همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

عید ۱۳۸۹ مبارک با کمی تاخیر

سلام ..

 یه  عالمه مطلب نوشتم و متاسفانه همش بر اثر یک  کلیک اشتباه از بین رفت ..

سال نو رو خدمتون تبریک عرض میکنم ..

 داشتم میگفتم معین بزرگ شده مرد شده .. یه وقتای تحملش بالاست یه وقتای خیلی پایین ..به قول یکی از دوستان ضریب تحمل نداره

مدل تحمل کردنشم اینجوریه که میشینه انگشتای دستشو میشماره ..یک دو سه ...

معین الدین این حرفی که الان زدی دیگه تکرار نکن

.

.

.

 معین مگه نگفتم دیگه نگو

...

.

.

.

فلفل میخوایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 اگه گفتی دوای  درمونش چیه؟؟ خوب معین که میدونه .. ماست

 به جون خودم من مامان بدی هیستم .. متوجه نشدی چی گفتم؟؟ میگم من مامان بدی بیستم ..

( یاد دیالوگ مهران غفوریان افتادم وقتی نمیخواست قسم دروغ بخوره پیش زنش ..  قسمه رو خورد ولی اینجوری: باید میگفت به جون بچمون .. گفت به جون هچمون !!!!!!!)

 البته من همون مامان بدی بیستمم ...




 یکمم از فیتیله گفتم ..  فیتیله هفت اسمون شادی و خنده ..

 فیتیله  ی شیرین و خوشمزه ..فیتیله ی ترد و بامزه .. فیتیله نمکی و ملس ..

 واقعا هم اینجوریه ..

امسال عید هم فیتیله به خونه هاتون اومده .. تا اخر عید  مهمونتونه ..

معین هم بیدار شد ..

 تقصیر اون کلیک نابجا بود وگرنه الان این نبود پستم ..

 خودم کردم که ...

یه سال پر شادی

 یه سال  موفقیت

یه سال بدون مریضی و غصه واستون ارزو میکنم

 و تا مطلب بعدی همتون رو به خدا میسپرم