همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

همه چیز یعنی فیتیله

برای معین کوچولو و فیتیله که عشقشه

جمعه ۲۷ مهر و فیتیله و تولد دوست عزیزم سارا جون... نظر نظر نظر

Glitter Photosسلام دوستان مهربونم..  تو هفته ای که گذشت تولد یه فرشته ی زیبا بود.. فرشته ای که خیلی برام عزیز شده یه دوست مهربون یه دوست به تمام معنا واقعی.. خواستم تولد گذشتش رو بهش تبریک بگم و بگم که سارای نازنینم مریم مقدسم برات قشنگترینها رو ارزو میکنم و از خدا میخوام با عشق عزیزت همیشه  شاد باشی..خوب وقت  اینه که هدیه ی ناقابل خودمو تقدیمت کنم.. وای سارا جون نمیدونستم چی دوست داری چی دوست نداری ولی کلی مغازه ها رو زیر و رو کردم تا تونستم این  هدیه ی  ناقابل رو برات بگیرم.. امیدوارم بپسندی .. ایشالله هزار ساله شی و تا اخرش همینجور ناز و جوون بمونی..  Really Pink Happy Birthday Commentفیتیله باز شروع شد با قصه های تازه .. خوب اولین نمایش این هفته مکتب خونه بود که من جدا میمیرم واسش.. خوب میخوام یه راست برم سراغ دیالوگهای خوشمزش:شاگردا گفتند داریم امداد میکنیم در حالی که داشتن عمو قناد و میچلوندن..میراز میگه این امداده؟؟ نه این امداده؟؟ شاگردام میگن  امداد هلال احمر گفته هر کی خون به مغزش نمیرسه سر و تهش کنید.. خود استادمون گفته.. جمعیت هلان احمر....من خودم امداد ابادی هستم افت داره برم امداد هلال احمر بشم..اگه لقمه در نیوومد تا ارنج میکنیم تو حلقش. اینجور از ریشه  درش میاریم... به خودمون استس ورس راه نمیدیم.. مستقیم نمیشیم(( مضطرب)).. دو تا پا داریم دو تا پا قرض میگیریم  د فرار... فردا جون تو فکر میکنن ما مصدومش  کردیم.. زنگ میزنیم اورجانس برسه.. اینا همه رو اقای مروی گفت. 

اقا گرگ نا قلا    گرگ بد جنس و بلا    همون گرگ قصه ها    عاشق حبه شده    خوب حسابشو بکنید گرگه عاشق حبه شده اومده برادراشو بخوره... اخه خیلی غیرتیند... ولی هر کاری میکنه که موفق نمیشه  اون دو تا زرنگ تر از این حرفان شایدم گرگه خیلی کم عقله ... شنگول و منگولم همیشه اذیتش میکنند امروزم ایراد از صداش گرفتند و وادارش کردند تا لالایی براشون بخونه .. گرگه هم که اصلا  با کلمه ی ارامش اشنا نیست هیچ جور نتونست اروم باشه..  اینم از شعرش:عروسک قشنگمون سیاه پوشیده  تو مخمل زبر باباش گرفته خوابیده... 

 تو نمایش بعدی امدادگرها اومدند یه اقایی سرش شکست.. بزارید دیالوگهای جالبش رو بنویسم:مصدوم دوم شده...اوه مخش از کلش زده بیرون.. امداد گر غش کرد.. خونننننن... پاشو هیچی نیست ما باید خونسردیمونو حفظ کنیم.. جدول اوردی حل کنیم؟؟؟ما خیلی نادونیم.. تازه فهمیدی؟؟؟ اقا کتاب مگه جلد میکنی؟؟؟ من فهمیدم ما نادونیمون به یه اندازست..این چرا سر و تهش چسپید به هم؟؟؟ 

-.وای وای وای نینی من   از کجا پیداش شد.. میگفتن نینی من یه صاعقست مثل رعد و برق تو اسمونه به همه کمک کرد همه رو نجات داد با خوردن شیر یه شیشه دو شیشه.. با خوردن کنجد خرما.. افرین افرین..  

خدا جون یه پیرزن خوش صحبت ترک داشت با تلفن صحبت میکرد اصولا زبات ترکی خیلی شیرینه برام.. به یاد دوست عزیزم زهرا ناصری که   اهل مرند هستش.. خیلی مهربون و دوستنداشتنیه..  تا قبلتر از اینها تو یه شهر زندگی میکردیم ولی دست تقدیر یکم ما رو از هم دور کرد در واقع اون از شهرمون نقل مکان کرد و رفت به وطن خودش.. وقتی با لهجه ی شیرینش ترکی صحبت میکرد خیلی کیف میکردم.. تازه داشتم یکم هم ازش یاد میگرفتم .. ولی چه میشه کرد تقدیر اینجور بود.. بگذریم ای روزگار.. اره میگفتم که پیرزنه که حسابی هم درگیر قالی  و این حرفا بود که من اصلا نفهمیدم اصل قضیش چیه چند نفر اومدن تا بهش بگن تلفنو قطع کنه خونه ی خودش داره تو اتیش میسوزه ولی مگه گوش میکرد.. بالاخره بهش فهموندند ولی انگار دیر شده بود.. و پیام خیلی  خوبی بود و هدار به جایی بود..  برنامه ی امروز هم ماشالله ایتمهای زیادی داشت هنوز یکیش مونده گمونم..  

 خدای جون امروز چقدر شخصیت جدید داشته فیتیله گل  حمید چقدر با مزه بود عضو گروه امداد شده بود و درست وقتی که پدرش رو مار نیش زده بود به دادش رسید.. عالی بود.. براوو.. 

 و فیتیله رفت اما دوباره بر میگرده..

 میخوام این هفته نامه و مخلفاتشو اخ اخر بزارم چطوره؟؟ نامه ای برای مدیریت محترم شبکه ی دو سیما مبنی بر اینکه  تایم ایتمهای بین برنامه ی فیتیله رو کم کنند:

(( برای تایید نامه))دوستانی که از وبلاگم بازدید میکنند در صورت تمایل در یک کامنت با ذکر نام،( در صورت تمایل نام خانوادگی و سن و شهر محل سکونتشون) رو برام بنویسند  

و در نهایت متن نامه به همراه اسامی و مشخصات برای مدیریت شبکه ارسال بشه..( توجه کنید ترجیحا  نام خانوادگی،سن و شهر محل سکونت نوشته بشه) چون امکان داره ذکر فقط نام زیاد مسمر ثمر نباشه..خوب حالا دوباره متن نامه رو براتون میزارم : 

مدیریت محترم گروه کودک شبکه دو سیما  باسلام احتراما"، اینجانبان طرفداران برنامه زنده ( فیتیله جمعه تعطیله) بدینوسیله درخواست داریم زمان برنامه های بین آیتم های نمایشی  این برنامه کوتاه تر شود، در این باره چندین نکته ضروری به نظر می رسه که در ادامه به حضور معروض می دارد:  

۱این برنامه اگرچه در ردیف برنامه ای کودک قرار گرفته و در چنین ساعاتی پخش می شود ، اما واقعیت این است که بزرگسالان متعددی رانیز به خود جذب نموده است. لذا این برنامه از قالب یک برنامه خانوادگی شده است .که سعی دارد خرد و بزرگ را در کنار هم و درفضای گرم خانواده ساعتی سرگرم نماید.۲:طیف موجودبرنامه ایی که در میان آیتم های نمایشی این برنامه پخش می شود به هیچ وجه با فضای مذکور و اینکه این برنامه درصبح پخش می شود همخوانی ندارد.این برنامه عمدتا  از زمان پخشی حدود 20 دقیقه تا 30 دقیقه و ریتمی بسیار کند برخوردار ند که عملا تمام تلاش  اجراهای زنده این برنامه برای تزریق روحیه نشاط و شادابی در صبح به کودکان را از بین می برد و کودکان را بیشتر دچار خمودگی و بی حالی می کند .۳:باتوجه به دو نکته عمده مذکور خواهشمند است نسبت به تعدیل و کاهش زمان برنامه های کارتون و نمایش و مسابقه و .....که ما بین آیتم های نمایشی برنامه (فیتیله جمعه تعطیله)پخش می شود تجدیدنظر نموده و ازاین رهگذر بر فضای شادابی و نشاطی که این برنامه و بازیگران و دست اندرکارن آن ایجادمی کنند بیفزائید.بدیهی است اگر فرزندانمان درقالب شادو آموزنده این برنامه پای برنامه های خودی تلویزیون ملی کشور عزیزمان ایران بنشیندبه دستاوردهای بس عظیم دست یافته ایم که اجرا آن چه در دنیا و چه در آخرت بیشمار و ذی قیمت است   

 

میمونه اینکه دوباره صورت سوالات همیشگی و هفتگی وبلاگم رو بنویسم Penguin

بهترین ایتم نمایشی از نظر شما کدام است؟؟؟دلیل این انتخاب.Penguin

Penguinپیشنهادات و انتقادات کلی.........دوستای مهربونم.. همراه های همیشگیه وبلاگم نظرات و در واقع بهتره بگم پاسخ سوالات یادتون نره ها.. موفق باشید..