو اکثرا حفاظت شده کردی کد میخواد .. من نمیدونم تو بلاگها کجا ش کامنت بزارم به خدا..
حالا دیدی من همیشه به یادتم ..
مگه میشه دوست گلمو فراموش کنم ..

ندا شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.3ka.blogfa.com

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد.[گل]
من آپ کردم......[بوسه]

نیلوفر نینجا یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام
خوبین؟
خوشین؟
سلامتین؟

چرا آپ نمی کنین؟
موفق باشین

سونیا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام سمانه جونم خوبی تولدتون مبارک اینشلا سالیه زنده باشی دوست دارم بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد